LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
När tjejer frågar om man saknar dom.
2012-03-18,16:53,
Inlägg: #1
När tjejer frågar om man saknar dom.
Någon som har ett bra svar när en tjej som man träffat och knullat några gånger frågar om man saknar henne?

I det här specifika fallet så är vår relation för tidig för att man ska kunna definiera den och hon ställde frågan efter att jag gjort ett bootycall över sms natten innan.

Man vill ju inte låta needy men inte kall heller. Saknar känns så starkt. Det är väl snarare så att jag inte skulle ha något emot att träffa henne och ha lite mys. hmmm.

Sry för virrigt skrivet men orkar inte vara tydligare än så, är bakis som ett as.
2012-03-18,16:58,
Inlägg: #2
När tjejer frågar om man saknar dom.
"Yeah Gurl, saknade dig i min säng inatt, att få känna din svettiga kropp gnidas mot min samtidigt som jag gång på gång stöter in min hårda kuk i dig Wink"

Då håller du det sexuellt och det blir inte så förknippat med för mycket känslomässigt stuff.
Jag är den svinigaste gentlemannen du någonsin kommer du träffa

Vi kan vara vänner även om du har min balle i din mun
2012-03-18,17:04,
Inlägg: #3
När tjejer frågar om man saknar dom.
hmm. yeah, I get the idea. Använder dock inte riktigt så där grovt språk så får skriva nåt sånt fast lite mildare typ.
2012-03-18,19:49,
Inlägg: #4
När tjejer frågar om man saknar dom.
neandertalaren Skrev:hmm. yeah, I get the idea. Använder dock inte riktigt så där grovt språk så får skriva nåt sånt fast lite mildare typ.

Börja göra det, det är awesome
2012-03-19,04:17, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-03-19,04:19 av {2} Dhace.)
Inlägg: #5
När tjejer frågar om man saknar dom.
"Nej, men saknar en stor fet pizza"

Du kan köra sexuella svar när du har en relation med tjejen som tillåter det. Även om du endast vill ha en tjej som KK så måste du förstå att tjejen aldrig/väldigt sällan vill ses som en som endast blir påsatt och inget mer. Även om det är det hon själv vill innerst inne.
2012-03-19,04:23,
Inlägg: #6
När tjejer frågar om man saknar dom.
Svara inte på det bara "Haha girls Smile.... Kom hit på XYZ-DAG, så fixar vi INSERT RANDOM ACTIVITY!"
på så sätt svarar du inte på hennes bekräftelsehook, utan lämnar det i luften och lägger upp det för en framida träff eller vad du vill göra.
"Dont do drugs, dont have unprotected sex, dont be violent. Leave that to me."
2012-03-19,04:23, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-03-19,04:27 av {2} devil.)
Inlägg: #7
När tjejer frågar om man saknar dom.
Danger Skrev:Börja göra det, det är awesome

inte om det är incongruent med vem han är som person... kör din egna grej istället..

det här kan låta överkomplicerat och kanske inte är något för er med det är congruent med vem jag är. när en tjej ja e me nu säger att hon saknar mig på sms har ja ibland svarat "ahh ja saknar fan dig med" för det är ärligt.

När hon frågat mig i rl har ja ibland sagt "shut the fuck up" lite lekfullt och tittat bort och haft ett litet smile...

om vi ska ta de i pua språk e det som att ja ger henne nästan bekräftelsen på att jag har saknat henne utan att verka needy... men det är ingenting jag har planerat ut så att det ska vara gameigt... bara min naturliga reaktion som får henne o tänka "jaaa han e en jävla badboy men han har en god sida egentligen" Smile
[SIZE="6"]SSSC - Represent~[/SIZE]
2012-04-11,09:40,
Inlägg: #8
När tjejer frågar om man saknar dom.
Man kan ju fråga sig varför tjejen skriver det.. Jag kan tänka mig att hon vill kolla så att ni känner likadant, eller kanske bara testa dig. Eller så är hon kåt.

Tror ni verkligen, eller har erfarenhet av, att rena uttalanden om hur man vill/ska knulla henne fungerar bra? Känns som att det kan bli lite antingen "ehh okej" eller "han vill bara ligga". Som Dhace skriver tror jag att tjejen vill ha en ursäkt för att tillåta sig ligga, och alltså skulle bli avtänd av att en kille visar att han "bara vill ligga". Det funkar nog bättre i verkligheten där man får med undermedveten kommunikation. Jag själv brukar försöka skriva något mindre uttalat men som hon kan hooka på.

Här är ett exempel på hur jag tar det till sexuellt:
Hon hade skrivit att hon inte kunde ses imorrn.
Jag: Kanske var lika bra. Jag hade nog ätit upp dig innan du kommit härifrån. vill diskvalificera och anspela lite på sex
Hon: Haha Asså, men då hade jag ju inte kunna komma tillbaka Wink
Jag: Jo du hade nog kommit flera gånger. anspelar lite skämtsamt på sex
därefter gled vi in på mer sexsnack.

Tycker Silentshots svar är bra!
2012-04-11,13:46,
Inlägg: #9
När tjejer frågar om man saknar dom.
Silentshot +1 mofo
We're your friends. We're not like the others, man, really.
2012-07-02,01:39,
Inlägg: #10
När tjejer frågar om man saknar dom.
Skrev till en brud "var i xxx (asså där området hon bor) o kom o tänka på dig"

Hon "gulligt är du kär i mig eller?"

Hur skulle ni svara på detta?

Ps: har ej träffat henne än.
2012-07-02,08:10,
Inlägg: #11
När tjejer frågar om man saknar dom.
selected Skrev:Skrev till en brud "var i xxx (asså där området hon bor) o kom o tänka på dig"

Hon "gulligt är du kär i mig eller?"

Hur skulle ni svara på detta?

Ps: har ej träffat henne än.

hahah vad e de för brud?! "Nej men vill knulla dig"
find it, fuck it, forget it.
2012-07-02,14:16,
Inlägg: #12
När tjejer frågar om man saknar dom.
selected Skrev:Skrev till en brud "var i xxx (asså där området hon bor) o kom o tänka på dig"

Hon "gulligt är du kär i mig eller?"

Hur skulle ni svara på detta?

Ps: har ej träffat henne än.

Finns mycket att skriva där "ja jag är gööörkär, jag vill skaffa 1000 barn med dig och äta vaniljkräm på din mage", "Öhhhhh, hur ska man kunna bli kär i någon man inte träffat?", "får jag chans på dig?", "aldrig varit kär", m.m
2012-07-02,23:06,
Inlägg: #13
När tjejer frågar om man saknar dom.
Tack för era svar.

Här kommer ännu en skum kommentar från henne igen.

Jag: "när slutar du imorn?"

Hon: "varför undrar du?"

Jag: "fel svar"

Hon: "rätt svar, men säg varför undrar du"

Jag: "träffas vad tror du"

Hon: "Hur vet du om jag ens vill"

Jag är rätt säker på att hon vill det eftersom hon svarar hela tiden, men har ni vad ska jag skriva typ för att inte låta osäker?
2012-07-03,00:54,
Inlägg: #14
När tjejer frågar om man saknar dom.
selected Skrev:Tack för era svar.

Här kommer ännu en skum kommentar från henne igen.

Jag: "när slutar du imorn?"

Hon: "varför undrar du?"

Jag: "fel svar"

Hon: "rätt svar, men säg varför undrar du"

Jag: "träffas vad tror du"

Hon: "Hur vet du om jag ens vill"

Jag är rätt säker på att hon vill det eftersom hon svarar hela tiden, men har ni vad ska jag skriva typ för att inte låta osäker?

det där låter väldigt osäkert från din sida, när du leker kaxig så fort ger du inget annat intryck. antar du tog det som en diss när hon undrade varför du frågar? vilket du ej borde göra. vet inte om jag hade svarat alls på det där sista tbh dock, hur mycket vill du träffa henne?
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Tjejer i grupp. Alzor 1 1,399 2017-07-14,10:07
Senaste inlägg:: Schlinus
  VAR träffar man tjejer och hur tar man initiativ/visar intresse? Dikterad 14 11,198 2015-02-07,01:14
Senaste inlägg:: confused...
  tjejer som inte investerar? tay 3 2,063 2012-10-30,19:27
Senaste inlägg:: Mössan
  Era tankar om tjejer ni möter i dagliga livet! trollface 5 2,759 2012-09-29,16:01
Senaste inlägg:: trollface
  Fråga tjejer om mode, bra eller skit Anonymous 5 2,174 2012-07-04,23:15
Senaste inlägg:: Evilvalle
  Tjejer som drar fram mobilen och försöker se uttråkade ut när man öppnar dom... Donjohan 7 2,915 2012-06-29,00:55
Senaste inlägg:: Evilvalle
  Eskalering, mot "skötsamma" och "snyggare" tjejer. Mandark 24 11,204 2012-03-08,15:08
Senaste inlägg:: Evilvalle
  Varför vill tjejer försöka äga mig? Mandark 4 2,358 2012-03-06,22:11
Senaste inlägg:: Stridskuken

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}