LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Brud ställer in dejt sista sekund
2014-01-20,21:33, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-01-20,21:40 av {2} tvbordet.)
Inlägg: #1
Brud ställer in dejt sista sekund
Ok!

Lite bakgrund:
Träffat tjej på krogen

Vecka 1.
Onsdag: Träffas hos mig och ser på film 16-18 (jag ska iväg på annat kl 18)
Tors: Träffas hos henne, hon bjuder på kladdkaka och jag sover över (inget ligga)
Söndag: Vi ska gå en promenad, hon ställer in det

Vecka 2:
Lördag: Jag och en killkompis umgås med henne och hennes tjejkompisar, dricker vin och spelar sällskapsspel.

Vecka 3:
Tors: Smsar och jag undrar om hon ska göra sällskap på laga mat och vi (dvs jag) bestämmer söndag
Söndag: Hon ställer in 15 min innan

Är ju jävligt uppenbart att hon håller på testa mig (?)
Jag agerar coolt, är lugn och sansad (2 steg framåt, 1 bakåt)
Hon har dessutom en bästis som flyttat långt bort som jag är jävligt bra kompis med. Kan jag dra henne till fördel?

Vecka 4 (denna vecka)
????

Hur ska jag aggera framöver och kommande vecka?
2014-01-20,21:41,
Inlägg: #2
RE: Brud ställer in dejt sista sekund
Hur sexuella har ni varit med varandra? Hur sexuellt framåt skulle du beskriva att hon är? Kan du ge ett exempel på hur en konversation (irl eller sms) ser ut mellan er? Hur mycket uppvaktning får hon från andra män?
2014-01-20,21:52,
Inlägg: #3
RE: Brud ställer in dejt sista sekund
(2014-01-20,21:41)Willson Skrev: Hur sexuella har ni varit med varandra? Hur sexuellt framåt skulle du beskriva att hon är? Kan du ge ett exempel på hur en konversation (irl eller sms) ser ut mellan er? Hur mycket uppvaktning får hon från andra män?


Eskallerade ordentligt på filmkvällen hos mig. Jag la in en stöt men hon sa tydligt nej.
Eskallerade även natten jag sov över hos henne men samma sak där.
Skulle påstå att hon får medelmycket uppvaktning av andra män.
Märks på henne kroppsspråk och beteende att hon känner sig lite nervös när hon är omkring mig.

SMs-konversation (första):
Jag: Du kom hem till XXX iaf?

Hon: Bor ju i YYY så de vore ju lite onödigt Wink men hem kom jag Wink

Jag: Haha såpass då är det ju lugnt! men du var från XXX? hörde man på dialekten hehe ; )

Hon: Haha japp de stämmer! Haha nu hittar du nog på, aldrig hört talas om en xxx-dialekt

Jag: Haha ett tränat öra kan höra sådana detaljer mellan oren Wink skämt åsido lät mer som skånska ; )

Hon: Haha ja du sa ju de, har jag ju dock aldrig hört förut att det låter som jag snackar skånska : P

Jag: småländska då?

Haha ne inte de heller! Wink

osv....

Senaste (notera att vi smsat mycket till och från)

Jag: Tja hur går målningen? ; )

Hon: Hej hej, jo de går bara bra! : )

Jag: iinget slarv hoppas jag! Jag tänkte, du vill inte göra sällskap på laga lite tacopaj framöver? : )

Hon: verkligen inte! Javist ; ) när hade du tänkt dej? Hinner dock inte idag

Jag: Tänkte lördag eller söndag? : )

Hon: söndag då kanske? : )

.... (på söndagen ett antal sms senare och 15 min innan)

Hej förlåt, jag mår inte så bra så har sovit fram tills nu, tror vi får ta den där pajen en annan dag

Jag: Morgon! Lugnt, krya på dig!
2014-01-20,21:55, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-01-20,21:56 av {2} selected.)
Inlägg: #4
RE: Brud ställer in dejt sista sekund
Jag har haft liknande förut som dig. Läs dessa svar i denna tråd, kanske hjälper.

http://www.casanovalounge.se/showthread.php?tid=1885


Har kommit fram att hon har andra killar bakom sig, bästa sättet är att skita i det och gå vidare.
2014-01-20,22:06,
Inlägg: #5
RE: Brud ställer in dejt sista sekund
Hon verkar genuin i sin kommunikation och något intresserad.

Har hon varit fysisk med dig över huvud taget eller är det envägskommunikation?
2014-01-20,22:11,
Inlägg: #6
RE: Brud ställer in dejt sista sekund
(2014-01-20,22:06)Willson Skrev: Hon verkar genuin i sin kommunikation och något intresserad.

Har hon varit fysisk med dig över huvud taget eller är det envägskommunikation?

Japp fysisk. Ska även tillägga det att när vi träffades på vinkvällen så var omständigheterna sådanna: att det inte gick att få fysisk kontakt med henne. Däremot så såg jag i pereferin att hon kollade på mig mycket och när jag fick ögonkontakt med henne tittade hon genant ner i marken.
Uppenbart är hon alltså intresserad.

Hade en konversation med detta med en killkompis till mig som även känner henne. Han har hört på andra vägar (via hennes tjejkompis) att hon inte vill vara med en "player". Tycker däremot inte att jag betett mig som en sådan i huvudtaget, snarare tvärtom som en helt vanligt kille (wussy nästan).
2014-01-20,22:25,
Inlägg: #7
RE: Brud ställer in dejt sista sekund
Ge det tid, kör ditt race, glöm inte kroppskontakt
2014-01-20,22:32, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-01-20,22:34 av {2} tvbordet.)
Inlägg: #8
RE: Brud ställer in dejt sista sekund
(2014-01-20,22:25)Willson Skrev: Ge det tid, kör ditt race, glöm inte kroppskontakt

Japp precis, vara genuin och agera som vanligt.
Gör jag rätt val om jag slutar Smsa/ringa/facebooka och låter hon vara den som tar upp kontakten först?
Om inte, hur länge ska jag vänta?

(2014-01-20,21:55)selected Skrev: Jag har haft liknande förut som dig. Läs dessa svar i denna tråd, kanske hjälper.

http://www.casanovalounge.se/showthread.php?tid=1885


Har kommit fram att hon har andra killar bakom sig, bästa sättet är att skita i det och gå vidare.

Tackar, tror dock inte denna tjej har andra killar bakom sig, hon håller bara på testa mig lite Wink
2014-01-21,01:35,
Inlägg: #9
RE: Brud ställer in dejt sista sekund
Det är ganska vettiga tips i den där tråden.

Om hon har andra grabbar efter sig eller inte så är dynamiken just nu att du är mer investerad än henne.

Testa att köra ett längre uppehåll, även fast det är svårt. Tror chansen är stor att det trillar in.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2014-01-31,14:22,
Inlägg: #10
RE: Brud ställer in dejt sista sekund
Träffade en tjej på klubben förra helgen och hon ville träffas hemma hos mig imorgon. Hon är mer investerad i mig men jag har nog tagit det för långt för fick precis ett sms; "Hej, känner att jag får avstå imorgon för det känns inte som du verkar intresserad.."

Hur löser jag detta? (:
2014-01-31,15:15,
Inlägg: #11
RE: Brud ställer in dejt sista sekund
(2014-01-31,14:22)saffran Skrev: Träffade en tjej på klubben förra helgen och hon ville träffas hemma hos mig imorgon. Hon är mer investerad i mig men jag har nog tagit det för långt för fick precis ett sms; "Hej, känner att jag får avstå imorgon för det känns inte som du verkar intresserad.."

Hur löser jag detta? (:

Skriver naturligtvis att du visst är intresserad och att hon ska komma över kl. X. Allt behöver inte vara så komplicerat, vilket man lätt får för sig när man sysslar med "game" och det är inte oattraktivt att visa intresse! Smile
2014-02-01,03:49,
Inlägg: #12
RE: Brud ställer in dejt sista sekund
(2014-01-31,15:15)TheD Skrev: Skriver naturligtvis att du visst är intresserad och att hon ska komma över kl. X. Allt behöver inte vara så komplicerat, vilket man lätt får för sig när man sysslar med "game" och det är inte oattraktivt att visa intresse! Smile

+1
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2014-03-21,01:58,
Inlägg: #13
RE: Brud ställer in dejt sista sekund
Det kan beror på massor av anledningar till att hon har ställt in dejten,(hon hitta 1 ton bananer hon måste käka upp eller att hon måste till Amerika och köpa Volvo) Jag själv kör med Mark Manson´s tips i "Models"... One,two,three and you are out... med andra ord första gången hon flakear så acceptera och fråga henne sedan om att planera någon annan dag samma sak om det skulle flakea en andra gång..men om det händer att hon fleakear tre gånger så fuck it!,döttvirke,bara gå vidare och leta ny tjej Smile


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Schnygg brud från krogen zneppo 3 1,572 2016-01-31,15:26
Senaste inlägg:: Fiskarn
  Brud som flakear efter 6? Rednales 4 2,245 2015-09-10,09:13
Senaste inlägg:: godsgift
  close rädd brud Rednales 6 3,588 2015-07-12,13:11
Senaste inlägg:: Rednales
  Hårdknäckt brud Tumba 13 7,202 2014-12-12,14:14
Senaste inlägg:: selected
  En dejt kball 8 4,766 2014-07-01,18:16
Senaste inlägg:: WALL-E
  Feelings för osäker brud sjoggaa 25 11,764 2013-12-15,15:46
Senaste inlägg:: Entreprenören
  Vän-Dejt? Shanks 6 2,685 2013-08-28,12:28
Senaste inlägg:: Mindful
  Brud med pojkvän JohnDoe 14 5,472 2013-07-10,15:20
Senaste inlägg:: russel
  Brud som medvetet försöker göra mig svartsjuk, hur agera? sjoggaa 28 12,662 2013-06-18,14:22
Senaste inlägg:: sjoggaa
  Första dejt ever snart, rädd för tystnad!? Kasi 33 13,852 2013-06-09,22:35
Senaste inlägg:: godsgift

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}