LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Tyler Durden är en jävla tönt
2016-12-05,21:18, (Detta inlägg ändrades senast: 2016-12-05,21:44 av {2} tvbordet.)
Inlägg: #14
RE: Tyler Durden är en jävla tönt
(2016-12-05,02:34)Bruno Skrev: Och min poäng är att i slutändan är det tyvärr så att det som begränsar mig från att knulla massa 10or just nu idag, är en blandning av min begränsade sociala status, begränsade umgängeskrets, begränsade plånbok, utseende. INTE grejen att jag missar att säga massa fräna och finurliga saker vid rätt tillfällen och har massa game-skillz eller utstrålar någon tantra-kundalini som gör att jag automatiskt framstår som största alfan i stan.


Oj inget illa menat men du är bra blind, det du tror är din brist är inte din brist. Alla de sakerna du beskrev är saker som är "utanför dig" och du lägger redan här makten i andras händer eller på omständigheterna. Den som vill hittar en väg, den som inte vill hittar ursäkter och du hittar ursäkter. Du har precis lika bra förutsättningar som vem som helst att ligga med "10or".
Fantastiskt också att du har dissat alla "högst rankade" "PUAZ".

Jag själv har tillhört det "fula" klientet och det går att göra någonting åt det. Snygghet för en kille och snygghet för en tjej är olika saker.

Snygghet för killar (svart/vitt-tänk men ni fattar): Tjej med bra utseende, symmetriskt ansikte, smal m.m m.m.

Snygghet för tjejer: Inte kopplat till utseende, kopplat till dominans, självsäkerhet, social kompetens, social status, kroppspråk, tonlägen, klädstil, fresyr m.m m.m Uppfyller en kille dessa är han snygg oavsett hur ansiktet ser ut.

Menar inget illa men ibland behöver man vara ärlig och hoppas det inte tar det hårt kompis! Skål!

(2016-12-05,04:03)godsgift Skrev: Precis som du säger Bruno, håller helt med. Lifestyle beats cold approach or "game" everyday.

När jag personligen drog som flest "9s and 10s" på löpande band var det när jag hängde med promoters och DJs. Alltid gratis vip-bord på bästa klubbarna och middagar innan klubben. (Läs 20-30 modellbrudar och tre-fyra dudes vid restaurangbordet). Det kulminerade för mig med att festa med Dan Bilzerian med flera och där kunde vilken stolpslickare som helst få leka med 10or.

Anyway, alla som gått igenom det stadiet vet hur löjligt och fake det är. Precis som Mark skriver i sina steg 3 och 4 ovan. Men IMO går det inte att riktigt förstå förrän man själv varit där och upplevt det 1st hand.

Vi kan ta den här diskussionen djupare om du vill men det intressanta för mig är hur jag kan hjälpa andra utvecklas o göra sin resa på det mesta effektiva sättet.

Kan helt klart relatera till detta. När man fixat allting som man tidigare drömt om i livet (kopplat till brudar, boende, karriär m.m), saker som man tidigare tänkt "När jag får i ordning på detta då är livet komplett". Då är paradoxen att det inte känns alls så bra som man trodde. Känns snarare tvärtom, trots att allting är "perfekt" med goa brudar, karriär m.m, mer känsla av tomhet.

Sägs att idrotsstjärnor dör 2 gånger, 1 gång när de lägger ner karriären och 1 gång när de är gamla. Varför? Jo för de känner sig tomma. Samma sak med killar när de äntligen har brudar så det räcker och får ligga med massa av 10:or och allt annat i livet går vägen. De märker att det inte är ett skit speciellt med alla 10-poängare och de känner sig tomma. Kolla vilken jävla artist som helst (Bruce Springsteen, Elvis, Bieber mfl.) och ni förstår vad jag menar.

Tillfredsställelse i livet får man från andra håll och det är som du nämnde och vad som beskrivs i steg 3 och 4 med "purpose" m.m som David Deida pratar så mycket om. Den som tror den finner lycka i att ligga med brudar lär få kolla på annat håll.


Meddelanden
RE: Tyler Durden är en jävla tönt - av tvbordet - 2016-12-05,21:18

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Att haffa den där jävla 10an Nalirot 11 4,164 2016-12-23,07:29
Senaste inlägg:: tvbordet
Video Tyler remix OMFG Evilvalle 3 1,873 2013-11-17,19:50
Senaste inlägg:: kinkykong
  Tyler on empathy / Eliott vid godsgift 4 2,788 2013-09-16,19:49
Senaste inlägg:: Lucid_dreamer
  Riiiiktigt bra video med tyler Evilvalle 3 1,998 2013-04-19,18:08
Senaste inlägg:: Entreprenören
  Ny Tyler-video - Work yourself into a "Process oriented trance" TonightIsTheNight 0 904 2013-03-21,13:28
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight
  Tyler dansar! Evilvalle 9 3,131 2013-01-09,01:44
Senaste inlägg:: WALL-E
  Tyler durden@RSD samlade artiklar. TobiasK 7 3,102 2012-12-12,22:11
Senaste inlägg:: TobiasK
  Tyler Durden - Secret Society TobiasK 2 1,315 2012-12-12,02:27
Senaste inlägg:: selected
  Tyler pratar om viljestyrka tay 8 2,938 2012-10-31,19:32
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight
  Tyler - "society must stay orderly" TonightIsTheNight 3 1,333 2012-10-29,15:43
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}