LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Två shit tests – lugna svar – rätt hanterat?
2012-03-24,16:22, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-03-24,16:45 av {2} panto.)
Inlägg: #1
Två shit tests – lugna svar – rätt hanterat?
Igår kväll blev jag utsatt för två shit tests. Men det spännande är att jag inte insåg det då och inte heller blev stött av dem.

Detta är på ett uteställe i Malmö. En vän (HB7) till mig kommer fram med sin kompis (HB8) och vi hälsar glatt, eftersom vi säkert inte setts på en hel timme. Då säger min vän: ”Ja, det är han jag pratade om, skitstöveln som ligger runt med alla tjejer”. Det där med ”skitstövel” är förstås inte riktigt allvarligt menat, eftersom min vän tycker om mig, och förövrigt verkar fascinerad av mitt sätt att leva. Jag kan inte säga precis vad jag svarade, för det vore bara fabulerande. Men jag invände i varje fall inte. Förmodligen tog jag det med ett skratt. Den här tjejen hade alltså fått en viss bild av mig på förhand.

Sedan sker två shit tests – gissar jag. I vilken ordning de kom minns jag inte. Men såhär:

1.

HB8: Har du väldigt långa ben eller har du bara byxor som sitter väldigt högt?
Panto: *tittar på henne lite fundersamt* Det senare. Naveln är här *visar* (Jag var inte klädd för utekväll, eftersom jag inte tänkt gå ut, utan hade arbetsklädsel: ullbyxor med hängseln till min kavaj). Sen börjar jag inspektera hennes klädsel och kommer fram till att hon har ett sånt där stort fett bälte som sitter högt upp, som också får benen att se långa ut.

Allt det här säger jag utan att vara upprörd, eller låta irriterad, enligt min egen uppfattning nu i efterhand.

2.

HB8: Hur lång är du?
Panto: En och sjutti.
HB8: Jaså. Hm, jag undrar om du är det. *Sen tar hon sina fingrar och måttar ut skillnaden mellan henne och mig (hon är längre).
Panto: Jaha, men det är jag i varje fall.

Sen minns jag inte vad som hände. Men det blev nog inte så mycket mer med den saken.

Samma sak här. Min uppfattning i efterhand är att jag lät oberörd.

Så vad säger ni? Var det rätt hanterat? Jag blev inte det minsta stött av någon av grejerna och tänkte inte ens på att det var shit tests. Jag svarade kort och sen inget mer. Efter detta fortsatte jag snacka med dem ett tag och vi hade kul osv.

(Förövrigt var jag inte jättefull – hade druckit tre öl eller så. Det är bara svårt att komma ihåg alla jävla detaljer.)
2012-03-24,16:36,
Inlägg: #2
Två shit tests – lugna svar – rätt hanterat?
you are progressing ... congrats
[SIZE="6"]SSSC - Represent~[/SIZE]
2012-03-24,16:39,
Inlägg: #3
Två shit tests – lugna svar – rätt hanterat?
Vettefan om det är shittest. Dom frågar 2 vanliga frågor egentligen. Men iaf så skulle jag säga såhär.

HB8: Hur lång är du?
Panto: En och sjutti.
HB8: Jaså. Hm, jag undrar om du är det. *Sen tar hon sina fingrar och måttar ut skillnaden mellan henne och mig (hon är längre).
Panto: Jaha, men det är jag i varje fall.

Hon retas lite med dig här, ta vara på det bättre, använd kino. säg att hon har tjock hår som ger henne extra centimeter, säg att du har en balle som tynger ner dig, säg att hon är snygg och du fick bånge och den tynger ner dig nu etc etc. (med glimten i ögat)

När någon frågar mig hur lång jag är så brukar jag svara följande eller nåt i den stilen

HB8: Hur lång är du?
Insecureboy: Beror på med eller utan mina dior klackar?

Det vanligaste för oss korta män är att när någon tjej kommenterar din längd. Så ska du INTE visa en reaktion. Hon kollar hur självsäker du är. Om du inte gör nån biggie av det så är det ingen biggie. Tyckte dock du gjorde det bra, du visar dig unreactive längden är ingen biggie för dig

Hur fortgick kvällen? nummer,strul, ligg med någon av dem?
You are taller than me. You are cooler than me. You are more attractive than me. But I get all the girls, sounds like a fair deal to me Wink
2012-03-24,16:58,
Inlägg: #4
Två shit tests – lugna svar – rätt hanterat?
Okej! Vad är att föredra? Roliga, retsamma svar, eller att rycka på axeln? Onekligen är det senare betydligt enklare att prestera i varje situation. Det är inte så att jag pluggar in svar av det förra slaget, men ibland kommer de bara.

Insecureboy Skrev:Hur fortgick kvällen? nummer,strul, ligg med någon av dem?

Nej – jag eskalerade ingenting av lite olika skäl som bara kommer låta som ursäkter. Men som sagt: jag hade inte tänkt gå ut och var inte inställd på PUA. Dessutom var jag lite ur balans pga av att en annan tjej (som jag knullat med lite) varit EXTREMT jobbig (hon gjorde bort sig totalt) tidigare under kvällen och vägrat lämna mig i fred. Jag borde förstås bättra mig och alltid vara inställd på PUA, men ibland känner jag att jag bara inte är det.
2012-03-24,18:10,
Inlägg: #5
Två shit tests – lugna svar – rätt hanterat?
Det som är att föredra är det som faller dig in naturligt... det är inte så mkt VAD du säger utan mer din utstrålning när du säger det.

Ett congruent : whatever...

är starkare än det ultimata cocky funny negg svaret du kan komma på... men som du har kämpat för att komma på...

feel me?
[SIZE="6"]SSSC - Represent~[/SIZE]
2012-03-25,04:24,
Inlägg: #6
Två shit tests – lugna svar – rätt hanterat?
Insecureboy Skrev:säg att du har en balle som tynger ner dig?

Hahahaha, alkoholen hjälper till (klockslag) men +1 =)!!


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Dont shit where you eat? Doit 3 1,822 2018-04-07,21:35
Senaste inlägg:: tvbordet
  Hur fan får man en svår modell att öppna upp sig. sjoggaa 3 2,022 2014-01-04,00:31
Senaste inlägg:: Evilvalle
  Elliott Hulse snackar lite true shit. MassRiot 7 3,163 2013-03-16,23:45
Senaste inlägg:: MassRiot
  You’re gay!” Congruence Tests and How to Pass Them by brad@rsd TobiasK 3 1,195 2012-07-05,11:01
Senaste inlägg:: TobiasK
  Juliens senaste video - real hardcore player shit slyngel 21 7,753 2012-06-13,00:23
Senaste inlägg:: vinividivici
  Damnit.. this is bugging the shit out of me devil 12 3,563 2012-03-29,21:27
Senaste inlägg:: Judas
  Shit-Test / Congruence test JohnStealth 8 2,842 2012-03-19,13:56
Senaste inlägg:: premium
  Shit-test Rushdi 2 1,468 2012-02-28,14:16
Senaste inlägg:: Avager

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}