LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Juldagen: Från stor attraction till noll attraction, vad hände?
2013-01-07,01:23, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-01-09,08:42 av {2} Logaritmic.)
Inlägg: #1
Juldagen: Från stor attraction till noll attraction, vad hände?
tar bort denna Wink
2013-01-07,04:08,
Inlägg: #2
Juldagen: Från stor attraction till noll attraction, vad hände?
Logaritmic Skrev:Sen åker hela sällskapet tillbaka till en lägenhet där någon har efterfest. När vi kommer dit är hon totalt förändrad, verkar inte särskilt intresserad. Efter ett tag frågade jag om hon vill hänga med hem (bor rätt nära där vi var), vilket hon inte ville.
Kanske kände hon av att du blev needy/väldigt investerad i relationen här.

Eller så kom hon på väg till efterfesten ihåg den där superheta killen hon träffat lite halvt om halvt i 2 månader som hon verkligen gillar och hoppas på att det ska bli något med. Då tynar bilden av dig bort, du var bara nått som hände när hon var i "state" och roade sig på en nattklubb fullt med sinnesintryck.

Eller så var det något helt annat. Det har nog hänt alla som går ut mycket att man tror det är riktigt på G med en tjej sen blir hon mer kall och dissar eller liknande. Man kan aldrig lägga någon vikt vid vad som händer med en tjej man precis träffat en utekväll, aldrig. Nu kanske det här var den värsta turn-around du varit med om men återigen man kan inte bry sig, det gör inte en attraktiv kille som är bra med tjejer, no offence! När man har träffat och haft sex flertalet gånger kan man börja lägga lite vikt vid tjejen.

Mina tankar
2013-01-07,14:06,
Inlägg: #3
Juldagen: Från stor attraction till noll attraction, vad hände?
"Nu kanske det här var den värsta turn-around du varit med om men återigen man kan inte bry sig, det gör inte en attraktiv kille som är bra med tjejer, no offence! När man har träffat och haft sex flertalet gånger kan man börja lägga lite vikt vid tjejen."

Ett tips från mig till dig: Om du vill framstå som någon som kan något om tjejer, var inte så try-hard att framstå som en sådan. Det citerade ovan dryper av hävdelsebehov. Tack för det du skrev innan dock, ingenting jag inte redan tänkt på såklart, men i alla fall legitimt Smile
2013-01-07,16:56,
Inlägg: #4
Juldagen: Från stor attraction till noll attraction, vad hände?
Logaritmic Skrev:"Nu kanske det här var den värsta turn-around du varit med om men återigen man kan inte bry sig, det gör inte en attraktiv kille som är bra med tjejer, no offence! När man har träffat och haft sex flertalet gånger kan man börja lägga lite vikt vid tjejen."

Ett tips från mig till dig: Om du vill framstå som någon som kan något om tjejer, var inte så try-hard att framstå som en sådan. Det citerade ovan dryper av hävdelsebehov. Tack för det du skrev innan dock, ingenting jag inte redan tänkt på såklart, men i alla fall legitimt Smile

Det sylvester säger stämmer ju, uppenbarligen bryr du dig för mycket då du skriver en tråd nästan två veckor efter händelsen.

Rent spontant känns det som att hennes intresse inte var lika genuint som du trodde eller så var det ASD/pojkvän/etcetc. Som Evilvalle skrev när något liknande hände mig "tjejer är knäppa" eller något i den stilen.
ge mig cash, ge mitt ringfinger bling-bling och sprit tills jag uppför mig som haddock i tintin.
2013-01-07,17:37,
Inlägg: #5
Juldagen: Från stor attraction till noll attraction, vad hände?
Logaritmic Skrev:"Nu kanske det här var den värsta turn-around du varit med om men återigen man kan inte bry sig, det gör inte en attraktiv kille som är bra med tjejer, no offence! När man har träffat och haft sex flertalet gånger kan man börja lägga lite vikt vid tjejen."

Ett tips från mig till dig: Om du vill framstå som någon som kan något om tjejer, var inte så try-hard att framstå som en sådan. Det citerade ovan dryper av hävdelsebehov. Tack för det du skrev innan dock, ingenting jag inte redan tänkt på såklart, men i alla fall legitimt Smile

Det jag skrev där är väldigt grundläggande fakta i min mening (att man inte kan lägga någon vikt vid en tjej man träffat samma kväll). Det var inte menat personligt till dig att du är "dålig med tjejer" (därav jag skrev no offence) och det var inte heller meningen att skryta utan helt enkelt en ganska så vedertagen "sanning" som jag tyckte besvarade din frågeställning bra. Händer mig ofta att jag lägger väldigt mycket vikt vid en tjej jag träffat och hängt med samma kväll, även om jag gör det så vet jag att det är fel.
2013-01-09,08:42,
Inlägg: #6
Juldagen: Från stor attraction till noll attraction, vad hände?
Att jag "lägger stor vikt vid henne" 2 veckor efter händelsen måste ju verkligen ha spelat roll just på juldagen - tjejen ifråga var nämligen synsk och visste hur jag skulle agera i detta forum, två veckor efteråt...LOL. Tänk innan du skriver.

För övrigt så lägger jag stor vikt vid att lära mig av mina misstag (om nu ens något sådant begicks), inte nödvändigtvis vid någon enskild tjej.

Mvh:
En som hatar nybörjare
2013-01-09,13:10,
Inlägg: #7
Juldagen: Från stor attraction till noll attraction, vad hände?
Ja, om du ältar och överanalyserar en diss i 2 veckor så säger det rätt mycket om hur du presterar och agerar i nuet.
Love is when you emotionally abuse her and she still comes back for more, right?
2013-01-09,13:15,
Inlägg: #8
Juldagen: Från stor attraction till noll attraction, vad hände?
Det verkar som att du själv verkar tro att du är bättre med tjejer än vad du faktiskt är. I vilket fall som helst är det ruttet att be om råd och bete sig som ett rövhål mot de som tar sig tid att svara, särskilt när det (SOM DU SJÄLV SKRIVER) är legitima råd. Du vet, on the off chance att du faktiskt menar det du skriver att du vill lära dig av dina misstag. Jesus christ asså
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2013-01-09,14:05,
Inlägg: #9
Juldagen: Från stor attraction till noll attraction, vad hände?
Du kommer komma långt i din utveckling om du fortsätter så här! Lycka till!
2013-01-09,19:01,
Inlägg: #10
Juldagen: Från stor attraction till noll attraction, vad hände?
Logaritmic Skrev:Mvh:
En som hatar nybörjare

VIlken tur att du har kommit hit då så du kan lära oss, för helt ärligt, du verkar ha riktigt bra koll på de här grejerna. Till exempel juldagen 2012 då du K-closade en HB8-8,5 inte en utan TVÅ gånger! Grymt! Du "upprätthöll bra alfa-beteende" om jag inte minns fel, super! Tyvärr gick det inte hela vägen trots att du enligt dig själv inte begick några misstag, vilket jag tror på för som sagt du verkar sjukt bra!


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Reflektioner från fältet Fiskarn 3 1,640 2018-05-05,19:52
Senaste inlägg:: tvbordet
  "The death of night game 2017" - några observationer från Roosh Bruno 20 8,056 2017-01-24,23:55
Senaste inlägg:: godsgift
  RSDMax flyttar till Sverige StayHungry 2 1,398 2016-08-10,15:41
Senaste inlägg:: StayHungry
  Drivkraften till player livsstil. Orsaker? tay 9 4,234 2016-03-12,13:20
Senaste inlägg:: Archidas
  Vem har växlat upp från "förberedelsestadiet"!? Nicki 18 9,061 2015-11-02,23:14
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight
  Kan man ärva Player genetics från sin far? Trerike 0 926 2015-08-21,18:03
Senaste inlägg:: Trerike
  Bjuda in riktiga nice guys till CL? ChuckNorris 2 1,891 2015-02-18,01:13
Senaste inlägg:: Nalirot
  Bör kvinnor betala mer skatt till pensionen? illdan 8 4,469 2015-01-21,13:03
Senaste inlägg:: SvaMp_
  Breivik får kärleksbrev från unga kvinnor Ragnarök 11 4,759 2014-12-28,21:56
Senaste inlägg:: AbbeyRoad
  Åkte till Mexico för att ta självmord - drog koks och knullade horar - ångrade sig Mössan 2 2,445 2014-12-21,15:49
Senaste inlägg:: SvaMp_

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}