LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Världens konstigaste tjej, hjälp!
2012-10-15,21:36,
Inlägg: #1
Världens konstigaste tjej, hjälp!
Jag började snacka med en tjej för typ 2 månader sen, hon är en sån tjej jag skulle göra allt för att få.. I början gick allt bra, vi snacakde flera timmar varje dag.. Varje natt, camade i flera timmar, i 2 veckors tid! Hon berättade att hon pratar om mig hela tiden bland sina vänner, hon var seriös med mig.

Vi bestämde oss för att vi skulle ses, & en vecka innan vi skulle ses, så slutade hon svara helt plötsligt och detta va nog för 1 månad sen, såå slutade hon svara mig helt plötsligt och hon hörde inte av sig på flera & sen svarade hon och sa att hon fått problem hemma med familjen pga hennes ex, & sen efter det så pratar vi knappt & vi hann aldrig träffas.. & efter det har hon skickat enstaka meddelande & skrivit saknar dig hit & dit, & när jag svarat henne så har hon inte ens svarat mig!

Hon va då sån tjej som hela tiden gav mig komplimanger för mitt utseende, sa typ att jag är den bästa kille jag träffat & sjukt att jag kunnat få henne så glad eftrr hennes ex. osv

Hon festar varje helg & lägger upp nya bilder efter varje helg & verkar vara lycklig osv..
Men jag vet inte hur jag ska göra eller vad jag ska göra för att få tillbaka henne som förr?
2012-10-15,22:38,
Inlägg: #2
Världens konstigaste tjej, hjälp!
Har dy kysst henne? gjort något sexuellt med henne? för det vaerkar som att du är i the friendzone...
2012-10-15,23:00,
Inlägg: #3
Världens konstigaste tjej, hjälp!
Kanske hittat ngn annan hon e nyfiken på, vad som helst. Sluta tänk på henne gå vidare DIREKT hitta nya, lägg upp festbilder du med så får du see att hon förmodligen kmr krypandes tbx. Dessutom som dessa personer sagt som postat innan mig, som jag fatta det han ni aldrig träffats ni hade ej strulat elr ngt fysiskt alls. När du sen har ett fun life och festar och hon märker detta och börjar skriva med dig kommer du förmodligen per automatik att ej va lika intresserad av henne för du har annat på gång vilket förmodligen kommer resultera att hon börjar jaga mer.
You dont like it? Go fuck yourself.
2012-10-15,23:05,
Inlägg: #4
Världens konstigaste tjej, hjälp!
Mannen, du har tyvärr blivit friendzoned deluxe. Rätta mig gärna om jag har fel men det här låter som en "the typical nice guy" situation. Hon är inte världens konstigaste tjej, hon är precis som alla andra. Hon utnyttjade bara dig för hon tyckte antagligen det var skönt att ha någon att prata med. Komplimangerna och att hon berättade om dig för dina vänner, sånt säger hon bara för att du ska stanna hos henne. Tyvärr är det så, rena rama manipulationerna. Hon kommer forsätta höra av sig då och då bara för att få bekräftelsen av du fortfarande vill ha henne.

Det du gör fel i den här situationen är att du pratar med henne för mycket och för länge. Varför väntade du två veckor med att bestämma träff med henne? Du måste eskalera fortfare och utveckla er relation.

Men vad ska du göra nu då? Glöm henne, i alla för stunden. Ignorera henne på facebook så du slipper se alla bilder hon lägger upp och ge fan i att gå in på hennes profil. Gör som Anonymous säger, det fungerar jävligt bra. Det finns 100000 andra sköna brudar där ute, vet att det kan vara jävligt svårt att inse. Men ju fler tjejer du snackar med ju snabbare kommer du glömma denna.
Love is when you emotionally abuse her and she still comes back for more, right?
2012-10-16,13:42,
Inlägg: #5
Världens konstigaste tjej, hjälp!
Fan jobbigt & hamna där i friendzone, aldrig hamnat där innan! :S Finns det ingenting man kan göra för att komma bort därifrån?
Nej, har inte träffat henne, allting fuckades ju upp precis innan.

Hur ska jag vara om hon hör av sig? Ska jag svara? Ska jag leka som ingenting? Ska jag visa henne att hon har förlorat mig och det inte är som förr?
2012-10-16,16:28,
Inlägg: #6
Världens konstigaste tjej, hjälp!
Anledningen till att hon slutade var pga att hon kände du blev mer investerad i henne än tvärtom, nu förstår du säkerligen knappt ens vad jag menar med detta men vad jag skulle göra om jag vore du är: Glöm henne, satsa på att utveckla dig själv och dina "skills" med flickor istället under ett tag, låt säga ett år eller två, när du väl är duktig kommer du tänka tillbaka och undra varför i helvete du ens ville ha henne - och chansen är att hon under denna resans gång kommer att ta kontakt med dig och vilja hooka upp.

Läs igenom forumet, lär dig grunderna och bläddra igenom diverse böcker som frekvent blir rekommenderade här.

good luck
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-10-16,17:30,
Inlägg: #7
Världens konstigaste tjej, hjälp!
Jag håller med evilvalle till hundra. Forget her and meet other chix!
2012-10-16,18:18,
Inlägg: #8
Världens konstigaste tjej, hjälp!
Catgroove Skrev:Nja, allt detta är för reaktivt vilket gör att killen bara tänker ännu mer på tjejen genom att göra saker för hennes skull i hopp om att "en dag få henne". Han fastnar då i ett ännu värre mönster där han vill ha bekräftelse av den här tjejen.

Läste du hela mitt inlägg? Skrev nämligen "Gå vidare direkt, sluta tänk på henne" Jag talar ur egen erfarenhet ang detta med att festa hitta nya brudar och ha fun som fan, det dyker upp festbilder osv, och de ser detta, och kommer oftast tbx krypandes då det märker att du inte behöver de längre. Det har just den motsatta effekten än vad du säger, när man träffar FLERA nya fräscha brudar kommer man automatiskt glömma den bruden då man märker att man har så jävla kul utan henne och känner inget behov av att ha henne kvar i ens liv längre då man har nya chicks som man bangar och har kul med i sitt liv.
You dont like it? Go fuck yourself.
2012-10-17,00:41, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-10-17,00:52 av {2} russel.)
Inlägg: #9
Världens konstigaste tjej, hjälp!
[Image: 25168929.jpg]


Synd mannen. Nexta och framförallt LÄR dig något utav det här. Man måste faila för att lyckas.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-10-19,01:06,
Inlägg: #10
Världens konstigaste tjej, hjälp!
WOOOW, helt kört alltså enligt Er.. får lyssna på Er & fortsätta & skita it!


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  On en tjej svarar "jag vet" på komplimang, borde man hålla sig borta då? tay 2 2,423 2015-12-11,14:49
Senaste inlägg:: godsgift
  Tjej från bodycontact vill träffas (första nät-ragget) Zaxii 68 49,297 2015-03-24,00:07
Senaste inlägg:: Willson
  Träffade en tjej Sarga 23 14,001 2013-12-03,00:55
Senaste inlägg:: Sarga
  Hjälp mig snärja milfen zorro69 2 1,694 2013-09-07,17:59
Senaste inlägg:: russel
  Internet game genom att köra direkt (Behöver hjälp) Roppe 4 2,116 2013-04-26,14:58
Senaste inlägg:: trollface
  badoo game tjej flippar Beerpong 9 4,554 2013-01-25,12:55
Senaste inlägg:: Nystart
  Hjälp mig komma på ett bra svar HP felplacerad 9 4,334 2012-10-27,18:15
Senaste inlägg:: felplacerad
  Internetgame MILF hjälp Rednales 5 2,490 2012-09-21,01:12
Senaste inlägg:: WALL-E
  Quest: Hård tjej, kan ni lösa upp henne? vinividivici 1 1,043 2012-07-09,23:50
Senaste inlägg:: vinividivici
  Konstig brud, hjälp! premium 13 4,468 2012-04-23,01:57
Senaste inlägg:: WALL-E

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}