LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Brud som inte vågar(?) ses
2012-02-25,21:01,
Inlägg: #1
Brud som inte vågar(?) ses
Hello,

Skulle behöva lite input gällande en brud jag känt i ca 2 år (dock har hon varit bortrest det senaste året, är tillbaka nu) som har visat väldigt mkt intresse för mig men som är verkar helt omöjlig att closea. Hon är den av oss som utan tvekan mest tar kontakt (facebook/sms) och det väldigt ofta men så fort man försöker styra nåt som bara involverar oss två så backar hon undan. Ofta kommer hon själv med förslag på saker hon tycker vi ska göra men när man väl försöker planera in en dag/tid/plats så har hon alltid nån ursäkt för att ses. What to do? Kan tillägga att vi har mkt gemensamma vänner som vi umgås med, var så vi träffades. Kan även tillägga att hon aldrig är intim med killar. Väldigt flirtig/social/glad/kaxig med de flesta men aldrig nåt intimt. Vi kan iofs var väldigt fysiska, ta på varandra mkt men går aldrig att komma längre än så... eller, jag har inte lyckats iaf hehe.

Hon e ju uppenbarligen intresserad men det verkar vara nån fet spärr som jag inte lyckats forcera.
Vi är båda i 25-årsåldern.

What do to? Any advice? Någon som har erfarenhet av liknande?
2012-02-26,01:54,
Inlägg: #2
Brud som inte vågar(?) ses
Har du testat telefon sex? Brukar vara en fin brygga till sex, funkar för mig.

Peace!
2012-02-26,13:51,
Inlägg: #3
Brud som inte vågar(?) ses
Well, jag har testat snuska till det via nätet ett antal gånger (facebook) men hon blir bara oseriös och skämtar bort det osv. Pratar väldigt sällan i telefonen med henne men tror hon skulle reagera likadant som när vi chattar.

Kan bli väldigt fysiska när vi är på fest/krogen men kyss/hångel/k-close verkar riktigt svårt.
2012-02-26,16:19,
Inlägg: #4
Brud som inte vågar(?) ses
Så hon kör med weak talk?

Vad är det du vill, Knulla eller förhållande? Om du vill knulla måste du vara beredd att offra vänskapen, simple as that.

Bli mer direkt, visa vad du vill tills hon börjar weak talk.

Du kan antingen plowa då med dirty talk eller göra en takeaway på följande sätt:

Säg: Jag vill vara ärlig och öppen med dig. Jag tycker du är attraktiv och vill leka med dig ikväll.
Hon: (weak talk) eller (shit test) eller ok
Du (om weak talk): Jag vill inte göra dig obekväm, men det är vad jag vill. Jag kommer tillbaka om tio min så du kan återhämta dig.
Gå iväg tio min, kom tillbaka och var normal, pusha inte.

Ett annat sätt, inte lika effektivt enligt mig, är att göra lite mer innuendos.

Exempel:
Näe, vad trist.. ska vi knulla istället?
Har världens skönaste kudde hemma.. men det kommer du få känna ikväll.
Gillar du att mysa innan du ska sova?.. Jag är grym på att mysa.
Osv.

Funkar det inte fysiskt måste du använda käften.

Peace!
2012-02-26,18:17,
Inlägg: #5
Brud som inte vågar(?) ses
Förhållande. Vet inte om det gör någon skillnad på hur jag bör agera?

Weak talk? Well, har adrig hört uttrycket förut men antar att det är det hon gör;p Tack för tipset, den där takeawayen kan vara effektiv. Har blivit mycket bättre på direkt game å dirty talk etc det senaste året så ska testa på det mer när vi ses.
Tips nr 2 lär dock inte fungera så bra, kommer bara resultera i nåt oseriöst svar men tack ändå.

Frågan är dock om dirty talk etc är rätt väg att gå eller ska man undvika snusk öht med tanke på den feta barriären hon har satt upp mot intimitet med killar? Hon är iofs väldigt sexuell och man märker att hon gillar när vi är fysiska med varandra, dock tar det alltid stopp som sagt.
2012-02-26,23:52,
Inlägg: #6
Brud som inte vågar(?) ses
Vad är weak talk och vad är motsatsen? Shit-test?
2012-02-27,16:55,
Inlägg: #7
Brud som inte vågar(?) ses
Någon annan som har input gällande detta case?

Evilvalle?
2012-02-27,19:16,
Inlägg: #8
Brud som inte vågar(?) ses
Jag har varit i en näst likadan situation men är på museum med far min atm, så svarar senare ikväll!
2012-03-02,11:34, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-03-02,11:46 av {2} Silentshot.)
Inlägg: #9
Brud som inte vågar(?) ses
Mm känner absolut igen din situation. En tjej som jag var bekant med, började jag "lära känna" mer genom att vara hennes fyllechaffis för pengar 1-2 helger, sen efter det blev det mer och mer, vi börja snacka. Jag föreslog nog att ses 2-3 ggr under denna tiden och då kom hon med rätt lama ursäkter. Sen när jag träffade henne ute, så sa jag till henne att hänga med på efterfest, men som jag inte brydde mig om ifall hon skulle flakea eller ej och då hängde hon på (Det var bara jag och hon, hennes polare och min polare som skulle vara på efterfesten). Denna processen från att lära känna henner mer till att ligga med henne tog nog ungefär 3 veckor. Min gissning är att det kan varit hennes ASD som gjorde att hon inte "kunde" träffa mig nykter, för att sen de kvällar när hon var full bli kvitt med de spärrarna.

Efter att vi hade haft sex då under en fylla, så började hon skicka massa lovesongs and shit, hon som började fråga mig om att träffas, om jag kunde komma över etc. Och då var det inga problem att träffas nyktra.

Min lösning var alltså bara att hålla ut, persistance!

Du skriver: "men kyss/hångel/k-close verkar riktigt svårt. " & "Vi kan iofs var väldigt fysiska, ta på varandra mkt men går aldrig att komma längre än så... eller, jag har inte lyckats iaf hehe." Har du försökt att hångla upp henne och hur mycket är "väldigt fysiska"?
"Dont do drugs, dont have unprotected sex, dont be violent. Leave that to me."
2012-03-03,23:54,
Inlägg: #10
Brud som inte vågar(?) ses
Iaf här har du mitt svar, då jag varit i en liknande situation (inte likadan, men liknande):

Festade med bruden någon gång och vi strulade lite men hon gör inte så mkt public. Vi bestämde alltid att vi skulle ses någon gång men det blev aldrig av.

Du måste ta kommandot, hårt.
Säg faktiskt åt henne att du vill träffa henne men du kommer tröttna om hon bara kommer med bortförklarningar hela tiden. Av vad du beskriver är inte tjejen precis som i mitt fall, då hon verkligen trodde att vi skulle ses, me min HB var så javla impulsiv så hon kunde planera in något men skita i det 10 minuter innan. Min taktik var helt enkelt att tjata, tjata, tjata. Det och grejen om att säga att du kommer tröttna på bortförklaringar (du kommer nog känna efter själv vilket ordval du ska ha, lät inte som om det är världens grej, typ casual "Bara så du vet så kommer jag inte orka tjata på dig om du ska ställa in hela tiden, = )" )kan verka needy, men det funkade för mig. Vi var på en fest, tjafsade lite men löste det dagen efter och bestämde att vi skulle ses på fredag den veckan. hon ställer såklart in dagen innan och jag drar snacket om att hon faktiskt är väldigt respektlös som bara ställer insådär. Vi säger att "vi får höras i helgen", jag ringer henne full och TJATAR på att hon ska komma till mig på lördagen. Verkligen "men jo fan, kom igen." Visar att jag vågar tjata och är inte rädd att förlora henne. Då bestämde vi att hon skulle sova hos mig på söndagen och så blev det.

Så mitt tips är: våda vara ihärdig, visa att du inte accepterar ett sådant beteende (även om du inte gör världens grej utav det).

Hoppas jag hjälpte dig = )


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Komma tillbaka med en brud Mrniceguy 2 725 2018-10-18,21:00
Senaste inlägg:: Mrniceguy
  Brud slutade skriva av okänd anledning Dikterad 5 5,297 2015-03-20,04:41
Senaste inlägg:: Ragnarök
  Fika med het brud på onsdag, saker att tänka på? Vitchoklad 37 19,883 2013-09-09,11:13
Senaste inlägg:: one
  Brud som blivit kort i svaren, hur öppnar jag upp henne? sjoggaa 1 1,573 2013-05-07,22:27
Senaste inlägg:: sjoggaa
  Att vänta eller inte vänta? sjoggaa 13 6,059 2013-02-09,21:17
Senaste inlägg:: sjoggaa
  Fråga eller inte fråga? det är frågan! Vitchoklad 9 3,901 2013-02-05,14:28
Senaste inlägg:: tcepser
  Visa intresse vs. inte visa intresse Nooblet 20 10,325 2012-12-04,19:51
Senaste inlägg:: Evilvalle
  Facebook fungerar inte? Anonymous 9 3,600 2012-11-16,23:00
Senaste inlägg:: Evilvalle
  tjejer som inte investerar? tay 3 2,074 2012-10-30,19:27
Senaste inlägg:: Mössan
  "Du ser så uttråkad ut, har du inte kul eller?" Explodera 11 4,906 2012-07-20,23:53
Senaste inlägg:: Sinney

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}