LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Finns det några som kör HELT nyktra hära?
|
2012-08-01,19:43,
|
|||
|
|||
Finns det några som kör HELT nyktra hära?
Tid att skriva lite mer nu. Videon jag postade tidigare tar upp mycket bra gällande nykter vs onykter. Några punkter som Tyler tar upp (videon är pro-nyktert):
-Vill man gå ut ofta så funkar det inte att alltid dricka alkohol i längden. -Är det självutveckling man är ute efter så är nyktert bättre. För att få snabba ligg så är onyktert bra. Man förankrar självförtroendet i sig själv om man är nykter. Är man onykter så förankrar man självförtroendet i alkoholen. Så är du ute efter snabba resultat så är alkohol ett bra medel. -Bättre sex nykter. Fyllesex är sällan jättebra. -Man peakar tidigare under kvällen onykter, medan man behöver mer tid att bygga upp sig om man är nykter. Men en heads up bara, går du ut nykter utan att ha gjort det tidigare så kommer det vara tufft i början. Det blir lite som att börja om från zero. Att gå in på en nattklubb nykter kan vara som att gå in i en vägg i början. Alla har hög energinivå osv.. Men som jag skrivit i nån annan tråd så märkte jag att socializing berusar mig lika mycket som alkhol. Jag vill kunna gå ut under alla förhållanden och prestera bra, nykter/onykter, solo/med polare. Då är man inte beroende av alkohol eller andra människor för att kunna gå ut och gejma. |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Användare som tittar på tråden: 6 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}