LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Hjälp med nyfunnen tjej! / hantering av crush?
2016-05-11,11:48,
Inlägg: #1
Hjälp med nyfunnen tjej! / hantering av crush?
Mitt första inlägg på forumet, är på jobbet och skriver på mobilen så ska försöka sammanfatta det på ett vettigt sätt Smile

Background story
Det började på Valborg jag arrangerade en dagsfest, där träffade jag henne första gången och tänkte direkt henne vill jag dunka på! Vi pratade mycket, lekte lite öl spel och klickade bra!

Vi särades innan mellanfesten och hamnade på olika fester, hon ringde mig senare på kvällen för att se till att vi hamnade på samma klubb, här visste jag att jag hade henne på kroken. Men av någon anledning valde jag att gå på en annan klubb, var kanske för full för att inse vilket säkert kort det egentligen var.

Nästa helg
Arrangerar ännu en dagsfest, hon hör av sig framåt kvällen och frågar om vi är kvar, hon och hennes kompis kommer och möter upp oss, senare drar vi till klubben.
Tar inte lång tid innan vi börjar hångla runt på klubben och sen drar vi till mig.
Sexet blev dåligt, jag var alldesses för full, hon också för den delen. Hon skulle jobba tidigt dagen efter och drar väldigt tidigt så hinner inte bygga upp för något nytt innan hon drar.

Problemet?
Hör av mig dagen efter och skriver att det var en rolig kväll o att vi säkert ska ut nästa helg igen om de vill haka på. Hon skriver att det var roligt men att det blev en lite för hård fylla och skulle vara nykter nästa helg, snackat lite smått sporadiskt under veckan.

Nu har jag en jobbig crush, hon är exakt min typ av tjej och dessutom snyggaste jag legat med.
Hur ska jag hantera det på bästa på bästa sätt? Jag vill iallafall träffa henne igen och gå hem henne igen, framförallt för att kunna ha riktigt bra sex med henne.

Vad är bästa/enklast:
Få med henne på klubb/fest
Ta hem henne i veckan på Netflix n chill?
Träffa henne ensam på ett glas vin?

Hur hanterar man crushen bäst?
Har aldrig fått det/varit kär tidigare har alltid varit obotlig och kunnat köra 100%
Haffa nytt?

Nu efter jag skrivit allt det här kom jag på att det kanske mest logiska är att gå ut i helgen.
Skriva till henne och berätta att vi ska ut, sedan satsa på nytt haff under tiden och om hon kommer ut så satsar jag på henne, annars kör jag bara på nya haff?

Vad tror ni är bäst eller har ni några andra idéer & tankar?
2016-05-11,16:59, (Detta inlägg ändrades senast: 2016-05-11,17:01 av {2} Pienso.)
Inlägg: #2
RE: Hjälp med nyfunnen tjej! / hantering av crush?
Shit låter som du redan är kär i bruden, det är den snyggaste du har legat med, du tror att hon är exat din typ av tjej efter ett fåtal träffar men känner du henne som person än? Kär i utseendet låter det som. Way to invested in her. Chilla och ta två steg bakåt och låt henne komma till dig, sen när hon hör av sig kan du styra upp vilken valfrihet aktivitet du vill och eskalera och sen knulla henne.

Skit i att höra av dig att ni ska ut i helgen, kör på och träffa andra brudar, om hon är intresserad hör hon av sig.
2016-05-12,14:16,
Inlägg: #3
RE: Hjälp med nyfunnen tjej! / hantering av crush?
" hon är exakt min typ av tjej "

Kan du knappast veta i nuläget.

"och dessutom snyggaste jag legat med."

släpp såna tankar, sätter bara tjejen på piedestal. Hypa henne inte i din skalle, i synnerhet inte i så tidigt skede. Ha en screener mentalitet.
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2016-05-12,14:30,
Inlägg: #4
RE: Hjälp med nyfunnen tjej! / hantering av crush?
(2016-05-12,09:02)Toledo Skrev: Läs min tråd om needyness
Grym! Skit bra tips, detta kommer hjälpa.
(2016-05-12,14:16)TonightIsTheNight Skrev: " hon är exakt min typ av tjej "

Kan du knappast veta i nuläget.

"och dessutom snyggaste jag legat med."

släpp såna tankar, sätter bara tjejen på piedestal. Hypa henne inte i din skalle, i synnerhet inte i så tidigt skede. Ha en screener mentalitet.

Du har helt rätt, jag är fan bättre än henne ärligt talat. Har haft problem med needyness & piedestal tidigare nu när jag tänker på andra relationer. Dags och man up! Visa vem som bestämmer, det är hon som behöver mig och inte tvärt om!
2016-05-12,15:16,
Inlägg: #5
RE: Hjälp med nyfunnen tjej! / hantering av crush?
(2016-05-12,14:30)Frogged Skrev: Du har helt rätt, jag är fan bättre än henne ärligt talat. Har haft problem med needyness & piedestal tidigare nu när jag tänker på andra relationer. Dags och man up! Visa vem som bestämmer, det är hon som behöver mig och inte tvärt om!

Icke-needy är mer när du känner att det inte spelar så stor roll om hon vill ha dig eller inte. Du kan vilja ha henne, men du måste inte ha henne. Finns alltid andra och du screenar tjejer, tittar även efter andra kvalitéer än utseende, vet att du inte känner en person efter bara en liten stund osv

Hur man blir sån? Det börjar med rätt mindset, sen skaffa mycket erfarenhet så man blir solid i sin identitet och värderingar och att man investerar sin tid och energi rätt. Noterat senaste tiden att gå runt med en mer icke-seriös och rolig frame (bortsett från när man måste vara seriös) höjer självförtroendet med (och gör att man blir roligare dessutom), vilket är direkt releaterat till icke-neediness.

Rekommenderar f.ö. boken Models av Mark Manson.
Will To Power.

Winning Beats The Game.



Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Tjej blev tvärkall över en vecka. Vafan hände? Nooblet 25 13,658 2018-08-20,20:29
Senaste inlägg:: Oxtilia
  tjej som är långsam på sms Parafras 20 13,447 2016-03-21,23:37
Senaste inlägg:: tay
  Komplicerat situation med en tjej jag har känslor för Fiskarn 14 6,231 2016-01-29,20:31
Senaste inlägg:: Willson
  Om ens tjej har haft ex kille som var bad boy, ska man stay away? tay 7 2,996 2016-01-17,03:51
Senaste inlägg:: godsgift
  Grabbar Hjälp mig!! Ni måste! Steel 31 14,970 2016-01-06,13:04
Senaste inlägg:: Willson
  Hur agera på gymmet mot en tjej mewtoo 4 5,054 2015-02-05,17:56
Senaste inlägg:: Schlinus
  Tjej och träff, vad gjorde jag fel? Dowgeni 13 7,854 2014-05-27,12:21
Senaste inlägg:: illdan
  Tilltrasslad on-off relation, synpunkter och hjälp uppskattas kball 7 4,282 2014-04-11,17:19
Senaste inlägg:: kball
  En delikat situation, hjälp via PM någon? kball 3 2,386 2014-03-21,20:29
Senaste inlägg:: TheD
  Intresserad av en tjej, klantat mig. Tenga 3 2,650 2013-12-10,14:32
Senaste inlägg:: Willson

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}