LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Winning beats the game
2012-11-07,22:18,
Inlägg: #21
Winning beats the game
Mössan Skrev:Tar ditt uteblivande svar som att du faktiskt inte har nåt svar.

Tar din attityd som att du har mellanöstern bakgrund eller liknande.
2012-11-07,22:20,
Inlägg: #22
Winning beats the game
TonightIsTheNight Skrev:Tar din attityd som att du har mellanöstern bakgrund eller liknande.

Haha, personangrepp. Snyggt. Way to go.

Om du inte vill diskutera ämnet så sluta skriv.
2012-11-07,22:36,
Inlägg: #23
Winning beats the game
Mössan Skrev:Haha, personangrepp. Snyggt. Way to go.

Om du inte vill diskutera ämnet så sluta skriv.

Grejen är att du har inte diskuterat ämnet ö.h.t och börjar tjafsa för tjafsandets skull och ställer frågor som du själv inte begriper vilket är vanligt bland MENA-iter. Förstår inte poängen med att argumentera bara för att argumentera, men det är väl för att försöka visa sig "bättre". Rätt patetiskt, i synnerhet på ett internetforum. :]

Jag menar detta:

Citat:Det är en massa tjusiga ord du använder. Vet du hur de ska användas eller använder du dom för att din text inte innehåller nåt av värde?

visar att du enbart är ute efter att argumentera & tjafsa.

Så ja, sluta skriv är ett bra tips till dig då du aldrig är ute efter att ge värde utan enbart att hävda dig. Tror du tjänar på mer ödmjukhet Smile Ditt ego kommer få sig en smäll, men du tjänar på det långsiktigt... Inget du skriver hamnar om nåt ämne egentligen, det handlar om dig och dina ego-issues.
2012-11-07,22:37,
Inlägg: #24
Winning beats the game
Catgroove Skrev:HAHAHA var kom den ifrån? Whaaaat the fuck hahahah.

Apor brukar hänga i flock Catgroove, nigger recognizes nigger, sen håller ni ihop Big Grin
2012-11-07,22:51,
Inlägg: #25
Winning beats the game
Catgroove Skrev:Du är lite sorglig du eller hur? Jag börjar på riktigt tycka synd om dig. Citerar dig själv

Har du tänkt på att 90 % av dina inlägg handlar om att klaga på någon? Att du sen projicerar massa skit på mig när du har djupa issues är ju bara ett skämt.
2012-11-07,22:52,
Inlägg: #26
Winning beats the game
TonightIsTheNight Skrev:Frågan är varför du ger dig in i trådar och tjafsar med folk enbart för argumentationens skull Smile... i synnerhet när du varken är intelligent eller kan något.

Han hade ju några bra points?
2012-11-07,22:52, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-11-07,22:59 av {2} TonightIsTheNight.)
Inlägg: #27
Winning beats the game
dobarj3 Skrev:Han hade ju några bra points?

Oh, vilka då? Smile Tyckte bara det var innehållslöst bladder och att det framgick klart att han bara var ute efter onödigt tjafs som inte är värt att lägga tid på Tongue... men jag kan ju ha missat något.

Hur som helst tror jag inte man får konstiga sideeffects av winners mindset så länge man vinner för sin EGEN SKULL och inte för att hävda sig eller dylikt.
2012-11-07,23:40,
Inlägg: #28
Winning beats the game
Catgroove Skrev:Kommer ju från rätt person hahah. Du har +1000 inlägg där majoriteten är i tråden om invandring där du endast klagar. Jag reagerar oftast på dina helt absurda inlägg ja. Du har en unik och ganska konstig stil att skriva på, som om du vore en robot som lärt sig ifrån andra vad som är "rätt" att skriva. Sådär hjärntvättad u know. Beror antagligen på att du är riktigt anti-social, apatisk. En robot.

Så kritisera invandringen som är ett huge problem i Sverige är samma sak som att gå in i trådar och klaga på folk, tjafsa och suga värde och leka nån jävla guru som du gör trots att du med 90 %+ säkerhet är kass på game? LOL
2012-11-07,23:56,
Inlägg: #29
Winning beats the game
Catgroove Skrev:haha asså orkar inte den här energin på DIG... känner hur värdet sugs ur mig. Hur du verkligen strävar efter reaktioner, speciellt av mig eftersom jag är den jag är. Men du är ändå bäst man, jag vet inte vad det är men känner bara att det är okej vad som än sägs eller görs eller whatever. Gör som du vill typ

Roliga är att du härmar mig nu, du måste tyckt den var repliken var strålande. Men för all del, använd den, lilla gubben Big Grin <3
2012-11-08,00:03,
Inlägg: #30
Winning beats the game
Catgroove Skrev:Yes, repliken fick mig att förstå vad jag kände, så helt värdelös är du inte Smile

... Jag antar att jag inte är en tonårig arab med intelligenshandikapp som just genomgått puberteten, med andra ord.

Smile aw, lättnad.
2012-11-08,00:37,
Inlägg: #31
Winning beats the game
Tonight: Beskriv dig själv då Smile
2012-11-08,00:41, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-11-08,00:44 av {2} TonightIsTheNight.)
Inlägg: #32
Winning beats the game
dobarj3 Skrev:Tonight: Beskriv dig själv då Smile

Och det har vad med själva ämnet att göra? :S Svara istället på den fråga jag ställde till dig som var riktad till ämnet - mycket mer relevant.
2012-11-08,00:58,
Inlägg: #33
Winning beats the game
Du skriver ju orelevanta saker i tråden hela tiden... När vi ändå håller på och tar upp saker som är helt orelevanta, du kör ju no-runk va? Du har klarat 150dagar eller vad det va? Du brukar skriva hur bra det är osv.. Hur mycket har du fått ligga under din no-runk tid? Smile jag har märkt att du har undvikit den frågan både här och på c-r minst tre gång Smile
2012-11-08,01:02,
Inlägg: #34
Winning beats the game
Vad har jag skrivit för irrelevanta saker i tråden? :S Jag skrev att det VERKADE vara ett bra mindset, då hamnade jag i ett tjafs med en grupp apor med ett enormt hävdelsebehov som kritiserar saker bara för att få igång en argumentation och visa sig bättre.

Oavsett om du är invandrare själv eller inte måste du inse att ett sånt beteende är fucked up... om du är förnuftig dvs.
2012-11-08,01:09,
Inlägg: #35
Winning beats the game
Du verkar ha tränat mycket på det här med reframea och argumentationstekniker osv? Eller så är det någon side effect av att du har slutat runka att du helt glömmer bort att svara på hur mycket du har fått ligga och börjar prata om apor osv.. så no-runkkingen, hur mycket? Big Grin
2012-11-08,01:14,
Inlägg: #36
Winning beats the game
dobarj3 Skrev:Du verkar ha tränat mycket på det här med reframea och argumentationstekniker osv? Eller så är det någon side effect av att du har slutat runka att du helt glömmer bort att svara på hur mycket du har fått ligga och börjar prata om apor osv.. så no-runkkingen, hur mycket? Big Grin

Fattar fortfarande inte varför du inte kan hålla dig till ämnet. Du sa att Mössan hade relevanta poänger i tråden, vad var dessa? Anser att det är mycket mer givande att diskutera då det har med trådens ämne att göra. Du hävdar att han har poänger, sen vill du inte visa vad dessa poänger är? Que?

Men klart, du är mest intresserad av att trycka ner folk.... också därför du går of topic. Jag är liberal i grunden och föredrar att se folk i första hand som individer, det blir dock svårt när er sort gång på gång inte beter er mycket bättre än primitiva djur.
2012-11-08,01:18,
Inlägg: #37
Winning beats the game
Gillar du också Ron Paul? Riktigt grym kille imo

Aja keep ignoring my fråga om getting laid when you inte runkar
2012-11-08,01:25,
Inlägg: #38
Winning beats the game
Yeah, fortsätt ignorera min om vad du menade var "relevanta poänger" från överkaxiga Herr Mössa.
2012-11-08,01:28,
Inlägg: #39
Winning beats the game
Du får jag anta att svaret är 0, zero, nula, osv... Men fan du som verkar få superkrafter utav det, aja tråkigt för dig mannen.. Smile
2012-11-08,01:30,
Inlägg: #40
Winning beats the game
dobarj3 Skrev:Du får jag anta att svaret är 0, zero, nula, osv... Men fan du som verkar få superkrafter utav det, aja tråkigt för dig mannen.. Smile

Återigen ute efter att tjafsa, byte ämne, försöka trycka ner osv osv. Irrelevant skit som inte är värt att svara på med andra ord. Stereotypen stämmer förvånansvärt ofta. Tråkigt att se att även du som jag först inte kunde placera riktigt lever upp till den.

Och nej, den andra personen får inte nödvändigtvis rätt för man inte besvarar en fråga. Klassiskt argumentationsfel som man tror på dagis, men inte i vuxen ålder.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Why "Showing Intent" Is Ruining Your Game TonightIsTheNight 3 1,998 2018-06-08,23:49
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight
  Art of Game Manifesto TonightIsTheNight 0 1,339 2018-03-22,12:41
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight
  "The death of night game 2017" - några observationer från Roosh Bruno 20 8,086 2017-01-24,23:55
Senaste inlägg:: godsgift
  Hur många i Sverige har bra game? StayHungry 2 1,751 2016-08-01,14:29
Senaste inlägg:: StayHungry
  Text game. Vad funkar för er? Clubbin 1 1,425 2016-07-27,12:59
Senaste inlägg:: fisk
  JMULV on Derrick's game godsgift 1 3,159 2016-06-24,02:55
Senaste inlägg:: ridiculousbeast
  Outer game ridiculousbeast 5 2,634 2016-06-23,17:05
Senaste inlägg:: Evilvalle
  Reformera sitt game, tips? Nalirot 0 969 2016-05-24,11:16
Senaste inlägg:: Nalirot
  Stora tråden om game på killar SvaMp_ 4 2,449 2016-04-03,09:54
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight
  Sammanfattningar av böcker och annat game-relaterat material Fiskarn 0 1,113 2016-02-02,09:37
Senaste inlägg:: Fiskarn

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}