LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Hur många i Sverige har bra game?
2016-07-31,18:46,
Inlägg: #1
Hur många i Sverige har bra game?
Hur många skickliga PUAs finns egentligen i Sverige tror ni? Jag har inte vart ute så mycket iof men det är sällan som jag ser någon och tänker "holy shit, that dude has game". Finns det en top-5 lista på snubbar?
2016-07-31,23:27,
Inlägg: #2
RE: Hur många i Sverige har bra game?
Finns en hel del riktigt vassa lirare i Sverige. Både naturals, pick-up dudes och andra som lärt sig mkt om kvinnor. Men de är utspridda och många har så hög social status att de inte behöver göra cold approach längre, även om det såklart är en riktigt bra skill att ha.

Top-5 lista blir lite krångligt imo. Om du menar de som är aktiva cold-approachers som drar flest med hög kvalite just nu har jag ingen aning. I min erfarenhet är det en livsstil man rätt snabbt tröttnar på då det inte är värt det i längden gälland effort vs reward.

Mark Manson har skrivit en guide som var läskigt träffsäker för mig (even the lay count!!). Det han kallar "Steg 3" snubbar är nog de som skulle ligga högst på en sån lista just nu.
http://www.casanovalounge.se/showthread.php?tid=1804
2016-08-01,14:29,
Inlägg: #3
RE: Hur många i Sverige har bra game?
(2016-07-31,23:27)godsgift Skrev: Finns en hel del riktigt vassa lirare i Sverige. Både naturals, pick-up dudes och andra som lärt sig mkt om kvinnor. Men de är utspridda och många har så hög social status att de inte behöver göra cold approach längre, även om det såklart är en riktigt bra skill att ha.

Top-5 lista blir lite krångligt imo. Om du menar de som är aktiva cold-approachers som drar flest med hög kvalite just nu har jag ingen aning. I min erfarenhet är det en livsstil man rätt snabbt tröttnar på då det inte är värt det i längden gälland effort vs reward.

Mark Manson har skrivit en guide som var läskigt träffsäker för mig (even the lay count!!). Det han kallar "Steg 3" snubbar är nog de som skulle ligga högst på en sån lista just nu.
http://www.casanovalounge.se/showthread.php?tid=1804

Ok nej som du säger är det nog något man tröttnar på i längden ja. Är själv förvånad över de som håller på länge. Det e klart för de på RSD är det ju deras levebröd exempelvis. Man undrar hur ofta de tänker "fan jag vill bara dra hem och chilla framför tvn och skita i de här korkade tjejerna" Big Grin.

För mig är det en skill jag vill lära mig sen vill jag fokusera mer på "normala" saker i mitt liv. Att gå ut på krogen exempelvis är egentligen inte min stil så mycket men gör det nu bara för att träna approach (det är inte fullt lika läskigt som daygame).

En sak jag funderar på ibland är de som är naturals hur betraktar de oss ex-nördar som inte hade något game alls från början och hur likt är deras game "artificiellt" game eller vad man ska säga. Artificiellt är väl inte rätt ord egentligen, men "teoretiskt" game med tydliga principer och specifika metoder.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Why "Showing Intent" Is Ruining Your Game TonightIsTheNight 3 1,944 2018-06-08,23:49
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight
  Art of Game Manifesto TonightIsTheNight 0 1,310 2018-03-22,12:41
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight
  "The death of night game 2017" - några observationer från Roosh Bruno 20 7,885 2017-01-24,23:55
Senaste inlägg:: godsgift
  RSDMax flyttar till Sverige StayHungry 2 1,370 2016-08-10,15:41
Senaste inlägg:: StayHungry
  Text game. Vad funkar för er? Clubbin 1 1,400 2016-07-27,12:59
Senaste inlägg:: fisk
  JMULV on Derrick's game godsgift 1 3,131 2016-06-24,02:55
Senaste inlägg:: ridiculousbeast
  Outer game ridiculousbeast 5 2,557 2016-06-23,17:05
Senaste inlägg:: Evilvalle
  David Deangelo: Killar som är besatta av att knulla många brudar är tomma människor tvbordet 7 3,585 2016-06-09,23:43
Senaste inlägg:: Willson
  Reformera sitt game, tips? Nalirot 0 945 2016-05-24,11:16
Senaste inlägg:: Nalirot
  Stora tråden om game på killar SvaMp_ 4 2,430 2016-04-03,09:54
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}