LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Tjej blev tvärkall över en vecka. Vafan hände?
|
2013-08-09,22:49,
|
|||
|
|||
Tjej blev tvärkall över en vecka. Vafan hände?
Haha hände mig exakt samma sak för några månader sen.
En brud skrev på facebook, hon är jävligt fräsch, hon tog iniativ till alla samtal svarade jag inte inom 3 timmar så kom det ett nytt meddelande. Hon tog mitt nummer och skrev varje dag, skickade bilder, gav mig komplimanger och själv gjorde jag inge större väsen av mig. Det enda jag och den här bruden hade gemensamt var att vi hade gått på samma skola. Så en dag fråga hon om vi skulle träffas, sagt och gjort hon började genast hitta på ursäkter direkt att hon såg för jävlig ut just nu så jag skulle ha överseende med hennes kläder(brudar) Mötte henne mitt i en snöstorm, gav henne en kram och gick hem till mig, vi satte oss under en filt och slog på en film, fick henne att skratta många gånger så tänkte att det här är ett easy target, sen ringde hennes brorsa och hon var tvungen att dra hon sa att hon skulle höra av sig när hon kommit hem. Det gick två veckor, sen skrev jag och frågade hur läget var, allt var bra, så då passade jag på och fråga om hon hade lust att ta en promenad någon dag, sen dess har det varit helt tyst. |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Användare som tittar på tråden: 8 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}