LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
HJÄLP: "Du skriver som om vi känner varandra"
2012-04-14,15:55, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-09-12,00:48 av {2} russel.)
Inlägg: #1
HJÄLP: "Du skriver som om vi känner varandra"
Bakgrunds fakta: Addat en lätt HB:8 brud på FB för inte så längesedan, snacket börja bra och Jag klippte hennes nummer ganska snabbt. En polare känner den här bruden och rekomenderade henne, för han raggar samtidigt på hennes syster.

Snacket fortsätter via sms och till en vis början går det bra men sen skriver hon:

Citat: Asså nu får du faktiskt sluta vi känner inte ens varandra å du skriver såna saker till mig :S börjar bli lite läskigt faktiskt , för jag har haft stalkers efter mig förut å det är inget kul ) :


Hela konvon finns längre ner.

Men iallafall vad är det som går snett? Fattar hon inte att Jag är oseriös i det mesta Jag skriver? Dessutom läste att evilvalle snacka ngt om att "låtsas som att man har känt varandra länge " är en bra grej? På vilket sätt då?
Okey alltså är medveten om att det kan se creepy ut, men vafan såklart Jag är oseriös och bara försöker att vara rolig och sexuell, Jag menar, att Jag har planerat att hon ska jobba och Jag ska Chilla sen när vi bor tillsammans, kan ju omöjligt tas seriöst????!!

Det där med att Jag sa att Jag bara stalkar brudar som är bra i sängen ångrar Jag grovt, jävligt onödigt och värdelöst sagt som verkligen bara gör det ännu värre. Försöker att skämta bort det i slutet. Sen det där med tvångströjjan var väll inte heller a ladykiller. Det där att Jag får stånd är en vågad grej och kanske too mutch.
Ser inte riktigt vad som går snett. Jag vill hålla konvon rolig och gärna sexuell men vi verkar inte ligga på samma plan. Det kanske blir för mycket ?

Avslutningsvis, innan Jag slänger upp konvon, skulle det vara nice att veta vad ni hade skrivit efter ovanstående citat för att möjligen kunna "rädda situationen". Förövrigt tror jag att det är ganska kört med den här bruden för hon har sagt till min polare att Jag skriver äckliga grejjer och tror att vi känner varandra. Hennes syster håller med också Hehehe.

Om Jag får svar skulle det ge en jävla utveckling i mitt game.

Citat:HB: Hej har vart lite seg på att svara för va så bakis igår å jobbade å grejer idag ) :

Jag: Hahaha Ja du är extremt seg : ) vadå bakis? Trodde ni var härdade festare i gbg? Guess not, stockholm får visa vägen; )
Vad jobbar du med?: )

HB: Aa jag kan vara lite seg på att svara : p klart man blir bakis i Göteborg det är vilt med alkoholenhär:p jag jobbar på äldreboende är undersköterska : ) vad jobbar du med då ?

Jag: ÄR DU UNDERSKÖTERSKA?!
Jag har FETISCH för undersköterskor. GRYMT sexiga. Ok du ÄR problem

HB: Yes jag är undersköterska : ) har ett vikariat på ett år nu 75 % är det : ) vadå jag är problem ? : p haha , varför får du inget betalt då ?

Jag: Gaaah, fan vad bra. JA du kommer att bli problem, dig måste jag vara försiktig med känner jag. För att skolan är judar och ger inte eleverna någoting även fast det är vi som står och behandlar och drar in Cash till de.

HB Haha varför måste du vara det för ? : ) det är vän inget speciellt med att vara undersköterska ; )

Jag: Eeeh jooo det är just därför Gaaah varför undersköterska? GAH, när ni går i sånna där vita dräkter å skit. GAAH.. Nu fick Jag stånd, ska hälla kallt vatten Chilla.... Så nu vart det bättre.
Ärligt du och Jag i samma rum skulle inte funka, reptilhjärnan skulle sätta igång direkt, det är därför DU är problem och Jag måste ta det lugnt med dig.

HB: Aha det är därför jag är ett problem : ) haha du är rolig du : )

Jag: Ye och det är, tyvärr, därför vi inte kan umgås heller : (

HB: Nu får du lägga av haha : ) klart vi kan umgås

HB igen nästa dag: ; )

Jag: Mohaha, får väl ha tvångströja på mig isåfall ; )

HB: Haha , frågan är ju om man vågar träffa dig : p

Jag: Hahahah ja det är ju upp till dig. Du vet hur det ligger till iaf; ). Är du bra på att laga mat? Säg en god maträtt : )

HB: Ne jag är inte så bra på att laga mat faktiskt : )

Jag: Men vafan MINUS!! Fast Jag är så jävla bra heller: )

HB: Fick jag minus nu ) : haha , jag lagar aldrig mat

Jag: Yepp minuspoäng, men ska Jag göra det då menar du? Shit aa i såfall får du jobba och försörja oss ekonomiskt så är Jag hemma, chillar, gymmar, lagar mat, och förbereder mig tills du kommer hem.

Jag: ÅHHhh har huvudvärk och med stor sannolikhet feber. Kom hit och fixa mig undersköterskan ; )

HB: Asså nu får du faktiskt sluta vi känner inte ens varandra å du skriver såna saker till mig : S börjar bli lite läskigt faktiskt , för jag har haft stalkers efter mig förut å det är inget kul ) :

Jag: Hahaha värst vad du var en seriös och skötsam tjej då ; ). Det är såhär Jag skriver, Jag tycker det är kul, men okej du gillar det inte då får Jag väll ta och lägga av : ) ställ frågor du då, för Jag kommer inte på nått mer, så kan Jag chilla istället : )

Jag: Haha Jag och stalkningSmile :

Jag stalkar bara de som är riktigt bra i sängen. Så det är väll snarare du som beslutar detWink OCh nej Jag säger INTE att vi kommer att ha sex bara för att jag så så, Jag har inte äns en tanke på det i nu läget.
Men sluta dra upp sånt nu sandra: ) , det är alldeles för TIDIGT att äns diskutera sånt där barnförbjudfasoner

HB: Jag har inte ens dragit upp något om sex det är du som har gjort det ju :o stalkar du de som är bra i sängen haha palla

Jag: Hhaha du är för gullig : ) men okej det var jag, men du drog det ur mig kvinna. Aaa haha stalker-utbildning varju fan inte gratis och lång ; )

The End


EDIT: Ser att min rubrik kan vara lite missvisande då det verkar som att jag hakar upp mig på " känna varandra" grejen. Så är inte fallet utan det är helheten jag vill ha hjälp med: P
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-04-14,16:35,
Inlägg: #2
HJÄLP: "Du skriver som om vi känner varandra"
Så illa tycker jag inte att det var. Inte fram tills det du citerade iaf.
Jag såg inte problemet i hennes reaktion i det du citerade där uppe. Utan snarare i det du svarade sen. Låt mig förklara.

"Jag: Hahaha värst vad du var en seriös och skötsam tjej då ; ). Det är såhär Jag skriver, Jag tycker det är kul, men okej du gillar det inte då får Jag väll ta och lägga av : ) ställ frågor du då, för Jag kommer inte på nått mer, så kan Jag chilla istället : )"


Här så börjar du med att belöna henne med att skriva att hon va seriös och skötsam (belöna hennes dåliga svar). Sen så berättar du att det är roligt att skriva såhär men du är villig att ändra dig för henne. wtf? Hennes verklighet styr dig eller? Visst ska man anpassa sig lite efter hur man blir bemött, men att rakt av ändra sig för hennes skull visar att du värdesätter henne. Efter det så ber du henne fråga en massa, du sätter press på henne och förväntar dig att hon ska liva upp i konvon igen.
2012-04-14,16:47,
Inlägg: #3
HJÄLP: "Du skriver som om vi känner varandra"
SHIT TEST SHIT TEST SHIT TEST

Du blev emotionellt påverkad och det märkte hon = du förlorade värde.

Jag tycker det gick riktigt bra innan, dock kan du dra ned på smileys och upprepande ord typ som "GAHHH"
STOP GIVING A FUCK

-- Tillfälligt borta pga förhållande --
2012-04-14,17:34,
Inlägg: #4
HJÄLP: "Du skriver som om vi känner varandra"
Faaaaan visstere det var ett jävla shittest alltså. fitta. Hade det i åtanke men tyckte hon spelade för bra för att det skulle uppfylla shittest kriterierna vad det nu är.
Sneaky brud alltså.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-04-14,17:35, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-04-14,17:41 av {2} russel.)
Inlägg: #5
HJÄLP: "Du skriver som om vi känner varandra"
Håller dock med att just att skriva " jag får väll ta och lägga av med det" är att ett jävla självmord hahahahah. Förövrigt bra grejjer där noname2blame och alpha
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-04-14,19:08,
Inlägg: #6
HJÄLP: "Du skriver som om vi känner varandra"
Pga din avatar får jag sjukt roliga bilder i huvudet när jag läser det du skriver, ser framför mig en galen björn med en pytteliten mobil i tassarna som bara vrålar för sig själv: "GAAH! Sjukskjöterska!? GAAH' FUCK vad sexigt!!"
2012-04-14,19:56,
Inlägg: #7
HJÄLP: "Du skriver som om vi känner varandra"
slyngel Skrev:Pga din avatar får jag sjukt roliga bilder i huvudet när jag läser det du skriver, ser framför mig en galen björn med en pytteliten mobil i tassarna som bara vrålar för sig själv: "GAAH! Sjukskjöterska!? GAAH' FUCK vad sexigt!!"

Hahaha True That!
Chilla med smileys och investera inte lika mycket.
En metod är att om du gillar att skriva "knasiga" saker gör det och när hon gör något bra så belönar du henne med att skriva "knasiga" saker som anspelar på sex.
With great penis comes great responsibility
2012-04-14,21:36,
Inlägg: #8
HJÄLP: "Du skriver som om vi känner varandra"
shit-test failure.

Damn, du låter som en mini-version av mig på crack, jack3d, testo och vodka samtidigt. Fan du snor till och med mina "gah" och "ye" Sad
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-04-14,22:26,
Inlägg: #9
HJÄLP: "Du skriver som om vi känner varandra"
Det gick ju bra tills efter hennes shittest där du reagerade som att hon såg rakt in i din själ och du försökte fixa problemet med en smärre novell om att du ska bättra dig Tongue
2012-04-15,05:48, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-04-15,05:52 av {2} russel.)
Inlägg: #10
HJÄLP: "Du skriver som om vi känner varandra"
Evilvalle Skrev:shit-test failure.

Damn, du låter som en mini-version av mig på crack, jack3d, testo och vodka samtidigt. Fan du snor till och med mina "gah" och "ye" Sad

haha det är sååå, jag snor bra, men det är bra shit det där evilvalle, jag gillare som fan Smile
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-04-15,05:51,
Inlägg: #11
HJÄLP: "Du skriver som om vi känner varandra"
WALL-E Skrev:Det gick ju bra tills efter hennes shittest där du reagerade som att hon såg rakt in i din själ och du försökte fixa problemet med en smärre novell om att du ska bättra dig Tongue

Jo men fan kan det tänka sig att en sådan text. Ärligt trodde hon tog riktigt illa upp, på någotvism men hon skötte det där shittestet snyggt (eftersom att jag faila).

Men vad kunde man ha svarat istället där exempel??? Smile


jaaaaa fan gåre och fixa problemet?? någon som har ngn skön NLP line eller dylikt Smile
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-04-15,07:31,
Inlägg: #12
HJÄLP: "Du skriver som om vi känner varandra"
NLP-line haha. Det behover inte vara kort, bara fortsatt kor for traningens skull och se vad som hander. Det ar bara en brud..
2012-04-15,13:58,
Inlägg: #13
HJÄLP: "Du skriver som om vi känner varandra"
Ragnarök Skrev:NLP-line haha. Det behover inte vara kort, bara fortsatt [b]kor for traningens skull och se vad som hander. Det ar bara en brud..[/b]

Word!!! man kan träna på att ta sig ur sådana situationer också. Får ta och experimentera.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-04-15,16:19,
Inlägg: #14
HJÄLP: "Du skriver som om vi känner varandra"
Guys, chilla med valles game tills ni kan hantera shittesten (:
2012-04-15,16:44,
Inlägg: #15
HJÄLP: "Du skriver som om vi känner varandra"
Dhace Skrev:Guys, chilla med valles game tills ni kan hantera shittesten (:

haha du har rätt men NÄR vet man om man kan hantera shittesten då? Smile
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-04-15,16:45,
Inlägg: #16
HJÄLP: "Du skriver som om vi känner varandra"
slyngel Skrev:Pga din avatar får jag sjukt roliga bilder i huvudet när jag läser det du skriver, ser framför mig en galen björn med en pytteliten mobil i tassarna som bara vrålar för sig själv: "GAAH! Sjukskjöterska!? GAAH' FUCK vad sexigt!!"

hahahah ja men det är lite så, ja menar no runk nu i 45 dagar typ Wink
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-04-15,16:47,
Inlägg: #17
HJÄLP: "Du skriver som om vi känner varandra"
Mercenary Skrev:Hahaha True That!
Chilla med smileys och investera inte lika mycket.
En metod är att om du gillar att skriva "knasiga" saker gör det och när hon gör något bra så belönar du henne med att skriva "knasiga" saker som anspelar på sex.

Aiit, ska tänka på't, thanks Smile
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-04-15,17:24,
Inlägg: #18
HJÄLP: "Du skriver som om vi känner varandra"
fortsätt öva. Men kör lite på ditt egna game typ. Då får du shittest som är mer lämpade till dig. Valles TVINGAR ut shittester.
2012-04-15,19:53,
Inlägg: #19
HJÄLP: "Du skriver som om vi känner varandra"
Ingen expert på text game, men det enda jag får känslan av att du inte riktigt skapade connection med henne innan du fick numret.
"I don't believe it!" Luke Skywalker
"That, is why you fail." Yoda

Ta det lugnt kompis, det är bara vad jag tycker.
2012-04-16,10:44,
Inlägg: #20
HJÄLP: "Du skriver som om vi känner varandra"
russel Skrev:haha du har rätt men NÄR vet man om man kan hantera shittesten då? Smile

När du inte blir emotionellt påverkad av att hon "diskvalificerar" dig så vet du att du klarar dom. För att falla på ett shit test måste du på något sätt bli obekväm i situationen (och det känner de flesta tjejerna direkt om du blir eller inte). Så med andra ord. kan du undvika att bli obekväm och istället ha kvar din bekvämlighet vid ett test så kommer du klara det. Dom där beteendena som gör att man tvärvänder efter ett test och "ber om ursäkt" eller "säger att man ska bättra sig" är en direkt effekt av att man känner sig obekväm och vill ta tillbaka bekvämligheten. Kan du istället hålla kvar bekvämligheten utan att släppa taget om den någon gång så kommer du lyckas med dessa test.

Bottom line: Du lät dig påverkas lite för mycket av hennes ord och drogs in i hennes frame om vi ska snacka gamespråk Smile Innan det var det en bra konversation tycker jag.

Det finns absolut NLP lines (och övriga bra saker du kan göra i det här läget). Jag är säker på att det finns ett par bra tips ute på forumet redan. Annars kan du PMa mig så kan vi snacka lite om olika alternativ om du vill...
Lev livet på dina egna villkor, bli den du vill vara och släpp lös din fulla potential!

www.DennisDanielsson.se
www.Dejtingcoach.nu


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Hjälp Oxtilia 8 3,769 2017-11-30,05:50
Senaste inlägg:: Neironvps
  Gimmie five - tråden där vi ger varandra 5 uppdrag Set Theory 33 17,827 2016-01-10,20:06
Senaste inlägg:: Mazzarrr
  Behöver lite hjälp att hjälpa! Powerwolf 5 2,975 2015-04-25,14:49
Senaste inlägg:: Bruno
  Behöver hjälp att hjälpa !! Dean 10 5,803 2014-12-28,15:52
Senaste inlägg:: trollface
  Känner sig nedsatt av ingen anledning selected 4 2,384 2014-12-04,15:24
Senaste inlägg:: ångest101
  Nu måste jag ta tag i mig själv igen, hjälp mig. (långt inlägg) Avager 1 1,734 2014-04-29,21:27
Senaste inlägg:: tcepser
  Behöver hjälp NU av er! Nicki 2 1,827 2014-04-29,11:44
Senaste inlägg:: Beerpong
  25 år, singel efter 7 års förhållande behöver all hjälp med game! Ni måste hjälpa mig Lasttear 24 18,072 2013-12-20,19:11
Senaste inlägg:: russel
  ''Genererande'' situationer, hjälp ZeroGame 12 4,430 2013-05-21,19:47
Senaste inlägg:: ZeroGame
  Läsa folks liv innan man känner dem! Mindful 6 2,436 2013-04-14,14:24
Senaste inlägg:: Mindful

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}