LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Kan inte läsa henne
2014-10-01,00:14,
Inlägg: #1
Kan inte läsa henne
Alriight here we go.

Lite bakgrund: 21årig tjej jag träffat online (badoo), snackat från och till i flera veckor (jag var seg med svaren, kunde dröja dagar, var b.la bortrest) HON frågar till slut om vi ska fika, jag svarar 1v senare (lol) när jag hade tråkigt och hon föreslår att hitta på något samma kväll.
Hon bor jättenära så jag föreslår drinkar hos mig, hon kommer över, vi ser på film, dricker lagom, hånglar, har sex. Riktigt bra och långt förspel, när vi har sex kommer jag direkt 2ggr irad (aldrig hänt) så kan inte säga att det var jättebra sex och skämdes lite lätt efteråt. Hon frågar om hon ska sova över - ja. Vi sover ihop och hon drar nästa morgon efter lite gullande och kärleksfulla tecken från hennes sida, hon frågar även ut mig ang. förhållanden och ONS, hon säger att hon ej har ONS och inte ofta är i förhållanden. Vet sedan tidigare att hon inte är ute efter något speciellt på badoo men gillar att träffa folk, hon sa även att hon pratar med en del killar där men att jag var första hon hade träffat på ca 2 månader sedan hon blev medlem där, vilket förvånade mig. Hon kommer ursprungligen från en annan stad men bott här 2 år. All good.

Samma eftermiddag smsar hon, vi hörs lite fram och tillbaka sen slutar hon svara.
2 dagar senare smsar jag om nåt random för att skapa en konversation och börjar flörta skämtsamt om en träff genom att hon ska ge mig en massage (hon jobbar med det), hon flörtar tillbaka men slutar återigen att svara efter en stund. (riktigt confusing, aldrig varit med om detta förut)

2 dagar senare ringer hon och verkar riktigt glad, hon hade vägarna förbi och tänkte på mig säger hon. Vi pratar allmänt, skön vibe och när vi ska lägga på pikar jag med massagen, hon skrattar och säger kanske på söndag då hon ska iväg över helgen.

Helgen går och jag har en förhoppning att hon ska höra av sig, idag tisdag ringer jag upp na för att styra något och kolla läget. Hon svarar inte men ringer upp 5min senare och ställer sig frågande i tfn och känner inte igen min röst. Hon säger att hon har ny mob och tappat alla sina nummer och trodde att det var hennes nya jobb som ringde så hon ville inte svara men känner sen igen mig med kommentaren "ahh du är han från xxx" riktigt off och frånvarande så jag sitter där som ett frågetecken och funderar på om hon skämtar eller menar allvar då hon låter helt oengagerad t.o.m när hon inser att det är jag.

Ju mer vi snackar ju mer öppnar hon upp och vi snackar om std stuff, hon skrattar emellanåt och allt verkar normalt, hon hade varit hemma sen i söndags men nämnde inget om träff eller liknande.
Eftersom jag vill träffa na igen när vi är inne på tema helg, så säger jag att jag vill träffa henne. Blir lite tyst, fundersam kanske och jag tar det som en diss, här gör jag bort mig och säger: "eller du kanske inte vill träffa mig?" (needy bitch! Wink)
Hon säger då joo att hon vill men en tjejkompis kommer över på lördag och de skulle ut och hon skulle sova där, men att jag kan haka på ut? Eller så kan vi ses på söndag tillägger hon, smått ivrig att föreslå nåt.
Så säger hon: "vi kan höras innan helgen lite närmare eller så ses vi (?)" ok.

Sen kommer hon med nån randomkommentar om att hon lagat paj och jag avslutar samtalet.

Jag har ingen aning om vad hon vill, på ett sätt känns hon inte alls intresserad av mig öht, varje gång jag pikat med att ses har hon inte riktigt reagerat men ändå föreslår hon att jag ska med dem ut? wtf. makes no sense att ta med en random dude hon träffat 1 gång när de ska ut och ragga?
Ska tillägga att hon sagt att hon sällan går ut, vilket hon borde göra om det är uppmärksamhet/killar hon vill träffa.

Vad säger ni? Vad bör jag göra nu? Är förstås intresserad av att ses, helst för KK.
Planen är att inte höra av sig och vänta om hon gör det, utgång eller inte? don't know!
2014-10-02,00:18,
Inlägg: #2
RE: Kan inte läsa henne
(2014-10-01,12:34)Toledo Skrev: Jag tror du hade haft det lättare ifall du inte planerad så långt i förtid. Utan kanske skrev till henne någon kväll och frågade ifall hon ville komma förbi, om inte typ någon dag senare. Att följa med henne ut är väl inga problem, alla går inte ut för att ragga och jag kan tänka mig att hon inte går ut med dig för att sedan ragga på andra killar, känns väldigt weird om hon inte har friendzonat dig.

Att få henne som KK är vanligtvis lätt, ha sex med henne fler gånger och helt plötsligt har ni sex regelbundet. = KK förhållande.

Tack för svaret.
Du har en bra poäng i att inte planera så långt, ska tänka på det i framtiden.
Problemet ligger väl mer i att ha sex med henne igen, har själv känslan att jag jagar henne nu bara för att hålla kontakten igång vilket på ett sätt förvånar mig då jag utgår från att sex är den ultimata investeringen för en tjej och jag bara tagit det helt lugnt efter vår träff och inte direkt varit för på.

Är det rätt att avvakta tills hon hör av sig nu ang. helgen eller ska jag höra av mig? och vad är egentligen att föredra mellan utgång eller träffa alone?
2014-10-02,19:14,
Inlägg: #3
RE: Kan inte läsa henne
Du är för på skulle jag säga,
Nu skall du inte lyssna för mycket på mina ord då jag är noob inom ämnet.

Men du säger du vill bli kk, du (tjatar) om att få massage och att ni skall träffas. Hon kommer antagligen bli mer och mer frånvarande ju mer du söker efter hennes uppmärksamhet och närhet.

Skit i att skriva med henne på ett tag, skriver hon var lite off typ och försök bara hålla det på en chill nivå.

Jag ser det som såhär:

Du körde en lugn och chill ton på badoo som det låter, svarar när det passar dig och du små dissar henne genom att inte svara på hennes fråga om kaffe på en vecka.
Hon blir sugen då du inte är needy!

Efter sexet och kvällen.
Du skriver sms om massage, och pratar varje gång om att ses senare i veckan. Hon känner att du är på och att du inte riktigt var killen du var på badoo.
Du ställer tyvärr fråga om hon inte vill träffa dig.

Du framstår som needy och du behöver hennes sida liksom. Vilket du vet gör en tjej avtänd.

Så mitt tips är faktiskt såhär, skit i henne i ett tag.
Ut festa träffa andra brudar och kör hårt, de finns hur mycket fisk i det stora havet som helst.
Hör inte hon av sig på ett längre tag typ 2-3 veckor så kan du börja om med henne fast denna gången hålla tonen som du var på badoo så kommer hon antagligen tillbaka igen.

Ta lärdom av vad som händer och kötta på så löser sig allt.
/Aioo
Keep it up!
2014-10-03,11:37,
Inlägg: #4
RE: Kan inte läsa henne
Jag är inne på samma spår som Aioo.

Jag har gjort samma sak själv och vet hur lätt det kan vara att helt plötsligt bli needy efter att ha varit soft och nästan dissig till en början. Tjejen upplever del satt du inte längre är samma person, och dessutom såär det avtäntande med personer so mär needy.
Det bästa du kan göra är förmodligen att vänta på att hon skall höra av sig. Hör hon sedan av sig så gör som förut, svara lite långsamt och allt det.
2014-10-03,15:40,
Inlägg: #5
RE: Kan inte läsa henne
Intressant att ni upplever det som att jag varit för på, kan vara så. Men jag har medvetet försökt att ha det i bakhuvudet hela tiden och hållt avstånd med flit (med att kontakta/ligga på). Hittills har vi tagit intiativ varannan gång när vi kontaktat varandra, däremot har jag när vi väl haft kontakt försökt visa och antyda att jag vill ses igen, helt enkelt visat intresse. En man ska väl alltid vara rak och ärlig med sina intentioner?

Däremot upplever jag det som att hon helt enkelt inte är så intresserad. Kanske rent av dissar pga "dåligt" sex om nu det var målet. En polare tycker att jag ska dissa ifall hon ringer och föreslår träff i helgen för att försöka få henne att jaga mer.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Kär i henne, hon dumpade mig men börjar höra av sig ige villframåt 13 3,870 2017-10-27,10:19
Senaste inlägg:: Entreprenören
  Vad ska jag göra med henne? Sex Intelligence 6 2,389 2017-09-10,20:56
Senaste inlägg:: tvbordet
  Tillit, något som inte stämmer, vad gör jag? Champagne 7 2,933 2017-03-17,23:14
Senaste inlägg:: Champagne
  Vill få henne i säng! Steel 0 878 2017-01-02,02:02
Senaste inlägg:: Steel
  Perfect match vill inte ses mer? Rednales 11 5,812 2016-08-01,21:01
Senaste inlägg:: TobiasK
  Hur få tillbaka henne? Eller är det kört? kball 5 2,021 2016-07-03,14:34
Senaste inlägg:: kball
  Skriva eller inte? Shimney 0 1,099 2015-12-04,23:50
Senaste inlägg:: Shimney
  Hur blir jag av med henne? haha 4 2,661 2015-05-03,19:53
Senaste inlägg:: haha
  Satsa lr inte ? Sex Intelligence 0 970 2015-03-29,23:32
Senaste inlägg:: Sex Intelligence
  Vara kompis med sitt ex, eller säga att man vill knulla henne? Sartre 22 13,675 2014-03-21,02:04
Senaste inlägg:: Roppe

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}