LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Internet sarging =)
2012-03-18,20:03,
Inlägg: #1
Internet sarging =)
Alltså!! Jag får seriöst INGA replys på internetsidor asså! Riktigt jävla konstigt tycker jag.

Kört alla möjliga öppnare som: Hej, Tjena tycker du ser ashet ut!, vad gillar du mest; apelsiner eller mandariner, Vad tycker du är de tre viktigaste sakerna i vilken relation som helst.

Typ allt.....men de är några exempel.

Vill gärna höra hur NI gör för att lyckas. För när jag väl har respons vet jag nog hur jag ska göra =)

Mvh Rush
2012-03-18,20:05,
Inlägg: #2
Internet sarging =)
Hur ser din pres ut? Vad för typ av bilder? Sedan är vissa bara bekräftelsesökande horor Smile
find it, fuck it, forget it.
2012-03-18,20:08,
Inlägg: #3
Internet sarging =)
Kan man få några exempel på hur en konvo ser ut från din sida? Tongue
You are taller than me. You are cooler than me. You are more attractive than me. But I get all the girls, sounds like a fair deal to me Wink
2012-03-18,21:29,
Inlägg: #4
Internet sarging =)
Har ingen konvo....då det inte har blivit någon eh. Sen så har jag bilder och en presentation som är ganska mkt värdesättande, så den är bra.
2012-03-18,21:40,
Inlägg: #5
Internet sarging =)
Skriv något som är utöver det vanliga, tjejer blir bombarderade med mail av killar. Testa gå hårdare och kaxigare å se om du får bättre respons.
Don't let today's weakness ruin tomorrows dream
2012-03-18,22:13,
Inlägg: #6
Internet sarging =)
Exempel på det? Menar du som neggs eller? eller mer direkt?
2012-03-18,22:41,
Inlägg: #7
Internet sarging =)
Visa din presentation Tongue
You are taller than me. You are cooler than me. You are more attractive than me. But I get all the girls, sounds like a fair deal to me Wink
2012-03-18,23:48,
Inlägg: #8
Internet sarging =)
Ibland räcker inte bara en kaxig inledare, en tjej som är seriös kolla i 99 fall av 100 upp din presentation och dina bilder och om du inte håller måttet där så är det redan lost game
With great penis comes great responsibility
2012-03-19,01:11, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-03-19,01:15 av {2} xChocolate.)
Inlägg: #9
Internet sarging =)
Internet game handlar mycket om din visningsbild, det är den tjejerna ser först när dom bläddrar runt, läser dina PM's, sedan kollar de din profil, relationsstatus etc



Något jag skrev för ett tag sedan:

Citat:En kvinnas mailbox ser ut såhär more or less:

Hej
Tjena
Hej, söt
Tja
Hej
Hejsan
tjo


Det bästa är att vara rolig och sticka ut. Skriv istället något i denna stil
Ämne: "Jag åt nyss dom mest underbara kakorna någonsin!"
meddelande: Så min första fråga måste vara kan du baka?

En kvinnas mailbox ser ut såhär nu.

Hej
Tjena
Hej, söt
Jag åt nyss dom mest underbara kakorna någonsin!
Tja
Hej
Hejsan
tjo



Dating sidor jag rekommenderar


happypancake.com
Emocore.se (emo community med massa rock-tjejer) *mums* Wink
okcupid.com



appar:

Badoo
Lattedate

Testa den öppnaren till 5 tjejer, svarar ingen positivt bjuder jag på en öl.


"Ämne: "Jag åt nyss dom mest underbara kakorna någonsin!"
meddelande: Så min första fråga måste vara kan du baka?"
2012-03-19,01:40,
Inlägg: #10
Internet sarging =)
Ja, internetgame är JÄVLIGT ytligt i början, så är det bara. Finns intresse är det LÄTT, finns det inte är det ganska svårt att skapa. Så visa din profil/visningsbild, tror inte en sekund på att den är så fantastisk om du inte fått ETT enda svar. Tyvärr asså, men du har inget att vinna på att blunda för hur det mycket väl kan se ut.
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2012-03-19,04:48,
Inlägg: #11
Internet sarging =)
maybe your ugly??

haha nää driver, vet att du ser bra ut Smile

ta en bättre bild med bättre kamera...

och sluta försöka vara david X Smile
[SIZE="6"]SSSC - Represent~[/SIZE]
2012-03-19,16:37,
Inlägg: #12
Internet sarging =)
Hahahah vi får jobba båda två på det devil Wink Jag slutar vara david X, du slutar vara mystery!
2012-03-19,16:54,
Inlägg: #13
Internet sarging =)
xChocolate Skrev:Internet game handlar mycket om din visningsbild, det är den tjejerna ser först när dom bläddrar runt, läser dina PM's, sedan kollar de din profil, relationsstatus etc



Något jag skrev för ett tag sedan:



Testa den öppnaren till 5 tjejer, svarar ingen positivt bjuder jag på en öl.


"Ämne: "Jag åt nyss dom mest underbara kakorna någonsin!"
meddelande: Så min första fråga måste vara kan du baka?"

Faktiskt riktigt bra öppnare! Ska testas!
2012-03-19,17:01, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-03-19,17:03 av {2} devil.)
Inlägg: #14
Internet sarging =)
Rushdi Skrev:Hahahah vi får jobba båda två på det devil Wink Jag slutar vara david X, du slutar vara mystery!

Jag kör mystery method? du e swesed skadad...

[Image: facepalm.jpg]
[SIZE="6"]SSSC - Represent~[/SIZE]
2012-03-19,18:38,
Inlägg: #15
Internet sarging =)
Hahaha nej då, jag arbetar med min egna hjärna! =)
2012-03-19,19:24,
Inlägg: #16
Internet sarging =)
Jag började lattja på HP ganska nyligen, då började jag med en ganska fjantig och oseriös presentation. Det gav ganska kass utdelning, färre än var tionde svarade. Så gav upp ganska så fort, men igår så bytte jag till en lite mer seriös text med betoning på att vara en man med principer som inte är rädd för att ta vad han vill ha. Drog iväg 4 snabba mail bara för att testa, 3 svarade varav 2 visade intresse från första mailet. Så pröva en ny approach på texten så blir det nog kalas.

Fast kanske bara så att jag inte är Nikki Sixx eller Arnold Swarzenegger nog för att pull-off sexual bad ass mothah fuckah.
2012-03-19,20:13,
Inlägg: #17
Internet sarging =)
Rushdi Skrev:Hahahah vi får jobba båda två på det devil Wink Jag slutar vara david X, du slutar vara mystery!

hahaha RushdiTongue
2012-03-21,00:55,
Inlägg: #18
Internet sarging =)
xChocolate Skrev:Internet game handlar mycket om din visningsbild, det är den tjejerna ser först när dom bläddrar runt, läser dina PM's, sedan kollar de din profil, relationsstatus etc



Något jag skrev för ett tag sedan:



Testa den öppnaren till 5 tjejer, svarar ingen positivt bjuder jag på en öl.


"Ämne: "Jag åt nyss dom mest underbara kakorna någonsin!"
meddelande: Så min första fråga måste vara kan du baka?"

hahahaha testade den for the lulz då jag är färsk inom internetgaming och typ andra bruden som svara drog denna "..antingen har du redan frågat mej det en gång, eller så har du snott exakt samma replik av nån annan"

yeeees, så busted man är Big Grin
Love is when you emotionally abuse her and she still comes back for more, right?
2012-03-21,01:18,
Inlägg: #19
Internet sarging =)
Hahaha! Antingen är det ett shit-test eller så hade du riktigt jävla otur!

Hur svarade andra?
2012-03-21,01:35,
Inlägg: #20
Internet sarging =)
Troligen shit-test då hon nu inte verkar bry sig alls om att jag skulle ha snott linen Big Grin

Nästan alla har gett bra svar så denna är väl approved!
Love is when you emotionally abuse her and she still comes back for more, right?


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Internet konvo Dynamo 7 2,797 2013-05-16,15:22
Senaste inlägg:: Dynamo
  Internet game genom att köra direkt (Behöver hjälp) Roppe 4 2,116 2013-04-26,14:58
Senaste inlägg:: trollface
  Internet game: hur går man vidare nu? Rednales 1 1,087 2013-02-22,18:53
Senaste inlägg:: Rednales
  Ond_Pingvins samlade Internet-terror Ond_Pingvin 19 9,051 2012-10-22,03:34
Senaste inlägg:: TobiasK
  looks doesnt matter på internet? kan nån säga vad jag gjorde fel? Beerpong 13 6,868 2012-10-05,21:19
Senaste inlägg:: WALL-E
  Ni som raggar mkt brudar på internet?! n1ce 9 4,402 2012-09-28,05:50
Senaste inlägg:: Dynamisk
  Teknik att avgöra om tjejer på internet är mulliga eller ej Mössan 34 14,930 2012-07-05,11:46
Senaste inlägg:: Stridskuken
  Hjälptråden för internet game villemannen 24 10,269 2012-04-03,23:16
Senaste inlägg:: TobiasK
  Internet Part 1 How to presentera sig! Mercenary 3 1,662 2012-02-28,20:20
Senaste inlägg:: alpha dawg

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}