LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Konstig brud, hjälp!
2012-04-09,18:02, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-04-09,18:04 av {2} premium.)
Inlägg: #1
Konstig brud, hjälp!
Pratar med brud på HP, hon vägrar ge mig sitt nummer. detta är inte hela konversationen dock från hälften, läs nedan ifrån. Har fått hjärnsläpp o vet inte vad jag ska svara på den senaste.


Citat:HB skrev:
--------------------------------
att vara som någons lillasysyster är inte så mkt till komplimang Tongue För om du nu skulle vilja ha sex med mig så skulle det bli som värsta incesten ju Tongue hahaha.

JAG skrev:
--------------------------------
bli inte van bara, jag är snål med komplimangerna....so may I have ur number miss?

HB skrev:
--------------------------------
Hahaha Okej Tongue

JAG skrev:
--------------------------------
Hahaha ur 2 cute du är som en lillesyrra man älskar dig, men du är irriterande

HB skrev:
--------------------------------
hahaha joh! Tongue

JAG skrev:
--------------------------------
well, ur opinion doesn't matter

HB skrev:
--------------------------------
överlägsna? det låter inget bra det där Tongue

JAG skrev:
--------------------------------
Jao, sen ska vi göra genetiskt överlägsna barn i framtiden, men det kommer senare


HB skrev:
--------------------------------
Hahaha okej? Tongue

JAG skrev:
--------------------------------
Långt ifrån varandra is the shit, annars nära varandra du o ja skulle inte funka

HB skrev:
--------------------------------
haha, vi bor inte direkt nära varandra du vet? Tongue

JAG skrev:
--------------------------------
nu ska vi göra såhär, du ger mig ditt nummer, jag skickar ett hel charmigt mess och sen träffas vi fika eller something like that
2012-04-09,21:11,
Inlägg: #2
Konstig brud, hjälp!
Ser att du kör teknik efter teknik direkt efter varandra, vilket ger ett ganska wierd intryck av dig och du lätt uppfattas som pajas för att det inte kommer nåt vettigt däremellan. Hon behöver inte svara mer än "haha okej" för att en ny teknik kommer inhoppandes med helt annan inriktning. Mitt råd, tänk inte för mycket game utan kör konvo som vanligt och lägg in teknikerna då och då så ska du se att det blir mer flyt i konversationerna (=
2012-04-09,22:00,
Inlägg: #3
Konstig brud, hjälp!
Jag vet men ville prova på. Hur kan jag rädda situationen?
2012-04-09,22:08,
Inlägg: #4
Konstig brud, hjälp!
jag hade testat med typ
"Här berättar jag att jag först är snål med komplimanger, sen när du ändå får en så tar du det sådär! Angående att vi ska ha sex så tror jag du får ta å chilla lite, vi känner inte varandra"
2012-04-09,22:16,
Inlägg: #5
Konstig brud, hjälp!
Därefter hade jag försökt få henne att berätta lite om sig själv. Genom påståenden och frågor
2012-04-11,15:37, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-04-11,15:43 av {2} premium.)
Inlägg: #6
Konstig brud, hjälp!
Ny svar från henne:

Citat:Har inte sagt att jag vill ha sex med dig.. säger bara att om du nån gång skulle vilja det så kommer det aldrig kunna hända nu när du satt lillasyster status på mig! :-P

Verkar som att hon inte fattar begreppet riktig.
Tänkte svara: "haha du är fan pervers att du ens har såna fantasi, här blir man äcklad."

eller?
2012-04-11,17:20,
Inlägg: #7
Konstig brud, hjälp!
Ser inte vad du vill få ut av ditt svar riktigt. Hur tror du hon svarar på de du skrev? Vad vill du ha ut utav denna konvo?

Jag hade skrivit nå sånt här iaf.

"Bra, då får du påminna mig om situationen skulle uppstå, vill ju inte göra bort mig med min nyfunna lillsyrra. På tal om det, känner ju dig inte ens! Men jag får känslan av att du va dryg när du va liten (som alla lillsyrror då) Wink"
2012-04-11,17:51,
Inlägg: #8
Konstig brud, hjälp!
Thank u man
2012-04-22,23:32, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-04-22,23:36 av {2} premium.)
Inlägg: #9
Konstig brud, hjälp!
Jag skriver med den här bruden och gjort all försök sen efter ett tag pratat med henne o gjort qualify o sex snack så igår skrev jag igen för andra gången att hon skulle ge mig sitt nummer men hon vägrar, är det någon som kan sätta den här HB6 på plats. Jag har liksom skrivit med henne i en månad nu.

Så här ser de två senaste konvo ut läs nedan ifrån

HB6 skrev------------ Man vet aldrig, du ger dubbla budskap Tongue
Du! Säg inte till mig vad jag ska göra och inte göra! Tongue tror inte du är värd att få mitt nr än Tongue hahah..


Jag skrev: --------------------------------Yeah stämmer bra Ja det är klart vad tror du :p Men släng hit nummer för fan, DET ÄR DAGS ATT TA VÅR RELATION TILL EN NY NIVÅ


Nån som har bra svar?
2012-04-23,00:08, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-04-23,00:28 av {2} TheD.)
Inlägg: #10
Konstig brud, hjälp!
Har du hållt på med henne en månad och inte lyckats skapa attraktion nog att få nr så är det nog inte så lätt att bara vända på det. Hon har nog fått en klar uppfattning om dig. Mixa in lite comfort-snack så du inte bara framstår som en clown. Få henne att kvalificera sig från första början nästa gång du kör på nätet. Låt HENNE visa sig bra nog för DIG! Nu är framen att du ska bevisa att du är värd hennes nr..
2012-04-23,00:16,
Inlägg: #11
Konstig brud, hjälp!
Jag har fått henne att kvalificera sig o belönat henne osv. Hon är ju inte så jätte fin heller förstår inte varför hon leker svår. Hur ska jag bevisa nu att jag är värd hennes nr?
2012-04-23,00:56,
Inlägg: #12
Konstig brud, hjälp!
Tänk också på att du inte behöver köra samma lines som Evilvalle gör på en HB10 när du gamear HB6:a.

Återigen, om du ska bevisa att du är värd hennes nr så är framen helt åt helvete. Du ska inte visa dig värd hennes nr utan hon ska visa att hon är bra nog för dig. Men det är bara att analysera själv så drar du lärdom till nästa gång. Finns fler fiskar i sjön min vän så häng inte upp dig på den här bruden!
2012-04-23,01:06,
Inlägg: #13
Konstig brud, hjälp!
Ska jag typ skriva "det handlar inte ifall om jag är värt ditt nr, utan frågan är om du är bra nog för mig" eller nåt liknande?
2012-04-23,01:57,
Inlägg: #14
Konstig brud, hjälp!
Får intrycket av att själva nummerhaffandet är en väldigt big deal för dig och hon känner det på sig och utnyttjar det genom att langa shittests om att du inte skulle vara värd hennes nummer. Jag menar... det är ju bara ett nummer till en telefon, ett annat medium att kommunicera genom. Om du börjar se det som en självklarhet att du borde ha hennes nummer så tror det hade gått bättre. Du skulle kunna pröva att säga något i stil med "Ville bara bespara mig ansträngningen att resa mig ur soffan och sätta mig vid datorn när det är reklampaus i CSI när jag kan dra iväg ett skumt sms till dig under tiden istället". Nu är jag trött och formuleringen av det där smset var inte top notch. Men så hade jag gjort.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Hjälp mig snärja milfen zorro69 2 1,694 2013-09-07,17:59
Senaste inlägg:: russel
  Sista konversationen på Badoo - tråkig brud Cogo 12 6,857 2013-08-24,19:12
Senaste inlägg:: confused...
  Internet game genom att köra direkt (Behöver hjälp) Roppe 4 2,116 2013-04-26,14:58
Senaste inlägg:: trollface
  Hjälp mig komma på ett bra svar HP felplacerad 9 4,332 2012-10-27,18:15
Senaste inlägg:: felplacerad
  Världens konstigaste tjej, hjälp! Italiano 10 4,715 2012-10-19,01:06
Senaste inlägg:: Italiano
  Internetgame MILF hjälp Rednales 5 2,486 2012-09-21,01:12
Senaste inlägg:: WALL-E
  Gammalmodig brud på FB! Insecureboy 10 4,030 2012-03-19,17:00
Senaste inlägg:: Jesus Resurrected

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}