LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Komplicerat situation med en tjej jag har känslor för
|
2016-01-27,02:06,
|
|||
|
|||
RE: Komplicerat situation med en tjej jag har känslor för
I feel you bro. Bra poäng här av Parafras men när hon säger att hon inte känner sig good enough för dig skulle jag inte säga det nödvändigtvis är bullshit. En tjej kan väl känna sig väl lika lite värd en man, som en man som inte har sitt shit together känner sig bredvid en top-model som är omsvärmad av andra män, speciellt en tjej som är osäker med dålig självkänsla som ju hon tydligt visar. Haft depression och trasigt förhållande bakom sig. Tror definitivt att hon kan känna så här.
Normalt sett vill tjejer fånga killar som är lite smartare än dem, lite starkare psykiskt osv. så det är inget dåligt om inte hennes självkänsla är totalt nere i botten. Men japp, hon mindfuckar dig totalt och du måste fråga dig om du orkar hålla på med ett struligt ex i kulisserna helt enkelt - sätt tydliga ramar för vad du tycker är ok och inte, följ dem och låt henne göra sitt medan du har det awesome på din kant och kommunicera att du badar i kvinnor men att hon är speciell för dig av nämnda anledningar. Lättsamt och kul, no biggie. Let her persue. Men var stark i dina beliefs och handlingar och låt inte hennes velande/osäkerhet påverka din lycka. Du befinner dig på en awesome plats med havet full av fiskar där det finns minst 1000 anledningar att le. |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Användare som tittar på tråden: 4 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}