LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Forhallande + superior man
2016-04-05,00:44,
Inlägg: #1
Forhallande + superior man
Nagon har inne som ar eller har varit i forhallande dar bada varit 100 % oppna och latit tjejen lasa "the way of the superior man" I syfte att utveckla forhallandet annu mer och skapa mer forstaelse for vad som ar viktigt i ett supportive forhallande (utover det som formedlas irl).

Last att deida skrivit att tjejer kan ha nytta av boken aven om den ar riktad till man.

Iaf har det hjalpt eller sjalpt forhallandet?
Pa vilket satt?

Om ni inte har erfarenhet, nagra tankar/spekulationer?
2016-04-05,01:12,
Inlägg: #2
RE: Forhallande + superior man
Yup. Min brud har läst alla Deida's böcker. Hjälper enormt IMO då vi båda kan se dynamiken i förhållandet och hur vi tillsammans kan jobba för mer polaritet och attraktion över tiden (istället för mindre som i "vanliga" förhållanden). För oss är det därför också grymt på det sexuella planet.
2016-04-09,16:37,
Inlägg: #3
RE: Forhallande + superior man
(2016-04-05,01:12)godsgift Skrev: Yup. Min brud har läst alla Deida's böcker. Hjälper enormt IMO då vi båda kan se dynamiken i förhållandet och hur vi tillsammans kan jobba för mer polaritet och attraktion över tiden (istället för mindre som i "vanliga" förhållanden). För oss är det därför också grymt på det sexuella planet.

Tack for svar! Grymt nice att det hjalpt och det svaret jag hoppats pa. Just polaritet tycker jag ar valdigt betydelsefullt nar det kommer till attraktion. Triggas mycket pa samtliga plan nar jag kanner att en tjej har mycket feminin energi och beter sig feminint (vilket jag dock tycker manga tjejer saknar). Det kan vara allt ifran kladval, hennes reaktion / hur hon blir lite osaker och rodnar nar jag sager hur vacker hon ar, till flirtande. Gar igang mycket av nar tjejen har ett naturligt flirtigt beteende och automatiskt flirtar med mig o andra. Hon ar atrovard, visar sin charm, sprider sin sexuella energi. Hon vet om att jag gillar det med pga mitt beteende.

Utover detta ocksa nar hon berommer mig nar jag lyckats na mina mal, nar mina planer lyckats eller nar jag kampar for att na mina drommar. Tex i ord, "I'm so proud of you" Det okar min motivation ytterligare att fa den pushen. Ocksa att det finns en trust i mina beslut eller min vagledning da hon vet att hon kan lita mig. Tex en roadtrip, jag fixar bil, bokar hotell, fixar proviant, sager at henne att detta behover hon fixa innan hon kommer hit och diskuterar ovriga tankar... Jag leder, hon foljer.

Ska kolla in de ovriga bockerna med framover Smile
2016-04-10,01:59,
Inlägg: #4
RE: Forhallande + superior man
(2016-04-05,01:12)godsgift Skrev: Yup. Min brud har läst alla Deida's böcker. Hjälper enormt IMO då vi båda kan se dynamiken i förhållandet och hur vi tillsammans kan jobba för mer polaritet och attraktion över tiden (istället för mindre som i "vanliga" förhållanden). För oss är det därför också grymt på det sexuella planet.
Intressant alltså. Har Superior Man hemma sen länge men inte läst, beställde hem Models på impuls efter jag läst nåt här om det som dimper ner any day.

Har vart lite "Rädd" bara att det ska "gameskada" mig som tidigt material gjorde på mig, samtidigt som det känns som att den här typen av teori är den rätta. Ligger det nåt i det jag säger ni som vet..?

Ska läsa båda oavsett I guess men är så jäkla dålig på att ta tag i läsandet, blir aldrig av.

Är mer ute efter hur jag blir en superior man i livet, snarare än någon fejkad livsstil man ska följa någon dude anser är bäst. Utan hitta den bästa varianten av sig själv typ, hur flummigt det nu än låter haha
2016-04-10,10:47,
Inlägg: #5
RE: Forhallande + superior man
(2016-04-10,01:59)Nalirot Skrev: Intressant alltså. Har Superior Man hemma sen länge men inte läst, beställde hem Models på impuls efter jag läst nåt här om det som dimper ner any day.

Har vart lite "Rädd" bara att det ska "gameskada" mig som tidigt material gjorde på mig, samtidigt som det känns som att den här typen av teori är den rätta. Ligger det nåt i det jag säger ni som vet..?

Ska läsa båda oavsett I guess men är så jäkla dålig på att ta tag i läsandet, blir aldrig av.

Är mer ute efter hur jag blir en superior man i livet, snarare än någon fejkad livsstil man ska följa någon dude anser är bäst. Utan hitta den bästa varianten av sig själv typ, hur flummigt det nu än låter haha
Låter gött. Models e hur bra som helst imo, perfekt för de som gått igenom det som du pratar om med gameskada. Den är på tjejens reading list med.
2016-04-10,12:06,
Inlägg: #6
RE: Forhallande + superior man
+1, du kommer inte bli besviken av Models. Mer livsstilsorienterad. Vettigaste boken jag läst.
2016-04-14,15:58,
Inlägg: #7
RE: Forhallande + superior man
(2016-04-10,10:47)godsgift Skrev: Låter gött. Models e hur bra som helst imo, perfekt för de som gått igenom det som du pratar om med gameskada. Den är på tjejens reading list med.

(2016-04-10,12:06)bcude Skrev: +1, du kommer inte bli besviken av Models. Mer livsstilsorienterad. Vettigaste boken jag läst.

Grymt, nu blev jag riktigt taggad. Sitter med den framför mig as we speak! Thanks boys!


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Tappad sexlust förhållande biggerstrongerfaster 3 1,512 2018-06-14,18:39
Senaste inlägg:: tvbordet
  Tjej i förhållande knullar med badboy Danger 36 23,273 2014-03-10,00:34
Senaste inlägg:: russel
  25 år, singel efter 7 års förhållande behöver all hjälp med game! Ni måste hjälpa mig Lasttear 24 17,939 2013-12-20,19:11
Senaste inlägg:: russel
  Mystery nu i förhållande med Kezia Noble Evilvalle 9 3,422 2013-02-22,00:22
Senaste inlägg:: Anonymous
  undvika förhållande dobarj3 8 2,405 2012-09-06,14:35
Senaste inlägg:: Lelo
  Erfarenheter av tjejer i förhållande Sticky 4 1,624 2012-03-10,07:13
Senaste inlägg:: Doju

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}