LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Komplicerat situation med en tjej jag har känslor för
|
2016-01-27,02:39,
(Detta inlägg ändrades senast: 2016-01-27,03:23 av {2} Fiskarn.)
|
|||
|
|||
RE: Komplicerat situation med en tjej jag har känslor för
(2016-01-27,02:06)bcude Skrev: I feel you bro. Bra poäng här av Parafras men när hon säger att hon inte känner sig good enough för dig skulle jag inte säga det nödvändigtvis är bullshit. En tjej kan väl känna sig väl lika lite värd en man, som en man som inte har sitt shit together känner sig bredvid en top-model som är omsvärmad av andra män, speciellt en tjej som är osäker med dålig självkänsla som ju hon tydligt visar. Haft depression och trasigt förhållande bakom sig. Tror definitivt att hon kan känna så här. Ja, hon har ju sagt det tre gånger och jag kan tänka mig att hon blir osäker då vissa av tjejerna jag umgås med är väldigt vackra (bla några latinas i mitt sharehouse).. Därför jag försökt kommunicera till henne varför hon är speciell när hon sagt så och att jag är en kille som värderar min tid och det faktum att jag väljer att spendera min tid med henne borde hon se som något bra. Thx, riktigt bra ord! Ska försöka bli hårdare med mina ramar för när jag satt dem förut har det faktiskt gått bättre och hon har investerat mer. Överlag är mitt liv fullt med aktiviteter, hänga med kompisar, daygame, träffa tjejer, festa, jobba, göra mixtapes, lära mig fl studio, gå på events, stranden..... igår kände jag mig förstörd efter samtalet och lite halvt när jag gick o la mig men när jag gör saker så tänker jag inte ens på det. Är mest vid dötid vilket jag knappt har. Så lyckan finns här definitivt. Oavsett om jag dissar henne eller fortsätter nästa vecka kommer jag ha samma awesome liv som veckan innan. (2016-01-27,02:26)Nalirot Skrev: Kul att höra du tar in det mannen. Thx mannen! Du behöver verkligen inte ursäkta dig för din post. Uppskattar all form av feedback även om den raserar det jag "vill" höra. Det som borde skrivas, det bör skrivas utan censur. Hänger inte riktigt helt med på vad du menar med gamead av livet och att falla i sina egna gropar. |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Användare som tittar på tråden: 2 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}