LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Pojkvasker behöver hjälp!
2013-12-01,23:10,
Inlägg: #1
Pojkvasker behöver hjälp!
Tjena gänget, allt bra? Söndag, ny vecka framför oss.
Nåja, jag har ett litet problem.

Jag tror(?) att jag har gått och kärat ner mig.. Det är denna brud, ett år äldre, hon vet vem jag är och jag vet vem hon är, vi brukar hälsa med ett leende när vi ses på stan typ. Det är en sån brud jag beskriver till min polare som för "fru". Jag faller för gulliga, söta tjejer som jag tycker är "fru-material" Faller inte för bimbos med stora feta bröst som går runt med halva kläder, sådana vill man bara ha kul med. Ja som sagt, jag faller för lugna, gulliga, söta tjejer. Och hon är precis en sådan tjej. Det finns dock en och annan tvist med detta.

1) Hon kom precis ur ett rötet förhållande där hennes pojkvän var otrogen med en tjej som var en jävla massa år yngre, vill fan inte vara rebound guy.

2) En av hennes bättre kompisar pluggar jag med, och hon tycker att jag är riktigt jävla snygg, har även strulat med henne en kväll för ett tag sen. Jag har bett den här bruden i klassen, låt oss kalla henne för "Anna" att fixa en date åt mig med henne, som vi kan kalla för "Lisa".

"Anna" (hon i klassen) smsade "Lisa" (min "crush") och frågade om hon ville på date med mig, svaret blev "oj oj oj oj Wink" Och sedan svarade hon något i stil med (läste ej konvon, då jag låtsades vara oberörd) "Jag kom precis ur ett sketet förhållande, bla bla bla"

"Anna" säger detta till mig och ber mig att ge det lite tid. Nice tänkte jag, det finns hopp. Haha..

Dagen efter när vi hade labb i skolan är det en annan brud som berättar för mig att "Anna" har sagt massa saker om mig, typ hur snygg hon tycker att jag är, osv. Jag skrattade lite och frågade vad mer hon sa, "Oj det är så mycket, jag vet inte ens vart jag ska börja"

Hade även för ett tag sedan fått reda på att "Anna" (hon i klassen) hade en liten crush på mig, jag känner tyvärr inte på samma sätt även om jag inte har sagt något. Hade planerat för ett tag sedan att ligga med "Anna", men vi strulade endast och det blev lite knas, efter det fick hon känslor och jag sket i det eftersom jag inte vill ligga med henne när hon tycker om mig, vill inte fucka upp situationen ännu mer.

Iallafall, jag vill så jävla gärna få till en date med "Lisa", men samtidigt måste jag ge det tid, känner mig även jävligt dum mot "Anna", då jag har vart på henne med den här daten lite, med tanke på att hon gillar mig och det är fan hennes bästa kompis jag försöker få till en date med.

Men det sjuka är att jag ständigt tänker på "Lisa", går fan inte att sluta? Har även inte legat på ett tag (inte vart ute så ofta, upptagen med skola, och helt ärligt för att jag suger) Kan det vara så att det är kuken som styr känslorna just nu? Samtidigt känner jag att jag och "Lisa" skulle passa jävligt bra tillsammans.
Att bara gå ner och fråga henne om en date känns alldeles too much, hon kanske inte har kommit över pojkvännen än, kanske inte vill ha förhållande OSV. Känns som ett smidigt sätt att gå genom "Anna"....

Please, help out a brother! Help me med denna situation, och NEJ jag vill inte glömma henne och gå vidare!
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.
2013-12-01,23:27,
Inlägg: #2
RE: Pojkvasker behöver hjälp!
Jag resonerar så här: den dagen du känner att du trivs som fan med ditt singelliv och verkligen inte vill träffa en flickvän för att du har det så jävla bra, då är du paradoxalt nog redo för ett förhållande. För lyckas en tjej snärja dig i det läget så går du in i det av rätt anledning och inte för att fylla nåt tomrum hos dig själv.

Med det sagt så är det inte fel att beta av några flickvänner och skaffa livserfarenhet, obegränsat med sex vilket är väldigt utvecklande jämfört med 1-2 ONS i månaden. Men att träffa "den rätta" i ung ålder innan man utvecklat sig själv är jag väldigt tveksam till.
2013-12-01,23:33,
Inlägg: #3
RE: Pojkvasker behöver hjälp!
(2013-12-01,23:27)TheD Skrev: Jag resonerar så här: den dagen du känner att du trivs som fan med ditt singelliv och verkligen inte vill träffa en flickvän för att du har det så jävla bra, då är du paradoxalt nog redo för ett förhållande. För lyckas en tjej snärja dig i det läget så går du in i det av rätt anledning och inte för att fylla nåt tomrum hos dig själv.

Med det sagt så är det inte fel att beta av några flickvänner och skaffa livserfarenhet, obegränsat med sex vilket är väldigt utvecklande jämfört med 1-2 ONS i månaden. Men att träffa "den rätta" i ung ålder innan man utvecklat sig själv är jag väldigt tveksam till.

Yepp förstår dig, dock är detta ingen "random" har även vart lite smått intresserad av henne för ett bra tag sen. Har även haft flickvän mer än halva mitt "sexliv" dvs 3 år och jag är 19 just nu, vi blev dock tillsammans ganska tidigt. Vetefan vad det är, men jag är mer för relationsships än för one-nighters, som även dom kan va jävla sköna misstolka inte.

Jag förstår din poäng, men samtidigt vill jag gärna se vart det leder med denna brud..
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.
2013-12-01,23:34,
Inlägg: #4
RE: Pojkvasker behöver hjälp!
Hur gammal är du och vad är "målet" med den här tjejen?
2013-12-01,23:40,
Inlägg: #5
RE: Pojkvasker behöver hjälp!
(2013-12-01,23:34)TheD Skrev: Hur gammal är du och vad är "målet" med den här tjejen?

Skrev i förra inlägget, blev 19 iår. Målet är att försöka få till ett förhållande, inget one-night-stand dvs. Men jag planerar absolut inte att gifta mig med denna bruden om 10 år. Vill bara ha en date och se vart det leder.
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.
2013-12-01,23:46,
Inlägg: #6
RE: Pojkvasker behöver hjälp!
(2013-12-01,23:40)Flumrider Skrev: Skrev i förra inlägget, blev 19 iår. Målet är att försöka få till ett förhållande, inget one-night-stand dvs. Men jag planerar absolut inte att gifta mig med denna bruden om 10 år. Vill bara ha en date och se vart det leder.

Låter vettigt, kör på bara! Smile
2013-12-01,23:51,
Inlägg: #7
RE: Pojkvasker behöver hjälp!
(2013-12-01,23:46)TheD Skrev: Låter vettigt, kör på bara! Smile

Jag ger det tid helt enkelt och ser hur och vart det leder. Ska inte stressa fram det, just nu känner jag att om det rinner ut i sanden kan det göra det, även om jag hellre hade velat ha en date. Gaaah haha, äh jag tar det coolt och ser hur det blir helt enkelt Smile
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.
2013-12-02,10:42, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-12-02,10:42 av {2} Beerpong.)
Inlägg: #8
RE: Pojkvasker behöver hjälp!
haha tycker det känns lite väl mycket som 9:an igen, "du berätta för din kompis vad jag känner!!" Etc etc, now ta tag i dina bollar å fråga ut damen bara, Det värsta du kan få är ett nej. Å det där med förhållande, precis kommit ur ett etc, vet en kompis som blev ihop med en assnygg tjej 2 veckor (Började dom dejta då) efter hon hade blivit dumpad av sin pojkvän som knullade x antal tjejer. Möter hon en tillräckligt charmig snubben så är det gamla förhållandet long gone
Stay calm and play some beerpong
2013-12-02,13:22,
Inlägg: #9
RE: Pojkvasker behöver hjälp!
Hade en polare som satt i precis samma sits som du gör nu.

Han träffade henne och la korten på bordet, dvs sa att han trodde han vart lite småkär i henne, och frågade hur hon kände. Han fick dissen med det va inte kvar i hans huvud efteråt, kinda win-win om man gör så
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
2013-12-02,23:13, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-12-02,23:14 av {2} Flumrider.)
Inlägg: #10
RE: Pojkvasker behöver hjälp!
(2013-12-02,10:42)Beerpong Skrev: haha tycker det känns lite väl mycket som 9:an igen, "du berätta för din kompis vad jag känner!!" Etc etc, now ta tag i dina bollar å fråga ut damen bara, Det värsta du kan få är ett nej. Å det där med förhållande, precis kommit ur ett etc, vet en kompis som blev ihop med en assnygg tjej 2 veckor (Började dom dejta då) efter hon hade blivit dumpad av sin pojkvän som knullade x antal tjejer. Möter hon en tillräckligt charmig snubben så är det gamla förhållandet long gone

Haha yee, men till mitt försvar är det mer historia än det jag skrev, hon i klassen har sagt att hon ska fixa en date åt mig (av nån anledning) så jag gav denna bruden som ett förslag. Funderar på att vänta tills nästa gång jah ser henne o fråga rakt ut, både som du och Schlinus skrev.

(2013-12-02,13:22)Schlinus Skrev: Hade en polare som satt i precis samma sits som du gör nu.

Han träffade henne och la korten på bordet, dvs sa att han trodde han vart lite småkär i henne, och frågade hur hon kände. Han fick dissen med det va inte kvar i hans huvud efteråt, kinda win-win om man gör så

Yeah, det låter vettigt. Är nog det jag får köra på!
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.
2013-12-03,10:21,
Inlägg: #11
RE: Pojkvasker behöver hjälp!
1. Om du inte kan hooka en date direkt. Fixa så era kompisgäng umgås. Styr fester och dylikt.

2. Then.

3- Isolera isolera isolera.

4. ????

5. Profit!
2013-12-03,20:40,
Inlägg: #12
RE: Pojkvasker behöver hjälp!
(2013-12-03,10:21)Willson Skrev: 1. Om du inte kan hooka en date direkt. Fixa så era kompisgäng umgås. Styr fester och dylikt.

2. Then.

3- Isolera isolera isolera.

4. ????

5. Profit!

Tror tyvärr inte våra kompisgäng skulle umgås då vi är väldigt långt från varandra. Skulle dock kunna Joina hon i min klass på nästa fest som hon ska på, eftersom hon i klassen och den andra bruttan brukar festa tillsammans!
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.
2013-12-05,04:05,
Inlägg: #13
RE: Pojkvasker behöver hjälp!
Förstår inte riktigt problemet. Ge henne tid och sen ser du vad som händer?

Och vafan är det för pussy, du ber hennes bästa vän, som du vet hur en crush på dig, smsa åt dig och fråga om hon vill "date'a" dig? Varför gör du det inte själv bara...?
2013-12-05,09:03,
Inlägg: #14
RE: Pojkvasker behöver hjälp!
(2013-12-05,04:05)Tenga Skrev: Förstår inte riktigt problemet. Ge henne tid och sen ser du vad som händer?

Och vafan är det för pussy, du ber hennes bästa vän, som du vet hur en crush på dig, smsa åt dig och fråga om hon vill "date'a" dig? Varför gör du det inte själv bara...?

Om du läser mina tidigare inlägg så lär du märka att det är mer story än att jag bad henne smsa ÅT mig. Hon i klassen har varit på mig ett tag att hon ska fixa en blind-date åt mig och varje dag kommer hon med olika kandidater. Då jag en dag bad henne att fråga sin polare, då hon ändå är på mig om den där daten. Så i mitt försvar är det inte jag som är desperat och går runt o ber folk att fixa tjejer åt mig då jag själv är feg, nej nej nej.

Och yep, ger det tid och ser hur det går!
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Hjälp med nyfunnen tjej! / hantering av crush? Frogged 4 2,444 2016-05-12,15:16
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight
  Grabbar Hjälp mig!! Ni måste! Steel 31 15,022 2016-01-06,13:04
Senaste inlägg:: Willson
  Behöver vägledning fisk 13 7,139 2015-03-02,17:52
Senaste inlägg:: patrik.g
  Behöver skriva av mig (lång läsning) Tumba 9 5,142 2014-06-24,17:36
Senaste inlägg:: Tumba
  Tilltrasslad on-off relation, synpunkter och hjälp uppskattas kball 7 4,313 2014-04-11,17:19
Senaste inlägg:: kball
  En delikat situation, hjälp via PM någon? kball 3 2,404 2014-03-21,20:29
Senaste inlägg:: TheD
  En rolig dock ovan situation! Behöver lite hjälp! Flumrider 28 11,617 2013-08-19,14:22
Senaste inlägg:: Tenga
  Flake! Behöver lite hjälp Flumrider 12 4,806 2013-08-07,06:36
Senaste inlägg:: Flumrider
  Behöver tips på ställen - Södermalm Sthlm Ragnar 4 1,866 2013-05-31,01:30
Senaste inlägg:: Jayson1
  Svårigheter med att öppna tjejer i klubbmiljö, HJÄLP! MassRiot 15 5,968 2013-01-12,19:45
Senaste inlägg:: devil

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}