RE: Komplicerat situation med en tjej jag har känslor för
(2016-01-26,17:09)fisk Skrev: Hon lär ju knappast bli mindre strulig om ni börjar träffas seriösare, dessutom är du på andra sidan jorden. Skit i henne och bygg upp riktig abundance istället, som du verkar pusha där så är det väl bara en tidsfråga innan du har sexual abunance på riktigt, då är hon nog inte lika intressant längre.
Visserligen, pushar hårt i nuläget och träffar mycket nya tjejer och har 2 klockrena som bara väntar. Igår smsade den gifta thaien 2 ggr men jag var med några kompisar och firade Australia day så hon drog hem istället för med mig.
(2016-01-26,18:36)Parafras Skrev: Bra gjort.
"It feels like youre playing with me" = dåligt. Hon ska inte rubba dig alls, du "märker" inte ens av att hon spelar och är weird (ska hon tro). Nämn inte sånt mer.
Fast känner jag att hon spelar säger jag ju det och att det beteendet inte är okej för mig. Jag har sagt att jag uppskattar alla ord men det jag bryr mig om är hennes agerande och om hon spelar så drar jag och hon förlorar mig.
Fråga inte vad, säg "okok" nästa gång. Att hon känner sig "osäker" är inte en dålig sak, tvärtom. Du ska ha många tjejer runt dig, ursäkta dig inte för det. Då kommer det gå åt helvete.
I call bullshit på resten, hon känner sig visst good enough för dig. Strunta i det.
True, borde inte hakat upp mig på detta men ville veta. Jag har däremot aldrig bett om ursäkt för att jag har många tjejer runt mig. Mitt svar på när hon sa jag hade tjejer runt om mig hela tiden var typ. Okaaay, men vi är inte ihop så jag kommer fortsätta träffa andra och du får göra detsamma. Däremot är du den som jag träffat flest ggr eftersom jag tycker du är speciell.
Du skulle inte nämnt att du vill "mer", låt tjejen vara den som tar förhållandet till nästa nivå. Nu styr hon allt, HON säger att hon vill sakta ner osv. Bra att du satte ner foten och sa att du inte är intresserad av vänskap, DOCK hade du kunnat säga "mm yeah me to, this doesnt feel right, your to blond" och sen fortsatt i vanlig ordning (dock hört av dig mindre).
Mmmm, ev har hon tenderat att ta upp "förhållandet" ett par ggr då hon frågat hur min plan är för henne mm men jag har sagt att jag bara vill fortsätta träffas och se var det leder.
Att hon dras till sitt ex, som är douchebag och idiot, är inget nytt för tjejer.
JA hon är investerad, fortsätt ligg med henne om det går men ta ett steg tillbaka. Du måste få tillbaka framen, mitt tips är;
Hör inte av dig, låt hon göra det (BE COOL)
Svara artigt men inte överexalterat, lite off (Va? Har Fiskarn träffat en annan? fan! Måste få tbx han amagaaad, he's such a diamond and I didnt see it!!!)
Precis, det vet jag.
Yep kommer bli mer off nu, kommer försöka boka in lite fler träffar istället. Samt att svara långsammare på meddelande och försöka skjuta in lite mystik i mina meddelande så hon inte vet var hon har mig. För i nuläget, om jag inte svarar på ett bra tag brukar hon fråga om jag är där. Så då blir det mer kort, "varit på äventyr med en kompis några timmar". Dessutom har jag rätt mycket tjejer omkring mig när vi festar så ska ev försöka att använda snapchats mystoryfunktion lite mer.
NEJ.
Ta ett steg tillbaka och låt henne investera, fråga inte om ni skall ses än utan låt henne skriva och ta initiativ sedan om någon vecka - om hon ej frågat - så kollar du om hon är sugen på en öl. Om hon tar upp pojkvännen "Yeah you should see him, he sounds pretty cool =)"
Gör annat nu, du är alldeles för investerad, ut och sup och snacka med andra tjejer. Personligen tror jag det är svårt att byta rollerna, då mååååånga hamnat här men det brukar inte gå så bra, tyvärr.
Det är mina tips, lycka till!
Yes så får det bli. Hon får styra nästa träff. Ger det till nästa onsdag annars kanske jag droppar ett meddelande. Yep honom har jag mest ignorerat men kommer det på tal blir att lovorda honom och framställa mig som sämre. Blir att dra fram kalendern och se om jag hittar några luckor att fylla denna veckan.
Update kommer.
|