LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Tjej blev tvärkall över en vecka. Vafan hände?
2013-08-09,21:29, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-08-09,21:37 av {2} Nooblet.)
Inlägg: #1
Tjej blev tvärkall över en vecka. Vafan hände?
Tja!

Är just nu i en situation som är jävligt knepig. En tjej jag jobbar med visade intresse och ville göra något utanför jobbet. Gick och tog på mig hela tiden, initierade kontakt osv.

Vi umgicks 5-6 gånger under en månad, flesta gångerna på hennes initiativ då jag ofta är jävligt upptagen och inte har tid att planera in saker hur som helst. Vi har skitkul tillsammans, hon vill att vi hittar på nåt igen.

Sista två gångerna var hemma hos henne eller mig, och blev mer fysiska. Kramar, smekningar osv. Försökte lite diskret med en kyss, men hon verkade stel. Fine, whatever. Vill inte gå för fort fram med någon man jobbar med, känner inte heller något speciellt för henne ännu.
Kvällen fortsätter utan problem, vi skiljs åt.

Sedan hörs vi inte på närmare en vecka. Konstigt då hon senaste månaden hört av sig med max 3-4 dagars mellanrum. Jag drar iväg nåt roligt sms, frågar hur läget är. Får ett halvkallt svar utan motfråga. Försöker hålla konvon vid liv, men tröttnar efter några meningsutbyten
Några dagar senare - testar igen. Samma skit.

Nu är det 2-3 veckor sen hon tog kontakt senast. Då vi jobbar ihop säger hon ingenting, närmast ignorerar en. När man försöker säga nåt så är hon kall och "whatever".
Däremot går hon runt och slår på en till och från, jävligt hårt dessutom. Säger dryga saker.
När andra killar skämtar med henne är hon som hon brukade vara mot mig, dvs flörtig och skämtar tillbaks.

Vad kan ha hänt? Ska jag bara totalignorera henne tills hon viker sig (om det händer dvs) eller ska jag svälja stoltheten och försöka hålla kontakten vid liv ett par gånger i veckan?
2013-08-09,22:49,
Inlägg: #2
Tjej blev tvärkall över en vecka. Vafan hände?
Haha hände mig exakt samma sak för några månader sen.

En brud skrev på facebook, hon är jävligt fräsch, hon tog iniativ till alla samtal svarade jag inte inom 3 timmar så kom det ett nytt meddelande. Hon tog mitt nummer och skrev varje dag, skickade bilder, gav mig komplimanger och själv gjorde jag inge större väsen av mig. Det enda jag och den här bruden hade gemensamt var att vi hade gått på samma skola.

Så en dag fråga hon om vi skulle träffas, sagt och gjort hon började genast hitta på ursäkter direkt att hon såg för jävlig ut just nu så jag skulle ha överseende med hennes kläder(brudar) Mötte henne mitt i en snöstorm, gav henne en kram och gick hem till mig, vi satte oss under en filt och slog på en film, fick henne att skratta många gånger så tänkte att det här är ett easy target, sen ringde hennes brorsa och hon var tvungen att dra hon sa att hon skulle höra av sig när hon kommit hem.

Det gick två veckor, sen skrev jag och frågade hur läget var, allt var bra, så då passade jag på och fråga om hon hade lust att ta en promenad någon dag, sen dess har det varit helt tyst.
2013-08-09,23:03, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-08-09,23:03 av {2} russel.)
Inlägg: #3
Tjej blev tvärkall över en vecka. Vafan hände?
Inte direkt erfarat detta vad jag kommer på. Men jag skulle nog totalignorera. Som jag ser det så vill hon vill att du ska hunda nu, gör inte det. Du har ju ändå försökt ta kontakt 1-2 ggr, nöj dig där. Nu spelar hon bara spel. Om du ignorerar så visar du att du vet wzup och hon lär komma tillbaka då, förr eller senare. Däremot att hon ska slå dig och skit. wtf?
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-08-10,00:08,
Inlägg: #4
Tjej blev tvärkall över en vecka. Vafan hände?
Inte erfarat heller men låter som att något hände när ni var hemma och du ville kyssa henne. Kan det vara så att hon "gav upp" hoppet när ni inte strulade sista gången ni sågs och nu "går vidare"? Hon kanske väntade sig att du skulle take the lead och strula med henne. Jag vet inte säkert men får lite den feelingen.

Att hon är dryg mot just dig på jobbet, men inte förstör den professionella dialogen hon måste ha med dig är väl hennes problem, men att hon slår dig på jobbet är ju förfan oacceptabelt.
Life is a game.
2013-08-10,00:26, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-08-10,00:26 av {2} Evilvalle.)
Inlägg: #5
Tjej blev tvärkall över en vecka. Vafan hände?
Nooblet Skrev:Tja!

Är just nu i en situation som är jävligt knepig. En tjej jag jobbar med visade intresse och ville göra något utanför jobbet. Gick och tog på mig hela tiden, initierade kontakt osv.

Vi umgicks 5-6 gånger under en månad, flesta gångerna på hennes initiativ då jag ofta är jävligt upptagen och inte har tid att planera in saker hur som helst. Vi har skitkul tillsammans, hon vill att vi hittar på nåt igen.

Sista två gångerna var hemma hos henne eller mig, och blev mer fysiska. Kramar, smekningar osv. Försökte lite diskret med en kyss, men hon verkade stel. Fine, whatever. Vill inte gå för fort fram med någon man jobbar med, känner inte heller något speciellt för henne ännu.
Kvällen fortsätter utan problem, vi skiljs åt.

Sedan hörs vi inte på närmare en vecka. Konstigt då hon senaste månaden hört av sig med max 3-4 dagars mellanrum.

Testar dig för att se om hon fått dig hookad / om du bryr dig om hennes bekräftelse / om hon lyckats få dig investerad i henne / om hon kan få dig ur balans genom att sluta höra av sig.

Citat: Jag drar iväg nåt roligt sms, frågar hur läget är. Får ett halvkallt svar utan motfråga. Försöker hålla konvon vid liv, men tröttnar efter några meningsutbyten

Shit-test failed, hade du väntat några dagar till hade hon börjat fundera över varför du inte hör av dig samt omedvetet fått klart för sig att du klarat av testet - hon hade hört av sig och du hade då fortfarande haft the upper hand.

Citat:Några dagar senare - testar igen. Samma skit.

Ännu mer failed, hon VET nu att du vill ha henne mer än hon vill ha dig: Makten är i hennes händer, hon känner kontroll - Känslan av kontroll är direkt kopplad till känslan av attraktion/kärlek - Desto mindre kontroll vi har, desto starkare känslor - Desto mer kontroll vi har över partnern: Desto svagare känslor.


Citat:Nu är det 2-3 veckor sen hon tog kontakt senast. Då vi jobbar ihop säger hon ingenting, närmast ignorerar en. När man försöker säga nåt så är hon kall och "whatever".
Däremot går hon runt och slår på en till och från, jävligt hårt dessutom. Säger dryga saker.
När andra killar skämtar med henne är hon som hon brukade vara mot mig, dvs flörtig och skämtar tillbaks.

Ett väntat "resultat".

Citat:Vad kan ha hänt? Ska jag bara totalignorera henne tills hon viker sig (om det händer dvs) eller ska jag svälja stoltheten och försöka hålla kontakten vid liv ett par gånger i veckan?

Det du gör är att:

1. Bestäm dig för att detta är OVER, radera henne från din skalle: Det enda hon är just nu är ett objekt for your own amusement.
2. Driv med henne utan att förvänta dig någon respons what so ever: Ditt mission är att reta henne, hennes reaktion är irrelevant - Sålänge du är retsam/dryg mot henne så ger du dig själv en klapp på axeln.

Detta kommer resultera i:

1. Hon kommer bli nyfiken och undra om hon fortfarande har kontroll över dig - Då du uppenbarligen framstår som att du inte bryr dig öht, du har inga problem alls att driva med henne men responsen hon ger är IRRELEVANT (i början kommer hon vara likgiltig).

2. Hon kommer börja investera tankar i dig vilket kommer resultera i att hon snart är i behov av din bekräftelse.

3. Hon kommer ta kontakt, troligtvis över text då det är tryggare. Då hon gör det är du LÅNGSAM på att svara, kom ihåg, hon "Finns inte" för dig längre. Var relativt kall och kort över text, men FORTSÄTT att driva med henne at work, detta kommer skapa confusement i hennes skalle där hon inte vet varken ut eller in, hon bara MÅSTE få din bekräftelse nu.

4. Gå med på att träffas.

5. Stoppa in penis.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-08-10,00:32,
Inlägg: #6
Tjej blev tvärkall över en vecka. Vafan hände?
Evilvalle Skrev:Testar dig för att se om hon fått dig hookad / om du bryr dig om hennes bekräftelse / om hon lyckats få dig investerad i henne / om hon kan få dig ur balans genom att sluta höra av sig.



Shit-test failed, hade du väntat några dagar till hade hon börjat fundera över varför du inte hör av dig samt omedvetet fått klart för sig att du klarat av testet - hon hade hört av sig och du hade då fortfarande haft the upper hand.



Ännu mer failed, hon VET nu att du vill ha henne mer än hon vill ha dig: Makten är i hennes händer, hon känner kontroll - Känslan av kontroll är direkt kopplad till känslan av attraktion/kärlek - Desto mindre kontroll vi har, desto starkare känslor - Desto mer kontroll vi har över partnern: Desto svagare känslor.




Ett väntat "resultat".



Det du gör är att:

1. Bestäm dig för att detta är OVER, radera henne från din skalle: Det enda hon är just nu är ett objekt for your own amusement.
2. Driv med henne utan att förvänta dig någon respons what so ever: Ditt mission är att reta henne, hennes reaktion är irrelevant - Sålänge du är retsam/dryg mot henne så ger du dig själv en klapp på axeln.

Detta kommer resultera i:

1. Hon kommer bli nyfiken och undra om hon fortfarande har kontroll över dig - Då du uppenbarligen framstår som att du inte bryr dig öht, du har inga problem alls att driva med henne men responsen hon ger är IRRELEVANT (i början kommer hon vara likgiltig).

2. Hon kommer börja investera tankar i dig vilket kommer resultera i att hon snart är i behov av din bekräftelse.

3. Hon kommer ta kontakt, troligtvis över text då det är tryggare. Då hon gör det är du LÅNGSAM på att svara, kom ihåg, hon "Finns inte" för dig längre. Var relativt kall och kort över text, men FORTSÄTT att driva med henne at work, detta kommer skapa confusement i hennes skalle där hon inte vet varken ut eller in, hon bara MÅSTE få din bekräftelse nu.

4. Gå med på att träffas.

5. Stoppa in penis.

Riktigt fint. Fyfan vad bra skit!
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-08-10,14:07,
Inlägg: #7
Tjej blev tvärkall över en vecka. Vafan hände?
Evilvalle Skrev:Testar dig för att se om hon fått dig hookad / om du bryr dig om hennes bekräftelse / om hon lyckats få dig investerad i henne / om hon kan få dig ur balans genom att sluta höra av sig.



Shit-test failed, hade du väntat några dagar till hade hon börjat fundera över varför du inte hör av dig samt omedvetet fått klart för sig att du klarat av testet - hon hade hört av sig och du hade då fortfarande haft the upper hand.



Ännu mer failed, hon VET nu att du vill ha henne mer än hon vill ha dig: Makten är i hennes händer, hon känner kontroll - Känslan av kontroll är direkt kopplad till känslan av attraktion/kärlek - Desto mindre kontroll vi har, desto starkare känslor - Desto mer kontroll vi har över partnern: Desto svagare känslor.




Ett väntat "resultat".



Det du gör är att:

1. Bestäm dig för att detta är OVER, radera henne från din skalle: Det enda hon är just nu är ett objekt for your own amusement.
2. Driv med henne utan att förvänta dig någon respons what so ever: Ditt mission är att reta henne, hennes reaktion är irrelevant - Sålänge du är retsam/dryg mot henne så ger du dig själv en klapp på axeln.

Detta kommer resultera i:

1. Hon kommer bli nyfiken och undra om hon fortfarande har kontroll över dig - Då du uppenbarligen framstår som att du inte bryr dig öht, du har inga problem alls att driva med henne men responsen hon ger är IRRELEVANT (i början kommer hon vara likgiltig).

2. Hon kommer börja investera tankar i dig vilket kommer resultera i att hon snart är i behov av din bekräftelse.

3. Hon kommer ta kontakt, troligtvis över text då det är tryggare. Då hon gör det är du LÅNGSAM på att svara, kom ihåg, hon "Finns inte" för dig längre. Var relativt kall och kort över text, men FORTSÄTT att driva med henne at work, detta kommer skapa confusement i hennes skalle där hon inte vet varken ut eller in, hon bara MÅSTE få din bekräftelse nu.

4. Gå med på att träffas.

5. Stoppa in penis.

Bra råd!
För att svara på din "shit test failed". Jag gillar att prata och umgås med folk. Att jag hör av mig då och då handlar mest om att man vill roa sig själv lite, hålla kontakten osv. När jag skriver med 3,5,7,14 dagars mellanrum så ser jag det inte direkt som att jag tofflar efter någon, eller som om jag är "investerad i henne".
Just nu är det bara hålla kontakten med en polare-stadiet, hon är inget mer för mig än så. Hur lång tid kan gå innan man skriver igen?
2013-08-10,14:52,
Inlägg: #8
Tjej blev tvärkall över en vecka. Vafan hände?
Evilvalle Skrev:Bra Skit

Guld fan!
2013-08-10,15:13, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-08-10,15:14 av {2} godsgift.)
Inlägg: #9
Tjej blev tvärkall över en vecka. Vafan hände?
Nooblet Skrev:Bra råd!
För att svara på din "shit test failed". Jag gillar att prata och umgås med folk. Att jag hör av mig då och då handlar mest om att man vill roa sig själv lite, hålla kontakten osv. När jag skriver med 3,5,7,14 dagars mellanrum så ser jag det inte direkt som att jag tofflar efter någon, eller som om jag är "investerad i henne".
Just nu är det bara hålla kontakten med en polare-stadiet, hon är inget mer för mig än så. Hur lång tid kan gå innan man skriver igen?

There is no polare-stadiet. Men and women can't just be friends.

[video=youtube;T_lh5fR4DMA]http://www.youtube.com/watch?v=T_lh5fR4DMA[/video]
2013-08-10,15:15,
Inlägg: #10
Tjej blev tvärkall över en vecka. Vafan hände?
Nooblet Skrev:Bra råd!
För att svara på din "shit test failed". Jag gillar att prata och umgås med folk. Att jag hör av mig då och då handlar mest om att man vill roa sig själv lite, hålla kontakten osv. När jag skriver med 3,5,7,14 dagars mellanrum så ser jag det inte direkt som att jag tofflar efter någon, eller som om jag är "investerad i henne".
Just nu är det bara hålla kontakten med en polare-stadiet, hon är inget mer för mig än så. Hur lång tid kan gå innan man skriver igen?

Förstår hur du menar, dock är risken att hon har en helt annan perception av det hela väldigt stor: Dvs du agerar si och så för att det helt enkelt är sån du "är" - Men hon kan fortfarande få uppfattningen som att du är "needy".

Strunta i tiden, 3 veckor eller 15 år - Vi måste få henne att investera mer i dig (och höra av sig), och det gör vi genom att agera så som jag nyss sa.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-08-10,15:24,
Inlägg: #11
Tjej blev tvärkall över en vecka. Vafan hände?
Evilvalle Skrev:Förstår hur du menar, dock är risken att hon har en helt annan perception av det hela väldigt stor: Dvs du agerar si och så för att det helt enkelt är sån du "är" - Men hon kan fortfarande få uppfattningen som att du är "needy".

Strunta i tiden, 3 veckor eller 15 år - Vi måste få henne att investera mer i dig (och höra av sig), och det gör vi genom att agera så som jag nyss sa.

I see. Jag. Personligen så tröttnar jag väldigt fort om en tjej aldrig hör av sig / svarar drygt. Du tror inte det finns nån risk att hon tänker "han är inte alls intresserad, är bara dryg och hör aldrig av sig. Fuck that!"? Sen grejen att hon ska slå en är fett weird. Brukar skämta med "akta så du inte skadar handen", men man undrar ju varför i helvete hon beter sig så på jobbet
2013-08-10,15:46,
Inlägg: #12
Tjej blev tvärkall över en vecka. Vafan hände?
Man "försöker inte diskret med en kyss"

Du tittar i hennes ögon, sen på hennes läppar, sen upp igen, sen boom in för kyssen. Fjantar du eller försöker kyssa diskret så kommer man faila 9 ggr av 10
2013-08-10,15:56, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-08-10,16:01 av {2} Nooblet.)
Inlägg: #13
Tjej blev tvärkall över en vecka. Vafan hände?
Toledo Skrev:Jag tror också det beror på att du inte eskalerade tillräckligt snabbt.

Eskalera snabbt har jag gjort förr med dåliga resultat. Jag jobbar med tjejen och vill helst undvika att få ett kasst rykte. Att vi kramats och kelats 2/2 gånger som vi setts privat ser jag inte som dålig eskalering. Kan tillägga att bruden nyligen dumpat sin kille. Vill inte bli en rebound, så jag tar det Chill.
Edit: vill inte ses som någon som "bara vill ligga". Har själv erfarat hur fort man ryker om man kör på den stilen. Låta tjejen komma till en har funkat bra hittills.
2013-08-10,16:06,
Inlägg: #14
Tjej blev tvärkall över en vecka. Vafan hände?
Det finns en tid och plats för allt. Att tvinga fram ett hångel med en arbetskamrat 2a gången vi ses privat ser jag inte som en så jäkla smart strategi. Det visar ju bara vad jag vill, att jag är på osv. Då vet hon till 100% att jag är intresserad, och kan dissa hur mycket hon vill
2013-08-10,16:32,
Inlägg: #15
Tjej blev tvärkall över en vecka. Vafan hände?
Nooblet Skrev:Det finns en tid och plats för allt. Att tvinga fram ett hångel med en arbetskamrat 2a gången vi ses privat ser jag inte som en så jäkla smart strategi. Det visar ju bara vad jag vill, att jag är på osv. Då vet hon till 100% att jag är intresserad, och kan dissa hur mycket hon vill

Varför skulle hon dissa dig för att du "visar vad du vill"? Du ÄR väl både intresserad och vet vad du vill?
2013-08-10,17:28,
Inlägg: #16
Tjej blev tvärkall över en vecka. Vafan hände?
godsgift Skrev:Varför skulle hon dissa dig för att du "visar vad du vill"? Du ÄR väl både intresserad och vet vad du vill?

Har varit med om att tjejer blivit kalla förut pga att man blir för fysisk för fort. Då får man direkt stämpeln "vill bara ligga" och allt du gör och säger därefter kommer ses som raggningsförsök
2013-08-10,17:41,
Inlägg: #17
Tjej blev tvärkall över en vecka. Vafan hände?
Bubblan Skrev:Inte erfarat heller men låter som att något hände när ni var hemma och du ville kyssa henne. Kan det vara så att hon "gav upp" hoppet när ni inte strulade sista gången ni sågs och nu "går vidare"? Hon kanske väntade sig att du skulle take the lead och strula med henne. Jag vet inte säkert men får lite den feelingen.

Att hon är dryg mot just dig på jobbet, men inte förstör den professionella dialogen hon måste ha med dig är väl hennes problem, men att hon slår dig på jobbet är ju förfan oacceptabelt.

Inget speciellt hände! Det är ju det som är så sjukt! Vi snackade, såg film, myste. Jag är inte ute efter nån flickvän just nu, och det vet hon. Däremot umgås man ju gärna med brudar och "har kul", men om hon och jag bara är vänner så är det skitsamma för min del, jag bryr mig inte. Jag undrar bara vad hennes beteende kan bero på. Varför blir hon bitchig och fittig bara sådär över en natt? Att hon är sur över att jag inte hångla upp henne håller inte, jag hade däremot fattat om hon försökt och jag nobbat henne.
2013-08-10,19:31,
Inlägg: #18
Tjej blev tvärkall över en vecka. Vafan hände?
Toledo Skrev:Hon ville att något skulle hända, du tog inte initativ. hon gav dig två chanser, alltså ni sågs två gånger.
Hon gav upp och tappa intresset.

Det finns en jättebra RSD eller PU video på youtube om det. Där någon berättar att man har en liten chans, tar man inte den så är det kört. Någon som vet vilken de är? Måste hitta den för den är grym.

Alltså detta har hänt mig två gånger. Ifall du vill ha en tjej, så ska du knulla henne. Så är det. Då har du övertaget, då är det du som har nått ditt mål, och då är det hon som börjar jaga dig. Kvinnor blir väldigt väldigt mycket mer emotionellt intresserade av en man efter de har sex. Jag tror det beror på att först så blir du mycket mer needy och unreaktive. Du har fått de du vill ha, du bryr dig inte lika mycket längre, sedan tror jag också att kvinnor har det programmerat att när de väl har haft sex med någon så vill de stanna med personen, tror också de har lite med ASD att göra.

Ok intressant! Ligger säkert nåt i det du säger. Men hon hade precis gjort slut med sin kille och jag vill inte riskera ett rykte på jobbet. Någonstans borde hon väl förstå det? Eller är det helkört tror du? Hade lätt kunnat hångla upp henne, men samtidigt vet man ju aldrig om hon faktiskt va intresserad av nåt mer eller bara vill umgås.
Aja finns det nån chans att fixa det här? Skiter som sagt i förhållande, men gillar henne som person
2013-08-10,20:58,
Inlägg: #19
Tjej blev tvärkall över en vecka. Vafan hände?
Nooblet Skrev:Har varit med om att tjejer blivit kalla förut pga att man blir för fysisk för fort. Då får man direkt stämpeln "vill bara ligga" och allt du gör och säger därefter kommer ses som raggningsförsök

Nooblet Skrev:Ok intressant! Ligger säkert nåt i det du säger. Men hon hade precis gjort slut med sin kille och jag vill inte riskera ett rykte på jobbet. Någonstans borde hon väl förstå det? Eller är det helkört tror du? Hade lätt kunnat hångla upp henne, men samtidigt vet man ju aldrig om hon faktiskt va intresserad av nåt mer eller bara vill umgås.
Aja finns det nån chans att fixa det här? Skiter som sagt i förhållande, men gillar henne som person

Toledo skrev bra grejer, hon har varit ensam med dig två gånger och du har inte gjort din plikt som man och tagit det vidare. Visst att att inte riskera ett rykte osv är väl gulligt, men det är för barn. Spelar det verkligen någon roll om dina jobbarpolare får reda på att du är en kåt man som gick efter vad du ville ha? Känns som att du kör en del "playing to not lose" istället för "playing to win". Tror det är den videon/artikeln Toledo snackar om också. Anyway, hittar den inte nu men någon annan kan säkert länka den Smile
2013-08-10,21:20,
Inlägg: #20
Tjej blev tvärkall över en vecka. Vafan hände?
godsgift Skrev:Toledo skrev bra grejer, hon har varit ensam med dig två gånger och du har inte gjort din plikt som man och tagit det vidare. Visst att att inte riskera ett rykte osv är väl gulligt, men det är för barn. Spelar det verkligen någon roll om dina jobbarpolare får reda på att du är en kåt man som gick efter vad du ville ha? Känns som att du kör en del "playing to not lose" istället för "playing to win". Tror det är den videon/artikeln Toledo snackar om också. Anyway, hittar den inte nu men någon annan kan säkert länka den Smile

Så du säger att hela vår "relation", hela hennes vilja till att både snacka och umgås, fuckades upp så totalt av att jag inte hångla med henne att hon måste bete sig fittigt och dissig? Hon blev så arg och trött att hon måste slå mig när vi ses, totalignorera och vara kall, när hon för 1 vecka sedan velat snacka och ses?

Att man smekte henne över läpparna, halsen, magen, insidan av låren, etc etc. Det är ingen riktig eskalering, utan mun mot mun, det är där magin sker?
Som jag tidigare skrev. Jag har testat "rakt på sak" approachen förr. Det funkade sådär - fick ligga i många fall men tjejen verkade få nån slags buyers remorse och hörde aldrig mer av sig igen. Eskalering för fort helt enkelt. Har testat ta det lugnare nu och det har funkat jäkligt bra hittills, det är bara hon som blivit kall utan anledning.

Sorry, men har svårt att se hur allt skulle ha gått åt helvete BARA för att vi inte kysstes. Om vi setts 5+ gånger, ensamma, hon gjort massa närmanden och jag missat, visst. Men som nu?


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Hjälp med nyfunnen tjej! / hantering av crush? Frogged 4 2,412 2016-05-12,15:16
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight
  tjej som är långsam på sms Parafras 20 13,288 2016-03-21,23:37
Senaste inlägg:: tay
  Komplicerat situation med en tjej jag har känslor för Fiskarn 14 6,194 2016-01-29,20:31
Senaste inlägg:: Willson
  Om ens tjej har haft ex kille som var bad boy, ska man stay away? tay 7 2,949 2016-01-17,03:51
Senaste inlägg:: godsgift
  Hur agera på gymmet mot en tjej mewtoo 4 5,027 2015-02-05,17:56
Senaste inlägg:: Schlinus
  Tjej och träff, vad gjorde jag fel? Dowgeni 13 7,784 2014-05-27,12:21
Senaste inlägg:: illdan
  Intresserad av en tjej, klantat mig. Tenga 3 2,619 2013-12-10,14:32
Senaste inlägg:: Willson
  Tjejer som hela tiden säger "haha hoppas du träffar någon tjej ikväll då" slyngel 9 5,974 2013-10-25,21:29
Senaste inlägg:: Badboll
  Tjej som avbokar hela tiden! selected 10 4,707 2013-05-19,17:47
Senaste inlägg:: casey
  Söt tjej, chodear ofc. Nystart 3 1,734 2013-03-26,21:20
Senaste inlägg:: trollface

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}