LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Röstförändring: Från low till medel/hög T
|
2014-02-18,13:11,
|
|||
|
|||
RE: Röstförändring: Från low till medel/hög T
(2014-02-18,12:39)illdan Skrev: Är TRT(Testosterone replacement therapy) samma sak som när man köper testobola olagligt? Nej, det är ungefär som testoersättning kan man säga. I Sverige går du till läkaren, berättar om dina problem, tar blodprover och om du har extremt låga nivåer får du testosteron ordinerat. Jag har inga referenssiffror men som jag har förstått det så krävs det väldigt, väldigt låga nivåer för att få det utskrivet av en svensk läkare. Det är dessutom en väldigt lång process. Jag försökte själv få skiten en gång i tiden, men redan vid första mötet fick jag utskällning. När vi hade tagit blodprover visade det sig att jag låg en bra bit över medel och blev i stort sett utkastad från mottagningen. I USA går man till läkaren och säger att man lider av testosteronbrist, sekunden efter står du med en recept. Är du dessutom en toppidrottsman har du en stab med läkare och endokrinologer som ger dig allt som ökar din prestation. Googla på Jay Cutler, Branch Warren, Brock Lesnar, Jon Jones och Kai Greene. Enligt deras sjukjournaler lider allihopa av testosteronbrist |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Användare som tittar på tråden: 11 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}