LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Har "polarn" hotat mig? Vad göra?
2018-01-03,12:29, (Detta inlägg ändrades senast: 2018-01-03,12:36 av {2} Entreprenören.)
Inlägg: #5
RE: Har "polarn" hotat mig? Vad göra?
Har fått långt svar av honom nu:

"Låter klokt.

Dock är de så här att jag är en business man och har låst upp pengar 2 gånger nu och det är slut på barnleken.

Så de ja sa tidigare om pengarna gäller. Åtminstone för den ena summan.

Det är hårt men lika bra du lär dig den hårda vägen.

Går hitta att hoppa fram och tillbaka när de gäller sånt här.


Jag hade kunnat investera dessa 20k kronor i tex krypto från dag 1 och som de gått nu hade jag gjort 100% ökning på pengarna. Så de är den räntan ja kräver.


Sen visst kan vi vara raggarpolare. Men många runt om oss har avrått mig från att umgås med dig när de gäller brudar pga att de tycker jag sänker mitt värde har alltid stått upp för dig och sagt du är min vän och struntat i vad de säger.

Som du sa XXX kanske hade rätt.

Och ja börja fundera om de andra hade det också inga namn nämda.



Men livet är en kompromiss och visst kan jag wingmana men jag är intresserad av saker som du är duktigare på och får man inte ta del av de sakerna blir de ett konstigt utbyte.

Vill vara ärlig.


Men tycker du har rätt i att inleda ett sammarbete i en infekterad miljö till och med utan infekteringen är det lätt att de blir komplikationer så vi bör kanske hoppa det.

Dock tror jag du behöver mig lika mycket som jag behöver dig i detta projekt därför tycker ja de är synd för ja tror verkligen vi kan lyckas tillsammans.

Och inte bara för ua har pengarna för jag har en drivkraft och action tänk som ja tror du kan gynnas av .

Tror du kan klara de själv med till och med ja kan klara de själv.

Men tror på synergi vilket betyder 1+1=6

Man får ut mer.

Ensam är inte stark i alla lägen.

Du får helt enkelt köpa ur mig ur projektet precis som farbrorn fick göra med sin vän när de starta ett projekt ihop.

Och att låna ut pengarna blir en - affär för mig då jag kan investera dem i bättre saker.
Om vi inte tar en orimligt hög ränta vilket jag inte tror du vill."

Det låter sinnessjukt att jag är skyldig honom 100% ränta på första 10lax utan något skrivet kontrakt Big Grin
"Success is not a result, but an emergent" - Eben Pagan.


Meddelanden
RE: Har "polarn" hotat mig? Vad göra? - av Entreprenören - 2018-01-03,12:29

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Vad ska jag göra med henne? Sex Intelligence 6 2,509 2017-09-10,20:56
Senaste inlägg:: tvbordet
  HUR fan ska man göra?!?!?! Flumrider 10 5,162 2013-10-19,19:41
Senaste inlägg:: Player
  Brud som medvetet försöker göra mig svartsjuk, hur agera? sjoggaa 28 12,735 2013-06-18,14:22
Senaste inlägg:: sjoggaa
  Hur ska jag göra med "kompisarna"? sjoggaa 10 3,775 2013-05-11,15:18
Senaste inlägg:: sjoggaa
  bootycall! vad ska jag göra ?! Mr a 9 3,670 2013-03-23,15:18
Senaste inlägg:: russel
  Vad bör jag göra nu? kroos 1 1,011 2012-10-31,01:03
Senaste inlägg:: kroos
  Vad göra med språkbarriärer med en TIA-snygg servitris?! Donjohan 4 1,784 2012-08-02,18:05
Senaste inlägg:: Anonymous

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}