LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Shittest? Kört eller ej?
2014-05-15,21:17,
Inlägg: #1
Shittest? Kört eller ej?
Situation: HB10 som jag träffade veckan innan Valborg i ett sammanhang där jag alltid agerar superdominant. Mycket bantering, mycket sexuella anspelningar, mycket flörtande, inte så mycket kino. Hon hade pojkän under tiden, men bröt upp någon dag innan valborg. Jag försöker få till det med bruden. Kunde inte få till det på något vidare sätt på valborg på grund av sjukdom och allmän opepphet. Bestämde mig för att försöka styra upp något.

Detta något hände igår. Har försökt planera in lunch med henne två gånger tidigare - vilka hon flakade - och förklarade inför tredje försöket att "detta är din sista chans, har inte tid med detta". Funkade tydligen och vi träffades för lunch igår hemma hos mig.

Vi sitter mest och tjötar. Så som det är upplagt i min lägenhet kunde vi inte sitta bredvid varandra, så kinot var ganska frånvarande. Det mesta som hände var verbalt. Utöver detta överraskar jag henne med glass - ett litet insideskämt.

Tjejen kommer med mycket skitsnack, som jag misstänker är shittests.

"Gick hem på valborg med två killar" med retsamt leende (känner killarna - de låg garanterat inte med henne). Svarade "Jaså? De är ju jäkligt snygga förstås".

"Har du legat med någon efter valborg?" Retsamt än en gång (Svarade "Du dök ju inte upp på våran träff igår, så jag fick ju käka glass med någon annan").

"Var i Stockholm i helgen. Knullade ett riktigt svin där". Svarade med att byta samtalsämne.

"Ska på dejt imorgon". Svarade med "Vad trevligt *byta samtalsämne*"

Allmänt snack om sin expojkvän. Svarade med "Har du några andra intressen än dina misslyckade förhållanden?" i platt ton.

"De flesta killarna kan inte mäta sig med min förra kille" (underförstått: han har stor kuk).

Vid den här sista lessnade jag på skiten, gick till min sexleksakslåda vid sängen, slet fram ett par knipkulor och slängde på bordet till henne. I utmanande ton och med skitätarleende: "Pröva de här. Det lär lösa problemet".

Utöver detta kom hon med mycket som får mig att tro att hon är intresserad.

"Din pappa har samma manliga ansikte som du har"

"Behöver en ursäkt att vara nära dig" när hon trillade mot mig när hon skulle ta på sig skorna.

När vi skulle gå håller hon om min arm tills vi går separata vägar. Då får jag en kram och ett "Hej då, min vän. Hör av dig någon dag!".

Så. Hur ser det ut på knullfronten för min del? Torrt, misstänker jag, men skadar inte med lite expertis. Hur jobbar jag härifrån? Vad kunde jag gjort annorlunda? Något att tänka på? Var i en ganska vek frame, förstår jag nu, och kände mig för första gången nervös inför brudfan - något som inte hänt innan. Hade hoppats få att få till en kyss, men min extremt asocialt inredda lägenhet gjorde detta till en omöjlighet.
2014-05-15,22:27, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-05-15,22:35 av {2} Bruno.)
Inlägg: #2
RE: Shittest? Kört eller ej?
Hur i hela friden kan du inte bli avtänd när en kvinna öppet berättar för dig om hur hon knullat "ett svin" under helgen och retsamt berättar att hon gått hem med två killar under Valborg osv? Vad är det för ett äckel? Tror hon att du ska bli imponerad och tycka hon är ball för att hon får massa kuk i sig?

Nej fy fan. Gör oss alla en tjänst och skippa henne. Ska vi få bukt med feminism och allt som är dåligt i samhället nu så måste vi killar i den övre kvartilen faktiskt se till att börja dissa sådana här luder och göra de medvetna om att de är äckliga.
2014-05-15,22:34, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-05-15,22:35 av {2} Thanatophobia.)
Inlägg: #3
RE: Shittest? Kört eller ej?
Avtänd är precis vad jag blev. Tror det är lite därför jag kom ur mitt game. Inte direkt så att hennes sätt får mig att vilja slänga mig på henne.

Men hon är het som fan i övrigt och jag tror måhända att jag har kvar en skvätt "captain save-a-hoe" sen mina mer utpräglade betadagar som spökar, så jag är inställd på et pump-and-dump i alla fall.

EDIT: Men du har kanske rätt. Jag har funderat länge på en nextning, eller i varje fall göra det klart för henne att hon är ute på jävligt tunn is med sitt beteende. Lite osäker på hur, dock.
2014-05-15,22:41, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-05-15,22:43 av {2} confused....)
Inlägg: #4
RE: Shittest? Kört eller ej?
Knulla henne, få henne kär osv sen när hon försöker få till förhållande med dig så säger du "tyvärr, men det är väldigt avtändande med tjejer som skryter om hur mycket kuk dom fått för att få killar avundsjuka, så du beter dig blir det aldrig mer än vänner mellan oss"

Alltså friendzona henne. Det tror jag är vad som kommer såra mest, om hon får det i facet efter ni knullat, blivit kär och det är hon som jagar dig.


Och jag är helt enig, tjejer måste lära sig. Dom kan inte tro att dom kan ställa en miljon krav på killar samtidigt som dom själva ska bete sig hur dom vill. Vi killar har krav som tjejer får anpassa sig till lika mycket som tjejer har krav vi killar får anpassa oss till. Sen att kraven generellt är olika mellan tjejer och killar, så är det bara !
2014-05-15,22:58,
Inlägg: #5
RE: Shittest? Kört eller ej?
Jag är inte intresserad av att såra henne. Hon må vara skadat gods, men hon har aldrig behandlat mig illa. Fortsätter hennes trams ska jag dock ha ditt svar i åtanke.

Sistnämnda håller jag dock med om.
2014-05-15,23:33, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-05-15,23:41 av {2} confused....)
Inlägg: #6
RE: Shittest? Kört eller ej?
(2014-05-15,22:58)Thanatophobia Skrev: Jag är inte intresserad av att såra henne. Hon må vara skadat gods, men hon har aldrig behandlat mig illa. Fortsätter hennes trams ska jag dock ha ditt svar i åtanke.

Sistnämnda håller jag dock med om.

Har själv svårt för att såra medvetet.

Dock så som du beskrev det låter det faktiskt som att hon försöker såra dig i något medvetet shit-test. Så som hon gång på gång säger saker rakt ut på det sättet är det inget omedvetet shit-test ifrån hennes sida, nu är väl inte mina erfarenheter enorma, men dom erfarenheter jag har av liknande är att när det är såna så pass rakt på sak och ordagranna grejer så är dom fullt medvetna om vad dom gör och gör det medvetet.

Jag har ett par gånger varit med om liknande saker där brudar agerar totalt omedvetna om vad dom håller p med om man konfronterar dom och säger att man inte gillar beteendet, dom totalt jävla blånekar och agerar som att man har no clue om vad man pratar om och försöker vända det till att man själv är wierd som tror såna grejer, för att sen i efterhand få reda på ifrån andra håll eller få erkännande ifrån dom själva att dom faktiskt gjorde det medvetet med random ursäkt till varför dom gjorde det. Dom är många gånger riktigt jävla lömska och även om dom faktiskt ofta gör omedvetna shit-tests så har jag märkt att betydligt oftare än vad man tror så är dom faktiskt fullt jävla medvetna om vad dom håller på med.

Jag tror faktiskt hon har känslor för dig och hon drar medvetet upp massa grejer för att få dig svartsjuk och få fram en reaktion, som en bekräftelse för att du gillar henne också.

Ramlar nära dig, håller din arm, försöker göra dig svartsjuk osv. Hon söker din bekräftelse något enormt.

Och det är enligt mig ett svinigt sätt att göra det på.

Jag kan dock ha fel i min analys. Tongue
2014-05-15,23:41,
Inlägg: #7
RE: Shittest? Kört eller ej?
Det är en teori jag kan förstå och som låter vettig. Hon kommer få på fan nästa gång något liknande kommer på tal.

"Sötnos, om jag berättar om vad som faller ut ur min röv så är jag äcklig. Hur tror du då att du framstår när du berättar om vad som åker IN i din?"

Hur tror du att jag ligger till i hennes bedömning, då? Fortsatt intresse? För ska jag behöva sitta genom den skiten hon drog så inte fan tänker jag låta HENNE dumpa MIG.
2014-05-15,23:52, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-05-15,23:54 av {2} confused....)
Inlägg: #8
RE: Shittest? Kört eller ej?
(2014-05-15,23:41)Thanatophobia Skrev: Det är en teori jag kan förstå och som låter vettig. Hon kommer få på fan nästa gång något liknande kommer på tal.

"Sötnos, om jag berättar om vad som faller ut ur min röv så är jag äcklig. Hur tror du då att du framstår när du berättar om vad som åker IN i din?"

Hur tror du att jag ligger till i hennes bedömning, då? Fortsatt intresse? För ska jag behöva sitta genom den skiten hon drog så inte fan tänker jag låta HENNE dumpa MIG.

När det kommer till tips om hur du ska agera mer exakt för att få henne finns det andra användare som nog kan ge mycket bättre svar. Jag är själv rätt duktig på att faila så och fortfarande nybörjare.

Dock har jag upplevt liknande ett gäng gånger så jag är väldigt säker på det jag skrev, dvs hon är väl medveten om vad hon gör och söker din bekräftelse som fan. Men där tar min "expertis" slut, så jag överlåter andra att svara på hur du ska göra för att utnyttja denna bekräftelse til din fördel.
2014-05-15,23:55, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-05-15,23:59 av {2} Evilvalle.)
Inlägg: #9
RE: Shittest? Kört eller ej?
Hon är väldigt intresserad och du har uppenbarligen skött dina kort rätt. Fortsätt gör whatever du gör så kommer detta gå fint.

Med det sagt så ja, även jag kan tycka att vissa tjejer bara är så slut i huvudet och verkar sakna social kompetens när dom slänger ur sig sånt där som din gör, "gick hem med 2 killar i helgen!!", "knullade ett riktigt svin!!" etc, jösses vissa tjejer är fan slut i huvudet.

Men men, if u wanna play the game .. så är det tyvärr ibland sånt där man få "stå ut" med lol

Om jag förstått rätt har du även en gamestil som är lite av en "badboy", baserat på det du berättat. Hon tänder uppenbarligen på sådana, dvs som kan vara svinig mot henne, inte ge henne den bekräftelse hon vill ha etc. Så fortsätt med det så är det bara en tidsfråga.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2014-05-16,00:06,
Inlägg: #10
RE: Shittest? Kört eller ej?
Låter inte som nån tjej man vill hänga med direkt. Hennes "shittests" visar bara på en vidrig personlighet. Fråga dig själv vad du har för standards så har du ganska klart för dig vad som är acceptabelt beteende och inte. Det där var mer än shittests om du frågar mig och då gäller det att markera att man inte tolererar att hon uppför sig som en jävla retard. Annars tappar hon respekten för dig, men ännu värre är att du tappar respekten för dig själv.
2014-05-16,19:43, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-05-16,19:49 av {2} illdan.)
Inlägg: #11
RE: Shittest? Kört eller ej?
Lol, hon verkar ju inte vara ett dugg intersserad av dig, sexuellt. Är det något jag missar? :S


Edit: Kan va att jag själv bara gillar gulliga söta rar flickor så jag aldrig varit med sånna här hjärndöda tjejer och därför inte lärt mig hur fan dom funkar.
The quality of a person's life is in direct proportion to their commitment to excellence, regardless of their chosen field of endeavor -Vince Lombardi
2014-05-16,21:24, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-05-16,21:25 av {2} Player.)
Inlägg: #12
RE: Shittest? Kört eller ej?
(2014-05-16,19:43)illdan Skrev: Lol, hon verkar ju inte vara ett dugg intersserad av dig, sexuellt. Är det något jag missar? :S


Edit: Kan va att jag själv bara gillar gulliga söta rar flickor så jag aldrig varit med sånna här hjärndöda tjejer och därför inte lärt mig hur fan dom funkar.

Jo, jag tycker hon verkar intresserad. Eller var det i alla fall när hon var hemma hos honom. Men låter lite som att han inte skötte situationen så bra som han borde ha gjort.

Lyssna inte på dem som skriver att hon är en "slut" eller "dum", "avtändande". Det gör dig ingen nytta att tänka och agera på ett sånt sätt. Hon verkar ju snygg enligt dig. Hon vill ju se hur du reagerar. Eftersom du uppenbarligen inte lyckades dominera samspelet så börjar hon testa dig. Till nästa gång så måste nog kino vara med i bilden om du är så dominant som du skriver att du är.
2014-05-17,02:37,
Inlägg: #13
RE: Shittest? Kört eller ej?
Haha,har svårt att tro att vettiga normala tjejer drar det snacket till någon som verkligen gillar.

Inget jag har varit med om iallafall, men jag har knappast upplevt allt här i livet.
The quality of a person's life is in direct proportion to their commitment to excellence, regardless of their chosen field of endeavor -Vince Lombardi
2014-05-17,11:29,
Inlägg: #14
RE: Shittest? Kört eller ej?
(2014-05-16,19:43)illdan Skrev: Lol, hon verkar ju inte vara ett dugg intersserad av dig, sexuellt. Är det något jag missar? :S

Ja. Jag har inte direkt tagit upp alla detaljer, direkt. Exempelvis avslutades vårt möte med konstaterandet att hon borde få rejält med smisk - något hon var odelat positiv till. Den avslutande gjordes genom ett rejält handfast tag om röven på henne - även detta något hon inte direkt var negativ till. Att det FANNS intresse är sjävklart. Att det fortfarande FINNS intresse är också väldigt tydligt. Frågan är snarare, är intresset mindre nu? Vad kan jag i så fall göra för att rädda situationen?

(2014-05-16,21:24)Player Skrev: Jo, jag tycker hon verkar intresserad. Eller var det i alla fall när hon var hemma hos honom. Men låter lite som att han inte skötte situationen så bra som han borde ha gjort.

Detta är väl kontentan av det hela. Som Valle skriver är min gamestil lite av en badboy. Det är en stil som funkar jäkligt bra för mig, men jag är fortfarande en novis i denna ädla konstform. Detta var något... ganska oväntat och därför tappade jag framen.

Hon är väldigt bekräftelsesökande, så jag tror att jag tänker köra jäkligt kallt mot henne nu ett tag. Lite radiotystnad lär förhoppningsvis få ordning på bruden.

Hur tycker du jag borde hanterat detta? Några bra lines som illustrerar konceptet? Fanns det något i sättet jag hanterade det på som var bra? Något mindre bra?

Citat:Till nästa gång så måste nog kino vara med i bilden om du är så dominant som du skriver att du är.

Där är vi överens. Det sker förvisso en del kino mellan oss - denna gången var det sällsynt lite. Men eskalering är definitivt ett måste.

(2014-05-17,02:37)illdan Skrev: Haha,har svårt att tro att vettiga normala tjejer drar det snacket till någon som verkligen gillar.

Vem har sagt att det rör sig om en normal tjej? Den här tjejen är a real piece of work, på gott och ont.

Tack för all hjälp, allesammans! Guld värt!
2014-05-18,20:17, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-05-18,20:18 av {2} Danger.)
Inlägg: #15
RE: Shittest? Kört eller ej?
Haha påminner mig om tjejer jag brukade gå efter förr, jävligt snygga men sjukt jobbig personlighet. Var en dominant scumbag, ända sättet att få dom att hålla käften är att eskalera extremt framåt.

När hon drar upp såna "shittest" så vill hon inte ha en vitsig comeback, utan hon vill att du ska bli lite småsur och tvångsmata henne med kuk
2014-05-18,20:39,
Inlägg: #16
RE: Shittest? Kört eller ej?
(2014-05-18,20:17)Danger Skrev: Haha påminner mig om tjejer jag brukade gå efter förr, jävligt snygga men sjukt jobbig personlighet. Var en dominant scumbag, ända sättet att få dom att hålla käften är att eskalera extremt framåt.

När hon drar upp såna "shittest" så vill hon inte ha en vitsig comeback, utan hon vill att du ska bli lite småsur och tvångsmata henne med kuk

Så jävla kul hur dom PROVOCERAR för att man ska bli arg och "knulla dom", dvs dom tänder på tanken att man får nog och "straffar dom".
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2014-05-18,20:55, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-05-18,21:09 av {2} confused....)
Inlägg: #17
RE: Shittest? Kört eller ej?
(2014-05-18,20:39)Evilvalle Skrev: Så jävla kul hur dom PROVOCERAR för att man ska bli arg och "knulla dom", dvs dom tänder på tanken att man får nog och "straffar dom".

mmm det sjuka är att så lagar och regler fungerar i dagens samhälle så är det nästan så att man kan typ inte få en tjej i säng utan att bryta mot antingen lagar eller iaf minst ett gäng PK regler där beteéndet man gör anses offentligt som svinigt och negativt.


Brudar som tänder på bad boys som sätter dom på plats och tar för sig är väldigt många, många gånger försöker dom som du säger t.om provocera fram sånt beteénde hos män.

Samtidigt som man kan bli anmäld för det.

Killar har många gånger typ 2val, antingen göra saker som man kan bli anmäld för sexuella trakaserier, våldtäckt, sexuellt utnyttjande och/eller bli stämplad som svin/pervers/player/äckel/sexig.

Eller gå hem och runka typ.

Det som många gånger är skillnaden på oskulden/choden/våldtäcktsmannen/äcklet/förgriparen och playern/alfan/sexiga mannen som tar för sig/hunken/bra mannen är om bruden gillar honom eller inte.

Båda två kan säga och/eller göra eller försöka göra EXAKT samma saker. Många gånger så KRÄVS det att man gör dom förbjudna grejerna som om man gör dom kan bruden anmäla en för något.


edit : Nu säger jag självklart inte att våldtäckt är okej och vill bruden inte får man bara acceptera det. Men man måste fan samtidigt många gånger göra förbjudna saker för att lyckas, för det är exakt vad brudarna vill.

Detta feministiska samhälle ger för övrigt män ett väldigt underläge, ända sättet att få fitta är att bryta mot lagar och regler, där om bruden inte gillar det kan hon anmäla en eller hänga ut en. Bryter man inte mot vad som är tillåtet och socialt accepteret, ok, synd, då är det bara att gå hem och runka.



Så jävla sjukt egentligen det feministiska samhället. Det som nästan är ett MÅSTE för att få brudar i säng, det riskerar man inte bara att få nobben eller ett nej för, det kan dom samtidigt anmäla eller hänga ut en för.
2014-05-19,18:07,
Inlägg: #18
RE: Shittest? Kört eller ej?
Confused my man, fan vad du verkar twiked på världen!? Du har lärt dig spelreglerna och vad som separerar chodes från alfas men ändå spyr du galla över "feministiska PK-samhället" hela tiden känns det som.. Jag har aldrig känt av det mansförnedrande samhälle du målar upp. Om du känner dig inträngd i ett hörn är det troligtvis du som är felet. Vågar du bete dig som en man så får du tillåtelse av din omgivning att vara en man.

OT: Kan bara stämma in i att det känns som hon vill locka fram din caveman. När en tjej shittestar för att se om du ger vika så brukar hon mer anklaga dig och ditt agerande för att se men i detta fallet drar hon upp ämnen om hennes eget beteende. Mycket troligt att straffknull på köksbordet var vad hon var ute efter.
2014-05-19,18:29, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-05-19,18:33 av {2} confused....)
Inlägg: #19
RE: Shittest? Kört eller ej?
Världen är så jag beskrev med feminism , folk blir anmälda och dömda på det sätt jag beskrev till höger och vänster.

Om du gillar feminist Pk samhället så mycket, vad gör du då på detta forum och varför intresserar du dig i game? För jag antar att du är medveten om att game och PUA är raka motsatsen till feminist PK samhället och i grund bygger på att gå emot det.

Låter snarare som att du lever i blindo med tanke på att du tycker feminism är bra kombinerat med att hålla på med game. Det är två synpunkter som går rakt emot varandra.

Säga feminism är bra och hålla på med game är som att säga nazism är bra och vara jude.

Personligen har jag aldrig blivit anmäld för något, däremot så ser jag hur feminism påverkar samhället.
2014-05-19,19:16,
Inlägg: #20
RE: Shittest? Kört eller ej?
Var i inlägget hyllade jag feminism?

Hänger på forumet för jag gillar självutveckling och att knulla.. Vilka är dessa som blir anmälda till höger och vänster? Jag känner inte dig men får känslan av att du mest är ute efter någon sorts hämnd genom seduction, helt fel inställning tycker jag.

Tjejer är underbara och härliga om du kan handskas med dom, annars kan dom bli motsatsen. Studera game för att lära dig locka fram det härliga i kvinnor och inte som nån payback man. Wink

Vänd inte det till att jag är någon white knight som är blind nu igen, lovar dig att det är långt från en passande beskrivning.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Hur få tillbaka henne? Eller är det kört? kball 5 2,044 2016-07-03,14:34
Senaste inlägg:: kball
  Är detta kört? Corner 13 5,438 2016-04-28,20:43
Senaste inlägg:: Corner
  Efter våran date, kört fast, analys önskas samt råd Champagne 23 9,569 2016-01-01,11:52
Senaste inlägg:: bcude
  Skriva eller inte? Shimney 0 1,110 2015-12-04,23:50
Senaste inlägg:: Shimney
  Vara kompis med sitt ex, eller säga att man vill knulla henne? Sartre 22 13,738 2014-03-21,02:04
Senaste inlägg:: Roppe
  Eskalera snabbt eller inte? Colonel Love 4 2,030 2013-04-07,21:43
Senaste inlägg:: confused...
  Behålla och lära sig hantera tjej, eller glömma för gott? Numme 2 1,237 2012-07-15,18:38
Senaste inlägg:: Poiuert
  Sms: Jag som klantar mig, shittest eller vad? Lite överanalys tack! Colonel Love 5 1,834 2012-07-09,14:34
Senaste inlägg:: Evilvalle

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}