LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
bara klappa igen och dö oskuld
2017-02-06,17:11, (Detta inlägg ändrades senast: 2017-02-06,17:12 av {2} piraten99.)
Inlägg: #1
bara klappa igen och dö oskuld
http://www.expressen.se/gt/domda-de-vald...olflickor/

"I media har Bardiya Pajouhi kallats "festfixaren". Han har i flera år varit ett känt namn i Göteborgs innemiljöer, som eventmakare och marknadsförare av krogar. Några år tillbaka drev han klubbar och arrangerade fester, särskilt på den meddömde Navid Atlassis krogar. "

Man kan göra en kvalificierad gissning att de ägnade många år att försöka nyttja sin sociala status och sina pengar för att få tjejer. Men de fick ändå bara nån ströfitta lite där och då. En dag fick de nog helt enkelt.

Av att läsa artikeln så hade de 75 miljoner, grym social status, kung inom krogmiljön, feta kontakter och dessutom såg helt okej ut. Det är det jag menar, lika bra att kasta in handduken o kastrera sig. Om inte ens de lyckas fixa fitta hur fan ska man då som vanlig dödlig klara sig?

Nej, åt helvete med den här skiten. Nu blir jag munk i Tibet
2017-02-06,19:41,
Inlägg: #2
RE: bara klappa igen och dö oskuld
(2017-02-06,17:11)piraten99 Skrev: http://www.expressen.se/gt/domda-de-vald...olflickor/

"I media har Bardiya Pajouhi kallats "festfixaren". Han har i flera år varit ett känt namn i Göteborgs innemiljöer, som eventmakare och marknadsförare av krogar. Några år tillbaka drev han klubbar och arrangerade fester, särskilt på den meddömde Navid Atlassis krogar. "

Man kan göra en kvalificierad gissning att de ägnade många år att försöka nyttja sin sociala status och sina pengar för att få tjejer. Men de fick ändå bara nån ströfitta lite där och då. En dag fick de nog helt enkelt.

Av att läsa artikeln så hade de 75 miljoner, grym social status, kung inom krogmiljön, feta kontakter och dessutom såg helt okej ut. Det är det jag menar, lika bra att kasta in handduken o kastrera sig. Om inte ens de lyckas fixa fitta hur fan ska man då som vanlig dödlig klara sig?

Nej, åt helvete med den här skiten. Nu blir jag munk i Tibet

Ta och kastrera dig då för en gångs skull: http://www.umo.se/Sex/Skydd-mot-gravidit...ilisering/

Eller ta och bli en munk någon gång: https://www.travelforum.se/f835246/bo-gr...rgskloster

Så vi slipper höra ditt jävla gnäll hela tiden. Man kan tro du har smyginjicerat dig med östrogen de senaste åren.

Du har i princip 0 integritet och självrespekt när du inte ens kan hålla det du gnäller om här att du ska göra med att sluta ragga flickor, kastrera dig, lägga dig ner och dö osv.

Visa lite mänsklig karaktär genom att fullfölja dina sagda/skrivna ord eller håll käften om vad du säger att du ska göra när du ändå inte gör det.

Jag har ridit på en kastrerad tjur för länge sedan och dem är rätt chilla. Kanske du också blir det.

Antingen håller Du det du lovar i skrivna/sagda ord eller så ger du fan i att säga/skriva det.

Varje gång du inte håller/gör det du säger/skriver att du ska göra så tappar du självrespekt samt respekten från andra, inklusive och främst kvinnor.

Du visar vilken maktlöshet du har över dig själv. Patetiskt. För din egen skull.

Fatta ett beslut som du sedan agerar utifrån eller håll käft. Peace & fist-bump bro.
"Success is not a result, but an emergent" - Eben Pagan.
2017-02-06,23:12,
Inlägg: #3
RE: bara klappa igen och dö oskuld
(2017-02-06,17:11)piraten99 Skrev: http://www.expressen.se/gt/domda-de-vald...olflickor/

"I media har Bardiya Pajouhi kallats "festfixaren". Han har i flera år varit ett känt namn i Göteborgs innemiljöer, som eventmakare och marknadsförare av krogar. Några år tillbaka drev han klubbar och arrangerade fester, särskilt på den meddömde Navid Atlassis krogar. "

Man kan göra en kvalificierad gissning att de ägnade många år att försöka nyttja sin sociala status och sina pengar för att få tjejer. Men de fick ändå bara nån ströfitta lite där och då. En dag fick de nog helt enkelt.

Av att läsa artikeln så hade de 75 miljoner, grym social status, kung inom krogmiljön, feta kontakter och dessutom såg helt okej ut. Det är det jag menar, lika bra att kasta in handduken o kastrera sig. Om inte ens de lyckas fixa fitta hur fan ska man då som vanlig dödlig klara sig?

Nej, åt helvete med den här skiten. Nu blir jag munk i Tibet

Big Grin De skrev nog artiklen bara för att uppröra dig Piraten.

De där grabbarna verkar ju tända på övergrepp och våldtäkt. Förstår inte riktigt hur du kopplar det till att de inte kan få fitta.
2017-02-07,06:42, (Detta inlägg ändrades senast: 2017-02-07,07:06 av {2} piraten99.)
Inlägg: #4
RE: bara klappa igen och dö oskuld
(2017-02-06,19:41)AplAy Skrev: Ta och kastrera dig då för en gångs skull: http://www.umo.se/Sex/Skydd-mot-gravidit...ilisering/

Eller ta och bli en munk någon gång: https://www.travelforum.se/f835246/bo-gr...rgskloster

Så vi slipper höra ditt jävla gnäll hela tiden. Man kan tro du har smyginjicerat dig med östrogen de senaste åren.

Du har i princip 0 integritet och självrespekt när du inte ens kan hålla det du gnäller om här att du ska göra med att sluta ragga flickor, kastrera dig, lägga dig ner och dö osv.

Visa lite mänsklig karaktär genom att fullfölja dina sagda/skrivna ord eller håll käften om vad du säger att du ska göra när du ändå inte gör det.

Jag har ridit på en kastrerad tjur för länge sedan och dem är rätt chilla. Kanske du också blir det.

Antingen håller Du det du lovar i skrivna/sagda ord eller så ger du fan i att säga/skriva det.

Varje gång du inte håller/gör det du säger/skriver att du ska göra så tappar du självrespekt samt respekten från andra, inklusive och främst kvinnor.

Du visar vilken maktlöshet du har över dig själv. Patetiskt. För din egen skull.

Fatta ett beslut som du sedan agerar utifrån eller håll käft. Peace & fist-bump bro.

Det har du rätt i grabbn

Jag har nu lagt en order från en sida jag hitta genom ett forum. Tabletterna ska komma nästa vecka. Jag hoppas det inte är sockerpiller, chansen att man blir lurad är väl ganska hög i såna här prekära ärenden. Men enligt forum jag kollat runt på verkar det seriöst, nu ska äntligen min kuk få sova ut. Men kommer tabletterna verkligen döda mitt hat inför denna äckliga värld?

Jag har försökt hänga mig själv i duschdraperiet flera ggr (för att slippa denna vidriga värld) men det gick åt helvete. Jag har även applicerat ett av de mer populära sätten, sömnpiller och badkar - självmord genom drunkning. Det var en fantastisk upplevelse. Att jag var så nära att aldrig mer få dissen av en tjej - det är underbart! Hög på livet fick jag feeling följande kväll. Jag satte på mig min bästa outfit och gick ut på Stureplan med grabbarna. Det var nästan en utomkroppslig upplevelse att få dissarna då, jag var som ett slags Schrödingers katt. Ett mycket gott minne.
2017-02-07,13:40,
Inlägg: #5
RE: bara klappa igen och dö oskuld
Snälla sluta tyck synd om dig själv.
2017-02-07,15:41,
Inlägg: #6
RE: bara klappa igen och dö oskuld
(2017-02-07,06:42)piraten99 Skrev: Det har du rätt i grabbn

Jag har nu lagt en order från en sida jag hitta genom ett forum. Tabletterna ska komma nästa vecka. Jag hoppas det inte är sockerpiller, chansen att man blir lurad är väl ganska hög i såna här prekära ärenden. Men enligt forum jag kollat runt på verkar det seriöst, nu ska äntligen min kuk få sova ut. Men kommer tabletterna verkligen döda mitt hat inför denna äckliga värld?

Jag har försökt hänga mig själv i duschdraperiet flera ggr (för att slippa denna vidriga värld) men det gick åt helvete. Jag har även applicerat ett av de mer populära sätten, sömnpiller och badkar - självmord genom drunkning. Det var en fantastisk upplevelse. Att jag var så nära att aldrig mer få dissen av en tjej - det är underbart! Hög på livet fick jag feeling följande kväll. Jag satte på mig min bästa outfit och gick ut på Stureplan med grabbarna. Det var nästan en utomkroppslig upplevelse att få dissarna då, jag var som ett slags Schrödingers katt. Ett mycket gott minne.

Bra. Du har du visat på en viss del integritet. Tummen upp.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Sj%C3%A4lvmord#Metoder

Det snabbaste sättet, enklaste och mest passiva sättet är att du kör in din bil i ett garage om du saknar ett och sedan låter du motorn få gå i tomgång så ordnar det sig efter några minuter.

Om du inte har en bil så drar du såklart och hyr en och utför samma metod. Folk kommer att lämna tillbaka bilen efter du ha gjort färdigt din "business".

Du får gärna rapportera här innan du gör det, skriva avskedsbrev och allt så vi kan lita på din integritet att du åtminstone kan ta livet av dig utan att fega ur.

Se till nu att åtminstone få detta gjort på rätt sätt och lycka till! Wink
"Success is not a result, but an emergent" - Eben Pagan.
2017-02-07,19:32, (Detta inlägg ändrades senast: 2017-02-07,19:46 av {2} piraten99.)
Inlägg: #7
RE: bara klappa igen och dö oskuld
Det kan du lita på, grabben. Men om du vet din statistik rätt så misslyckas de flesta självmordsförsök. Det går alltså betydligt fler försök än just självmord. Du får helt enkelt inse att det kommer bli många fler härliga poster av undertecknad. Igenkänningsfaktorn kommer att dåna i öronen på dig. Det blir väl kul va?

Du får hejda din iver. Vi tar ett steg i taget innan den slutgiltiga lösningen, gasning.
Först kemisk kastrering, vilket är oralt intag av ett hormon. Omkring en tredjedel av dem som tar detta hormon går upp i vikt, blir deprimerade och tappar lusten för jobb och studier. Då undertecknad redan är fet, deprimerad och tappat lust för studier så är det inget att förlora. Det finns bara fördelar. Tänk er att kunna njuta av en bok, en film eller en glass och vara fullständig absorberad i det. Inga interferenstankar, ingen sexuell frustration...bara kåtlöst existerande. Det är vackert.
2017-02-07,21:17,
Inlägg: #8
RE: bara klappa igen och dö oskuld
(2017-02-07,19:32)piraten99 Skrev: Det kan du lita på, grabben. Men om du vet din statistik rätt så misslyckas de flesta självmordsförsök. Det går alltså betydligt fler försök än just självmord. Du får helt enkelt inse att det kommer bli många fler härliga poster av undertecknad. Igenkänningsfaktorn kommer att dåna i öronen på dig. Det blir väl kul va?

Du får hejda din iver. Vi tar ett steg i taget innan den slutgiltiga lösningen, gasning.
Först kemisk kastrering, vilket är oralt intag av ett hormon. Omkring en tredjedel av dem som tar detta hormon går upp i vikt, blir deprimerade och tappar lusten för jobb och studier. Då undertecknad redan är fet, deprimerad och tappat lust för studier så är det inget att förlora. Det finns bara fördelar. Tänk er att kunna njuta av en bok, en film eller en glass och vara fullständig absorberad i det. Inga interferenstankar, ingen sexuell frustration...bara kåtlöst existerande. Det är vackert.

Blablabla...

Visa handlingskraft istället för massa uppmärksamhetskåta "snälla tyck synd om mig"-inlägg.

Fixa ditt liv, kastrera dig eller begå självmord om du vill det, eller håll igen käft.

Faktum är att jag inte tror att du vill begå självmord, för du uppvisar inga
typiska tecken på det som att du vill skänka bort allt du äger till folk (för du
ska ju ändå ta livet av dig) eller att du går till folk och tar avsked från dem.

Du har blivit en sann puahate.com-anhängare så jag rekommenderar att du
flyttar dit och berättar om dina patetiska handlingsförlamade självmordsplaner
där istället. Många män håller säkert med dig där om hur livet är orättvist.

Jag begär omröstning om Du eller Jag ska bannas från forumet på grund av våra inlägg.
"Success is not a result, but an emergent" - Eben Pagan.
2017-02-07,23:46, (Detta inlägg ändrades senast: 2017-02-07,23:48 av {2} krokodilen.)
Inlägg: #9
RE: bara klappa igen och dö oskuld
En snabb förändring kan du göra genom att byta miljö, antingen flytta till en annan stad eller land. Jag tror förresten inte att du försökt tillräckligt. Är du fet så kan du gå ner i vikt genom träning/ändrade matvanor eller med medicinsk hjälp. Är du ful kan du fixa utseende på egen hand genom grooming, men också genom träning, eller medicinsk hjälp. Är du fattig så kan du jobba mer, skaffa mer eller bättre jobb, utbilda dig osv.

Det finns med andra ord lösningar till de flesta problem, troligtvis till alla dina problem. Men du måste vilja och ha en övertygelse till förändring. Börja smått med att tänka mer positivt. Varför inte sätta krav på dig själv att tänka positivt en hel vecka i sträck. Börjar du tänka något negativt om dig själv så börjar du om räkningen.

Du har inget att förlora på att försöka mer helt enkelt. Finns bara uppsida om du jobbar mot förbättring.
2017-02-08,08:14,
Inlägg: #10
RE: bara klappa igen och dö oskuld
That which does not kill us makes us stronger.
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2017-02-08,08:18,
Inlägg: #11
RE: bara klappa igen och dö oskuld
(2017-02-07,23:46)krokodilen Skrev: En snabb förändring kan du göra genom att byta miljö, antingen flytta till en annan stad eller land. Jag tror förresten inte att du försökt tillräckligt. Är du fet så kan du gå ner i vikt genom träning/ändrade matvanor eller med medicinsk hjälp. Är du ful kan du fixa utseende på egen hand genom grooming, men också genom träning, eller medicinsk hjälp. Är du fattig så kan du jobba mer, skaffa mer eller bättre jobb, utbilda dig osv.

Det finns med andra ord lösningar till de flesta problem, troligtvis till alla dina problem. Men du måste vilja och ha en övertygelse till förändring. Börja smått med att tänka mer positivt. Varför inte sätta krav på dig själv att tänka positivt en hel vecka i sträck. Börjar du tänka något negativt om dig själv så börjar du om räkningen.

Du har inget att förlora på att försöka mer helt enkelt. Finns bara uppsida om du jobbar mot förbättring.

En skitkorv kommer alltid vara en skitkorv, hur mycket du än polerar den.
Det är dina gener ditt DNA som räknas. Antingen är du attraktiv eller inte. En ful man som "groomar" sig är bara skrattretande för tjejer. Bättre att inse sin plats i livet. Ge upp hoppet om de snygga kvinnorna, de är inte för dig om du är ful och obegåvad. Håll dig till kvinnorna på din nivå som resten av jordens befolkning glr. Bara kävla pua idioter som tror dom kan lura darwinismen.
2017-02-08,13:08,
Inlägg: #12
RE: bara klappa igen och dö oskuld
Alltså seriöst, vad är det för jävla skit som skrivs på detta forum, är dessa inlägg något som hjälper en person som kan vara i stort behov?
Personerna som skriver dem är förmodligen de mest patetiska själva och ska hålla sig långt ifrån att ge råd till andra.

(2017-02-07,21:17)AplAy Skrev: Blablabla...

Visa handlingskraft istället för massa uppmärksamhetskåta "snälla tyck synd om mig"-inlägg.

Fixa ditt liv, kastrera dig eller begå självmord om du vill det, eller håll igen käft.

Faktum är att jag inte tror att du vill begå självmord, för du uppvisar inga
typiska tecken på det som att du vill skänka bort allt du äger till folk (för du
ska ju ändå ta livet av dig) eller att du går till folk och tar avsked från dem.

Du har blivit en sann puahate.com-anhängare så jag rekommenderar att du
flyttar dit och berättar om dina patetiska handlingsförlamade självmordsplaner
där istället. Många män håller säkert med dig där om hur livet är orättvist.

Jag begär omröstning om Du eller Jag ska bannas från forumet på grund av våra inlägg.

(2017-02-08,08:18)4xw3ll Skrev: En skitkorv kommer alltid vara en skitkorv, hur mycket du än polerar den.
Det är dina gener ditt DNA som räknas. Antingen är du attraktiv eller inte. En ful man som "groomar" sig är bara skrattretande för tjejer. Bättre att inse sin plats i livet. Ge upp hoppet om de snygga kvinnorna, de är inte för dig om du är ful och obegåvad. Håll dig till kvinnorna på din nivå som resten av jordens befolkning glr. Bara kävla pua idioter som tror dom kan lura darwinismen.
Winning Beats the Game

Be Selfish
2017-02-08,15:22,
Inlägg: #13
RE: bara klappa igen och dö oskuld
Håller med, visa lite mer kärlek till grabben. Har själv varit där och sexuell frustrerad och kan hålla med piraten om vissa åsikter pga hur samhället är styrt idag.
2017-02-08,16:25,
Inlägg: #14
RE: bara klappa igen och dö oskuld
(2017-02-08,08:18)4xw3ll Skrev: En skitkorv kommer alltid vara en skitkorv, hur mycket du än polerar den.
Det är dina gener ditt DNA som räknas. Antingen är du attraktiv eller inte. En ful man som "groomar" sig är bara skrattretande för tjejer. Bättre att inse sin plats i livet. Ge upp hoppet om de snygga kvinnorna, de är inte för dig om du är ful och obegåvad. Håll dig till kvinnorna på din nivå som resten av jordens befolkning glr. Bara kävla pua idioter som tror dom kan lura darwinismen.

Finns flera exempel på "skitkorvar" som förändrat sin situation drastiskt till det positiva. Speciellt i pua-världen, titta bara på rsd-snubbarna såsom julien, max och självaste tyler (har dessutom flera diagnoser). Det går om man vill.
2017-02-09,17:31,
Inlägg: #15
RE: bara klappa igen och dö oskuld
(2017-02-08,16:25)krokodilen Skrev: Finns flera exempel på "skitkorvar" som förändrat sin situation drastiskt till det positiva. Speciellt i pua-världen, titta bara på rsd-snubbarna såsom julien, max och självaste tyler (har dessutom flera diagnoser). Det går om man vill.

Julien var väll ingen skitkorv. Han är ju en hunk. Tyler, snygg flickvän i college som 19 åring. Max inte 100% koll. Men tror han ser bra ut.
Tyler är en scam. Han var alltid karismatisk, intensiv personlighet, orädd. Lite weird dock o det är han väll fortfarande.

IMO ska man inte fokusera på att förändra sig själv utan sin situation. Som du faktiskt sa.
Alla oskulder som jag har läst om och träffat på olika forum osv har gemensamt att de inte går till handling. Och de få som går till handling har ideer, hangups som gör att de inte får några resultat. Tex jättehöga utseende krav, bara inriktar sig på high end klubbar eller nåt annat tjafs. Är du inte snygg så för du helt enkelt dejta neråt eller åka nånstans där du är eftertraktad, nåt fattigt land kansle.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Tillbaka på marken efter att ha fallit. Vill upp igen en gång för alla!! _Amigo_ 13 8,649 2014-07-06,04:02
Senaste inlägg:: _Amigo_
  Nu måste jag ta tag i mig själv igen, hjälp mig. (långt inlägg) Avager 1 1,709 2014-04-29,21:27
Senaste inlägg:: tcepser
  Är jag introvert eller bara skadad? voldEmort1 43 24,552 2013-12-06,01:34
Senaste inlägg:: Fuckzoned
  Hur hittar man snabbast tillbaka till formen igen? Mindful 5 2,365 2013-07-16,23:57
Senaste inlägg:: confused...
  Till er med Social Fobi (eller bara allmänt osäkra/blyga och stressade människor) Mössan 2 1,217 2012-10-28,03:17
Senaste inlägg:: Mössan
  Många har redan sätt videon, så se den igen i så fall! Mercenary 5 1,821 2012-10-06,15:44
Senaste inlägg:: Explodera
  Känner NI igen detta? Evilvalle 27 10,736 2012-04-27,01:21
Senaste inlägg:: Evilvalle

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}