LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Redpill-tråden på Familjeliv
2015-01-28,22:15,
Inlägg: #1
Redpill-tråden på Familjeliv
Minns när jag läste i den här tråden för dryga två år sen att jag blev smått chockad av vissa inlägg, men också inspirerad och upphetsad. Nu idag så är det inget som känns sådär jättekonstigt när jag läser. Tråden det gäller är Vad är det slynigaste du gjort, det du inte vågar berätta annars:

http://www.familjeliv.se/forum/thread/50...a-annars/1

Den har länkats här tidigare men förtjänar en egen tråd. Kort och gott, mestadels tjejer berättar om sina slynigaste sexupplevelser. De flesta inlägg handlar om otrohet eller att en tjej legat med två-tre killar på en dag. En del trollar ev.

Så läs i den här mastodonttråden och släpp föreställningen om tjejer som oskyldiga änglar. Pallar ni inte läsa så postar jag några axplock nedan. Enjoy:

Citat:#63
humm ja har gjort massa saker men igår senast
så fick ja hem 1kille på morgonen o vi hadde sex hela dagen o när han åker hem så ringer en annan kille o frågar om vi ska ses o viss säger ja o 40min senare ligger ja naken med han oxå.....sen vid 23 ringer sambon o säger att han kommer hem o är hemma om typ 1tim...så det blir till ofå iväg den andra killen o 10min efter han har dragit så kom sambon o då va det dax o ha sex med han lika så i morses...

Citat:#111
jag hade en trekant med min bästa vän (tjej) och med en av mina nära killkompisar.
(jag är också tjej kanske ska tilläggas) Ibland hade vi pauser och drack öl o rökte, sen fortsatte vi. Hade sex i ungefär 4 timmar samanlagt. Ett väldigt bra minne!
var då tillsammans med en kille och när jag kom hem
ville han ha sex - sa rakt ut:
- Nej tack älskling. Hade nyss en trekant.
han skrattade bara. Om han bara visste att det var sant.!

Citat:#138
Jag dejtade tre män samtidigt ett tag. Alla tre, ovetandes om varandra, var superkära i mig och trodde att vi skulle vara tillsammans för alltid. Så jag låg runt massor i några månader, sedan dumpade jag allihop samma dag för en ny kille som jag håller ihop med än, 4 år senare.
De tre killarna har fortfarande inte återhämtat sig. Jag var tydligen deras livs trauma. För mig var de bara några orgasmer, typ.

Citat:#180
Oj, en hel del har jag gjort. Känns som ett annat liv nu.

Tre dagar i rad på gangbangklubb på semestern. Blev lite nervigt att berätta för mannen jag börjat bli ihop med hemma vid tillfället, men jag hade tur, han blev imponerad. Jag har ingen aning hur många jag måste betat av den helgen. Fler än en del har sex med under sin livstid. Minst femtio.

Citat:#197
[...]I övrigt så har jag knullat en kille mitt på ett dansgolv här i Sverige. Haft sex ute offentligt på många platser bla på en parkbänk, simbad mm. jag har även suttit på en vanlig biograf och onanerat mig till orgasm i smyg bredvid min pojkvän (skäms lite nu) hehe. Har hoppat in i en bil med 2 killar som jag aldrig sett förut, hängde med hem till dom och blev knullad samtidigt som jag sög av den andre. Kan ärligt säga att om ett fotbollslag ställde upp sig för mig så hade jag gärna tagit de allihop samtidigt om det gick Wink I övrigt så är jag en mamma och sambo Smile

Hmm, troll?
Citat:#302
En gång hade jag sex under en stor utomhuskonsert. Stod som packade sillar på ståplats och knuffas åt alla håll sådär som det blir när musiken är igång och alla vill se. Känner hur jag får en knuff mot baken och vänder mig om för att ge onda ögat. Där står dock värsta hetingen så jag ler bara och vänder mig om igen. Han fortsätter knuffas och jag knôr tillbaka, känner ju hur han blir hårdare och blir helt knäpp sol, sommar, musik och hård heting mot baken. Har kjol på mig och känner hur han tar tag om min rumpa och börjar fingra mig, plötsligt tycker han in sin hårda balle och tar mig ordentligt bakifrån. Så jävla sweet! Efter ett tag lyfter han upp mig, vänder mig och trär upp mig på sin kuk. Sitter där och gungas till orgasm av alla människor som rör sig runt oss. Tittar ut över publiken när han kommer i mig. Blir nersläppt på marken igen och känner hur det rinner och klibbar mellan benen. Eftersom publikhavet rör sig tappar vi bort varandra efter en stund. Har aldrig sett honom sen dess. Hade sjuk ångest för att vi haft oskyddat sex bara sådär men ändå ett skönt minne.

Citat:#565
slynigaste jag gjort e att jag blivit påsatt av 4 män samma kväll (dock inte samtidigt.första typ vi 9 tiden sista typ 2 på natten.

Citat:#825
Jag raggade upp en äldre man på ett tåg. Vi hamnade mitt emot varandra, jag var 23 och han var typ 60, en prydlig affärsman. Jag tittade honom i ögonen o särade lite på benen, råkade nudda mitt bröst osv. Slickade mig kring munnen diskret med tungspetsen. Kul att se hans reaktion (och erektion *fniss*) Efter en timme får jag en lapp av honom där han frågar om vi ska "hoppa av vid nästa station för han vet ett bra hotell där" så vi gjorde så. Vi tog in på hotell, han betalade.
Väl på rummet började vi med att jag sög av honom, sen tog han mig hårt bakifrån mot väggen.Han var rätt hårdhänt och hade mycket hår på bröstet, jag kände mig så kvinnlig.

Det slyniga i det här var väl att jag var på väg till min kille, så därefter hoppade jag på tåget igen och åkte hem till honom o spenderade helgen där.

Vidrig:
Citat:#1187
Som ni ser jobbar jag i samhällets tjänst. Jag är polis. Och inte polisman eller polistjej. Utan polis kort och gott och som sådan ska man gömma undan sina privata känslor och vara kall som en maskin man får absolut inte göra saker som är av sexuell natur. I synnerhet inte med "buset". Men en gång kunde jag bara inte hålla mig. Vi hade stoppat en bil, jag och min kollega och vi misstänkte att föraren kunde ha varit påverkad av narkotika. En av killarna i bilen var en stor invandrarkille med rejäl attityd och på något vis så tryckte han exakt på de knappar som krävdes för att få mig på fall *rodnar* Och inte blev det bättre av att när jag visiterade honom så kände jag något långt runt, avlångt på framsidan av hans byxor och det var inte en pistol kan jag säga... Jag visste knappt hur jag skulle bete mig och jag fick kämpa rejält inför min kollega att hålla uppe fasaden...

Jag tog en lapp och i smyg skrev jag mitt telefonnummer och stoppade i killens ficka... och det stod inte på förrän han ringde. Jag svarade inte men skickade ett sms att jag skulle återkomma lite senare.

När vi kom till stationen kollade vi upp hans register och han hade flera poster på sig som narkotikabrott, bankrån och även våldtäktsanklagelse. En riktig "hemsking" alltså men på något vis blev jag bara ännu mer tänd av det...

Jag slutade mitt pass och sms:ade att jag ville träffa honom. Han hade verkligen gjort intryck på mig.
Vi stämde träff ute i hans förort. Jag följd med upp till hans lägenhet. Rejält sunkig lya, en riktig "kvart". Vi pratade i ett par minuter och sedan kastade vi oss över varandra. Jag red honom flera gånger, överallt - på köksstolen, i sängen, på toaletten. Han knullade mig hårt bakifrån ute på balkongen mitt på dagen så att vem som helst kunde se - nästan. Vi var typ 8 våningar upp... Jag hade aldrig varit så kåt förut och jag blev ännu kåtare av att veta att jag gjorde det med någon som mina kollegor hellre dragit vapen emot än haft sex med.
Och hans lem var den största pjäs jag någonsin haft i mig och som också förstås gjorde mig extra kåt.

Jag hade ett par lediga dagar därefter och jag blev kvar där under hela min lediga tid. Vi hade hur mycket sex som helst. Säkert 10-15 ggr på en dag. Han var den bäste jag någonsin haft. Jag var rejält öm både här och var när jag kom tillbaka till jobbet sen. En av mina kvinnliga kollegor märkte direkt vad jag gjort (men hon visste inte med vem förstås) och frågade om jag hade haft en skööön helg...
Jag och invandrarkillen träffades från och till i någon månad men så begick han ett värdetransportrån och hamnade i fängelse och även om jag också träffade honom en gång där insåg att jag att det skulle bli ohållbart.
Sedan ett par år är jag gift med en helt annan kille och vi har det underbart men ibland kan jag inte låta bli att tänka på mitt "äventyr" och ja, jag har hans mobilnummer kvar. Kanske kommer vi att träffas igen när han kommer ut om ett par år. Vem vet.

Citat:#1575
I ungdomen hade jag en slynig vecka på Mallis.. Ett axplock...

# Stötte ihop med en kille utanför en bar och frågade om han ville gå med och leta efter min kompis på stranden - där nere knullade vi på en solstol och gick sen tillbaka och skildes som inget hade hänt.

# Jag och min kompis knullade en varsen kille bredvid varann i samma dubbelsäng.

# Summan av kardemumman var nog 8-9 killar den veckan!
Helt galet! Men satan vad kul vi hade!

Lol:
Citat:#2556
Hade en het natt med min mans bästa kompis efter min möhippa. Jag var lite i gasen ville vara lite crazy så ringde upp honom när jag kom hem på natten. Sög dessutom av honom i smyg under bröllopsfesten. Vi var nära att bli påkomna av min svärmor! Vi har haft sex ett par gånger till genom åren, om min man hade fått reda på vilken slyna jag är hade han nog hängt sig eller något. [min fetstil]


Fyll på med fler om ni vill.
2015-01-29,12:38,
Inlägg: #2
RE: Redpill-tråden på Familjeliv
Hahha klassiker
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2015-01-29,13:21, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-01-29,13:30 av {2} ångest101.)
Inlägg: #3
RE: Redpill-tråden på Familjeliv
Populäraste tråden på familjeliv
50 shades of grey, typ populäraste boken!

Dom ber ju om det.

2015, nu smäller det!
2015-01-29,13:34,
Inlägg: #4
RE: Redpill-tråden på Familjeliv
Exakt varför mina framtida barn ska dna testas!
2015-01-29,13:46,
Inlägg: #5
RE: Redpill-tråden på Familjeliv
(2015-01-29,13:34)Powerwolf Skrev: Exakt varför mina framtida barn ska dna testas!

haahh
2015-01-29,19:27,
Inlägg: #6
RE: Redpill-tråden på Familjeliv
Hahahahaha.

Alltid kul när man pratar med killar som lever i nån värld om att det finns en procentenhet kvinnor som är inte bara bland de snyggaste men också bland de mest oskuldsfulla.


Läste nyss 50 shades of grey och maken till sämre skriven bok som sålt i miljoner får man fan leta efter. Det väcker ju inte direkt hopp om mänskligheten, men en uns av tröst får man när man inser hur lite som krävs för att bli rik.

Fick verkligen damp på boken så sket i sista kapitlet Smile
Extreme Living
Never complain - never explain
2015-01-29,21:32,
Inlägg: #7
RE: Redpill-tråden på Familjeliv
(2015-01-29,19:27)Ragnarök Skrev: Hahahahaha.

Alltid kul när man pratar med killar som lever i nån värld om att det finns en procentenhet kvinnor som är inte bara bland de snyggaste men också bland de mest oskuldsfulla.


Läste nyss 50 shades of grey och maken till sämre skriven bok som sålt i miljoner får man fan leta efter. Det väcker ju inte direkt hopp om mänskligheten, men en uns av tröst får man när man inser hur lite som krävs för att bli rik.

Fick verkligen damp på boken så sket i sista kapitlet Smile

Hahah var den så jävla dåligt skriven
Är det ens riktigt hård dominans i boken då, eller är det lite smisk & dra i håret?
Orkar inte googla :/
2015-01-29,22:58, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-01-29,22:59 av {2} Ragnarök.)
Inlägg: #8
RE: Redpill-tråden på Familjeliv
Jo, alltså den är lärorik på så sätt. Typ man kan granska Christian Grey. Sen blev jag dock besviken över sexet efter allt man hört från alla. Men det handlade också mer om psykologiska aspekten av sexet och man får en rätt ok inblick över kvinnans psykologi, särksitl för oss som är pålästa inom området sen innan.

Det var den enda anlednignen till att jag ville fortsätta läsa - att tjejer blir kåta av boken.
Extreme Living
Never complain - never explain
2015-01-29,23:08,
Inlägg: #9
RE: Redpill-tråden på Familjeliv
(2015-01-29,22:58)Ragnarök Skrev: Jo, alltså den är lärorik på så sätt. Typ man kan granska Christian Grey. Sen blev jag dock besviken över sexet efter allt man hört från alla. Men det handlade också mer om psykologiska aspekten av sexet och man får en rätt ok inblick över kvinnans psykologi, särksitl för oss som är pålästa inom området sen innan.

Det var den enda anlednignen till att jag ville fortsätta läsa - att tjejer blir kåta av boken.

Tror jag ska köpa boken. Är intresserad utav den psykologiska delen mycket!
Sen kan det ju också vara att tjejerna tänder på det "för andra gör det"
Känns som tjejer överlag är väldigt så. Läser dom att alla andra gör något i en tjejtidning så vill dom göra lika.

Så menar bara att det är nog ett bra val eftersom den är så mainstream
2015-01-29,23:19, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-01-29,23:20 av {2} Ragnarök.)
Inlägg: #10
RE: Redpill-tråden på Familjeliv
Grejen är att det som står i boken är för oss invigda "inget nytt" men för en mainstream kan det verka brutalt att en tjejer vill ha en framgångsrik player som är dominant och sexuell. Sen är det ju tjejers fantasi att playern blir fäst i tjejen (som är oskuld) och inte kan få nog av henne. Det är typ deras ultimata mål evolutionärt - att få den största alfan fäst vid dom och lämna sin polygama liv bakom sig för att bara vara med henne.
Extreme Living
Never complain - never explain
2015-01-30,00:08, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-01-30,00:20 av {2} ångest101.)
Inlägg: #11
RE: Redpill-tråden på Familjeliv
(2015-01-29,23:19)Ragnarök Skrev: Grejen är att det som står i boken är för oss invigda "inget nytt" men för en mainstream kan det verka brutalt att en tjejer vill ha en framgångsrik player som är dominant och sexuell. Sen är det ju tjejers fantasi att playern blir fäst i tjejen (som är oskuld) och inte kan få nog av henne. Det är typ deras ultimata mål evolutionärt - att få den största alfan fäst vid dom och lämna sin polygama liv bakom sig för att bara vara med henne.

Och därmed sammanfattade du hela boken.
Slös med tid att läsa den just nu för mig.
Även om jag är intresserad. Kommer iaf lära mig det i praktiken via gll
Förstår typ basics men är rätt grön trots allt.
Men jag har alltid varit "se & göra" människa. Så tror inte jag skulle få ut något av boken.


Sorry för OT !!!!


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Stora tråden om game på killar SvaMp_ 4 2,449 2016-04-03,09:54
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight
  Gimmie five - tråden där vi ger varandra 5 uppdrag Set Theory 33 17,824 2016-01-10,20:06
Senaste inlägg:: Mazzarrr
  Infield klipp-tråden! Bruno 34 20,179 2015-01-08,23:40
Senaste inlägg:: SvaMp_
  Den stora tråden om naturals - bidra med dina erfarenheter! slyngel 5 2,835 2013-09-19,18:58
Senaste inlägg:: confused...
  Tråden där alla koncept och begrepp ordentligt förklaras. Sux 28 14,130 2013-04-04,22:57
Senaste inlägg:: Evilvalle
  Tråden om MM selected 14 5,784 2012-06-05,14:08
Senaste inlägg:: russel
  Tråden om din perfekta brud devil 22 9,224 2012-04-07,00:49
Senaste inlägg:: vegas
  Big Brother tråden 2012 Evilvalle 121 54,907 2012-03-26,12:46
Senaste inlägg:: swagger

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}