LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Nu måste jag ta tag i mig själv igen, hjälp mig. (långt inlägg)
2014-04-28,00:18, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-04-28,00:28 av {2} Avager.)
Inlägg: #1
Nu måste jag ta tag i mig själv igen, hjälp mig. (långt inlägg)
Tjäna grappar.

Går rakt på sak.

Jag hittade till spelet sent 2010. I samband med att jag fyllde 18 år så gick jag på mitt första seminarium med som handlade om attraktion. 30 killar i ett rum med samma problem som mig, brist på fitta.

År 2011 var mitt urfuckingsår där jag pushade mig själv ordentligt. Jag började i över ett halvår gå ut nykter och snacka med brudar på stan, på krogen, på bussen. Jag fick inte överdrivet mycket mer resultat än strul och nummer på krogen, men det var liksom en helt otrolig "wow" känsla att jag faktiskt hade en förmåga att få brudar att strula med mig och få vems nummer jag ville. Jag kunde gå ut en kväll och strula med 5 tjejer bara för att, ja, jag kunde.

Jag gjorde massa sjuka grejer under flera månader. Allt ifrån att gå ner på knä till en tjej på krogen just for the lulz, springa efter brudar på stan och stoppa dem med att säga "du var alldeles för snygg för att jag inte ska prata med dig", till att säga "jävla hora" till en brud jag hångla med för att jag hade inställningen "Hm, undra vad som händer om jag säger X".

Jag hade aldrig haft så roligt någonsin, då jag var ute med gäng om 10-15 grabbar alla med samma mål : att ragga på brudar. En liten notis kan vara att det där med att vara nykter blev så mycket enklare när vi var 5-6 st som var det.

Det mesta materialet jag använde mig utav var David X, alltså att vara riktigt direkt med tjejer, sexuell och dominant. Och det funkade.
Det var inte bara att det funkade att vara dominant, men i samband med hela köret med game så började jag utveckla en riktigt grym social förmåga, vilket gjorde att jag kunde prata med tjejer (och inte bara) om AAAAAALLT, länge och utan att samtalet dog ut.

Efter ca ett halv år började jag få bättre resultat. Det jag hade lärt mig började faktiskt leda till fitta. Kanske inte lika mycket som jag hade förväntat mig, men det viktigaste för mig var ändå att ALLA (nåja, nästan) av de liggen jag fått var pga av saker JAG SA, saker JAG GJORDE, att JAG fick bruden intresserad utav mig. Inte så som dem liggen som jag hade haft innan game (inte så många), att bruden tyckte jag var snygg/bruden var full/något annat.
Allt gick till på ett sätt: jag ser tjej, jag går fram till dig, jag ligger med tjej.
Vissa tjejer fick jag till och med ligga med genom att börja charma dem genom sms!

En viktig detalj är att, jag lyckades inte riktigt uppehålla några relationer. Det var engångsligg hit och dit, några KKs här och där, men inget långvarigt.

Sedan kom år 2012.
Wow. Under första 2 månaderna låg jag med 9 nya tjejer, varav bokstavligen VARENDA EN kan jag med handen på hjärtat säga att jag raggade upp från att ha träffat på krogen/stan enda till sängkammaren. Om ni tycker det är lite eller mycket spelar ingen roll för mig, för mig var det liksom "wow wtf".
2012 fortsatte lika bra fram tills sommaren. Dock var det fortfarande inga långvariga relationer jag lyckades uppehålla, utan mycket engångsligg, fem-gångsligg, någon KK-här och där. Det var liksom under den här tiden som jag fick någon sorts "uppvaknande", att hej, man kanske inte alls behöver vara så jävla snygg för att få ligga.

Vissa påstår att jag kan vara för snabbt fram, vilket ja, kan stämma, då om jag ska vara helt ärlig så skulle jag föredra att vem som helst av dem brudarna (okej, inte vem som helst) skulle istället bli min flickvän. Jag var liksom inte missnöjd med mitt sexliv, men skulle hellre få en flickvän som jag kunde sitta hemma och kolla på film med än att dra ut och jaga fitta varje kväll.

Under tiden så pratade jag också med rätt många brudar som jag fick intresserade, men som det bara rann ut i sanden för att ingen var tillräckligt mån om att ta det vidare. Bland annat vissa tjejer i skolan eller på dåvarandre extrajobbet, återkommer till detta sen.


Sommaren kom och det var helt underbart. Jag tog studenten och jag hade väl lite av mitt självförtroende peakade. Sa jag till mig själv "jag ska ha med en brud ikväll", så var det väl inte 100% säkert att jag fick det, men det var riktigt bra sannolikhet för det (då jag vågade prata med vem fan jag ville, jag var bra på det och jag hade riktigt bra wingmans till polare). Livet var helt enkelt awesome under perioden början av 2012 och sommaren 2012.

Slutet av sommaren gick jag och kärade ner mig i en brud ordentligt. Hon skulle sedan flytta utomlands i ett halvår. Jag fick aldrig ett riktigt svar utav henne, hon sa bara "jag tänker inte lova dig något eller säga något alls nu, vi får helt enkelt se hur våra liv ser ut när jag kommer hem".

När hon åkte så tog mitt liv en helomvändning.
Jag började istället för att gå ut jobba HELA TIDEN, röka gräs 3-4 ggr i veckan under en period av 2-3 månader och slutade umgås med rätt många av mina vänner (mycket pga att jobbet tog upp så mycket tid). Jag var väldigt mån om att tjäna pengar och flytta hemifrån, DÅ skulle livet vara najs! Och om jag följde min plan så skulle jag kunna ha flyttat hemifrån tills tjejen kom hem från utlandet.

Lång historia kort, så lyckades jag flytta ihop med en polare i slutet av februari 2013. Som ni själva kan lista ut så började en ordentlig jävla torka för mig efter att tjejen hade åkt. Träffade några gamla KKs någon gång, men inge mer med det. Jag oroade mig inte så mycket för det, då jag visste att när jag väl gick ut och raggade så gick det bra som fan, men nu hade jag liksom varit ute och festat, vadå, 3 gånger på över ett halvår?

Men jag började gå ut igen. Det gick verkligen inte ens i närheten av lika bra som tidigare. Någon gång strulade jag med någon på krogen, men inte mer än så.

Jag ska säga som det är. Jag är inte någon gåva ifrån naturen när det kommer till utseende. Det hör till ovanligheterna att jag får en komplimang för mitt utseende och att någon brud har gått framt till mig på krogen var längesen jag hittade på världskartan ("konstigt sammanträffande" att det var just under 2011-2012 när jag hade som bäst självförtroende som det hände. Jag vet att när man utstrålar självkänsla och självförtroende så blir man automatiskt mer attraktiv).
Polaren som jag flyttade ihop med är RIKTIGT-JÄVLA-SNYGG. Kom inte och bullshitta mig om att utseende inte spelar någon roll. Det där är killen som brudar rycker i på krogen när han sitter och tar en drink. Det där är killen som tjejer har gått fram till på stan och tagit kort med. En riktigt jävla bra vän till mig som har erkänt för mig att 99% av alla brudar han har legat med är brudar som han inte lyft ett finger för att få, då han ALDRIG går fram till tjejer, utan för att 99% av alla de liggen han haft så har tjejer gått fram till han och öppnat honom med att han är snygg/sexig/dom vill ligga.
Med andra ord, att gå ut med honom kanske inte var det enklaste, med tanke på att han inte är världens mest sociala kille heller i alla sammanhang.

Anledningen för att jag skriver det här är:
Tänk om det helt enkelt dödade mitt självförtroende? Alla de gånger då brudar har pissat på mig rätt så hårt och bara lagt sin uppmärksamhet på honom.
Jag var inte längre den sociala mittpunkten i en grupp när vi gick ut.
Det kändes som att min sociala förmåga försvann ibland.


Sedan kom sommaren 2013 och det började faktiskt gå lite frammåt igen (kanske berodde på att jag började umgås igen med vänner som jag umgicks med när jag hade min primetime).
Några ligg samt att jag på något sätt kände att jag började få igång snacket med tjejer igen gav mig en kick för självförtroendet. Jag lärde dock känna en tjej som jag träffade ett par gånger, vi låg, men sen så pissade hon på mig. Som sagt, svårt att uppehålla relationer.

Lika snabbt som jag kände att jag började hitta tillbaka till min gamla form, lika snabbt försvann den. Nu snackar vi inte om att dra med tjejer hem - vi pratar om att HÅLLA VANLIGA KONVERSATIONER MED TJEJER JAG ÖPPNAR.
När jag nu vågar öppna en tjej (och tro mig, jag vågade inte ens i närheten av så mycket som innan) så gick det rätt snabbt åt helvete. Visst, inte alltid, men ofta.

Sommaren tog slut, jag fick äntligen en egen lägenhet och i samma veva så fick jag reda på att tjejen som flyttade utomlands har förlängt sitt visum i ytterligare ett år (ja, jag satt fortfarande och hoppades på att hon ska komma hem).
Inte fan gick det bättre med brudarna. Jag tappade helt seriöst HELA min förmåga.

Och så är det fortfarande.
Jag vågar knappt gå fram till brudar på krogen, när jag väl gör det så är det genom alkohol, men jag får inte ur mig något vettigt alls. Visst - jag ska väl inte dölja att jag går ju inte fram till ens i närheten av lika många som innan, men fortfarande. Jag har liksom nybörjar problemen, vågar inte gå fram, vet inte vad jag ska prata om, får slut på samtalsämnen efter 1 minut.

Liksom, även de brudarna jag talade om innan, som jag skapade kontakt med men som bara rann ut i sanden, som var RIKTIGT SUGNA på sin tid har skitit i mig totalt.
Träffade en sådan till exempel för några helger sen på en bar. Det var en tjej som gick i ettan när jag gick i trean. Vi snackade lite, men sen blev det inget av. Nu går hon i trean, vi träffades och hånglade. Hon sa att anledningen för att det sket sig med att vi skulle träffas innan var att hon fick höra från alla sina kompisar om att jag var största playern och låg runt massa (tydligen det ryktet jag hade i skolan). Men hon ville träffas nu och HON hörde av sig till mig... vi träffades en gång och sen har hon inte hört av sig nå mer.

Och jag har prövat verkligen MÅNGA åtgärder.
Att börja umgås med nytt folk, att umgås med folk som jag hängde med innan, att gå ut nykter, att läsa om gammalt samt nytt material, läsa Evilvalles artikel "In the mind of Evilvalle" (som förövrigt var en av faktorerna som gjorde min framgång), sluta berätta för folk om folk jag ligger/inte ligger med för att se om jag blir mindre bekräftelsesökande, gå in på Badoo, börja snacka med gamla ligg till mig. Börja snacka med tjejer som jag ansett vara alldeles för snygga för mig innan, sluta runka, börja träna. Det går verkligen inte frammåt.

Jag kännes mig verkligen som jag gjorde precis innan game.
Som att jag helt enkelt får ta det jag får och inte kan påverka något. Mitt självförtoende och självkänsla är rätt så kört i botten atm när det kommer till tjejer.

Jag tror själv egentligen det handlar om att VÅGA. VÅGA VÅGA. Jag vågar knappt göra lika mycket saker längre, inte ens en tiondel av vad jag gjorde förut.
Men vad fan. När jag väl gör det så skiter det sig ALLTID.

Kanske beror det på tjejen ifrån utomlands som jag fortfarande har i bakhuvudet? Jag har rent logiskt accepterat faktumet att det där är rätt kört, men som Ted Mosby sa i How I met your mother, så länge en dörr är en öppen smått på glänt så kommer jag alltid snegla åt det hållet.

Fast det där ska inte spela någon roll.
Jag vill kunna ut och ragga igen. Jag vill kunna ha en bra social förmåga igen och få folk att tycka om mig som jag gjorde förut. Just nu, som sagt är självförtroendet nere i botten när det gäller väldigt många relationer och kontakter. Jag känner mig verkligen inte som samma person som för ett och ett halvt år sedan.



Nu har jag slut på ideer och vänder mig till er för hjälp.
Ursäkta om ni inte förstår något utav mitt inlägg, klockan är halv 1 på natten och jag ska upp till jobbet om 5 och en halv timme, så har inte korrekturläst utan skickade det bara som det är. Godnatt.
"I don't believe it!" Luke Skywalker
"That, is why you fail." Yoda

Ta det lugnt kompis, det är bara vad jag tycker.
2014-04-29,21:27,
Inlägg: #2
RE: Nu måste jag ta tag i mig själv igen, hjälp mig. (långt inlägg)
Det finns en del kul minnen från sommaren 2011 att se tillbaka till om man vill! Tänker främst på en liten resa, där under sommaren:-).

Jag tror att du själv bär de flesta svaren på dina frågor. Att Skriva av sig brukar vara till nytta för att se detaljerna bättre.

Fördelen nu jämfört innan är att du vet vad du kan göra. Detta är samma sak som om man tränat hårt och haft bra kondition. Sen när man kommer av sig med träningen och kokonditionen försämras så vet du vad som krävs för att komma tillbaka. Enda skillnaden denna gång är att det är lättare att ta sig tillbaka om man varit där förut. :-)


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Hjälp Oxtilia 8 3,729 2017-11-30,05:50
Senaste inlägg:: Neironvps
  bara klappa igen och dö oskuld piraten99 14 5,250 2017-02-09,17:31
Senaste inlägg:: 4xw3ll
  Måste förändra mitt liv blacksmith 17 7,196 2016-01-03,21:13
Senaste inlägg:: Doit
Wink Utmana dig själv: Presentera dig som Arne Jacob 4 2,086 2015-11-15,05:54
Senaste inlägg:: Fiskarn
  Behöver lite hjälp att hjälpa! Powerwolf 5 2,964 2015-04-25,14:49
Senaste inlägg:: Bruno
  Behöver hjälp att hjälpa !! Dean 10 5,779 2014-12-28,15:52
Senaste inlägg:: trollface
  Tillbaka på marken efter att ha fallit. Vill upp igen en gång för alla!! _Amigo_ 13 8,694 2014-07-06,04:02
Senaste inlägg:: _Amigo_
  Behöver hjälp NU av er! Nicki 2 1,817 2014-04-29,11:44
Senaste inlägg:: Beerpong
  Lite räcker långt Leakim 2 1,439 2013-12-28,04:03
Senaste inlägg:: Evilvalle
  25 år, singel efter 7 års förhållande behöver all hjälp med game! Ni måste hjälpa mig Lasttear 24 17,959 2013-12-20,19:11
Senaste inlägg:: russel

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}