LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Tyler Durden är en jävla tönt
2016-12-05,02:34, (Detta inlägg ändrades senast: 2016-12-05,02:47 av {2} Bruno.)
Inlägg: #7
RE: Tyler Durden är en jävla tönt
Läs lite från Aaron Sleazy då. Det var en snubbe som skrev bra och intressant om alla olika kvacksalvare inom den här game-världen. Och på ett vis tycker jag nog att jag läst många sanningar på Sluthate.com också faktiskt. Där ignorerar man i varje fall inte utseendets och klädstilens betydelse osv. för att håva in kvinnor och det är en brutalt ärlig ton därinne.

Och med Tyler Durden menar du väl förstås Owen Cook i RSD, och jag håller med om att det mesta är bullshit därifrån. Men samma gäller väl nästan alla dessa företag och gurus som vill tjäna pengar och göda deras egon på att struntprata?

Ta den här Roosh V, som mig veterligen, inte någonsin haft ett enda riktigt videoklipp uppe där han raggar upp en brud men hans PUA-böcker har sålts ändå och han har blivit en guru världen över. Bildgooglar du "Roosh girls" så tror jag inte du direkt blir särskilt imponerad över nivån på "raggen" som han verkar haft.

Good Looking Loser blev sen påkommen med att ha hyrt skådespelerskor till en sån här video och har outsourcat artiklar som skrivits på sajten.

Samma sak med Tom Torero som hade en hyrd skådespelerska med i en video.

Och den här David DeAngelo har ju t. ex. sålt massvis med material och fixat tusentals rövar på föreläsningsstolar samtidigt som han var gift hela tiden och inte visat en enda riktigt klipp infield, och marknadsför sig på samma äckliga vis som i princip alla andra amerikanska scumbags.

Och sen RSD själva då som hade något helt fantastiskt erbjudande under Black Friday med nån timmes infield-klipp för "bara $ 197 eller Skype-snack på en halvtimme med en instruktör för 2 lax. Majoriteten av killar jag träffat genom RSD har varit i princip övertygade om att allting handlat om enbart "game" (och tekniker) och att man därmed i princip bara kan gå ut på krogen klädd som en trashank och att det inte kommer ha någon negativ effekt på ens s.k. framgång.

Tittar man på majoriteten internetforum för sånt här så skrivs det ju ofta väldigt mycket intressant, men det finns en stor del bajs också.
Inte för att trampa nån på tårna här nu, då jag själv säkert varit skyldig för det tidigare men alltså jag tycker ofta man ser att det verkar bli mer av en tävling om att ge intrycket av att man är en kvinnokarl till andra män på nätet, grupprunka varandras skrivna artiklar om samma ämne som redan tagits upp 100ggr förut. Istället för att då diskutera ny intressant skit eller ordna sköna häng irl.

Och jag har t. ex. inte besökt en enda tråd någonstans som går in på hur man gamear och knullar 9or & 10or från exklusiva klubbar. Närmaste är väl om hur man fixar hem strippor.
Men kollar man exempelvis Roosh V-forumet så verkar ju det mesta snarare handla om hur man ska belägra massvis av halvdana 6-7or med daygame i Östeuropa eller i något asiatiskt land i 3:e världen. Personligen skiter jag i sånt och notchcount, jag vill bara kunna knulla massvis av 9&10or en vacker dag.

Och min poäng är att i slutändan är det tyvärr så att det som begränsar mig från att knulla massa 10or just nu idag, är en blandning av min begränsade sociala status, begränsade umgängeskrets, begränsade plånbok, utseende. INTE grejen att jag missar att säga massa fräna och finurliga saker vid rätt tillfällen och har massa game-skillz eller utstrålar någon tantra-kundalini som gör att jag automatiskt framstår som största alfan i stan.

Jag håller med om att det finns någonting som "game" i att det går att förföra kvinnor. Och koncept som "pre selection" är ju t. ex. någonting som verkligen existerar och finns på riktigt. Det är just hur man ofta menar att det ska gå att förföra alla tjejer och allting genom sitt beteende, så som det i normala fall nämns i pickup-kretsar, som jag hävdar är till största del bullshit och jävligt överdrivet.

Att som godsgift och andra gör nu med alltid se det här med game som någonting du gradvis förbättrar, tycker jag nog är rätt tveksamt då ens framgång beror på rätt uppenbara faktorer.

Och funderar man på det så är det ju ett väldigt ineffektivt sätt att spendera tiden med att göra "coldapproacher". Är nu ens ultimata mål att få kvalitetsfitta, så gör man nog bättre i att bara satsa på att bli lite rikare.

Jag menar, att ha ett bord inne på en fet klubb kostar normalt runt 5000kr, delar du med nån polare - ännu mindre. Är man inte helt klappkass med tjejer så kostar det ju faktiskt inte särskilt mycket i månaden att dunka på kvinnor av väldigt hög kvalité. Och vill man förbättra ens karisma osv. finns det ju andra sätt än att spendera 5h om dagen för att jaga brudar på Plattan typ.

Minns jag läste om Benson som skrev någonstans att han hade en period där han snittade över 20 utgångar i månaden samtidigt som han tydligen daygameade. Min första tanke var också "vilket ineffektivt sätt att spendera tiden egentligen", och så kom jag att tänka på mig själv.

På allvar, hade all den tid som jag har spenderat på coldapproach istället lagts på att bli rik istället så hade jag fan varit mångmiljonär idag. Och jag hade nog utan större ansträngning kunnat få finare ragg än vad jag får nu...
Hänger inte här längre men är alltid sugen på att ta en öl ifall nån här har vägarna förbi Köpenhamn/Malmö. Skriv då till: resurso@hotmail.com

The less fucks you give, the more fucks you get.


Meddelanden
RE: Tyler Durden är en jävla tönt - av Bruno - 2016-12-05,02:34

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Att haffa den där jävla 10an Nalirot 11 4,166 2016-12-23,07:29
Senaste inlägg:: tvbordet
Video Tyler remix OMFG Evilvalle 3 1,873 2013-11-17,19:50
Senaste inlägg:: kinkykong
  Tyler on empathy / Eliott vid godsgift 4 2,788 2013-09-16,19:49
Senaste inlägg:: Lucid_dreamer
  Riiiiktigt bra video med tyler Evilvalle 3 1,998 2013-04-19,18:08
Senaste inlägg:: Entreprenören
  Ny Tyler-video - Work yourself into a "Process oriented trance" TonightIsTheNight 0 904 2013-03-21,13:28
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight
  Tyler dansar! Evilvalle 9 3,131 2013-01-09,01:44
Senaste inlägg:: WALL-E
  Tyler durden@RSD samlade artiklar. TobiasK 7 3,103 2012-12-12,22:11
Senaste inlägg:: TobiasK
  Tyler Durden - Secret Society TobiasK 2 1,315 2012-12-12,02:27
Senaste inlägg:: selected
  Tyler pratar om viljestyrka tay 8 2,938 2012-10-31,19:32
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight
  Tyler - "society must stay orderly" TonightIsTheNight 3 1,333 2012-10-29,15:43
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}