LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Tjejer som drar fram mobilen och försöker se uttråkade ut när man öppnar dom...
2012-06-26,22:37,
Inlägg: #1
Tjejer som drar fram mobilen och försöker se uttråkade ut när man öppnar dom...
Bara jag eller?:p

7-8 av 10 ggr så får jag härliga och bra konversationer med setten som jag öppnar. Dock tycks det alltid hända nån gång under varje kväll att jag öppnar ett set, med typ samma energi som innan osv, och sen efter typ två sekunder så drar bruden fram sin mobil och kollar ner på den och pratar tröttsamt med ett jävla stoneface och försöker ignorera mig, som att hon redan hunnit bli jävligt ointresserad. Händer det så brukar jag avsluta settet ungefär lika snabbt med att jag bara ville berätta att hon är den snyggaste jag sett där inne, vilket slutar med ett pytteleende från tjejen och sen drar jag vidare. Och sen har det hänt att tjejen ändå frågar om vi vill med på ''efterfest'', vilket gör mig lite förvirrad. Om det nu berodde på att jag såg ut som kattskit och/eller inte gav uttrycket till att vara tillräckligt alfa och dissade mig så borde man väl inte fråga det tycker man? Känns nästan som att man borde få tjejen att skratta direkt på öppningen om man ska lösa detta, jag vet inte.

Har ni också märkt detta? Vad handlar ''dra fram och kolla ner på mobilen''-grejen om?
Vad blir min handlingsplan, kan man komma runt det på nåt vis? Vad skulle ni sagt eller gjort vid ett sådant tillfälle om en HB 7 börjar ignorera dig och kollar ner på mobilen efter att du öppnat? Big Grin
Vore skönt med tips.
2012-06-27,02:16,
Inlägg: #2
Tjejer som drar fram mobilen och försöker se uttråkade ut när man öppnar dom...
Ha mer kraft i rösten. Menar verkligen inte att du ska vara sån där "pratar alltid jättehögt och tydligt snubbe", men att du har mer kraft så det märks att du begär uppmärksamhet av dom du pratar med. Att säga att hon är den snyggaste du sett där inne vid dom tillfällena blir lite rövslickande, då hon inte ens gjort sig förtjänt av en komplimang från dig.
2012-06-27,14:26,
Inlägg: #3
Tjejer som drar fram mobilen och försöker se uttråkade ut när man öppnar dom...
Vet inte vad som anses som en bra konversation för dig men att du får till det 8 gånger av 10 är inte dåligt.
Börja tänk tillbaka på vad du gjorde när kvällen är slut både med de tjejerna som var varma och de som vart kalla. Du kommer nog ganska snabbt se ett mönster med de bra o dåliga sakerna du gör.
2012-06-27,14:59,
Inlägg: #4
Tjejer som drar fram mobilen och försöker se uttråkade ut när man öppnar dom...
Eller så hade bruden ett mer eller mindre permanent stadium of cuntfaceiosis? Vad fan, vissa personer har bara dåliga dagar/liv. Sluta överanalysera.
"No man has the right to be an amateur in the matter of physical training. It is a shame for a man to grow old without seeing the beauty and strength of which his body is capable."
2012-06-27,15:36,
Inlägg: #5
Tjejer som drar fram mobilen och försöker se uttråkade ut när man öppnar dom...
Stridskuken Skrev:Ha mer kraft i rösten. Menar verkligen inte att du ska vara sån där "pratar alltid jättehögt och tydligt snubbe", men att du har mer kraft så det märks att du begär uppmärksamhet av dom du pratar med. Att säga att hon är den snyggaste du sett där inne vid dom tillfällena blir lite rövslickande, då hon inte ens gjort sig förtjänt av en komplimang från dig.

Bra tips det där med rösten, definitivt någonting jag skulle kunna göra bättre. Vad gäller att säga att hon är snygg och så typ, så handlar det väl bara om att jag hellre skiljs med nånting trevligt än otrevligt. Kan man väl kosta på sig ändå liksom.

World would be such a better place if everyone just....:p

Sux Skrev:Vet inte vad som anses som en bra konversation för dig men att du får till det 8 gånger av 10 är inte dåligt.
Börja tänk tillbaka på vad du gjorde när kvällen är slut både med de tjejerna som var varma och de som vart kalla. Du kommer nog ganska snabbt se ett mönster med de bra o dåliga sakerna du gör.

Bra konvo för mig är att få tjejen/tjejerna att skratta några ggr, IOIConfused och att jag eventuellt får med mig numret.
Och det är det som är grejen. Har verkligen försökt att se hitta nåt samband och det enda jag kan tänka på är att det kanske skulle kunna vara det här med rösten, vad gäller ''inner game'' och så vidare känner jag mig i princip alltid i samma sorts ''state'' under hela kvällen.

golvmopp Skrev:Eller så hade bruden ett mer eller mindre permanent stadium of cuntfaceiosis? Vad fan, vissa personer har bara dåliga dagar/liv. Sluta överanalysera.

Haha, du får ha lite överseende då jag är ''newbie''. :o
Men den här ''dra fram mobilen''-grejen verkar vara ett ständigt återkommande fenomen.
2012-06-27,16:47,
Inlägg: #6
Tjejer som drar fram mobilen och försöker se uttråkade ut när man öppnar dom...
Brukar säga med glimt i ögat "vad oförskämt av dig att smsa när jag snackar sådär!"
brukar ofta få svaret "förlåååååt, men min kompis ska komma hit, ska ba svara"
Sen kan du leka o säga "bad girl, vet du vad jag gör med bad girls när dom är oförskämda?"
hon "vaddååå?"
Jag "ger dom spanking" *slå henne på rumpan*



Det beror helt på helt hur settet är dock Smile
2012-06-29,00:55,
Inlägg: #7
Tjejer som drar fram mobilen och försöker se uttråkade ut när man öppnar dom...
Ey dude. Som en generell regel: Varje gång en tjej "gör sig till" för att se "dissande ut" or whatever så är det ett test för att se om du drar iväg med svansen mellan benen eller fortsätter.

Nästa gång - eller nej, inte bara nästa gång, men nästkommande 10ggr, testa följande:

När hon börjar glo på telefon, säg exempelvis "Men vafan, du krossar mitt hjärta, 10år av terapi nu nedspolad i toaletten efter den där dissen!" och se ledsen ut på ett sätt så det blir uppenbart att du gör dig till. Gör du det rätt kommer du locka fram ett skratt, eller åtminstonde ett fniss - fortsätt sedan.

Bör också ha i åtanke att det många ggr kan vara av nervositet, vilket ofta är rätt naturligt när någon okänd kommer fram och börjar snacka - ja, även på krogen i vissa fall för vissa brudar.

En annan sak du kommer inse med tiden är att "bra game" sällan ser särskilt imponerande ut - sure, det finns ggr då man flashgejmar av helvete, alla börjar skratta, bruden klänger på dig osv osv, men många ggr när ett ONS inträffar så äre typ:

Gå in, få kass dissande respons, fortsätt, få dissande respons, fortsätt, få ett fniss, fortsätt, hon börjar skratta, hon testar dina ballz genom att ge nån negativ kommentar, du upprätthåller ditt positiva sinnestillstånd, hon skrattar till igen, hon dissar, du kontrar, hon skrattar till, så börjar hon öppna upp mer och mer.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Tjejer i grupp. Alzor 1 1,399 2017-07-14,10:07
Senaste inlägg:: Schlinus
  VAR träffar man tjejer och hur tar man initiativ/visar intresse? Dikterad 14 11,198 2015-02-07,01:14
Senaste inlägg:: confused...
  Brud som blivit kort i svaren, hur öppnar jag upp henne? sjoggaa 1 1,567 2013-05-07,22:27
Senaste inlägg:: sjoggaa
  Får ej fram det jag säger! Roppe 11 4,827 2013-04-24,14:12
Senaste inlägg:: Roppe
  tjejer som inte investerar? tay 3 2,063 2012-10-30,19:27
Senaste inlägg:: Mössan
  Era tankar om tjejer ni möter i dagliga livet! trollface 5 2,759 2012-09-29,16:01
Senaste inlägg:: trollface
  Fråga tjejer om mode, bra eller skit Anonymous 5 2,174 2012-07-04,23:15
Senaste inlägg:: Evilvalle
  När tjejer frågar om man saknar dom. neandertalaren 14 5,506 2012-07-03,00:54
Senaste inlägg:: Vettorazzi
  Eskalering, mot "skötsamma" och "snyggare" tjejer. Mandark 24 11,204 2012-03-08,15:08
Senaste inlägg:: Evilvalle
  Varför vill tjejer försöka äga mig? Mandark 4 2,358 2012-03-06,22:11
Senaste inlägg:: Stridskuken

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}