LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
6 tips som tydligen ska göra dig attraktivare
2014-10-30,15:52,
Inlägg: #1
6 tips som tydligen ska göra dig attraktivare
http://www.businessinsider.com/tips-attr...guy-2014-4
Wear the color red more (symbolizes power)
Grow stubble (augments looks with more dominance)
Good posture, straight back
Smile less (60 years of challenge covers this excellently)
Lift and get that bulk bra
Sweat more (a chemical called androstadienone is released, which improves women's moods/ heightens arousal)

Le mindre? haha Brukar vanligtvis tipsas att man ska le mer
2014-10-30,16:13,
Inlägg: #2
RE: 6 tips som tydligen ska göra dig attraktivare
(2014-10-30,15:52)krokodilen Skrev: http://www.businessinsider.com/tips-attr...guy-2014-4
Wear the color red more (symbolizes power)
Grow stubble (augments looks with more dominance)
Good posture, straight back
Smile less (60 years of challenge covers this excellently)
Lift and get that bulk bra
Sweat more (a chemical called androstadienone is released, which improves women's moods/ heightens arousal)

Le mindre? haha Brukar vanligtvis tipsas att man ska le mer

En svettig, rödklädd, icke-leende, skäggig biff med rak hållning...Låter nästan som en överspänd scarface-wannabe. Big Grin
2014-10-30,16:45, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-10-31,00:04 av {2} Bruno.)
Inlägg: #3
RE: 6 tips som tydligen ska göra dig attraktivare
Var väl ingenting nytt eller häpnadsväckande där egentligen?
Bra hållning? Nobrainer.
Muskler? Nobrainer.
Skäggstubb? Nobrainer.

Sen handlar det handlar om balans.
Ett stöddigt flin är ju signifikativt en player med självförtroende (som vi vet är väldigt attraktivt för kvinnor), sen är det förstås en helt annan sak att gå runt och le som nån homofil hela tiden.

Bra flin (dude tv):
[Image: 0081.png]

Dåligt flin:
[Image: stuart-one-done.jpg]

Svettas? Ja, beror på ifall man är hälsosam och har hög testo, lite svett avger feromoner som kvinnor snappar upp. Men det är förstås inte samma sak som att man aldrig ska ta en dusch och gå runt och stinka skit.
Hos gnagare och många andra djur är det ju tydligen väldigt avgörande för vilka individer man parar sig med, så varför skulle det inte ha en roll hos människor? McClintock-effekten funkar beviserligen på kvinnor som gör att de synkar mensen, så nog har feromoner ett finger med i attraktion också.

Klä sig i rött? Den här vet jag dock inte. Har hört tidigare att rött ska liksom signalera makt men det låter bull över det, sällan som rött passar på en man.
2014-10-30,18:59,
Inlägg: #4
RE: 6 tips som tydligen ska göra dig attraktivare
Haha spot on Bruno
Winning Beats the Game

Be Selfish
2014-10-31,00:31,
Inlägg: #5
RE: 6 tips som tydligen ska göra dig attraktivare
Jag kör mkt på svart på senare tid. Som också ska signalera makt. Vitt funkar dock jävligt bra med har jag märkt.

Angående leende har det diskuterats förr... Som Bruno säger. Att le för att man vill le är en sak. Sen finns det ett leende som är bekräftelsesökande och submissivt =no good.
Extreme Living
Never complain - never explain
2014-10-31,02:16,
Inlägg: #6
RE: 6 tips som tydligen ska göra dig attraktivare
Tipsen ska vara vetenskapligt bevisade. Tittar man på klippet refererar man till en rad olika universitet.

Lustigt hur en del tar allt så seriöst och ska börja utveckla det till ett uppsatsskrivande med titeln "ordbajser i dess renaste form". Wink

Nåja snappade upp ämnet på rsdnation, så all ev. cred hänvisas ditåt. haha
2014-10-31,14:45,
Inlägg: #7
RE: 6 tips som tydligen ska göra dig attraktivare
Jag träffar ofta på killar(arbetsledare, chefer) på jobbet som ler och skrattar mycket. Dessa respekterar jag inte alls lika mycket, även fast de är grymma på sitt jobb. All dominans försvinner.

Däremot killar i samma postion, som aldrig ler, ser arga ut får man mycket mer respekt för och en känsla av att de dominerar dig.


Det lättaste är väl att bara Le/skratta när man är glad, och se arg ut när du är irriterad...
Jag brukar oftast ha ett leende på läpparna när jag är på krogen och dansar.. Men då är jag ju glad också Big Grin

Men som Bruno säger är ju alla dessa saker en "nobrainer".
The quality of a person's life is in direct proportion to their commitment to excellence, regardless of their chosen field of endeavor -Vince Lombardi
2014-10-31,19:44,
Inlägg: #8
RE: 6 tips som tydligen ska göra dig attraktivare
Le kanske inte gör en mer attraktiv, men som grund så är det värt stämningshöjningen.
2014-10-31,22:02, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-10-31,22:04 av {2} SvaMp_.)
Inlägg: #9
RE: 6 tips som tydligen ska göra dig attraktivare
Rött är ju också en aggressiv färg, hört att det visats att brottare i rött lite oftare vinner bla, läser nu att det tydligen gäller andra sporter också: http://www.telegraph.co.uk/science/scien...-more.html
Winning Beats the Game

Be Selfish
2014-11-04,15:25,
Inlägg: #10
RE: 6 tips som tydligen ska göra dig attraktivare
http://comfortpit.com/how-to-be-more-attractive/
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
2014-11-04,15:50,
Inlägg: #11
RE: 6 tips som tydligen ska göra dig attraktivare
Jag kör alltid stort smil Smile är väl för för att jag alltid är glad men att gå runt och se ut som en hårding istället funkar inte för min del då de inte är min personlighet.


Men punkterna känns som sagt ganska självklara typ.
Keep it up!
2014-11-20,19:33,
Inlägg: #12
RE: 6 tips som tydligen ska göra dig attraktivare
Ärligt talat tycker jag det är en del bullshit. Vadå röd? Klä dig modeenligt istället. Häng med lite på modebloggar. Gå runt i en röd hoodie gör dig inte sexig.

Går runt och lukta svett är inte heller jättehett.
"He who makes a beast of himself gets rid of the pain of being a man"
2014-11-20,19:53, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-11-20,19:54 av {2} SvaMp_.)
Inlägg: #13
RE: 6 tips som tydligen ska göra dig attraktivare
(2014-11-20,19:33)WALL-E Skrev: Ärligt talat tycker jag det är en del bullshit. Vadå röd? Klä dig modeenligt istället. Häng med lite på modebloggar. Gå runt i en röd hoodie gör dig inte sexig.

SJälvklart är en luffare i rött inte sexigare än en välklädd man i blått, däremot två enhetliga personer med olika färg där den ena är röd så har studier visat att rött är mer attraktivt.

http://www.rochester.edu/news/show.php?id=3663

Man gör då så att man visar upp identiska bilder för tjejer där det enda som skiljer sig är färgen, och frågar dem om hur attraktiva de uppfattar personen, sedan har man kunnat säkerställa en statistisk skillnad.
Det är alltså vetenskapligt testat, där handlar det inte om vad jag eller du tycker.
Winning Beats the Game

Be Selfish
2014-11-20,20:10,
Inlägg: #14
RE: 6 tips som tydligen ska göra dig attraktivare
Känns lite som killen på C-R som startade en tråd och frågade om det kanske vore en idé att köpa linser för att inte tjejer ska märka om pupillen vidgas och på så vis inte utstråla att han är känslomässigt investerad. Man ska klä sig i de färger man passar i.
"He who makes a beast of himself gets rid of the pain of being a man"
2015-07-19,03:05, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-07-19,03:06 av {2} Nalirot.)
Inlägg: #15
RE: 6 tips som tydligen ska göra dig attraktivare
(2014-11-20,20:10)WALL-E Skrev: Känns lite som killen på C-R som startade en tråd och frågade om det kanske vore en idé att köpa linser för att inte tjejer ska märka om pupillen vidgas och på så vis inte utstråla att han är känslomässigt investerad. Man ska klä sig i de färger man passar i.

Hahah det är den här delen av internet jag bara älskar Big Grin
2015-07-25,10:46,
Inlägg: #16
RE: 6 tips som tydligen ska göra dig attraktivare
(2014-11-20,19:33)WALL-E Skrev: Ärligt talat tycker jag det är en del bullshit. Vadå röd? Klä dig modeenligt istället. Häng med lite på modebloggar. Gå runt i en röd hoodie gör dig inte sexig.

Går runt och lukta svett är inte heller jättehett.

Modebloggar är för fjollor och wannabies. Likaså att bara gå omkring i rött för att nån på internet sa så.

Jesus.

Neddressat = klä dig hur fan du vill

Dressat = kostym

Så kan vi prata om något annat än kläder nu?
2015-07-25,13:10,
Inlägg: #17
RE: 6 tips som tydligen ska göra dig attraktivare
snyggt att svara på ett inlägg från november förra året och avsluta med
"kan vi prata om nåt annat nu?" ahahahaha
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2015-07-25,18:59,
Inlägg: #18
RE: 6 tips som tydligen ska göra dig attraktivare
Stayin Classy Wink


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Tips på smycken Ansi 1 1,443 2018-06-12,20:48
Senaste inlägg:: tvbordet
  Tips på feta tavlor till min fängelsecell Nalirot 1 1,542 2016-08-16,10:31
Senaste inlägg:: Vetinte
  Vad jobbar/pluggar ni mer/till? Vad är era mål med det ni gör/ska göra? Nicki 20 12,169 2014-01-27,17:19
Senaste inlägg:: fisk
  Era bästa tips på Studieteknik/böcker Spider 15 6,302 2013-10-23,22:55
Senaste inlägg:: JohnDoe
  Tips på utklädnad till halloween elias91 0 1,241 2013-10-21,18:00
Senaste inlägg:: elias91
  Mörkare röst, några tips? Fuckzoned 3 2,387 2013-02-13,13:35
Senaste inlägg:: MassRiot
  Göra något riktigt fett för pengarna! Set Theory 30 13,881 2013-02-09,03:39
Senaste inlägg:: zorro69
  Vad göra för att se äldre ut? GBG 12 5,397 2012-02-22,11:22
Senaste inlägg:: Sparris

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}