LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Vad göra med språkbarriärer med en TIA-snygg servitris?!
2012-07-26,00:18, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-07-26,00:23 av {2} Donjohan.)
Inlägg: #1
Vad göra med språkbarriärer med en TIA-snygg servitris?!
Fan alltså. Hjälp mig! Big Grin

Befinner mig i Spanien och hänger med några polare (polarens kompis är dock spanjor) och på restaurangen som vi käkar på finns förmodligen den vackraste kvinna jag har sett under min livstid. Jo, allvarligt talat. Vi är även mitt i smeten och inte på något riktigt turistställe så väldigt få kan prata tillräckligt bra engelska här och min spanska är bara aningen bättre, eller problemet är snarare att jag inte kan föra längre konversationer innan jag får svårt att förstå.
Hur som helst... i fredags, när vi redan hade beställt in notan och är på väg att gå så ser jag denna HB 10 servitris, bestämmer mig för att chansa och kalla på henne (alfaröst förstås Wink).
Och på min finaste spanska säger jag sen - med glimten i ögat förstås - att det är något fel på notan, hon frågar varför då och jag svarar ''därför att det inte finns ditt (dvs hennes) nummer på den'' hehe.

Ser hur hon gillar det och skrattar, verkar inte riktigt veta vad hon ska göra för nån sekund och säger att det typ var ett bra skämt och går iväg flinandes. Bör tilläggas att faktum med att det inte fanns en penna till hands heller.
Jaja. Vi besökte denna ganska stora restaurang idag med och sen ser jag henne och hennes servitris-kompisar kolla på mig och dom viskar saker till varandra och när vi typ har ätit klart kommer hon fram till vårat bord och den spanska killen i umgänget frågade henne om vägen till något annat skit och sen fick hon syn på mig som satt bredvid och jag såg till att ge henne några laserögon i några sekunder och vi båda började skratta när vi såg varandra. Så empiri säger mig att bl a det fejset var en IOI och att hon är lite intresserad. Dessutom är vi på ett litet skitställe så chansen att hon träffar så jävla många andra killar som mig kan ju vara mindre. Fast vad vet jag?

Alltså seriöst kära PUA-vänner. Skulle vara OS-guld att få denna i säng men jag vet inte om jag kanske är för naiv och bör glömma denna helt sinnessjuka guapa? Sad
Vad kan i så fall bli nästa steg? Några seriösa idéer? Lite överseende med att min spanska inte är helt perfekt då.


För övrigt tycker mina chode-kompisar att jag är en jävla gud som vågade göra ''la cuenta-tricket'', om nu någon undrade... Cool
2012-07-27,00:01,
Inlägg: #2
Vad göra med språkbarriärer med en TIA-snygg servitris?!
Cool story, bro.

Nä, men seriöst. Det som gäller här är KINO, KINO, KINO, KINO. Lägg till lite alfakroppsspråk och du har rätt OK möjligheter. Har flera kompisar som raggat upp utomlandstjejer som knappt kunde ett ord engelska, så det händer oftare än man tror.
2012-07-31,20:32,
Inlägg: #3
Vad göra med språkbarriärer med en TIA-snygg servitris?!
Om jag vore du skulle jag kört mycket kroppsspråk, va själv utomlands nyligen och fick brudar igenom endast kroppsspråk och lite små ord som jag kunde, men dessa tjejer var isf fulla och ville knulla rejält mkt.

Om jag vore du skulle jag försökt bjuda ut henne på något sätt, så ni får lite tid för er själva. Men försök att inte få det att låta needy som "Snälla kom med mig ut bla bla"

Jag är själv ny med game så e ingen expert, kolla med Valle =)
2012-08-02,16:29,
Inlägg: #4
Vad göra med språkbarriärer med en TIA-snygg servitris?!
Låter som att du klarar dig rätt bra och kan göra dig förstådd på spanska.

Gå till restaurangen själv och ta en öl/cola/whatever och kör samma sak igen men var lite mer persistent den här gången och visa att du menade allvar med att du ville ha hennes nummer. Du kommer definitivt kunna snacka med henne eftersom att hon vet vem du är nu. Min känsla är att hon blev osäker och inte visste 100% om du var seriös eller inte. Går du dit igen och frågar henne så kommer hon veta med all säkerhet att du menar vad du säger Smile

Får du ett nej, glid vidare med vetskapen att du försökte, får du ett ja, rock on dude!
2012-08-02,18:05,
Inlägg: #5
Vad göra med språkbarriärer med en TIA-snygg servitris?!
Bra skrivet Jesus, själv måste jag bli bättre på att försöka haha känns "omöjligt" att gå fram te en super söt tjej och försöka styra det till en date, måste få bort sånt där tänkande. Men e redo att satsa o få bort såna skit tankar då jag vet att de går bättre med tiden! Därför måste jag köra nykter, känns lite svårt o köra helt solo dock men vafan bara köra på.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Har "polarn" hotat mig? Vad göra? Entreprenören 18 3,737 2018-01-07,03:44
Senaste inlägg:: SvaMp_
  Vad ska jag göra med henne? Sex Intelligence 6 2,427 2017-09-10,20:56
Senaste inlägg:: tvbordet
  HUR fan ska man göra?!?!?! Flumrider 10 5,106 2013-10-19,19:41
Senaste inlägg:: Player
  Brud som medvetet försöker göra mig svartsjuk, hur agera? sjoggaa 28 12,656 2013-06-18,14:22
Senaste inlägg:: sjoggaa
  Hur ska jag göra med "kompisarna"? sjoggaa 10 3,735 2013-05-11,15:18
Senaste inlägg:: sjoggaa
  bootycall! vad ska jag göra ?! Mr a 9 3,619 2013-03-23,15:18
Senaste inlägg:: russel
  Vad bör jag göra nu? kroos 1 989 2012-10-31,01:03
Senaste inlägg:: kroos

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}