LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Tyler Durden är en jävla tönt
2016-12-05,14:23,
Inlägg: #13
RE: Tyler Durden är en jävla tönt
För länge sen så träffa jag en svensk "pua-instruktör" som hade rest världen över och han bekräftade att mkt var social marketing hype, särskilt i staterna. Han hade lärt sig mkt av AFC Adams om entourage game där du fixar tonvis av tjejer till förkrök å låter social proof få gejma åt dig.

Som jag tolkar det just nu så räknas alla faktorer. Så ju fler faktorer man tar kontroll över ju lättare gör man det för sig. Redan i Mystery Method-boken står det att du vill maximera alla faktorer du kan för att öka sannolikheten att scora.

Nu på sistone så har jag börjat skaffa riktigt nice kläder och skor som armani jeans & gant och ska fixa några skjortor från just cavali för peacocking. Jag har oxå en stor ryssmössa, för jag hatar att frysa om öronen, som tjejer börjar peta på å vissa tar av mig den å testa på den för den får dem att tolka den som ett gosedjur.

Jag förväntar mig inte att tjejer ska kasta sig över mig men att det ska bli lättare å öppna, ska bli smidigare interaktioner, just för att går jag klädd med stil så skäms inte tjejerna över att prata med mig. Vem vill ses stå prata med en uteliggare eller en romer, ärligt talat?

Klassiska utseende-debatten så tror jag bestämt att om du ser average ut så kmr du få uppförsbacke, ser du above average så kmr du få det lättare (och ibland gratis), och ser du below average så kmr du få en rejäl uppförsbacke. Jag är antingen average eller lite below average då jag har lite ryssgener i mig (kmr från lettland) kombinerat med mild autism så lite asymmetri i ansiktet. Bara adapt or die trying.

Och ser du praktiskt taget efterbliven ut eller har drabbats av någon allvarlig genetisk sjukdom vid födseln som Sean Stephensson(?) så är du fanimig körd och får nöja dig med tjejer som har retards som fetischer. Btw, i David Ds sista kurs "Love: The Final Chapter" så var Sean där med sin GF och hon är inte precis snygg trots hans high status och cashflow i staterna.

Min bästa polare är en blåögd blondin med ung gulbrun hudton, nästan spinkig men tränad, låg fettprocent, bra frisyr och klädstil. Han nappar rätt ofta på tinder, han väljer aldrig fula tjejer, medan jag inte ännu fått napp där, så jag lagt ner det, då det helt enkelt är andra förutsättningar där.

Min barndomsvän är oxå en blåögd blondin men med kort hår, liknande gulbrun hudton som mer beskrivs söt i sitt utseende. Han har inte lika bra klädstil men ändå en medveten bra klädstil. Han har en köpt miljonlägenhet som ligger 100 m från centrala stan som e riktigt nice så efterfest hos honom ger alltid ett bra första intryck hos tjejerna.

Sen känner jag en överviktig flintskallig 40+ thai-snubbe som bekant som har en stroke så halva hans kropp fungerar inte riktigt. Han har kört social circle game i flera decennier och bor nära stan med. Han hänger alltid med unga snygga 18+ åriga tjejer och han har förfest ibland där det alltid finns över 10st unga 15+ åriga tjejer. Han betonar vikten av en klädstil där man fokuserat på alla detaljer då helheten räknas.

Han har visat mig personligen filmklipp på sin mobil som man ser är filmade med mobilen och inte kopierade internetfilmer där han blir avsugen av en snygg tjej, där han filmar två tjejer som plötsligt blev lesbiska med varandra. Han skapar tydligen en bekväm miljö för tjejer där dem blir bekväma att bli mkt sexuella och experimentera. Han ska oxå tydligen vara mkt psykologiskt manipulativ och försökte en gång ligga med min bästa vän, haha.

En tanke jag haft är att skapa en livsstil där på helger jag å barndomsvännen har förkrök i hans lägenhet med 10+ st tjejer och låter preselection sköta jobbet och vi bara e normala å coola och sedan ge bra sex som vi oxå själva njuter av så vi får "återkommande kunder" och "rekommenderade kunder" så säg. Det undrar jag oxå, vad anser ni erfarna om att "ge bra sex" som en del av "endgame" för å göra det lättare i framtiden med andra potentiella tjejer?

Jag är oxå intresserad av att höra från mer erfarna vad ni anser om just detta med entourage game vs cold approach game, särskilt om man bor i en liten stad som jag med bara 50k inv?? Nu bliré överkropp på gym å 2h promenad för å banta bort ansiktsfläsket.
"Success is not a result, but an emergent" - Eben Pagan.


Meddelanden
RE: Tyler Durden är en jävla tönt - av Entreprenören - 2016-12-05,14:23

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Att haffa den där jävla 10an Nalirot 11 4,170 2016-12-23,07:29
Senaste inlägg:: tvbordet
Video Tyler remix OMFG Evilvalle 3 1,873 2013-11-17,19:50
Senaste inlägg:: kinkykong
  Tyler on empathy / Eliott vid godsgift 4 2,789 2013-09-16,19:49
Senaste inlägg:: Lucid_dreamer
  Riiiiktigt bra video med tyler Evilvalle 3 1,998 2013-04-19,18:08
Senaste inlägg:: Entreprenören
  Ny Tyler-video - Work yourself into a "Process oriented trance" TonightIsTheNight 0 904 2013-03-21,13:28
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight
  Tyler dansar! Evilvalle 9 3,131 2013-01-09,01:44
Senaste inlägg:: WALL-E
  Tyler durden@RSD samlade artiklar. TobiasK 7 3,105 2012-12-12,22:11
Senaste inlägg:: TobiasK
  Tyler Durden - Secret Society TobiasK 2 1,316 2012-12-12,02:27
Senaste inlägg:: selected
  Tyler pratar om viljestyrka tay 8 2,941 2012-10-31,19:32
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight
  Tyler - "society must stay orderly" TonightIsTheNight 3 1,333 2012-10-29,15:43
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}