LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Skifta ditt mindset och sluta bry dig. (mina tankar)
|
2014-06-29,06:26,
|
|||
|
|||
Skifta ditt mindset och sluta bry dig. (mina tankar)
Detta har hjälpt mig enormt mycket och något jag bearbetat med under en tid.
Vad menas med att skifta sitt mindset? Att gå från det ena till det andra. Det kan låta lite flummigt men för mig handlade det om att stänga av dom negativa känslorna som uppkom vid vissa situationer. Alla vet hur det känns att bli dissad, när man skrivit med den där "perfekta" bruden och allt klaffar och helt plötsligt blir hon iskall eller när du haft kontakt med en brud hela festen och det slutar med att hon går hem med någon annan. Detta var mitt största problem, det satte upp spärrar i huvudet för mig, ofta gick jag runt och undrade om jag gjorde något fel, försökte analysera allt, hur kunde hon gå hem med honom fast jag ser bättre ut, är det fel på mitt tonläge, luktar jag illa, dålig andedräkt, konstig frisyr, osv. Tidigare har jag alltid haft svårt att stå upp för mig själv, tyckte jag något så höll jag käften istället för att uttrycka min åsikt, vågade knappt söka ögonkontakt vid diskussion, en stor osäkerhet som satte käppar i hjulet. Jag kunde ta åt mig av allting, jag var livrädd för att ta kontakt med brudar till och med på Facebook. Vändningen kom när jag började inse att allting hänger ihop, jag ville ha den där känslan när man knullat en ny brud, när man känner sig som en kung. Så vad gjorde jag? Jag gjorde allt jag inte gjort förut. Jag tog initiativ, jag argumenterade emot, jag stod upp för mig själv, jag tog kontakt, jag sa exakt vad jag tyckte. Jag lärde mig att stänga av det som skulle påverka mig dåligt, genom att varje gång det inträffade så intalade jag mig själv att det här kommer inte påverka mig. Likt en muskel för att få den av växa så måste den utsättas för upprepad träning, du måste bli dissad, nedtryckt, uppleva dom negativa känslorna och inse att det bara är just, känslor. När jag insåg att det faktiskt fungerade så började det genast gå bättre med brudarna, från att vara den som bara är med på festen till att vara festen själv. Nu började allting bli omvänt, brudar började höra av sig, kom fram och kramades på krogen, helt plötsligt började jag bli uppraggad. Ingenting kunde påverka mig längre, killar har försökt tryckt ner mig, brudar försökt dissat mig och varje gång känner jag mig som en vinnare. Sen jag bytte mitt mindset, har jag blivit kallad badboy, douche, känslokall just för att jag gör det som faller mig in. Det var efter en krogkväll så var vi ett gäng på tio personer som efterfestade, en blond brud hade gett mig ögonkontakt hela kvällen, två år yngre än mig, vinkade henne till mig och bad henne fixa två cigg(fast hon inte rökte) sagt och gjort så gick vi ut, kände att jag var på riktigt bra humör så vi står där och pratar i 5 min och sen viskar jag i hennes öra om hon kan suga av mig istället för att prata så mycket, sagt och gjort så går hon ner på knä. Detta kanske säger mer om bruden än om mig men faktum är att jag gjort liknande grejer utan att ens engagera mig, när man vet attraktion finns och man inte bryr sig om resultatet så kan det faktiskt vara så där enkelt. Vet inte om det var till så mycket hjälp, men det har hjälpt mig något enormt, allt pua material jag läst kommer ifrån evilvalles best of (magi). Peace. |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Användare som tittar på tråden: 4 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}