LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Schnygg brud från krogen
2016-01-31,04:13,
Inlägg: #1
Schnygg brud från krogen
Mornnn.

Var å gjorde vår thing på dansgolvet igår as usual...hb8 kommer och grabbar tag i en och börjar dansa. Går hårt på kino och hon svarar riktigt bra. Leder henne till rökrutan och hon bjuder på cigg. Blablbla lite frågar var hon bor.

-hotell

-perfekt, vi går dit direkt (jaa det börjar va länge sen sist hahahaa)

-njä ja vill partyyy men ta mitt nummer, skicka ett mess också så ja får din. Ja går på toa men vänta här ( hatat den skiten)

Hon kommer givetvis inte tillbaks, orka iofs inte vänta mer än 3min

Senare på kvällen ser ja henne och försöker dansa lite men hon e off. Vi har inte hörts.

3 alternativ, vanligtvis hade jag nextat men känner verkligen ja vill testa henne. Ska ja vänta tills hon hör av sig eller ska jag slänga iväg ett sms ( kan förstöra mer känns det som) alternativt sms nästa helg ifall hon ska ut, tror nämnligen hon ska till samma ställe. Eller hoppas stöta på henne där?

Br.
2016-01-31,14:41,
Inlägg: #2
RE: Schnygg brud från krogen
Lita generellt aldrig på att en tjej kommer tillbaka när hon säger att hon ska gå på toa. 100 roliga saker som kan hända på vägen, exempelvis att hennes vänner drar i henne och då blir du som luft (även om intresse finns), eller att hon blir uppraggad på vägen. Gå med henne dit och vänta utanför om du tänkt dra med henne direkt.
Men, svårt att få hem henne direkt om hon inte redan fått sin dos bekräftelse för kvällen alt. du inte kåtar upp henne tillräckligt att hon ska ge efter för sina drifter och gå med in the emotion of the moment.
Hon visade tydligt intresse, hångla upp henne nästa gång and leave her wanting more så blir allt mycket lättare för en homerun.

Kommer väl från en annan stad om hon bor på hotell och såg fram emot en rolig partykväll i stan och hade säkert kunnat tänka sig att även ta med dig hem men det kanske blev lite väl uppenbart på sättet du framförde vad ni ska göra och hennes ASD kickade in? Och kvinnor väl ju ha lite av en challenge.

Hur ska hon höra av sig om hon inte har ditt nummer? Eller messade du redan? Styr upp nåt nästa helg om du känner för det.
2016-01-31,15:14,
Inlägg: #3
RE: Schnygg brud från krogen
Tack för svar. Tänkte gå in för kyss när vi satt ute och rökte men kände det var stor flakerisk. Hon har mitt nummer då hon sa jag skulle messa henne direkt efter jag fick hennes.

Kör på att höra av mig oå fyllan nästa helg
2016-01-31,15:26,
Inlägg: #4
RE: Schnygg brud från krogen
Ha alltid saker att göra. Istället för att bara vänta, börja snacka med andra och var är en skön social snubbe. Oavsett om hon kommer eller inte är det ett bra sätt för att öka intresset och samtidigt öva upp dina sociala skills.. och ha roligare (för att vänta är bara trist imo). Du hade ju hennes nummer så det är ju lugnt Smile

En tydlig grej om intresse finns är; "säger hon åt dig att hålla hennes väska" eller jacka.. Då litar hon på dig och har för avsikt att komma tillbaka.

Yep hör av dig nästa helg!


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Krogen StayHungry 34 10,612 2016-11-28,12:28
Senaste inlägg:: piraten99
  Hur hantera försök till dominans/dominanta skämt från andra sotheysay 6 2,648 2016-08-03,20:36
Senaste inlägg:: Differentiable
  Brud som flakear efter 6? Rednales 4 2,230 2015-09-10,09:13
Senaste inlägg:: godsgift
  close rädd brud Rednales 6 3,575 2015-07-12,13:11
Senaste inlägg:: Rednales
  Hårdknäckt brud Tumba 13 7,184 2014-12-12,14:14
Senaste inlägg:: selected
  Brud ställer in dejt sista sekund tvbordet 12 6,729 2014-03-21,01:58
Senaste inlägg:: Roppe
  Feelings för osäker brud sjoggaa 25 11,720 2013-12-15,15:46
Senaste inlägg:: Entreprenören
  Brud med pojkvän JohnDoe 14 5,409 2013-07-10,15:20
Senaste inlägg:: russel
  Brud som medvetet försöker göra mig svartsjuk, hur agera? sjoggaa 28 12,629 2013-06-18,14:22
Senaste inlägg:: sjoggaa
  URGENT! Bestämt träff ikväll, brud börjar tveka. vinividivici 8 3,364 2013-04-21,00:41
Senaste inlägg:: vinividivici

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}