LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Tyler Durden är en jävla tönt
2016-12-06,16:17,
Inlägg: #21
RE: Tyler Durden är en jävla tönt
(2016-12-06,13:55)piraten99 Skrev: Om man lyckas som fet 40 åring att gänga på heta 18 åringar så är det för man har "det". Either you have it or not.
Och vad är "det", tror du?

(2016-12-06,13:55)piraten99 Skrev: Samma med dig, godsgift. Din bekantskapskrets är Dan Bilzerian och du gängar 10 poöngare på löpande basis. Alltså, du föddes med en starkare talang än medelmåttan i att attrahera fitta och du föddes även med en starkare talang i det sociala (kanske även en starkare drivkraft och förmåga att gå till handling än oss andra). Dessa båda talanger har du utvecklat under alla år till nivån där du är nu. Precis som en talangfull tennispelare, schackspelare, musiker, you name it. (Och alla talangfulla musiker blir inte mångmiljonärer och berömda. Man kan vara talangfull ändå)
Dan är inte i min bekantskapskrets. Jag har idag ingen nämnvärd kontakt med de människor jag träffade o festade med då. Sluta upp med den där skiten, tack.

För mig var det ett stort mål att slå mig in i det skiktet av society, kunna festa med kändisar o ha sex med "10s", men när jag väl var där insåg jag att jag skapat en slags romantisk dröm om hur de människorna är. I mitt huvud var det mycket bättre än i verkligheten. Jag hade satt de på piedestal och fattade inte att de var precis lika mänskliga som oss andra. Yeah dude, they are insecure and they don't know the answer either.

Jag vill inte göra det här till en tråd om mig själv men kommer fortsätta svara på dina frågor...

Jag föddes ute på landet dude, 3h från Sthlm i en by på 60 pers. Jag fick skapa detta själv och är därför helt säker på att vem som helst som idag är rätt lagom kan göra detsamma. Jag har suttit ensam på tuben hem utgång efter utgång o tänkt att det har kommer fan aldrig lösa sig för mig, men jag gav inte upp. Men absolut, du har rätt i en sak där, vi har olika talang o det tar olika lång tid att lära oss.

Men det betyder inte, att vi ska sätta oss själva som ett victim utan istället ta ansvar för de vi är och jobba därifrån. Det finns inget alternativ. Vi måste vakna upp och se ärligt på den verklighet vi har och är. Annars kommer vi börja gnälla och bete oss som dagens feminister och kräva safe spaces eftersom allt är världens fel och vi är fast i ett konstant victimhood. Poor me.

(2016-12-06,13:55)piraten99 Skrev: Det är svårt att analysera sig själv, därav så mycket "jag är som alla andra"-snack . Kanske är det därför även Tyler Durden står och bedyrar att han bara var en vanlig nörd som oss andra en gång i tiden? Tyler durden har utan tvekan en otrolig karisma och en otrolig personlighet. Nörd eller inte nörd.
Guess what? Karisma kan man lära sig.

(2016-12-06,13:55)piraten99 Skrev: Ett exempel på dårskapen:
I början av blue print föreläsningar säger Tyler Durden slentrianmässigt "at 22 I had learned the tricks to have sex with alot of women, but I wanted to dig deep so I started writing the Blue print".
Haaaalllllllåå! Que espanol? TYLER,hör du mig? Är du där? Hoho?! Du sa precis att du knullat massor massor med brudar innan du fyllde 22. Är du medveten om att 80% som följer dig är oskulder vid 22? Och för det andra, vad var det med de här tricksen du använde som fick dig tonvis av fitta? Kanske kan börja i den änden DÅ 99,999999% SOM SITTER I FÖRELÄSNINGSSALEN VILL HA JUST DET. FITTA!
Wake up dude. Låter som att du är så jävla entitled och som att du tror att sex med tjejer är nån slags rättighet. Its not. Människor kan välja helt själv vem de vill knulla med och inte. Därför krävs det att du börjar lyfta på arslet och jobbar för sakerna du vill ha i livet. Mamma o pappa kommer inte ge dig detta. Dom kunde torka arslet på dig som baby men nu är du gammal nog att ta ansvar för ditt eget liv. Bara du, ingen annan. Folk säger det om och om igen, det finns inga genvägar. Just fucking hard work.

It's called delayed gratification och det är någonting många av dagens curlade ungdomar aldrig fått lära sig då det är lättare att få success genom direkta belöningar i WoW eller andra enkla dopaminkickar.

(2016-12-06,13:55)piraten99 Skrev: Det är ungefär kontentan av alla raggningsgurus: "jag knullar massor med 10 poängare. Men du ska veta att en gång i tiden var jag precis som du, tafatt o blyg och socialt awkward. So låt oss nu dig deep så ni inte fattar någonting, börja följa mig på youtube och köper privatlektioner av mig istället!" Hehe.
Sure thats all marketing. Men whatever bro det är ändå 80% practice and 20% theory som gäller. Du kommer aldrig kunna läsa och plugga dig till svaret här. You need to practice and work hard.

(2016-12-06,13:55)piraten99 Skrev: Godsgift: jag vill bara ventilera mitt hat mot Tyler Durden. Jag hatar honom innerligt o djupt. Jag lever för hatet.

Vet egentligen inte vem jag riktar mig mot, då nästan alla här verkar hålla med mig. Men det är väl nå slags ventilation det här :p
Perfekt. Nu kan du använda den ilskan och kanalisera den till något produktivt. Att du lever för hatet är bara psykopatvarning. Om du verkligen menar det borde du söka terapi eller psykolog istället. För ingen på det här forumet kan hjälpa dig med det.

Men om du bara överdrev lite så kan du använda ilskan som en motivator och som en energikälla. Varje gång du står vid dörren och tvekar på om du verkligen vågar gå ut till klubben t.ex.

(2016-12-06,15:33)Parafras Skrev: Du verkar ju bara vilja få bekräftat att man antingen föds med att kunna få tjejer, eller inte. Enklare att legitimera att man inte får någon "success" då eller utvecklas, eller?
This.


Meddelanden
RE: Tyler Durden är en jävla tönt - av godsgift - 2016-12-06,16:17

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Att haffa den där jävla 10an Nalirot 11 4,168 2016-12-23,07:29
Senaste inlägg:: tvbordet
Video Tyler remix OMFG Evilvalle 3 1,873 2013-11-17,19:50
Senaste inlägg:: kinkykong
  Tyler on empathy / Eliott vid godsgift 4 2,788 2013-09-16,19:49
Senaste inlägg:: Lucid_dreamer
  Riiiiktigt bra video med tyler Evilvalle 3 1,998 2013-04-19,18:08
Senaste inlägg:: Entreprenören
  Ny Tyler-video - Work yourself into a "Process oriented trance" TonightIsTheNight 0 904 2013-03-21,13:28
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight
  Tyler dansar! Evilvalle 9 3,131 2013-01-09,01:44
Senaste inlägg:: WALL-E
  Tyler durden@RSD samlade artiklar. TobiasK 7 3,103 2012-12-12,22:11
Senaste inlägg:: TobiasK
  Tyler Durden - Secret Society TobiasK 2 1,316 2012-12-12,02:27
Senaste inlägg:: selected
  Tyler pratar om viljestyrka tay 8 2,939 2012-10-31,19:32
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight
  Tyler - "society must stay orderly" TonightIsTheNight 3 1,333 2012-10-29,15:43
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}