LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
tjej som är långsam på sms
|
2015-04-07,14:45,
|
|||
|
|||
RE: tjej som är långsam på sms
Dunno, är det bara jag som tycker att text-game är hysteriskt överskattat? Om du har problem med en brud du numberclosat i egen person, som sen börjar trilskas tycker jag det JÄVLIGT sällan är beroende på att man inte har plockat fram sin bästa bomb defusal expert-verktygslåda och råkat SMSa trettionio minuter för tidigt, vilket är en DLV p.g.a bruden tror du inte har något bättre för dig, vilket gör att du måste väva in en neg i nästa svar för att plocka ner hennes perceived value, etc etc etc.
Hade faktiskt ett samtal om det med Toledo och confused i helgen, och kom fram till att det är sällsynt att man, endast via text-game vänder ett riktigt skitkasst target till en plaskvåt brud som vill ha din säd i sin hals. Ofta kärvar det när du inte har lagt grunden ordentligt från början - har tjejen en bra bild av dig från början kommer du undan med väldigt normala SMS. Detta gör dig självklart inte immun mot snedsteg, som att bete sig som en bekräftelse-törstig kille eller att spamma sönder bruden med SMS/samtal om hon inte svarar på direkten. Tyvärr är det mycket lättare att schabbla till sig via fjärrkommunikation än att höja sitt anseende - IMO borde allt sånt användas för att underhålla, och i bästa fall fläkta på tjejens buying temperature, då jag ser dessa verktyg som ett stort burklock du viftar på grillelden med. Finns det ingen eld som pyr är det fullständigt meningslöst att vifta med burklocket. (< fan, det där borde bli ett PU-axiom)
"No man has the right to be an amateur in the matter of physical training. It is a shame for a man to grow old without seeing the beauty and strength of which his body is capable."
|
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Användare som tittar på tråden: 7 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}