LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Jag behöver tips och råd!
2012-11-22,00:45,
Inlägg: #1
Jag behöver tips och råd!
Hej på er allihopa!

Jag skulle behöva lite proffesionellt tips gällande en tjej som jag har börjat tycka om och vill träffa mer.
Jag tar det från början... Vi träffades för ett halvårsen ungefär och vi började "dejta" hitta på lite olika saker med varandra. Jag gjorde misstaget att släppa henne för jag var inte insatt på ett förhållande eller på att dejta någon för tillfället. Jag visste att jag inte skulle ha gjort så för jag ångrar det nu.


Hon blev jätte sur och vi hördes inte på flera månader förrän hon började skriva på facebook för 3 - 4 veckor sen ungefär och vi träffades på en fest förra helgen. Vi pratar om gamla minnen och hon säger att hon saknar mig och vill träffa mig. Hon åker till thailand i 3 veckor om 3 veckor och vi ska försöka hinna med att träffa varandra och hitta på något roligt innan det. Problemet är att hon ser en annan kille för tillfället och förmodligen så är det något på G mellan dem men inget stort.. Jag har viljan att kämpa för det jag vill ha och jag gör any means necessary.

Såå jag behöver lite tips om vad jag ska göra när jag träffar henne. Vi brukade alltid kröka och festa med varandra förut men det är lite enformigt och jag vill kunna göra mer saker med henne än att bara supa.
Kan förövrigt säga att jag har VÄLDIGT lätt att prata med denne och hon förstår mig bättre än vad andra gör men när sätter på mig min seducing mask så funkar det helt enkelt inte. Jag vill visa mitt förbättrade jag och kunna gå längre med bara det.

BLASTA lite tips om vad du skulle göra på den här träffen, för den är viktig och avgörande för framtiden.

TACK för mig casanovas, och ha en bra dag!
2012-11-22,01:07,
Inlägg: #2
Jag behöver tips och råd!
Hur mycket seduction har du kört? Ditt nya förbättrade jag, varför ber du om hjälp då, bara att köra på?

Ni dejtade, har ni gått hela vägen?
2012-11-22,01:28,
Inlägg: #3
Jag behöver tips och råd!
jag hat hållt på med seduction i 11 månader till och från, och som jag sa seduction funkar inte som det ska när jag är med henne det funkar bara inte och jag kan inte riktigt fokusera...
om hela vägen menas i sängen så ja
2012-11-22,01:48,
Inlägg: #4
Jag behöver tips och råd!
det låter som att du bara tänker för mycket, eller har någon form av press på att du måste få henne tillbaka.. släpp alla de tankarna och var bara dig själv.. vad är det som får dig att inte kunna fokusera? rädd för att förlora henne?
2012-11-22,12:00,
Inlägg: #5
Jag behöver tips och råd!
Varför allt detta fokus på en och samma brud? Smile
2012-11-22,18:30,
Inlägg: #6
Jag behöver tips och råd!
Jag fokuserar aldrig på en och samma brud, för jag vet vad som händer om man bara har en enda tjej som man träffar. Jag är inte needy, men jag vill inte missa chansen att få den här bruden för just nu så går jag på en väldigt smal lina, gör jag något fel så kommer jag att trilla ner och förmodligen aldrig bli mer än en vän för henne. jag är inte rädd för det men det skulle vara ett misstag jag inte skulle glömma dagen efter.
2012-11-22,20:55,
Inlägg: #7
Jag behöver tips och råd!
Aljeco Skrev:Jag fokuserar aldrig på en och samma brud, för jag vet vad som händer om man bara har en enda tjej som man träffar. Jag är inte needy, men jag vill inte missa chansen att få den här bruden för just nu så går jag på en väldigt smal lina, gör jag något fel så kommer jag att trilla ner och förmodligen aldrig bli mer än en vän för henne. jag är inte rädd för det men det skulle vara ett misstag jag inte skulle glömma dagen efter.

Det låter så jävla mycket dubbelmoral det där, "jag fokuserarinte på samma brud" och "jag vill inte missa chansen", bara det där tankesättet gör dig sjukt needy och du kommer ALDRIG ALDRIG ALDRIG lyckas få peta på henne om du tänker så där... Man up och fråga inte om hon vill ta en fika, styr henne till att få hänga med dig.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Behöver vägledning fisk 13 7,138 2015-03-02,17:52
Senaste inlägg:: patrik.g
  Behöver skriva av mig (lång läsning) Tumba 9 5,140 2014-06-24,17:36
Senaste inlägg:: Tumba
  Pojkvasker behöver hjälp! Flumrider 13 6,900 2013-12-05,09:03
Senaste inlägg:: Flumrider
  En rolig dock ovan situation! Behöver lite hjälp! Flumrider 28 11,617 2013-08-19,14:22
Senaste inlägg:: Tenga
  Flake! Behöver lite hjälp Flumrider 12 4,805 2013-08-07,06:36
Senaste inlägg:: Flumrider
  Behöver tips på ställen - Södermalm Sthlm Ragnar 4 1,865 2013-05-31,01:30
Senaste inlägg:: Jayson1

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}