LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Vad effekten av att ha fler kvinnor på g samtidigt är stor.
2012-07-06,04:23,
Inlägg: #1
Vad effekten av att ha fler kvinnor på g samtidigt är stor.
Har haft i pricip daglig kontakt med en brud1 nu i ex antal veckor, vi har ej kunnat ses av diverse anledningar, men iallafall så igår hängde jag med en brud2 som man kan säga att jag är på g med också, och brud1 var som totalt bortblåst.

Kände att det dök ner ett sms någon gång på kvällen, kollade, men svarade inte för hade inte äns lust, vilket resulterade i att det dök ner ett till senare.

Idag hängde jag, brud2 och hennes kompis tillsammans hela dagen. Då vare verkligen inte en tanke på brud1. Sen när jag var ensam igen började jag började jag svara, för jag kände för det. Och det var inga direkta ansträngda sms heller.

Det händer inte så ofta att jag har haft ett flertal brudar på g men har känt av samma sak då.

Då kan jag bara tänka mig, eftersom att det här är typ minimum, att när man har flera stabila KK''s osv vilken jävla stenhård frame man skulle ha, rent congruent.

Det här får mig även att tänka att när en brud är väldigt långsam med att svara på mess eller whatever, att det skulle vara någon form av shittest? Checkar av ifall om hon är det ända som kretsar kring ens liv.


Dela gärna med er om exempel där ni har haft "prime times" och hur det såg ut från erat perspektiv då.

Avslutningsvis vill jag säga att det här är ju helt logiskt, ingen suprise direkt, men kraftfullt.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-07-06,20:15,
Inlägg: #2
Vad effekten av att ha fler kvinnor på g samtidigt är stor.
Av den anledningen strävar jag alltid efter att ha så många som möjligt "igång". Även om jag är kär så är jag ute och skaffar nya tills det blir seriöst.

Tror inte att långsamma svar har något med testande att göra, de är nog bara upptagna. Tjejer brukar svara så fort de kan om de är tillgängliga. Antingen det eller inget svar alls.
2012-07-06,20:26,
Inlägg: #3
Vad effekten av att ha fler kvinnor på g samtidigt är stor.
yes, underbart att ha många beten ute =) alltid ngn man kan möta upp, brukar skicka ut 6-7sms per utgång "Tja hjärtat, vart ska ni ikv?"
find it, fuck it, forget it.
2012-07-06,20:44,
Inlägg: #4
Vad effekten av att ha fler kvinnor på g samtidigt är stor.
Det du pratar om borde ju mestadels bero på icke-needyness? Får mig att tänka på om det går att åstadkomma utan att / redan innan / oavsett ifall man har access till 7 KKs samtidigt.
2012-07-06,20:52,
Inlägg: #5
Vad effekten av att ha fler kvinnor på g samtidigt är stor.
TonightIsTheNight Skrev:Det du pratar om borde ju mestadels bero på icke-needyness? Får mig att tänka på om det går att åstadkomma utan att / redan innan / oavsett ifall man har access till 7 KKs samtidigt.

Fast det blir såklart mycket lättare för vissa och i vissa tillfällen. Har du 7 KKs att gå hem och välja emellan när kvällen är slut är det lika självklart som gravitationen att du kommer vara mindre needy och mer unreactive (är det inte samma sak? ; p) ifall du pratar med ett lauder på krogen. Rädslan att gå hem tomhänt kommer inte finnas där överhuvudtaget.
"I don't believe it!" Luke Skywalker
"That, is why you fail." Yoda

Ta det lugnt kompis, det är bara vad jag tycker.
2012-07-06,21:18, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-07-06,21:34 av {2} TonightIsTheNight.)
Inlägg: #6
Vad effekten av att ha fler kvinnor på g samtidigt är stor.
Avager Skrev:Fast det blir såklart mycket lättare för vissa och i vissa tillfällen. Har du 7 KKs att gå hem och välja emellan när kvällen är slut är det lika självklart som gravitationen att du kommer vara mindre needy och mer unreactive (är det inte samma sak? ; p) ifall du pratar med ett lauder på krogen. Rädslan att gå hem tomhänt kommer inte finnas där överhuvudtaget.

Det tvivlar jag icke på. Tänkte dock att det borde gå att bli mindre needy via att helt enkelt lägga mindre värde vid att få sex. Draw state from within! Vara mer investerad i sig sj! Ha en frame av att icke behöva det! Men tippar att det är svårt att nå effekterna fullt ut utan att ha verklig abundance.
2012-07-06,22:16,
Inlägg: #7
Vad effekten av att ha fler kvinnor på g samtidigt är stor.
Avager Skrev:Fast det blir såklart mycket lättare för vissa och i vissa tillfällen. Har du 7 KKs att gå hem och välja emellan när kvällen är slut är det lika självklart som gravitationen att du kommer vara mindre needy och mer unreactive (är det inte samma sak? ; p) ifall du pratar med ett lauder på krogen. Rädslan att gå hem tomhänt kommer inte finnas där överhuvudtaget.

Precis, och mitt "värde" på den krogen höjs otroligt mycket. Smile
find it, fuck it, forget it.
2012-07-06,23:09,
Inlägg: #8
Vad effekten av att ha fler kvinnor på g samtidigt är stor.
Mm klart att "intala" sig själv och som TITN säger att det hjälper en hel del. Men att verkligen ha fler runt omkring sig är riktigt Kraftfullt. Detta i sin tur, med andra ord, gör att man är beroende av "extern" bekräftelse eller omständigheter, vilket man helst inte vill va beroende av...
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-07-07,01:12,
Inlägg: #9
Vad effekten av att ha fler kvinnor på g samtidigt är stor.
russel Skrev:Mm klart att "intala" sig själv och som TITN säger att det hjälper en hel del. Men att verkligen ha fler runt omkring sig är riktigt Kraftfullt. Detta i sin tur, med andra ord, gör att man är beroende av "extern" bekräftelse eller omständigheter, vilket man helst inte vill va beroende av...

Yeah, exakt vad jag ville åt. Fett värt att sträva på att bli mer "internt validerad" vilket ju en man är biologiskt kapabel till i högre mån än en kvinna. Dock är det ett ideal och inget man når perfekt, i think.

Ditt inlägg fick mig dock tänka i de banorna Big Grin. Det Valle quota in från Tyler i "Hur gör ni för att inte sluta utvecklas?"-tråden tkr jag var kopplat till detta.
2012-07-07,04:16,
Inlägg: #10
Vad effekten av att ha fler kvinnor på g samtidigt är stor.
TonightIsTheNight Skrev:Yeah, exakt vad jag ville åt. Fett värt att sträva på att bli mer "internt validerad" vilket ju en man är biologiskt kapabel till i högre mån än en kvinna. Dock är det ett ideal och inget man når perfekt, i think.

Ditt inlägg fick mig dock tänka i de banorna Big Grin. Det Valle quota in från Tyler i "Hur gör ni för att inte sluta utvecklas?"-tråden tkr jag var kopplat till detta.

ah precis såg det, håller med Smile
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-07-07,13:42,
Inlägg: #11
Vad effekten av att ha fler kvinnor på g samtidigt är stor.
russel Skrev:Det här får mig även att tänka att när en brud är väldigt långsam med att svara på mess eller whatever, att det skulle vara någon form av shittest? Checkar av ifall om hon är det ända som kretsar kring ens liv.

Att sms tar tid måste inte enbart vara negativt. Det kan vara som så att hon verkligen tänker efter vad hon ska skriva, vill inte vara för på, m.m. Detta kräver en rätt stor investering från hennes sida, istället för att skicka iväg ett snabbt svar.
2012-07-07,14:30,
Inlägg: #12
Vad effekten av att ha fler kvinnor på g samtidigt är stor.
vinividivici Skrev:Att sms tar tid måste inte enbart vara negativt. Det kan vara som så att hon verkligen tänker efter vad hon ska skriva, vill inte vara för på, m.m. Detta kräver en rätt stor investering från hennes sida, istället för att skicka iväg ett snabbt svar.

joo helt klart ligger det något idet du säger.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Fler och hungrigare män på krogen Fiskarn 11 3,382 2017-11-05,19:50
Senaste inlägg:: piraten99
  Hur börja tänka mer positivt on kvinnor? Simme121 14 7,817 2015-09-13,22:00
Senaste inlägg:: Schlinus
  Bör kvinnor betala mer skatt till pensionen? illdan 8 4,443 2015-01-21,13:03
Senaste inlägg:: SvaMp_
  Breivik får kärleksbrev från unga kvinnor Ragnarök 11 4,722 2014-12-28,21:56
Senaste inlägg:: AbbeyRoad
  RIKTIGT bra text om kvinnor Evilvalle 28 16,020 2014-11-16,17:31
Senaste inlägg:: WALL-E
  Vad för typer stör/connectar ni med för människor? Ballin 12 6,036 2014-01-04,21:46
Senaste inlägg:: russel
  Ross Jeffries 92 vs feminister/kvinnor Evilvalle 6 3,162 2013-12-22,19:59
Senaste inlägg:: Ragnarök
  Juldagen: Från stor attraction till noll attraction, vad hände? Logaritmic 10 3,643 2013-01-09,19:01
Senaste inlägg:: Sylvester
  Handen på hjärtat: gillar DU svarta kvinnor? Entreprenören 38 17,805 2012-10-31,02:58
Senaste inlägg:: zorro69
  Vilka är egenskparna som kvinnor blir ON av? selected 16 6,787 2012-10-23,00:59
Senaste inlägg:: Judas

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}