LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
En rolig dock ovan situation! Behöver lite hjälp!
2013-08-17,22:10,
Inlägg: #1
En rolig dock ovan situation! Behöver lite hjälp!
Tjena alla! Igår var jag ute med jobbet på en avslutningsmiddag för oss sommarjobbare. Vi var på O'Learys käka, drack och hade det riktigt trevligt. Sen säger en av polarna att jag ska gå till två brudar som sitter några bord bort och snacka med dom (dom var äldre och inte alls för snygga) Men jag som är både social och full medan jag vill bevisa för alla där att jag "vågar" och att jag inte är en kyckling, går jag bort dit, snackar med dom kör en favorit, C- VS U-leende, dom skrattar osv osv. Sen går jag tillbaka till arbetskamraterna. Tiden går vi har kul, sen reser sig dom där två tjejerna och ska dra, dom svänger förbi vårt bord och den ene ger mig en servett med sitt nummer på. Dom drar vi alla skrattar lite och jag ser att dom andra ändå tyckte att jag var lite grym, haha!

Smsar henne sen vid 2 (natten) och ringer, inget svar. Sen idag får jag svar via sms

Hej, var det dig jag träffade på O'learys igår? Jag kunde inte svara när du rinde. Min man låg och sov

Vi har smsat lite, och hon frågade om jag skulle ut idag också, vilket jag inte ska.

Men nu till frågan, hur ska jag gå tillväga? Hon är ganska många år äldre än mig, inte så super snygg och hon har en man. Hade i vanliga fall inte satsa energi på brudar som ser ut som hon gjorde, men hela situationen gör mig lite tänd, hon är äldre och är gift, eller är jag bara dum i huvet? Och jag får lite skuldkänslor för hennes man när jag tänker på allting. Så därför är jag jättetacksam för svar! Kommer förmodligen att updatea tråden om hur allting fortlöper!
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.
2013-08-18,01:53,
Inlägg: #2
En rolig dock ovan situation! Behöver lite hjälp!
Om hon ska va otrogen så är det lika bra att hon är det med dig.
2013-08-18,02:09,
Inlägg: #3
En rolig dock ovan situation! Behöver lite hjälp!
Hade inte gjort det. Har legat med upptagna tjejer förut själv dock så ska inte vara så dubbelmoralisk. Men imo inte värt att ligga med någon som både har man och inte är så värst attraktiv. Finns ju så många snygga kåta singeltjejer man kan lägga ner energin på. Hur som helst, gör som du känner för ba.
2013-08-18,03:29,
Inlägg: #4
En rolig dock ovan situation! Behöver lite hjälp!
Förstår inte meningen med att ligga med personer man inte tycker är attraktiva. Sen blir jag, personlig, fett avtänd på brudar som är villiga att vara otrogen mot sin man. Det är lixom mest att jag ser dom som mindre värda människor med sitt äckliga beteende och det gör mig fett avtänd.

ONT: Vet fan inte hur du ska gå tillväga riktigt, om hon verkligen ville ligga med dig, varför fan nämner hon ens att hon har en man lixom? Låter jätte knasigt.
Att säga typ "Jag har pojkvän" är ju oftast ett fint sätt att säga "Nej tack jag är inte intresserad", samt att hon minskar ju sina chansar att få dig i säng när hon säger att hon är man.

Har fått känslan av att äldre damer behöver inte games så mkt, så testa vara ganska direkt på sak och visa att du vill ge henne din penis bara.
2013-08-18,03:42,
Inlägg: #5
En rolig dock ovan situation! Behöver lite hjälp!
1. Vill du ligga med henne kan du göra det utan problem nu. Fortsätt messa lite random shit och föreslå träff bara.

2. Personligen blir jag tänd som fan av att ligga med upptagna brudar, alltid varit så. Kanske är pga det "förbjudna" or whatever, paradoxialt nog så ser jag ner på beteendet något så oerhört (otrohet) - Vilket är rätt kul då jag själv varit otrogen LOL.

3. Idag skulle jag troligtvis INTE ligga med en upptagen brud (särskilt inte gift), speciellt inte om hon bara var halvsnygg/average.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-08-18,13:01,
Inlägg: #6
En rolig dock ovan situation! Behöver lite hjälp!
Intressanta åsikter.. Kan tala om för er att det har hänt en del sen igår. Hon skrev "Okej roligt Smile jag och en väninna har bokat tid på relaxen i scandic city imorgon, men hon drog sig precis ur. Vill du följa med istället? Wink så tråkigt att vara själv Smile"

Jag skrev att jag var på och allting är redan betalt. Men jag får lite paranoia om det är någon som bluffar, allting eskalerade för fort och varför skulle hon betala så mycket för ett ligg? Hur som helst kommer jag gå förbi hotellet idag eftersom jag ändå är i stan runt den tiden som hon föreslog. Inget att förlora på det!Wink

Jag håller med Valle, jag är fortfarande inte så gammal, 18, och det känns som en allmänt rolig erfarenhet att ha med sig!
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.
2013-08-18,13:27,
Inlägg: #7
En rolig dock ovan situation! Behöver lite hjälp!
Do eet
2013-08-18,14:00,
Inlägg: #8
En rolig dock ovan situation! Behöver lite hjälp!
Nice att hon löser sådant åt dig, men jag hade sagt nej långt innan då du själv sa att hon inte var för attraktiv typ Wink
Men nu får du ju en skön dag iaf Big Grin
Keep it up!
2013-08-18,14:18,
Inlägg: #9
En rolig dock ovan situation! Behöver lite hjälp!
Aioo Skrev:Nice att hon löser sådant åt dig, men jag hade sagt nej långt innan då du själv sa att hon inte var för attraktiv typ Wink
Men nu får du ju en skön dag iaf Big Grin

Haha det är det jag oroar mig för också... Börjar få lite second-thoughts..Dock hetsar mina arbetskamrater mig rätt bra också. Jag tänkte, jag kör på, verkar vara en rolig grej. Kommer förmodligen ångra mig mer om jag inte gör det!

Vill ha denna erfarenhet i mitt bagage!
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.
2013-08-18,14:25,
Inlägg: #10
En rolig dock ovan situation! Behöver lite hjälp!
Klart som fan du skall är det inte sant ja då lär du dig att det är för gott för å vara sant!
Är det sant knulla henne till döden eller föresten hon är gammal låt henne knulla dig så lär du dig samtidigt saker Wink
Keep it up!
2013-08-18,14:27,
Inlägg: #11
En rolig dock ovan situation! Behöver lite hjälp!
Aioo Skrev:Klart som fan du skall är det inte sant ja då lär du dig att det är för gott för å vara sant!
Är det sant knulla henne till döden eller föresten hon är gammal låt henne knulla dig så lär du dig samtidigt saker Wink

Hahahaha kung! Jag kör på! Wish me luck... Kommer med en uppdatering om ni vill! Smile
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.
2013-08-18,15:07,
Inlägg: #12
En rolig dock ovan situation! Behöver lite hjälp!
kör hårt, alla erfarenheter är bra erfarenheter Wink
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-08-18,21:34,
Inlägg: #13
En rolig dock ovan situation! Behöver lite hjälp!
Haha håll i er nu grabbar! Tänker inte sitta och ljuga för er som en snubbe med lågt-självförtroende, det värsta som finns när någon ljuger om brudar dom har legat med osv. Nu till denna situation. Spelade fotbollsmatch, den tog slut 7 och det blev vinst. Jag försökte skynda mig lite från omklädningsrummet till stan då jag skulle träffa denna bruden vid 8. Jag är helt slut och har ont i benen och kramp. Jag fixar mig och drar ner till stan. Får ett sms av att hon är på sitt rum och att jag ska till receptionen och säga hennes namn "Anna". Jag går dit säger namnet, hon i receptionen bara kollar på mig och fattar ingenting. "Ehh va? Det finns ingen Anna?" jag börjar skämmas och säger att jag återkommer, vänder mig om och ser mina två arbetskamrater stå bakom mig med varsin mobil i näven och skrattar som fan. Jag inser vad som har hänt, börjar asgarva, vi går ut...

Lite backgroundstory- Jobbat på ett lager under sommaren, och de som jobbar där och sommarjobbar där är kända för att utföra en jävla massa practical-jokes på varandra. På jobbet är det en tuff jargong och en tuff attityd, två av oss 5 sommarjobbare blir helt utfrysta eftersom dom var riktigt osköna, jag dock är med i gänget och med överallt där det händer saker, och det är jag glad över att jag blev så bra polare med dessa som jag nu är. Vi har hållt på med varandra under sommaren, fryst in varandras nycklar, knutit ihop skorna, plastat in bilen OSV, Iallafall..

Kvällen på O'Learys och den där "tanten" jag fick numret av hade tydligen en som jag jobbade med(Chefens son, riktigt skön) gått till dom och gett dom en servett med ett nummer och bett dom ge det till mig. "Tanten" gjorde det och jag fattade inte ett skit av det hela. Numret gick till en annans mobil vars nummer jag inte hade.

Men nu sitter jag här hemma, skäms som fan, dom tre som gjorde det hyllar mig för att jag är en kung osv i en grupp-chat vi har i mobilen, jag skäms samtidigt som jag sitter och skrattar. Årets prank enligt mig eftersom dom gjorde det så jävla bra!! Sorry om jag gjorde någon här besviken, men tror nog det var jag som blev mest besviken även om "tanten" inte var bland det finare jag har skådat!

Kunde i och för sig dra en lögn om hur vilt vi knullade i relaxen på scandic, men det är bara idiotiskt o göra eftersom jag inte tycker om killar som ljuger om tjejer de har gjort. Iallafall, allt för mig, skratta på bäst ni vill, för det gör jag!!
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.
2013-08-18,21:41, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-08-18,21:43 av {2} Donjohan.)
Inlägg: #14
En rolig dock ovan situation! Behöver lite hjälp!
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHHH Herreguuuuuuuuuud! hahahaa

Bästa jag läst på bra länge. Sånt där är jävligt elakt dock, ärligt talat, vettefan hur man skulle reagerat själv.
<3

FaceOfF Skrev:But a PUA, I am. Did you see me do my thing man?
2013-08-18,21:46,
Inlägg: #15
En rolig dock ovan situation! Behöver lite hjälp!
Donjohan Skrev:ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHHH Herreguuuuuuuuuud! hahahaa

Bästa jag läst på bra länge. Sånt där är jävligt elakt dock, ärligt talat, vettefan hur man skulle reagerat själv.


hahahahahaha, grejen är att jag tål sånt här, och vi har jävlats med varandra hela sommaren. Men jag kan tala om för dig att jag blev jävligt paff när jag såg dom, tänkte direkt "ååå nej" Samtidigt liiite glad över att det inte blev något med henne, men jaa, ett riktigt bra prank som dom har lyckats jävligt bra med!
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.
2013-08-18,22:06,
Inlägg: #16
En rolig dock ovan situation! Behöver lite hjälp!
Hahahha, du verkar ha jävligt sköna polare! Fyfan vilket gött prank hahahah Big Grin Now to figure out dat vengeance...
2013-08-18,22:09,
Inlägg: #17
En rolig dock ovan situation! Behöver lite hjälp!
godsgift Skrev:Hahahha, du verkar ha jävligt sköna polare! Fyfan vilket gött prank hahahah Big Grin Now to figure out dat vengeance...

Hahaha, det är exakt det jag sitter och funderar på, ska ta tid på denna hämnd, den ska va perfekt, MOhahahahha!! Dock kan det bli svårt att toppa detta som de gjorde, men men!
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.
2013-08-18,22:15,
Inlägg: #18
En rolig dock ovan situation! Behöver lite hjälp!
hahahhahha HAHAHAHHAHAHAH Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin
2013-08-18,22:17,
Inlägg: #19
En rolig dock ovan situation! Behöver lite hjälp!
to good to be true!
men poäng till dig som gjorde det och pallade och framför allt vågade fortfölja. sedan dina polare måste ju ha så in åt helvete roligt med dig hahahahahaha

//AIoo
Keep it up!
2013-08-18,22:18,
Inlägg: #20
En rolig dock ovan situation! Behöver lite hjälp!
skönt skämt och skönt att du bjuder på det Smile all good


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Hjälp med nyfunnen tjej! / hantering av crush? Frogged 4 2,437 2016-05-12,15:16
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight
  Ovan situation, hur svarar man kball 16 5,699 2016-03-21,13:44
Senaste inlägg:: tay
  Komplicerat situation med en tjej jag har känslor för Fiskarn 14 6,277 2016-01-29,20:31
Senaste inlägg:: Willson
  Grabbar Hjälp mig!! Ni måste! Steel 31 15,009 2016-01-06,13:04
Senaste inlägg:: Willson
  Riktigt svår situation! JimoshiG 1 2,345 2015-04-19,23:19
Senaste inlägg:: golvmopp
  Behöver vägledning fisk 13 7,120 2015-03-02,17:52
Senaste inlägg:: patrik.g
  Behöver skriva av mig (lång läsning) Tumba 9 5,134 2014-06-24,17:36
Senaste inlägg:: Tumba
  Tilltrasslad on-off relation, synpunkter och hjälp uppskattas kball 7 4,307 2014-04-11,17:19
Senaste inlägg:: kball
  En delikat situation, hjälp via PM någon? kball 3 2,394 2014-03-21,20:29
Senaste inlägg:: TheD
  Pojkvasker behöver hjälp! Flumrider 13 6,885 2013-12-05,09:03
Senaste inlägg:: Flumrider

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}