LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Tjejer som byter personlighet när man addar dom på skype/msn
2012-10-14,13:04,
Inlägg: #1
Tjejer som byter personlighet när man addar dom på skype/msn
Har varit med om detta en del, man skriver med en tjej på en chat/community/dejting-sida och hon verkar på som fan. Sen går man vidare till msn och där blir hon plötsligt dryg, bitchig och ointresserad. Jävligt irriterande.
En möjlig förklaring är att dom bara är ute efter bekräftelsen att "adda" någon men det kan inte gälla för alla.
2012-10-14,13:41,
Inlägg: #2
Tjejer som byter personlighet när man addar dom på skype/msn
yes hänt många gånger, och jag tror som dig >>> bekräftelsesökande bitches.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-10-14,14:03,
Inlägg: #3
Tjejer som byter personlighet när man addar dom på skype/msn
Känner igen det också, gäller även när man börjar smsa med dem och väl ska styra upp något, de är seega som fan. Jag brukar bara skita i att skriva till dem, sen dyker det in något sms efter någon dag "hej, vart tog du vägen?" brukar svara "grävde ner mig i trädgården"..

Tycker det är OERHÖRT svårt att hitta VETTIGA brudar över internet, de finns men svåra att hitta.. de flesta är sjukt pantade :p
2012-10-14,14:17,
Inlägg: #4
Tjejer som byter personlighet när man addar dom på skype/msn
Flera tjejer som "bara går in på dejtingsiten för komplimangerna". Precis som många tjejer går ut på krogen för uppmärksamhet och ego-boost.

En för snabb close på dejtingsiten kanske kan vara en anledning. Om hon får investera mer innan man tar det till sms eller vad det nu är så är hon nog mer benägen att visa sig från sin bästa sida. Stor skillnad på ett nr-close och ett BRA nr-close IMO.
2012-10-14,14:35,
Inlägg: #5
Tjejer som byter personlighet när man addar dom på skype/msn
TheD Skrev:Flera tjejer som "bara går in på dejtingsiten för komplimangerna". Precis som många tjejer går ut på krogen för uppmärksamhet och ego-boost.

En för snabb close på dejtingsiten kanske kan vara en anledning. Om hon får investera mer innan man tar det till sms eller vad det nu är så är hon nog mer benägen att visa sig från sin bästa sida. Stor skillnad på ett nr-close och ett BRA nr-close IMO.

+1, spektrumet är brett
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-10-15,18:15,
Inlägg: #6
Tjejer som byter personlighet när man addar dom på skype/msn
trollface Skrev:Känner igen det också, gäller även när man börjar smsa med dem och väl ska styra upp något, de är seega som fan. Jag brukar bara skita i att skriva till dem, sen dyker det in något sms efter någon dag "hej, vart tog du vägen?" brukar svara "grävde ner mig i trädgården"..

Tycker det är OERHÖRT svårt att hitta VETTIGA brudar över internet, de finns men svåra att hitta.. de flesta är sjukt pantade :p

Av min erfarenhet så känner jag lite såhär. Finns bruden på internet så är det något fel på henne. Haha.
2012-10-15,19:04,
Inlägg: #7
Tjejer som byter personlighet när man addar dom på skype/msn
WALL-E Skrev:Av min erfarenhet så känner jag lite såhär. Finns bruden på internet så är det något fel på henne. Haha.

Kan bara hålla med. Internet är inget ställe att leta flickvän direkt.. Smile
2012-10-15,19:14,
Inlägg: #8
Tjejer som byter personlighet när man addar dom på skype/msn
TheD Skrev:Kan bara hålla med. Internet är inget ställe att leta flickvän direkt.. Smile

I dagens läge så finns ju varenda jevel på internet, såsom badoo, mötesplatsen, facebook etc.
find it, fuck it, forget it.
2012-10-15,19:21,
Inlägg: #9
Tjejer som byter personlighet när man addar dom på skype/msn
TobiasK Skrev:I dagens läge så finns ju varenda jevel på internet, såsom badoo, mötesplatsen, facebook etc.

Om man ser till typ dejtingsajterna menar jag.
2012-10-15,19:46,
Inlägg: #10
Tjejer som byter personlighet när man addar dom på skype/msn
WALL-E Skrev:Av min erfarenhet så känner jag lite såhär. Finns bruden på internet så är det något fel på henne. Haha.

hahahaha, jag dör lite av det där inlägget, så jävla rätt sagt! ;P
2012-10-15,20:16,
Inlägg: #11
Tjejer som byter personlighet när man addar dom på skype/msn
WALL-E Skrev:Om man ser till typ dejtingsajterna menar jag.

Okaj, jag vet inte hur många utav de brudar jag känner som har en profil på någon dejtingsite, extremt många är det iaf.
find it, fuck it, forget it.
2012-10-15,20:25,
Inlägg: #12
Tjejer som byter personlighet när man addar dom på skype/msn
TobiasK Skrev:I dagens läge så finns ju varenda jevel på internet, såsom badoo, mötesplatsen, facebook etc.

Menade dejtingsiterna. Men jämfört med för fem år sen så är det absolut "bättre" tjejer också där idag. Och den utvecklingen lär fortsätta. En snygg tjej som är vettig i huvudet har vanligtvis en miljon options och har varken tid eller lust till internetdejting. Sen finns såklart undantag då man kan ha ett jobb som hindrar en från att träffa killar t.ex. så finns säkert nåt guldkorn också.

Snackar vi KKConfused och ONS så är däremot min kravbild på tjejen en annan och då är dejtingsiterna en guldgruva med obegränsat med såna tjejer! Smile
2012-10-16,17:35,
Inlägg: #13
Tjejer som byter personlighet när man addar dom på skype/msn
Frågade den senaste tjejen hur det kom sig att hon plötsligt betedde sig som en sur gammal disktrasa och anklagade henne för att vara en annan person. Hon bad om ursäkt och förklarade att hon hade aspbergers och var shizofren. På riktigt. Oh well. Hon gillar rape games iaf...
2012-11-14,17:17,
Inlägg: #14
Tjejer som byter personlighet när man addar dom på skype/msn
russel Skrev:yes hänt många gånger, och jag tror som dig >>> bekräftelsesökande bitches.

Råkat ut för samma och tror att det handlar mycket om det. i somras råkade jag till och med ut för en tjej som låg med mig bara för bekräftelsen också. Usch vad man kände sig smutsig. Smile

Även råkat ut för tjejer som är sitdryga på sms men om man träffas så är de inte alls dryga, riktigt störande är det i alla fall...


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Tjejer som pullar sig lite i chatten? :D Fuckzoned 3 5,689 2015-08-28,17:37
Senaste inlägg:: Fuckzoned
  Tjejer som fejkar high value på FB, det kan du också! selected 20 13,111 2014-01-24,14:03
Senaste inlägg:: tcepser
  Badoo, tjejer där måste få hybris. illdan 32 21,694 2013-10-31,16:45
Senaste inlägg:: zorro69
  Bättre svarsfrekvens från leende tjejer? TheD 9 4,723 2013-09-10,15:34
Senaste inlägg:: Commander
  Vad gör ni när ni stöter på tråkiga tjejer? trollface 11 5,123 2012-09-11,16:10
Senaste inlägg:: confused...
  Varför slutar tjejer svara? Rednales 4 2,366 2012-08-28,00:45
Senaste inlägg:: Lelo
  Teknik att avgöra om tjejer på internet är mulliga eller ej Mössan 34 14,928 2012-07-05,11:46
Senaste inlägg:: Stridskuken

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}