LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Hänga med exets ex eller ej?
2016-11-29,05:50,
Inlägg: #1
Question  Hänga med exets ex eller ej?
Tjena.

Jag råkade träffa mitt andra ex på en nyinvigd klubb i helgen och även hennes ex som tydligen ska ha dumpats rätt nyligt. Vi ska ha skakat hand och han, å andra exet, följde även med på efterkrök hos mig och min polare. Det ledde inte till något och jag minns att hon sa att jag "ska ha varit otrevlig".

Han sa även till mig att han ville börja gejma med mig för andra exet hade berättat om mig och mitt förflutna. Frågan är såklart som tråden säger: ska man hänga med exets ex eller ej?

Å ena sidan så kan jag se möjligheterna att höra gossip om vad hon sagt till honom om mig (for shit & giggles) och även teama upp som "buksvågrar" och få en till och ny wingman som faktiskt har något gemensamt med, då det e få wingmen där jag bor.

Å andra sidan så kan jag föreställa mig risker som svartsjuka, höra saker ens ex har sagt om en som man inte vill höra (även om man kan tolka det konstruktivt). Problemet som "buksvågrar" är att vi båda var i en relation å inte ONS eller KK.

Å tredje sidan så har jag inget agg mot honom eller känner mig provocerad över att jag såg en bild på honom med mig (länk längst ner, jag åt höger, självrakad) utan tkr bara det är lustigt å lite weird.

Jag är kluven och jag VET att jag inte kan se objektivt på detta så därför ställer jag frågan här oxå till er mer erfarna då jag bara har haft 2 förhållanden och legat med 3 hittills.

Ni bör se risker & möjligheter som jag själv är blind för.

Länk nedan är en bild som exet lade upp å taggade mig i på min fejja, men inte andra ex-bf (jag åt höger):

FB-BILD som ska skapa svartsjuka?
"Success is not a result, but an emergent" - Eben Pagan.
2017-08-29,19:04, (Detta inlägg ändrades senast: 2017-08-29,19:05 av {2} enmaestro.)
Inlägg: #2
RE: Hänga med exets ex eller ej?
Tänk inte allt för mycket på det.

Som ovanstående. Var tydlig med att ni kan hänga men att ni undviker ämnen som berör exet om det nu är känslig mark.
Inget konstigt med det. Verkar han skön så what the hell?
Du har inget niceguy-ansvar till ditt ex heller.
"Women would rather share a high value Man than be saddled with a faithful looser."
"Women have boyfriends and girlfriends. If your not fucking her, you're her girlfriend."


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Att vänta eller inte vänta? sjoggaa 13 5,953 2013-02-09,21:17
Senaste inlägg:: sjoggaa
  Fråga eller inte fråga? det är frågan! Vitchoklad 9 3,854 2013-02-05,14:28
Senaste inlägg:: tcepser
  Styra date eller något med en tjej från annan stad. CCRCRH 7 3,220 2012-11-22,20:51
Senaste inlägg:: trollface
  "Du ser så uttråkad ut, har du inte kul eller?" Explodera 11 4,868 2012-07-20,23:53
Senaste inlägg:: Sinney
  Fråga tjejer om mode, bra eller skit Anonymous 5 2,139 2012-07-04,23:15
Senaste inlägg:: Evilvalle
  Att göra eller inte göra... Count 5 1,869 2012-05-24,10:53
Senaste inlägg:: alpha dawg

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}