LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Brud som inte vågar(?) ses
|
2012-03-03,23:54,
|
|||
|
|||
Brud som inte vågar(?) ses
Iaf här har du mitt svar, då jag varit i en liknande situation (inte likadan, men liknande):
Festade med bruden någon gång och vi strulade lite men hon gör inte så mkt public. Vi bestämde alltid att vi skulle ses någon gång men det blev aldrig av. Du måste ta kommandot, hårt. Säg faktiskt åt henne att du vill träffa henne men du kommer tröttna om hon bara kommer med bortförklarningar hela tiden. Av vad du beskriver är inte tjejen precis som i mitt fall, då hon verkligen trodde att vi skulle ses, me min HB var så javla impulsiv så hon kunde planera in något men skita i det 10 minuter innan. Min taktik var helt enkelt att tjata, tjata, tjata. Det och grejen om att säga att du kommer tröttna på bortförklaringar (du kommer nog känna efter själv vilket ordval du ska ha, lät inte som om det är världens grej, typ casual "Bara så du vet så kommer jag inte orka tjata på dig om du ska ställa in hela tiden, = )" )kan verka needy, men det funkade för mig. Vi var på en fest, tjafsade lite men löste det dagen efter och bestämde att vi skulle ses på fredag den veckan. hon ställer såklart in dagen innan och jag drar snacket om att hon faktiskt är väldigt respektlös som bara ställer insådär. Vi säger att "vi får höras i helgen", jag ringer henne full och TJATAR på att hon ska komma till mig på lördagen. Verkligen "men jo fan, kom igen." Visar att jag vågar tjata och är inte rädd att förlora henne. Då bestämde vi att hon skulle sova hos mig på söndagen och så blev det. Så mitt tips är: våda vara ihärdig, visa att du inte accepterar ett sådant beteende (även om du inte gör världens grej utav det). Hoppas jag hjälpte dig = ) |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Meddelanden |
Brud som inte vågar(?) ses - av Overlord - 2012-02-25,21:01
Brud som inte vågar(?) ses - av Common sense - 2012-02-26,01:54
Brud som inte vågar(?) ses - av Overlord - 2012-02-26,13:51
Brud som inte vågar(?) ses - av Common sense - 2012-02-26,16:19
Brud som inte vågar(?) ses - av Overlord - 2012-02-26,18:17
Brud som inte vågar(?) ses - av devil - 2012-02-26,23:52
Brud som inte vågar(?) ses - av Overlord - 2012-02-27,16:55
Brud som inte vågar(?) ses - av Avager - 2012-02-27,19:16
Brud som inte vågar(?) ses - av Silentshot - 2012-03-02,11:34
Brud som inte vågar(?) ses - av Avager - 2012-03-03,23:54
|
Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}