LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Tjej i klassen
2014-11-27,20:38,
Inlägg: #1
Tjej i klassen
Hej på er!

Har en fråga, har en brud i klassen en hb5 typ.
Skulle behöva lite tips på att få henne intresserad alltså bara ligga tänkte att jag skulle träna lite på henne då jag är värdelös på detta i nyktert tillstånd i vardagen.
Har gått i samma klass 4 månader och har fått en hyfsad conection vi snackar på lektioner går och äter på mc tillsammans osv.
När jag pratar med henne kollar jag djupt in i ögonen på henne och hon kollar tillbaks men viker blicken då och då.
Så hur skulle ni gå till väga för att sätta på denna bruden?
Har alltså ingen aning om hon redan gillar mig eller inte men lite allmänna tips på vad man kan prata om i skolan hur jag ska utföra kino osv, alla tips uppskattas.
2014-11-27,20:41,
Inlägg: #2
RE: Tjej i klassen
Prova ge henne massage nån gång, säg att du träffa en tjej som gav dig handmassage o att det va rätt soft, så ger du det till henne, sen masserar du underarmarna och säger att hon verkar stel, sen går du på axlarna, ner mot ryggen etc, känn efter och kalibrera
Beroende på hur hon svarar kan du massera henne som om du knullar henne, alltså håller henne om axeln och tryckr vid ryggraden dunkande som om du stötte i henne. Så brukar jag försöka sneaka in beröring på tjejer man har på arbetsplatser etc.

Ett annat tiås är att bara börja krama henne, kanske lite mer normalt.
Winning Beats the Game

Be Selfish
2014-11-27,20:59, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-11-27,21:00 av {2} selected.)
Inlägg: #3
RE: Tjej i klassen
(2014-11-27,20:38)fozty Skrev: Hej på er!

Har en fråga, har en brud i klassen en hb5 typ.
Skulle behöva lite tips på att få henne intresserad alltså bara ligga tänkte att jag skulle träna lite på henne då jag är värdelös på detta i nyktert tillstånd i vardagen.
Har gått i samma klass 4 månader och har fått en hyfsad conection vi snackar på lektioner går och äter på mc tillsammans osv.
När jag pratar med henne kollar jag djupt in i ögonen på henne och hon kollar tillbaks men viker blicken då och då.
Så hur skulle ni gå till väga för att sätta på denna bruden?
Har alltså ingen aning om hon redan gillar mig eller inte men lite allmänna tips på vad man kan prata om i skolan hur jag ska utföra kino osv, alla tips uppskattas.

Det räcker inte med bara att kolla djupt i ögonen på henne. Om jag förstått det rätt Du har gått i samma klass med henne i 4 månader och pratat hittills med henne men inte haft fysisk beröring med henne? och inte varit allmänt sexuellt med henne?

I din sits är det då tyvärr försent ha nåt intim med henne, hon kanske har slängt dig i friendzone.

Du kan försöka genom att bjuda hem henne till dig med att kolla på film.
2014-11-27,21:51, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-11-27,21:57 av {2} confused....)
Inlägg: #4
RE: Tjej i klassen
Är inte nödvändigtvis försent att ha något intimt med henne, detta med att eskalerar fysiskt snabbt, våga ta för sig ordentligt osv är taktiker baserade och ämnade för nattklubb eller daygame/date med en tjej man inte känner och har väldigt kort tid på sig att få in en fot innanför dörren och skapa attraktion och förföra henne.

På jobb/skola och med brudar man känner och umgås med ofta är spelreglerna inte samma och det behöver absolut inte vara kört för man känt varandra i månader. Tjejer blir ofta kära i killar i såna situationer och kan vänta iprincip hur länge som helst före killen gör ett move. I jobb/skola scenarion med en brud man umgås med neutralt så att säga är det inte standard regler som gäller.

Men bjud henne på filmkväll som selected sa och ta det därifrån men jag hade rekommenderat kino eskalering först, bli fysisk med henne på ett inte sexuellt sätt och se hur hon reagerar. Annars kan det bli stelt att gå ifrån 0-100 på filmkväll med en tjej du umgåts med i flera månader och inte vet om hon är sexuellt intresserad eller inte.

Tänk på att du ska gå i samma klass en stund framöver och kommer träffa henne varje dag, eskalera för fort kan fort skapa dålig stämning om det misslyckas, därför rekommenderar jag att känna av hur hon reagerar på fysisk närhet före du tar henne till seduce lokation/filmkväll.

Detta med att man ska göra allting så fort i vanlig pickup beror på att tjejen vet att man är ute efter att ragga på henne och man får bara första intrycket på sig så man måste då ta henne lite med storm.

Med en tjej man umgås med länge gäller alltså inte första intrycket lika mycket utan går på helhets uppfattningen av dig. Jag har när jag var super chode och knappt våga prata med tjejer ändå upplevt att tjejer blivit kära i mig efter att umgåts med mig en period och så har tjejerna börjat ragga på mig osv trots att jag på krogen/fest osv ofta närmast äcklade var hatad av tjejer med mitt blyga chode beteende dock var jag så socialt blyg då att jag inte klara få dom trots att dom var kära i mig lol.

(2014-11-27,21:32)Toledo Skrev: Nja försent är det nog inte. Kan likaväl vara så att TS lagt henne i friendzone och kan styra upp det nu.

Exakt. I situationer likt detta är det inte samma regler som gäller vid cold approaches och day/night game.
2014-11-27,22:41, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-11-27,23:11 av {2} fozty.)
Inlägg: #5
RE: Tjej i klassen
(2014-11-27,21:51)confused... Skrev: Är inte nödvändigtvis försent att ha något intimt med henne, detta med att eskalerar fysiskt snabbt, våga ta för sig ordentligt osv är taktiker baserade och ämnade för nattklubb eller daygame/date med en tjej man inte känner och har väldigt kort tid på sig att få in en fot innanför dörren och skapa attraktion och förföra henne.

På jobb/skola och med brudar man känner och umgås med ofta är spelreglerna inte samma och det behöver absolut inte vara kört för man känt varandra i månader. Tjejer blir ofta kära i killar i såna situationer och kan vänta iprincip hur länge som helst före killen gör ett move. I jobb/skola scenarion med en brud man umgås med neutralt så att säga är det inte standard regler som gäller.

Men bjud henne på filmkväll som selected sa och ta det därifrån men jag hade rekommenderat kino eskalering först, bli fysisk med henne på ett inte sexuellt sätt och se hur hon reagerar. Annars kan det bli stelt att gå ifrån 0-100 på filmkväll med en tjej du umgåts med i flera månader och inte vet om hon är sexuellt intresserad eller inte.

Tänk på att du ska gå i samma klass en stund framöver och kommer träffa henne varje dag, eskalera för fort kan fort skapa dålig stämning om det misslyckas, därför rekommenderar jag att känna av hur hon reagerar på fysisk närhet före du tar henne till seduce lokation/filmkväll.

Detta med att man ska göra allting så fort i vanlig pickup beror på att tjejen vet att man är ute efter att ragga på henne och man får bara första intrycket på sig så man måste då ta henne lite med storm.

Med en tjej man umgås med länge gäller alltså inte första intrycket lika mycket utan går på helhets uppfattningen av dig. Jag har när jag var super chode och knappt våga prata med tjejer ändå upplevt att tjejer blivit kära i mig efter att umgåts med mig en period och så har tjejerna börjat ragga på mig osv trots att jag på krogen/fest osv ofta närmast äcklade var hatad av tjejer med mitt blyga chode beteende dock var jag så socialt blyg då att jag inte klara få dom trots att dom var kära i mig lol.


Exakt. I situationer likt detta är det inte samma regler som gäller vid cold approaches och day/night game.






Hej!

Tackar för utförligt, ska försöka mig på att närma mig henne lite mer intimt och se hur hon tar det för att sedan försöka få med henne på en filmkväll alternativt dra med henne ut på fest för att sedan haffa henne på krogen Wink

Jasså känns ju skönt att höra att det inte är försent dock är detta inget crush av något slag utan bara tagit henne för hon är typ den enda utan kille i klassen och skulle vara kul att träna på henne och se vad jag går för för att utvecklas.

(2014-11-27,20:41)SvaMp_ Skrev: Prova ge henne massage nån gång, säg att du träffa en tjej som gav dig handmassage o att det va rätt soft, så ger du det till henne, sen masserar du underarmarna och säger att hon verkar stel, sen går du på axlarna, ner mot ryggen etc, känn efter och kalibrera
Beroende på hur hon svarar kan du massera henne som om du knullar henne, alltså håller henne om axeln och tryckr vid ryggraden dunkande som om du stötte i henne. Så brukar jag försöka sneaka in beröring på tjejer man har på arbetsplatser etc.

Ett annat tiås är att bara börja krama henne, kanske lite mer normalt.

Hej och tack för svar!

Ska testa med lite handmassage nästa gång vi ses och ge henne massa kramar Big Grin


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Tips o råd angående tjej som leker "prize" benkosine 2 1,359 2017-11-19,22:20
Senaste inlägg:: Tomas Gabriel
  Game/personlighets utveckling även om man har tjej! Milky 4 3,495 2014-06-09,11:09
Senaste inlägg:: Milky
  Gå till väga med tjej dman 2 2,312 2014-01-03,04:37
Senaste inlägg:: dman
  Styra date eller något med en tjej från annan stad. CCRCRH 7 3,258 2012-11-22,20:51
Senaste inlägg:: trollface
  tjej babblar om svårt att få känslor. Ohun 14 6,565 2012-09-19,18:37
Senaste inlägg:: russel
  Tjej date:ar player. Spade 5 2,431 2012-04-16,11:07
Senaste inlägg:: Alfie

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}