LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Behöver vägledning
2015-02-25,02:37,
Inlägg: #1
Behöver vägledning
Bakgrund:
Jag har hållt på med daygame lite över ett år, har inte räknat mina approaches direkt men det borde nästan överstiga 1000st. Vad jag kommer ihåg nu låg jag med fyra stycken från daygame förra året, dom tre första rätt average och den sista var snygg, 7.5 kanske.
Jag har aldrig hållt på med några tekniker mer än ett framework för vad jag ska saga I början när jag öppnar en tjej och första sekunderna efter det.
Överlag jobbar jag rätt hart med mig själv också, mediterar 21min/dag, kallduschar varje dag, nofap I över ett år och allmänt försöker pusha comfort zone.

Jag bor nu I Bondi beach, Sydney och stor anledning till att jag är här är för att "handle the girl situation". Har approachat mycket här, framförallt inne I Sydney men jag får knappt till några dejter, dom jag har fått till har varit med äldre tjejer, visst kan det vara kul, men jag vill ha abundance med 18-24åringar. Jag har tvivlat på mig själv rätt mycket på senaste men har senaste dagarna långsamt kommit underfund med vad jag tror är problemet, jag är kräsen, antagligen alldeles för kräsen eftersom tjejerna jag approachar har vardagskläder/smink på sig, hade jag sett dom på klubbarna hade jag säkert inte vågat approacha dom.
Vad jag också har insett är att jag nog inte är attraktiv nog för tjejerna jag approachar, jag ligger någonstans mellan 20 och 25%bf och jag gissar att det är "extra dåligt" här eftersom de flesta är väldigt fit.
Dock så jobbar jag stenhårt på det just nu och har satt det till mitt nr1 mål, jag går på gymmet 3ggr/veckan, spelar beachvolley några gånger I veckan, har bestämt mig för att inte dricka alkohol förens jag har blivit av med det mesta underhudsfettet och jag sköter kosten rätt bra, ligger på hyffsat stort kaloriunderskott varje dag. Om några veckor skulle jag tro att mina rutor kan börja skymtas.

Det enkla svaret är ju att sänka standarden på tjejer jag öppnar, men jag vill inte det, jag vill fortsätta att bara öppna dom tjejer som jag känner attraktion till direkt när jag ser dom.

Jag försöker också bygga mer sexuell spanning och vara med fysisk med tjejerna och det hjälper säkert till osv, men tror inte det är "make it or break it" på det.

Mitt mål är alltså att lösa tjejsituationen, jag ska ha valmöjligheter och kunna ligga med snygga tjejer. Konkret mål är att ligga med 10st snygga tjejer och ha två st KK's samtidigt som båda är snygga. Jag har I princip lagt allt annat I mitt liv på paus eftersom det är så svårt att fokusera på flera saker samtidigt.
Allt från dagtid, jag gillar inte nattklubbsmiljön och jag kan inte heller kombinera det så bra med min försörjning.

Min plan just nu är att bara göra warm-approaches och enkla approaches, dvs tjejer som går långsamt osv. Jag tror nämligen att jag behöver paus från cold-approach, jag har öppnat så manga tjejer utan resultat att jag tror att det bara sänker mitt självförtroende.
Samtidigt som jag fortsätter jobba på att komma ner I bf%.

Vet inte riktigt vad min fråga är, tror mest jag behöver lite guidning I rätt riktning eller något. Tar tacksamt emot all input. Jag vill ha detta löst nu och börjar tappa tålamodet.
2015-02-25,04:21, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-02-25,04:28 av {2} Bruno.)
Inlägg: #2
RE: Behöver vägledning
Ja, du har alltid verkat jävligt driven och har balls, så du lär nog lyckas förr eller senare.

Saker du kan jobba med då (enligt Bruno)...
Lyssnade på de där infieldsen. Största issuet där är att du verkar sjukt mycket nice guy. Jävligt trevlig och så men det verkar rätt tråkigt och ingen riktig man-till-kvinna-kemi där.

Sluta fråga om lov - "Can I ask (...)?" eller "You wanna go for a drink some day?" osv.
Man hör dig säga det flera ggr. Sen har du en bra röst men du går upp i tonfall och låter ju inte alltför maskulin med skratt och viben där. Blir mer av en trevlig snubbe än en snubbe som lyser av självförtroende och om att han är the shit och går fram till bruden och tar det han vill ha. Assume the sale.

(2015-02-25,02:37)fisk Skrev: Jag bor nu I Bondi beach, Sydney och stor anledning till att jag är här är för att "handle the girl situation". men jag vill ha abundance med 18-24åringar.

(2015-02-25,02:37)fisk Skrev: jag är kräsen, antagligen alldeles för kräsen

(2015-02-25,02:37)fisk Skrev: jag ligger någonstans mellan 20 och 25%bf och jag gissar att det är "extra dåligt" här eftersom de flesta är väldigt fit.

Har sett många kommentarer på det här forumet att looks i princip inte spelar nån roll, men klart som fan att det gör enormt. Alltså är man fet och så, så ska man ju inte förvänta sig att man bara ska hova in brudar på den övre halvan heller. Visst finns det en hel del blekfeta undantag, men generellt? Om målet var att åka dit och "fixa brudbiten" och du säger att du ligger på 20-25% kroppsfett, så får det ju en att undra vad du tänkte med när du drog dit.

Men ingen mening i att älta det, du tycks ju vara på G nu.

(2015-02-25,02:37)fisk Skrev: jag gillar inte nattklubbsmiljön

Vilken miljö? Den i Sydney bland modeller, heta 18-24-åringar och alkohol? Ja, låter som en jävla pärs hörru...


Äsch, gå ut för fan. Om det var det här du åkte dit för så lär det utan tvivel gynna dig framöver och du lär få en del sjuka erfarenheter som du knappast kommer att ångra. Lever bara en gång.
2015-02-25,06:10, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-02-25,06:12 av {2} fisk.)
Inlägg: #3
RE: Behöver vägledning
Tack för att du tar dig tid och svarar ärligt, det gör ont I egot såklart men det är det man behöver, det är alldeles för mycket mjäkande överallt hela tiden.

(2015-02-25,04:21)Bruno Skrev: Saker du kan jobba med då (enligt Bruno)...
Lyssnade på de där infieldsen. Största issuet där är att du verkar sjukt mycket nice guy. Jävligt trevlig och så men det verkar rätt tråkigt och ingen riktig man-till-kvinna-kemi där.

Sluta fråga om lov - "Can I ask (...)?" eller "You wanna go for a drink some day?" osv.
Man hör dig säga det flera ggr. Sen har du en bra röst men du går upp i tonfall och låter ju inte alltför maskulin med skratt och viben där. Blir mer av en trevlig snubbe än en snubbe som lyser av självförtroende och om att han är the shit och går fram till bruden och tar det han vill ha. Assume the sale.

Du har helt rätt, verkligen nice guy, jag vill tro att jag har blivit bättre men är inte säker, iaf så har jag också identifierat det du sa med ""Can I ask (...)?" eller "You wanna go for a drink some day?" och tagit bort så mycket som möjligt, försöker säga "We should hang out" eller sånt istället, kanske kan göra lite skillnad.
Tonläget också, ska tänka ännu mer på det.

(2015-02-25,04:21)Bruno Skrev: Har sett många kommentarer på det här forumet att looks i princip inte spelar nån roll, men klart som fan att det gör enormt. Alltså är man fet och så, så ska man ju inte förvänta sig att man bara ska hova in brudar på den övre halvan heller. Visst finns det en hel del blekfeta undantag, men generellt?

Japp, jag har också sett det massor av gånger, framförallt i material jag last/sett och kommit fram till att det är bara ett försäljningsknep och ett sätt att få folk att gå ut och ta action men i verkligheten tror jag det är som gll säger, dvs att det spelar skitstor roll. Pinsamt egentligen att jag inte kommit igång ordentligt med det förens nu, men har iaf skött kosten hyffsat bra innan också så det kommer inte ta jättelång tid innan jag har en bra kropp.

(2015-02-25,04:21)Bruno Skrev: Om målet var att åka dit och "fixa brudbiten" och du säger att du ligger på 20-25% kroppsfett, så får det ju en att undra vad du tänkte med när du drog dit.
Var inte riktigt så, mer att jag kan ta med min försörjning på laptopen och bestämde mig för att åka till Australien, sen kom jag på att det var ett bra läge att på riktigt satsa på att "fixa brudbiten". Har iofs varit så länge för mig nu, att det har legat riktigt högt prioriterat och jag har lagt mycket tid på det.


(2015-02-25,04:21)Bruno Skrev: Vilken miljö? Den i Sydney bland modeller, heta 18-24-åringar och alkohol? Ja, låter som en jävla pärs hörru...
Haha jag gillar inte att dansa och att vända på dygnet, passar inte heller bra ihop med poker.

Jag tror att om jag får en snyggare kropp kommer det höja mitt självförtroende rätt mycket också, vilket såklart inte skadar.
Jag måste ju dessutom matcha tjejerna jag vill ha någorlunda iaf attraktionsmässigt.
2015-02-25,09:25, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-02-25,09:26 av {2} patrik.g.)
Inlägg: #4
RE: Behöver vägledning
Yo, ja lyssnade på ljud klippet du la upp och asså ditt tonläge är fan inte bra, kanske känns elakt men de är sant. För mycket "seeking rapport", typ när man går upp i ton i slutet av meningen. Sånt dödar all sexuell spänning, kolla den här videon.

https://www.youtube.com/watch?v=l5eqzHms6E0

Ser ut som att du har ett grymt driv så det ända du behöver att tänka på är rösttonaliteten, ögonkontakten, kroppskontakt och leda... Haru testat instadate med tjejerna istället för att ta nummer?
2015-02-25,10:44,
Inlägg: #5
RE: Behöver vägledning
Nu vet jag inte om du gjort det redan men får uppfattningen av denna tråd att dömma att du kör iprincip enbart solo?

Bor du i en stad som Sydney borde det finnas en rsd inner circle grupp på Facebook där du kan möta upp andra och köra med. Nu har jag bara gjort det ett par gånger själv än så länge men kommer börja satsa på det i framtiden för det ger sjukt mycket att se andra som är bättre in field eller även om det bara är en annan nybörjare så brukar man ändå kunna peka ut lite förbättringar och komma med tips till varandra ifrån tredje person perspektivet. Sånt som är svårt att se själv.
2015-02-25,12:23,
Inlägg: #6
RE: Behöver vägledning
Tycker du borde ändå borde börja gå ut på kvällen. Du behöver inte dansa om du inte vill Wink

Iaf, night game är en ganska tuff miljö där många tjejer är ev. ute efter att hitta någon och du blir snabbt bortsorterad om du är för vek och snäll. Samtidigt kommer du att se på andra killar vilket beteende som går hem. Du behöver nog mer av maskulin polaritet och NG är vad du behöver för att odla detta.

Så skaffa några wings och gå ut kanske två kvällar i veckan i ett halvår, och odla den där råa sexuella sidan av dig. Sen får vi se.
2015-02-25,15:07,
Inlägg: #7
RE: Behöver vägledning
(2015-02-25,09:25)patrik.g Skrev: Yo, ja lyssnade på ljud klippet du la upp och asså ditt tonläge är fan inte bra, kanske känns elakt men de är sant. För mycket "seeking rapport", typ när man går upp i ton i slutet av meningen. Sånt dödar all sexuell spänning, kolla den här videon.

https://www.youtube.com/watch?v=l5eqzHms6E0

Ser ut som att du har ett grymt driv så det ända du behöver att tänka på är rösttonaliteten, ögonkontakten, kroppskontakt och leda... Haru testat instadate med tjejerna istället för att ta nummer?
Som jag sa till Bruno, klart det svider I egot men hur ska man annars lära sig, tack.
Jag lyssnade lite igen och jag håller med dig, tycker t.o.m det är "pinsamt" att lyssna på mig själv. Måste helt klart göra något åt det.
Kollade videon men fattade inte riktigt vad han menade att jag skulle göra, men jag borde kunna hitta mer info på tonläge.
Ja, körde insta dates ibland förut och har gjort det någon gang här I Sydney också, tycker lätt att det blir "tråkigt", iaf om man dricker kaffe/te, dock har planen varit hela tiden att om jag är I Bondi, försöka få med dom antingen direct till mig eller till en bar som ligger svinnära där jag bor. Fått med en till baren men inte hem, jag försökte för mjäkigt dock så inte så konstigt.

(2015-02-25,10:44)confused... Skrev: Nu vet jag inte om du gjort det redan men får uppfattningen av denna tråd att dömma att du kör iprincip enbart solo?

Bor du i en stad som Sydney borde det finnas en rsd inner circle grupp på Facebook där du kan möta upp andra och köra med. Nu har jag bara gjort det ett par gånger själv än så länge men kommer börja satsa på det i framtiden för det ger sjukt mycket att se andra som är bättre in field eller även om det bara är en annan nybörjare så brukar man ändå kunna peka ut lite förbättringar och komma med tips till varandra ifrån tredje person perspektivet. Sånt som är svårt att se själv.
Tidigare I Stockholm körde jag sällan själv, hade wingman som var lika taggad som mig så vi körde varje dag. Nu kör jag bara själv men gillar det, finns en "grupp" med flera hundra daygamers I Sydney som jag har kört med en gang, dom möts ganska ofta och kör men jag föredrar ändå att köra ensam.


(2015-02-25,12:23)TrailBlazer Skrev: Tycker du borde ändå borde börja gå ut på kvällen. Du behöver inte dansa om du inte vill Wink

Iaf, night game är en ganska tuff miljö där många tjejer är ev. ute efter att hitta någon och du blir snabbt bortsorterad om du är för vek och snäll. Samtidigt kommer du att se på andra killar vilket beteende som går hem. Du behöver nog mer av maskulin polaritet och NG är vad du behöver för att odla detta.

Så skaffa några wings och gå ut kanske två kvällar i veckan i ett halvår, och odla den där råa sexuella sidan av dig. Sen får vi se.

Jag tror också som du sager att jag borde gå ut på kvällen, jag behöver definitivt mer maskulin polaritet och att snabbaste/bästa sättet vore ng.
Det är dock för mycket grejer som gör att jag inte vill, det passer inte in I min livsstil.

Utvecklingen går nog åt rätt håll just nu ändå tror jag, iom att jag rakade av mig håret några månader sen så ser jag lite mindre snäll ut tror jag, även att jag lyfter vikter och får större muskler samt mer testo borde hjälpa.


Glad att jag skrev denna tråd och fick feedback, det har gjort mig motiverad igen och jag vet vad jag ska jobba på. Har fullt upp närmsta dagarna men sen ska jag massapproacha igen och spela in, så kan jag förhoppningsvis förbättra mig lite.

Tack för all input!
2015-02-25,15:47, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-02-25,15:52 av {2} ångest101.)
Inlägg: #8
RE: Behöver vägledning
Fisk! Du är grym och kommer lyckas, och har fan stor erfarenhet av daygame.
Som du vet att jag har sagt, du har större erfarenhet som fan, men ibland kan ju tips från alla håll vara bra Smile

Jag ser vad du skriver. Du vill knulla vassa tjejer. Jag tänkte också så först, men det hjälpte _mig_ att gå ner i standard. Alltså det hjälper säkert många. Bättre med feedback & knull med helt ok tjejer än inget alls ju?

Fick tipset av en god person här på forumet han sa något i stil med
"Det är bara du som förlorar på det" Alltså att välja bort "sådär" tjejer.

Efter att jag börjat knulla "sådär" tjejer som är söta men inte "OMG!!!" så har allting gått lättare. Och jag märker att tjejerna blir snyggare och snyggare för varje dejt i takt med mitt ökade självförtroende.

Kommer högst troligt knulla på en tajt tjej snart som är mycket vassare och hon känner säkert på sig att jag "Har något" eftersom jag dejtar bra mycket "sådär" tjejer och får boost av dom liksom.

Tror fan det kan vara värt att sätta på lite tjejer som inte är något man skryter om, men som iaf är söta! På något vis

2015-02-25,15:52,
Inlägg: #9
RE: Behöver vägledning
(2015-02-25,15:07)fisk Skrev: Som jag sa till Bruno, klart det svider I egot men hur ska man annars lära sig, tack.
Jag lyssnade lite igen och jag håller med dig, tycker t.o.m det är "pinsamt" att lyssna på mig själv. Måste helt klart göra något åt det.
Kollade videon men fattade inte riktigt vad han menade att jag skulle göra, men jag borde kunna hitta mer info på tonläge.
Ja, körde insta dates ibland förut och har gjort det någon gang här I Sydney också, tycker lätt att det blir "tråkigt", iaf om man dricker kaffe/te, dock har planen varit hela tiden att om jag är I Bondi, försöka få med dom antingen direct till mig eller till en bar som ligger svinnära där jag bor. Fått med en till baren men inte hem, jag försökte för mjäkigt dock så inte så konstigt.

Alltså det jag mena va att man bör tala och andas från magen, man får sjukt mycket mer tryck i rösten och det låter mer "grounded". När du pratar i infield klippet så går din röst upp i slutet. Testa göra tvärt om, då man går ner i slutet.

Btw de där med mjäkighet hade jag också lite problem med när jag började, va bara shameless alltså, vad är de värsta som kan hända?
2015-02-25,17:13, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-02-25,17:18 av {2} selected.)
Inlägg: #10
RE: Behöver vägledning
Nice att du bor i en stad med fler miljoner då har man ännu mer utbud, här i Sverige har vi bara Stockholm men det är knappast en miljon tjejer i den staden som är mellan 18-30 år gamla.

Till din fråga, jag lyssnade på ett par av dina ljudinspelningar, utan att ens har sett din kroppsspråk så hörs det genom din tonläge att du är nervös, och rapport seeker, vilket gör att det inte känns rent naturlig och får tjejen att känna sig obekväm genom att hon hittar på en ursäkt och drar därifrån. Är du nervös så lura inte dig själva genom dölja det och tro tjejen inte kommer märka det, säg det till tjejen att du är lite nervös och inte gör det här ofta men att du tyckte hon var söt blablalbla.



Tror också att du har stora förväntningar, men det är bara öva och öva.
2015-02-25,18:53, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-02-25,19:00 av {2} Ragnarök.)
Inlägg: #11
RE: Behöver vägledning
Australien, Bondi Beach, = Backpackers

backapackers = Kåta och vill bara ha "kul" medan de är borta från sina hemländer

"kul" = hitta nån idiot till kille som fattar att dom vill ha sex utan attachment ELLER hitta nån internationell pojkvän, det första är dock vanligare.

Det ENDA man behöver är att visa att man är "normal" och sexuell där. Ja visst, ditt utseende är kan inte fördelaktigt om du är tjock, samtidigt på exakt den stranden var en av de snyggare tjejerna jag såg under min tid där med en tjock, kort snubbe med snaggat hår.

Min generella intrck var dock vilka jävla töntar till killar som fick flest brudar där. Verkligen riktiga slackers som går hem, bara var allmänt slackig så komemr tjejer se dig som potentiellt knullmateriel utan konsekvenser.

Du borde kunna nästla in dig i nyanlända grupper av människor utan problem, vilket kan vara bra att göra varje kväll. Typ hitta en ny grupp och gå ut o ta några öl med dom. Gå inte direkt på tjejerna nödvändigtvis utan börja snacka med gruppen dit de snygga tjejerna tillhör.

Det finns ett hostal längst till vänster vid stranden om du har rumpan mot havet (lite halvruggig byggnad har jag för mig) där det finns en altan på taket där det alltid är massa supandes backpackers på kvällarna. Går du in på toan där vid taket kan du också se massa nedklottrade kommentarer om hur folk haft sex på toan där. Jag var där varje kväll innan utgång och man hittade alltid skönt folk att gå ut med (alla är sköna när de är ensamma eller nyanlända, utnyttja detta!)

En stor del av att backpacka för tjejer ÄR ATT KNULLA okända nya män utan konsekvenser..

KOm på en ny sak var det alltid kryllar av nyanlända och kåta tjejer med. Mellan skateramperna där vi stranden och hostelet jag nämnde ovan går ju alltid massa folk eller sitter ner för att njuta av havet, särskilt på kvällarna. När vi satt där fulla en kväll, jag och en polare, så inväntade vi tills vi hörde vilket språk de som passerade oss talade sen ropade vi bara "SPAAAAIN!" om de pratade spanska, eller "SWEDEN!!!!!" om de pratade svenska och sen bara bad man dom sätta sig ner o dricka sprit med en Smile

Det är DET backapckers vill ha, hjärndött sex med några okända sköna killar de hittade för fem minuter sedan.
Extreme Living
Never complain - never explain
2015-02-27,07:38,
Inlägg: #12
RE: Behöver vägledning
(2015-02-25,15:47)ångest101 Skrev: Jag ser vad du skriver. Du vill knulla vassa tjejer. Jag tänkte också så först, men det hjälpte _mig_ att gå ner i standard. Alltså det hjälper säkert många. Bättre med feedback & knull med helt ok tjejer än inget alls ju?

Fick tipset av en god person här på forumet han sa något i stil med
"Det är bara du som förlorar på det" Alltså att välja bort "sådär" tjejer.

Efter att jag börjat knulla "sådär" tjejer som är söta men inte "OMG!!!" så har allting gått lättare. Och jag märker att tjejerna blir snyggare och snyggare för varje dejt i takt med mitt ökade självförtroende.

Kommer högst troligt knulla på en tajt tjej snart som är mycket vassare och hon känner säkert på sig att jag "Har något" eftersom jag dejtar bra mycket "sådär" tjejer och får boost av dom liksom.

Tror fan det kan vara värt att sätta på lite tjejer som inte är något man skryter om, men som iaf är söta! På något vis

Japp, du har rätt och jag kommer gå ner litegrann, men inte alltför mkt! Jag började inte med detta för att jag aldrig fick ligga utan för att kvaliteten var för låg och kanske lite för sällan Smile

(2015-02-25,15:52)patrik.g Skrev: Alltså det jag mena va att man bör tala och andas från magen, man får sjukt mycket mer tryck i rösten och det låter mer "grounded". När du pratar i infield klippet så går din röst upp i slutet. Testa göra tvärt om, då man går ner i slutet.
Japp googlade lite på det och sökte på forumet och sånt, hittade ett program av Nancy Daniels(tror jag hon hette) som jag har kommit igång med, det borde hjälpa att få lite tyngre röst. Sen får jag bara tänka på att inte gå upp I tonläge på slutet, måste ju vara en vanesak som är hyffsat enkel att rätta till.


(2015-02-25,17:13)selected Skrev: Till din fråga, jag lyssnade på ett par av dina ljudinspelningar, utan att ens har sett din kroppsspråk så hörs det genom din tonläge att du är nervös, och rapport seeker, vilket gör att det inte känns rent naturlig och får tjejen att känna sig obekväm genom att hon hittar på en ursäkt och drar därifrån. Är du nervös så lura inte dig själva genom dölja det och tro tjejen inte kommer märka det, säg det till tjejen att du är lite nervös och inte gör det här ofta men att du tyckte hon var söt blablalbla.
Kommer inte ihåg hur jag kände mig den här dagen, men särskilt nervös är jag inte när jag öppnar så det är ju verkligen inge bra om det låter så, hänger säkert ihop med rösten då så det loser sig nog när jag jobbar på det.


(2015-02-25,18:53)Ragnarök Skrev: Australien, Bondi Beach, = Backpackers

backapackers = Kåta och vill bara ha "kul" medan de är borta från sina hemländer

"kul" = hitta nån idiot till kille som fattar att dom vill ha sex utan attachment ELLER hitta nån internationell pojkvän, det första är dock vanligare.

Det ENDA man behöver är att visa att man är "normal" och sexuell där. Ja visst, ditt utseende är kan inte fördelaktigt om du är tjock, samtidigt på exakt den stranden var en av de snyggare tjejerna jag såg under min tid där med en tjock, kort snubbe med snaggat hår.

Min generella intrck var dock vilka jävla töntar till killar som fick flest brudar där. Verkligen riktiga slackers som går hem, bara var allmänt slackig så komemr tjejer se dig som potentiellt knullmateriel utan konsekvenser.

Du borde kunna nästla in dig i nyanlända grupper av människor utan problem, vilket kan vara bra att göra varje kväll. Typ hitta en ny grupp och gå ut o ta några öl med dom. Gå inte direkt på tjejerna nödvändigtvis utan börja snacka med gruppen dit de snygga tjejerna tillhör.

Det finns ett hostal längst till vänster vid stranden om du har rumpan mot havet (lite halvruggig byggnad har jag för mig) där det finns en altan på taket där det alltid är massa supandes backpackers på kvällarna. Går du in på toan där vid taket kan du också se massa nedklottrade kommentarer om hur folk haft sex på toan där. Jag var där varje kväll innan utgång och man hittade alltid skönt folk att gå ut med (alla är sköna när de är ensamma eller nyanlända, utnyttja detta!)

En stor del av att backpacka för tjejer ÄR ATT KNULLA okända nya män utan konsekvenser..

KOm på en ny sak var det alltid kryllar av nyanlända och kåta tjejer med. Mellan skateramperna där vi stranden och hostelet jag nämnde ovan går ju alltid massa folk eller sitter ner för att njuta av havet, särskilt på kvällarna. När vi satt där fulla en kväll, jag och en polare, så inväntade vi tills vi hörde vilket språk de som passerade oss talade sen ropade vi bara "SPAAAAIN!" om de pratade spanska, eller "SWEDEN!!!!!" om de pratade svenska och sen bara bad man dom sätta sig ner o dricka sprit med en Smile

Det är DET backapckers vill ha, hjärndött sex med några okända sköna killar de hittade för fem minuter sedan.
Haha det måste vara noahs du pratar om, ser riktigt ruggigt ut ja, inte vart inne där. Jag tror du har helt rätt, men just nu kör jag 0 alkohol för att påskynda processen att bli av med allt underhuds fett och träning + lågt kaloriintag gör mig helt slut på kvällen och jag lägger mig oftast runt 10-11. Får bli när det målet är avklarat.

Tack alla för er input, det har gett mig motivation och jag ska köra ännu hårdare än innan. Blir några dagars paus först bara för att spela så jag har råd med denna livsstill, det är INTE gratis att bo I Bondi beach.



Action plan:
Fortsätta gymma 3x/veckan, så mkt beachvolley som det går och fortsätta sköta kosten på det sätt jag gör.

Slutföra voiceit-programmet för att få en bättre röst.

Öppna manga tjejer, har även bestämt mig för att köra egna drills för att komma igång med att vara mer fysisk, skriver om det I min blog senare, har inte bestämt exakt hur dem drillsen ska se ut, även fast jag har ett bra hum.

Ska även göra en tandblekning tänkte jag.
2015-02-27,20:46,
Inlägg: #13
RE: Behöver vägledning
(2015-02-27,07:38)fisk Skrev: Japp, du har rätt och jag kommer gå ner litegrann, men inte alltför mkt! Jag började inte med detta för att jag aldrig fick ligga utan för att kvaliteten var för låg och kanske lite för sällan Smile

Japp googlade lite på det och sökte på forumet och sånt, hittade ett program av Nancy Daniels(tror jag hon hette) som jag har kommit igång med, det borde hjälpa att få lite tyngre röst. Sen får jag bara tänka på att inte gå upp I tonläge på slutet, måste ju vara en vanesak som är hyffsat enkel att rätta till.


Kommer inte ihåg hur jag kände mig den här dagen, men särskilt nervös är jag inte när jag öppnar så det är ju verkligen inge bra om det låter så, hänger säkert ihop med rösten då så det loser sig nog när jag jobbar på det.


Haha det måste vara noahs du pratar om, ser riktigt ruggigt ut ja, inte vart inne där. Jag tror du har helt rätt, men just nu kör jag 0 alkohol för att påskynda processen att bli av med allt underhuds fett och träning + lågt kaloriintag gör mig helt slut på kvällen och jag lägger mig oftast runt 10-11. Får bli när det målet är avklarat.

Tack alla för er input, det har gett mig motivation och jag ska köra ännu hårdare än innan. Blir några dagars paus först bara för att spela så jag har råd med denna livsstill, det är INTE gratis att bo I Bondi beach.



Action plan:
Fortsätta gymma 3x/veckan, så mkt beachvolley som det går och fortsätta sköta kosten på det sätt jag gör.

Slutföra voiceit-programmet för att få en bättre röst.

Öppna manga tjejer, har även bestämt mig för att köra egna drills för att komma igång med att vara mer fysisk, skriver om det I min blog senare, har inte bestämt exakt hur dem drillsen ska se ut, även fast jag har ett bra hum.

Ska även göra en tandblekning tänkte jag.

Jag förstår, du kan ju alltid sänka kraven lite sålänge bara! Tills du får mer flow, men det kommer säkert. Du är ju grym! Smile

2015-03-02,17:52, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-03-02,17:53 av {2} patrik.g.)
Inlägg: #14
RE: Behöver vägledning
Har inte sett Nancy Daniels produkt men en sak som jag har märkt med min röst är att den ändrades ganska fort i början p.g.a att jag ändrade mindset och blev mer säkrare i mig själv. Så hur du känner dig inombords kommer du att projicera genom din röst och kroppsspråk.

Testa att snacka med en tjej som om hon är ett litet barn typ, alltså inte nedlåtande men du är den som bestämmer och styr framen. Man blir lite mer "commanding" men fortfarande playful.

Kolla Evolutions av RSD Brad. Och såklart Blueprint. That shit is golden.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Behöver skriva av mig (lång läsning) Tumba 9 5,142 2014-06-24,17:36
Senaste inlägg:: Tumba
  Pojkvasker behöver hjälp! Flumrider 13 6,909 2013-12-05,09:03
Senaste inlägg:: Flumrider
  En rolig dock ovan situation! Behöver lite hjälp! Flumrider 28 11,617 2013-08-19,14:22
Senaste inlägg:: Tenga
  Flake! Behöver lite hjälp Flumrider 12 4,806 2013-08-07,06:36
Senaste inlägg:: Flumrider
  Behöver tips på ställen - Södermalm Sthlm Ragnar 4 1,866 2013-05-31,01:30
Senaste inlägg:: Jayson1
  Jag behöver tips och råd! Aljeco 7 2,882 2012-11-22,20:55
Senaste inlägg:: trollface

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}