LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Tyler Durden är en jävla tönt
2016-12-07,17:54,
Inlägg: #34
RE: Tyler Durden är en jävla tönt
Nu har jag bara legat med 3st tjejer, varit väldigt "feg" ute på fältet, så allt jag säger ska tas med ett släp salt.

Min uppfattning just nu är att "hitta sig själv" inte hjälper en som inte kan kommunicera känslomässigt med tjejer, som inte kan läsa av sociala signaler hos tjejer/människor, som inte kan fysiskt eskalera med tjejer, som inte kan klä sig normalt så inte alla tror att man är uteliggare eller tiggare och därmed behandlar en som sådan.

Att "hitta sig själv", att inse att man är bra som man är och att vara bekväm i sin egen kropp och sexualitet, är något som inte nödvändigtvist innebär att all kommunikation/game med tjejer plötsligt löser av sig själv, kanske för vissa och då är det ju bara awesome.

Det jag menar med "hitta sig själv" handlar inte ens om "inner game" utan att mogna som människa i huvudtaget. Då blir det inte konflikten att "jag hittar mig själv så jag ska få tjejer" utan bara "jag hittar mig själv så jag mognar som människa och njuter mer av livet vilket som bonus kan göra det enklare med tjejer i längden".

Det "mekaniska gejmet" med tjejer är något man vill nöta in så det sitter i ryggmärgen och den biten är, som jag upplever det just nu, smärtsam och långsam, men jag är ändå dedikerad att fortsätta med detta arbete genom att vara ute varje jävla helg, med mindre sprit i kroppen varje gång så det blir nedtrappning i det sociala glidmedlet, och mer "mognande jag" som "gejmar" och inte "fulla fega jag som gömmer mig bakom sprit".

Ajja, ville bara "vädra" jag oxå å se till så att det inte blir en massa jävla "woo woo new age hippie"-prat om det. CL är ju bättre än CR å RSD just för att "vi" pratar om mer mekaniska/outer game saker och inte bara sitter och intalar oss själva att vi är bra som vi är och tro att alla nya attraktiva beteendemönster med tjejer ska komma ut automatiskt från oss efteråt.

---------------------------------------
PIRATEN99: "01-22-2016, 14:32: Legat med 10-11 pers detta år. 2 av dem hade jag kunnat vara utan. 3 av dem var riktiga kalaspinglor. Men jag hade kul med alla - och det gör livet kul. Och det är det som är det viktiga för mig-att ha kul! Då jag gått i så många år och varit passiv åskådare till livet, så känns det skönt att man är aktiv."

Vad hände innan det slog om för dig? Slog någon gen plötsligt av eller på hos dig som gav dig "ödet" att bli ett offer? Hade du en rejection-fylld kväll och sedan började du inse att majoriteten av all amerikansk internetmarknadsföring är sjukt mkt hype jämfört med övriga världens marknadsföring på nätet?

Jag vet att du kmr ignorera allt som alla skriver för du har redan bestämt dig för att världen fungerar på ett sätt och att du därmed är en effekt/offer i världen istället för en orsak/en äkta mogen man. Du måste själv göra vändningen igen så det blir "skönt att man är aktiv" igen och slutar "varit passiv åskådare till livet".

TVBORDET: jag är nyfiken specifikt VAD du behövde utföra för plastikoperationer för en summa som 50k? Vad för slags "fulhet" blev du mobbad för? Extrem asymmetri, ovanligt stor näsa eller liknande? Det är just sådana fall, som jag spekulerar, som kommer att ha det i princip omöjligt om dem inte gör drastiska åtgärder som du gjorde (eller så är jag ändå helt ute och cyklar och är öppen att ändra uppfattning när nya bevis läggs fram).
"Success is not a result, but an emergent" - Eben Pagan.


Meddelanden
RE: Tyler Durden är en jävla tönt - av Entreprenören - 2016-12-07,17:54

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Att haffa den där jävla 10an Nalirot 11 4,172 2016-12-23,07:29
Senaste inlägg:: tvbordet
Video Tyler remix OMFG Evilvalle 3 1,874 2013-11-17,19:50
Senaste inlägg:: kinkykong
  Tyler on empathy / Eliott vid godsgift 4 2,792 2013-09-16,19:49
Senaste inlägg:: Lucid_dreamer
  Riiiiktigt bra video med tyler Evilvalle 3 1,999 2013-04-19,18:08
Senaste inlägg:: Entreprenören
  Ny Tyler-video - Work yourself into a "Process oriented trance" TonightIsTheNight 0 904 2013-03-21,13:28
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight
  Tyler dansar! Evilvalle 9 3,131 2013-01-09,01:44
Senaste inlägg:: WALL-E
  Tyler durden@RSD samlade artiklar. TobiasK 7 3,107 2012-12-12,22:11
Senaste inlägg:: TobiasK
  Tyler Durden - Secret Society TobiasK 2 1,316 2012-12-12,02:27
Senaste inlägg:: selected
  Tyler pratar om viljestyrka tay 8 2,942 2012-10-31,19:32
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight
  Tyler - "society must stay orderly" TonightIsTheNight 3 1,333 2012-10-29,15:43
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}