LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Vad för typer stör/connectar ni med för människor?
2013-12-29,23:14,
Inlägg: #1
Vad för typer stör/connectar ni med för människor?
Har tråkigt.
Vad för slags människor känner ni er osäkra/obehagliga vid?
Vad för slags människor känner ni er säkra/lättsamma vid?

Vad stör ni er på hos folk och på vilket sätt märker ni av att ni kan connecta med någon från orden som sägs?
2013-12-30,00:04,
Inlägg: #2
RE: Vad för typer stör/connectar ni med för människor?
Connectar på riktigt med väldigt få människor. Socialdemokrater, vänsterpartister och annat pack går fetbort eftersom deras rationella hjärnfunktioner slås ut vid insikten att dom pratar med en person som är kritisk till mångkulturalism och massinvandring, det faktum till trots att jag har utländskt påbrå. Folk som inte vågar kännas vid obekväma sanningar går fetbort också, likaså feminister och "ekvalister" av alla dess slag.

Vad som bör sägas är å andra sidan att det inte är deras affiliationer som gör att de per automatik sållas bort, utan att människor med förut nämnda sympatier ofta totalt saknar förmågan att kunna diskutera utan att ta till ad hominem-argument och ta allt personligt. Kort sagt - alla människor som visar tecken på vad som skulle kunna refereras till som "plugged into the Matrix" hamnar jag rätt fort på kant med.

Kommer dock väldigt bra överens med människor som på ett rationellt kan argumentera för sin åsikt - vad den än må vara - utan att behöva ta till personangrepp, spydiga kommentarer eller passiv-aggressivt beteende. Människor som är ärliga, toleranta i ordets sanna bemärkelse och (här är en jävligt stor punkt som jag finner blir allt mer sällsynt) närvarande i sina interaktioner med andra dras jag instinktivt till. Det finns inget mer irriterande än att prata med en person som - vare sig som ett drag i ett socialt spel låtsas, eller genuint - riktar uppmärksamheten åt ett annat håll när man har ett samtal med personen i fråga.
Riktiga konversationalister blir också alltmer svåra att få tag på - vilket gör att man uppskattar dom mycket kraftigt när man väl träffar dom.
"No man has the right to be an amateur in the matter of physical training. It is a shame for a man to grow old without seeing the beauty and strength of which his body is capable."
2013-12-30,00:37,
Inlägg: #3
RE: Vad för typer stör/connectar ni med för människor?
De flesta människorna känns hjärntvättade nowadays, vet inte om de är mig de är fel på eller varför jag har en ny syn på människor. Tror det kan bero på att man blivit sviken av alla nära relationer man nånsin haft, aja.
OT; mytomaner och folk som trackar ner på andra och kollar sig runt för att se om någon flinar med dom, alla mainstream-alkisar + töntar som precis lärt sig dricka alkohol,människor som spelar en ytlig roll så fort dom ska prata med någon okänd(märker detta mer o mer). Fula brudar som tror dom är snygga/roliga. Tvungen att hata lite haha
2013-12-30,00:44,
Inlägg: #4
RE: Vad för typer stör/connectar ni med för människor?
[Image: Leonardo-DiCaprio-Toast-Fireworks-Gif.gif]

Cheers to that! Inga problem med att yttra sina åsikter. Kruxet kommer när standarden för människor och deras beteende blivit så låg att man undrar om man själv är alldeles för kräsen...

Sen kommer stunden då man träffar en person som återupplivar ens hopp om allmänbildning och common fucking sense, och inser att det faktiskt är 95% av "världen" det är fel på.
"No man has the right to be an amateur in the matter of physical training. It is a shame for a man to grow old without seeing the beauty and strength of which his body is capable."
2013-12-30,11:20, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-12-30,11:44 av {2} Fiskarn.)
Inlägg: #5
RE: Vad för typer stör/connectar ni med för människor?
1. Brukar sällan känna mig osäker, det beror nog mer på situationen i så fall.

2. Connectar bäst med människor som inte bryr sig om allt o alla utan bara njuter av livet, det brukar smitta av sig med. Svårt att förklara, har mest inte att göra vad de säger utan deras beteende i stort. Om man misslyckas med något är det ingen big deal för dem lixsom.. Sedan connectar jag ofta bra med människor som har liknande intressen.

3. Stör mig framförallt på personer som skryter eller/och jagar bekräftelse. (Detta gäller båda könen.)
2013-12-30,22:31, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-12-30,22:35 av {2} russel.)
Inlägg: #6
RE: Vad för typer stör/connectar ni med för människor?
Folk som pratar om sig själva mer eller mindre konstant och i samma veva måla upp som att de vore så jävla ball over 9000 tröttnar man snabbt på. Feminister och vänster går också bort. Får också styrka din "människor som spelar en ytlig roll så fort dom ska prata med någon okänd(märker detta mer o mer)."

Folk som är avslappnade och öppna. Inte så jävla PK. De som kan driva med andra och samtidigt kunna driva med sig själv lite.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2014-01-02,04:04,
Inlägg: #7
RE: Vad för typer stör/connectar ni med för människor?
Vad för slags människor känner ni er osäkra/obehagliga vid?
Pundare/knarkare/våldsamma människor - folk som är oberäkneliga - framförallt män.
Folk som blir för personliga för snabbt och berättar tunga grejer om sig själv för tidigt.
Folk med extrema åsikter om typ rasism osv.

Vad för slags människor känner ni er säkra/lättsamma vid?
Folk som har kul, folk som vågar bjuda på sig själva, folk som har samma värderingar och livsstil som mig själv, framförallt folk med ambitioner och vill nå nånstans i livet.

Vad stör ni er på hos folk och på vilket sätt märker ni av att ni kan connecta med någon från orden som sägs?
Jag stör mig på folk som rackar ner på andra och lyfter sig själva 24/7 till en orimlig nivå. Det finns inga särskilda ord som får mig att connecta mer eller mindre med en person. Snarare sinnestämningen/stämningen mellan oss, om vi har liknande intressen och att personen är lätt att prata med.
2014-01-02,16:33,
Inlägg: #8
RE: Vad för typer stör/connectar ni med för människor?
(2013-12-30,00:44)golvmopp Skrev: [Image: Leonardo-DiCaprio-Toast-Fireworks-Gif.gif]

Cheers to that! Inga problem med att yttra sina åsikter. Kruxet kommer när standarden för människor och deras beteende blivit så låg att man undrar om man själv är alldeles för kräsen...

Sen kommer stunden då man träffar en person som återupplivar ens hopp om allmänbildning och common fucking sense, och inser att det faktiskt är 95% av "världen" det är fel på.

Inte för att vara så men du verkar ha riktig kass självkänsla dude, och allmänt negativ och bitter person genom denna tråd och tidigare posts.
2014-01-02,17:22, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-01-02,17:26 av {2} golvmopp.)
Inlägg: #9
RE: Vad för typer stör/connectar ni med för människor?
(2014-01-02,16:33)selected Skrev: Inte för att vara så men du verkar ha riktig kass självkänsla dude, och allmänt negativ och bitter person genom denna tråd och tidigare posts.

Skjut inte raketgevär i glashus. Och var därtill konservativ med uttalanden om personer du inte fullt ut känner.
"No man has the right to be an amateur in the matter of physical training. It is a shame for a man to grow old without seeing the beauty and strength of which his body is capable."
2014-01-02,19:17,
Inlägg: #10
RE: Vad för typer stör/connectar ni med för människor?
Stör mig riktigt mycket på folk som blir sura/arga när man driver med dem, att de inte kan ta skoj och blir sura. Gillar även inte snåla och egocentriska människor, dessa har jag svårt att connecta med och det beror på att jag själv oftast inte vill.

Connectar riktigt fint med folk som är sköna, kan ta skämt och skämtar tillbaka!
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.
2014-01-02,20:54,
Inlägg: #11
RE: Vad för typer stör/connectar ni med för människor?
Ja 95% kan stämma så det kan man inte förneka sig på när man är såpass erfarenhet på hur människor är idag. Klart fan det hade vart awesome om en Mr. Gatsby dyker upp med världens personlighet och skön connection.

Till saken, jag diggar personer som är inte rädd för att testa nya saker, lite mera som outlaws attitude. Mogen och manlig av sig då det är viktigt för socialbiten, en som en ON och driven. Viktig sak som jag tycker är grymt är att hälsa med bra ögonkontakt och ge bra värde till varann.

Det som går bort är folk som har det svårt med nya människor. Rätt ska vara rätt typer som älskar lagen och är såpass samhälls rutinerad att jag vill ge en slapp in their faces. En annan sak är sånna som tar broes före sina hoes, som ett exempel: På gymmet pojke ser mig säger bara hej om jag säger hej, pojke ser flicka han känner och 5 meter bort går han till henne och pratar bort långa stunder av sitt gym pass.

Dude, i wanna slap ur face too!
2014-01-04,21:31,
Inlägg: #12
RE: Vad för typer stör/connectar ni med för människor?
Människor som bara följer och aldrig vågar säga sin egen sak.. finns inget värre. Oftast är det dessa som är supervänster och har något jävla påhittat jesuskomplex där dom bygger upp en bild (på facebook bl.a.) att dom är en "bra" människa, medan i själva verket är dom inte bättre än någon annan och bara hycklar loss.
2014-01-04,21:46,
Inlägg: #13
RE: Vad för typer stör/connectar ni med för människor?
(2014-01-04,21:31)Tenga Skrev: Människor som bara följer och aldrig vågar säga sin egen sak.. finns inget värre. Oftast är det dessa som är supervänster och har något jävla påhittat jesuskomplex där dom bygger upp en bild (på facebook bl.a.) att dom är en "bra" människa, medan i själva verket är dom inte bättre än någon annan och bara hycklar loss.

Fyfan vad sant och håller med. Denna kategori toppar.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  David Deangelo: Killar som är besatta av att knulla många brudar är tomma människor tvbordet 7 3,650 2016-06-09,23:43
Senaste inlägg:: Willson
  Att lata manniskor ga, egoism och att DODA! Arlin 18 7,063 2013-05-30,18:51
Senaste inlägg:: Ragnarök
  Juldagen: Från stor attraction till noll attraction, vad hände? Logaritmic 10 3,671 2013-01-09,19:01
Senaste inlägg:: Sylvester
  Till er med Social Fobi (eller bara allmänt osäkra/blyga och stressade människor) Mössan 2 1,238 2012-10-28,03:17
Senaste inlägg:: Mössan
  Hur stor social forbi har du? dobarj3 6 2,055 2012-08-13,11:03
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight
  Vad effekten av att ha fler kvinnor på g samtidigt är stor. russel 12 4,058 2012-07-07,14:30
Senaste inlägg:: russel
  Har svårt att komma ihåg saker om människor Mössan 10 3,079 2012-03-14,20:56
Senaste inlägg:: Mössan

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}