LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Game/personlighets utveckling även om man har tjej!
2014-06-05,09:33,
Inlägg: #1
Game/personlighets utveckling även om man har tjej!
Tjena allihopa, första posten men är inte ny inom game kört drygt ett år.

Jag har som sagt kört nightgame innan och det gick okej var inte värde lös men absolut ingen stjärna heller. Fixade lite nummer, kyssar och något ligg här och där.
Träffade en grym tjej som jag nu är tillsammans med och storm trivs med henne, men vissa saker har blivit haltande.
Precis när vi började dejta och blev tillsammans steg mitt game till Max, många brudar ville ha mig men det var ju för att de aldrig skulle få mig och jag var grymt lugn och självsäker.

Nu har jag där emot tappat detta och känner mig ärligt talat som en chode, detta blir ju även min utstrålning utåt till folk.

Så nu undrar jag lite,
Hur skall jag göra för att komma tillbaka till toppen, inte ha kvar sin AA som man skaffat igen.
Sluta vara sådan mjukis mot alla igen mot både tjejer och killar.
Att sluta känna sig obekväm bland folk man inte känner.

Läser gärna böcker och trådar så bara slänga på mig allt ni har så får man börja plöja igenom skiten.
2014-06-06,00:14, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-06-06,00:15 av {2} Bruno.)
Inlägg: #2
RE: Game/personlighets utveckling även om man har tjej!
Dude. Ett par utgångar på raken så är du tillbaka igen, ingen fara.
Kan du dricka normalt och har lite koll på grejerna så kan du ta med en hel del alkohol de första kvällarna och successivt skära ner sen igen. Har själv varit borta lääääänge från att gå ut nu i och med massa jobb och skit men känner mig närmare att ligga med en tiopoängare än någonsin tidigare.

Och tänk typ George Foreman som var borta från boxningen i över 10år och blev rejält mullig, sen bara började han träna som fan några månader och vips så var han fortfarande med i världseliten. Alltså fan. Man har det där i sig, bara det att hjärnan spelar ett spratt. Kände samma sak ikväll, att jag inte alls var lika jävla killer och "grounded" som jag var tidigare i helgen, men sen börjar man höra lite musik och sugs in, sen är man samma gamla vanliga Bruno igen.

Sen är det bara att börja ändra framet från att försöka imponera på brudar genom att visa hur mycket status och alfa man är till att faktiskt bara screena brudar och sortera ut tråkiga, töntiga, fula, korkade och rent allmänt värdelösa. Du är alltså bara ute för att se om tjejerna har vad som krävs för att få ligga med dig, istället för att du ska försöka köra varenda jävla comeback i raggningsbibeln och försökademonstrera hur jävla alfa och "high value" du är. Det är nonsens.
Så gå in med dina sanna intentioner i set och visa att du bara är där för att kolla ifall de är knulltillgängliga utan att bry dig vad fan brudarna tycker, så kommer det gå galant under förutsättning att du fortfarande ser okej ut. Finns så otroligt många anledningar till varför en brud kan säga nej så analysera sällan sån skit.
2014-06-09,08:53,
Inlägg: #3
RE: Game/personlighets utveckling även om man har tjej!
(2014-06-06,00:14)Bruno Skrev: Dude. Ett par utgångar på raken så är du tillbaka igen, ingen fara.
Kan du dricka normalt och har lite koll på grejerna så kan du ta med en hel del alkohol de första kvällarna och successivt skära ner sen igen. Har själv varit borta lääääänge från att gå ut nu i och med massa jobb och skit men känner mig närmare att ligga med en tiopoängare än någonsin tidigare.

Och tänk typ George Foreman som var borta från boxningen i över 10år och blev rejält mullig, sen bara började han träna som fan några månader och vips så var han fortfarande med i världseliten. Alltså fan. Man har det där i sig, bara det att hjärnan spelar ett spratt. Kände samma sak ikväll, att jag inte alls var lika jävla killer och "grounded" som jag var tidigare i helgen, men sen börjar man höra lite musik och sugs in, sen är man samma gamla vanliga Bruno igen.

Sen är det bara att börja ändra framet från att försöka imponera på brudar genom att visa hur mycket status och alfa man är till att faktiskt bara screena brudar och sortera ut tråkiga, töntiga, fula, korkade och rent allmänt värdelösa. Du är alltså bara ute för att se om tjejerna har vad som krävs för att få ligga med dig, istället för att du ska försöka köra varenda jävla comeback i raggningsbibeln och försökademonstrera hur jävla alfa och "high value" du är. Det är nonsens.
Så gå in med dina sanna intentioner i set och visa att du bara är där för att kolla ifall de är knulltillgängliga utan att bry dig vad fan brudarna tycker, så kommer det gå galant under förutsättning att du fortfarande ser okej ut. Finns så otroligt många anledningar till varför en brud kan säga nej så analysera sällan sån skit.


Alltså jag är ju inte singel och är inte ute efter att få knulla massa brudar!
Jag är otroligt nöjd med hon jag har och känner ingen mening att hålla på med andra.

Men jag vill känna mig mer attraktiv bland brudar och känna mig som the man igen typ.
Vill kunna prata med folk utan att ens sociala skall sätta stop och att man känner sig osäker.
Osäkerheten syns ju igenom än, och detta gör ju att folk tar avstånd lite undermedvetet.

Så det jag är ute efter är att hitta lugnet, självsäkerheten och bli that Guy!
2014-06-09,10:56,
Inlägg: #4
RE: Game/personlighets utveckling även om man har tjej!
The way of the superior man kanske kan vara vettig läsning. Eventuellt Models av Mark Manson också, där beskriver han iaf vad som brukar hända i ett förhållande.

Tipset jag kan ge dig är att hitta olika sätt att ta dig utanför din comfort zone för att utvecklas som människa. Det viktiga när du är exklusiv är annars att du inte ger upp dina egna intressen och värderingar för att vara henne till lags. Dels så trivs du bättre då, men även tjejen gör det eftersom hon blev kär i den du var när ni träffades.
2014-06-09,11:09,
Inlägg: #5
RE: Game/personlighets utveckling även om man har tjej!
(2014-06-09,10:56)TheD Skrev: The way of the superior man kanske kan vara vettig läsning. Eventuellt Models av Mark Manson också, där beskriver han iaf vad som brukar hända i ett förhållande.

Tipset jag kan ge dig är att hitta olika sätt att ta dig utanför din comfort zone för att utvecklas som människa. Det viktiga när du är exklusiv är annars att du inte ger upp dina egna intressen och värderingar för att vara henne till lags. Dels så trivs du bättre då, men även tjejen gör det eftersom hon blev kär i den du var när ni träffades.

Grymt svar,
Försöker faktiskt hålla uppe den jag var innan vi blev ihop förutom att jag inte håller på med flera andra tjejer samtidigt.
Models lyssnade jag på två gånger innan jag och tjejen träffades, tycker det är en av dem bättre böckerna som alla skall läsa/lyssna på.
Skall kolla om jag kan få tag på superior man och lyssna igenom.

Ja jag har ju svårt att pusha mig själv riktigt, då för var det liksom med brudar jag pushade det på olika sätt att vara sexuell, använda kino och allt annat.
Men känns ju lite fel nu när man har tjejen att pusha sig på sådana punkter typ, försöker ju vara lite flörtig så men till en lagom gräns.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Encouraging for n00bs: I know an asperger kid with good game ridiculousbeast 11 5,335 2023-09-10,20:08
Senaste inlägg:: superduperadmin
  Tips o råd angående tjej som leker "prize" benkosine 2 1,351 2017-11-19,22:20
Senaste inlägg:: Tomas Gabriel
  Tjej i klassen fozty 4 4,233 2014-11-27,22:41
Senaste inlägg:: fozty
  Gå till väga med tjej dman 2 2,303 2014-01-03,04:37
Senaste inlägg:: dman
  Förslag på förbättringar i mitt game TicTac 3 2,046 2013-05-31,14:58
Senaste inlägg:: Nystart
  Styra date eller något med en tjej från annan stad. CCRCRH 7 3,252 2012-11-22,20:51
Senaste inlägg:: trollface
  Var gjorde jag fel? SMS-game ChuckNorris 31 14,647 2012-11-10,12:51
Senaste inlägg:: ChuckNorris
  tjej babblar om svårt att få känslor. Ohun 14 6,562 2012-09-19,18:37
Senaste inlägg:: russel
  Direct game. Spade 4 1,835 2012-07-21,23:31
Senaste inlägg:: russel
  utveckling för de yngre tay 13 4,989 2012-06-07,20:01
Senaste inlägg:: tay

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 2 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}