LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Den stora tråden om naturals - bidra med dina erfarenheter!
|
2013-09-19,17:40,
|
|||
|
|||
RE: Den stora tråden om naturals - bidra med dina erfarenheter!
Är det verkligen då värt ens att kalla dessa snubbar för "naturals" för i sådana fall känner jag många sådana som får flera tjejer och milfs runt sig på fester, på krogar och så vidare. Det är tack vare dem jag får chansen att kunna ragga på nya tjejer utan att bemöta så mycket motstånd som på klubbar/krogar.
En "natural" för mig är någon som faktiskt KAN cold-approacha tjejer och har gjort det sedan ung så det sitter i ryggmärgen så han vet inte riktigt vad han gör när han gör det som funkar men det funkar och han får resultat. Så han är en usel lärare men en grym elev så att säga. Personligen håller jag med om confused... om attraktionsgrejen; vissa (inkl. jag) måste skapa attraktion via preselection, pushpull, qualify, osv, då vi vanligen inte har det från vårt utseende. Utan attraktion är tjejer inte sexuellt motiverade att bli eskalerade av en eller att ens vilja knulla en. En "genväg" dock för mig, vilket jag velat göra länge men inte riktigt vågat pga mina fittgrannar som fittar sig så fort jag har fest, är att bygga upp en entourage av tjejer där jag då blir en mittpunkt i deras festliv, partyhost å därmed mkt populär/preselected å så samlar jag in # från alla som kmr och vips så kmr jag börja få dylik uppmärksamhet som "snygga naturals". Allt handlar om att skapa attraktion/sexuell motivation och sedan använda det. Snygga får det oftat automatiskt och vissa av dessa fegar ur så de får inga resultat då. Mindre snygga som exempelvis jag måste "trycka på knappar" och kanske till och med hålla dem nedtryckta i kombination att inte fega ur när attraktionen väl dyker upp vilket kan komma som en chock om man har låg sense of entitlement. |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Meddelanden |
Den stora tråden om naturals - bidra med dina erfarenheter! - av slyngel - 2013-09-19,14:28
RE: Den stora tråden om naturals - bidra med dina erfarenheter! - av confused... - 2013-09-19,16:52
RE: Den stora tråden om naturals - bidra med dina erfarenheter! - av Entreprenören - 2013-09-19,17:40
RE: Den stora tråden om naturals - bidra med dina erfarenheter! - av confused... - 2013-09-19,17:58
RE: Den stora tråden om naturals - bidra med dina erfarenheter! - av Entreprenören - 2013-09-19,18:39
RE: Den stora tråden om naturals - bidra med dina erfarenheter! - av confused... - 2013-09-19,18:58
|
Användare som tittar på tråden: 2 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}