LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Perfect match vill inte ses mer?
2015-11-17,16:57,
Inlägg: #1
Perfect match vill inte ses mer?
Träffade en brud via Tinder. Sågs typ 4-5 gånger allt var magiskt, inget sex men väldigt mycket mys/torrjuck osv. Kändes väldigt bra med henne och vi investerade ungefär lika mycket. Snackade typ konstant på sms flera veckor dagligen. Sista gången vi sågs mådde hon inte så bra, efter krogrunda dagen innan. Va typ inge mys och hon investerade väldigt lite, men förståeligt om hon nu mådde dåligt. Vart väldigt lame så sluta med att jag drog hem, skulle egentligen sova över. Efter de har jag snackat med henne på sms dock typ någon enstaka dag per vecka. Hon svarar på allt utom 2 gånger när jag hintat om träff.

Fattar noll, WTF!? Vad tror ni har hänt och vad kan man göra?
2015-11-17,18:29,
Inlägg: #2
RE: Perfect match vill inte ses mer?
Hon kan ha träffat någon ute som gett henne the time of her life i kombination med att hon tröttnat på att ni aldrig kom till skott med sexbiten, frågan är varför du inte eskalerat till sex om ni setts 4-5ggr och myst så mycket?
Kan även vara så att hon faktiskt var genuint bakfull och inte gillade hur du reagerade (kanske t.om. blev väldigt needy) när hon var tråkig och du inte fick sova över så att attraktionen svalnade?

Vad du kan göra? Svårt, verkar ju helt klart som att hon inte är speciellt sugen på att ses just nu. Var non-needy, lev ditt upptagna, spännande liv som vanligt och hör inte av dig på ett tag. Hör sen av dig spontant nån helg när du är ute och hon i en glad sinnesstämning eller styr upp en träff mer konkret -> visa henne att du är Rednales, den obestridda sexguden = hook!
2015-11-17,19:30, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-11-17,19:31 av {2} Parafras.)
Inlägg: #3
RE: Perfect match vill inte ses mer?
Min teori: Testar för att se hur du reagerar när hon drar undan bekräftelsen. Bli ej needy nu. Initiera inte kontakt med henne på ett tag nu, några dagar.
Om/när hon smsar dig, var artig och svara men var inte den som driver vidare konvon (skriver massor av följdfrågor, svarar FORT osv. Be cool!) så att dynamiken skiftas och HON jagar DIG, istället för tvärtom.

Ge det några dagar och initiera kontakt och styr upp träff! Men det är bara mina 2 cent.
2015-11-17,22:20,
Inlägg: #4
RE: Perfect match vill inte ses mer?
Rent spontan skulle jag säga att du skulle haft sex med henne tidigare, 4-5ggr utan sex har en tendens att rinna ut i sanden, särskilt när det kommer till en sådan uppenbar "hookup app" som Tinder.

Vad du nu kan göra som damage-control: Var helt tyst och låt henne initiera, var rätt kylig och det är optimalt om hon är den som föreslår träff igen, när ni träffas ser du till att ni har sex.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2015-11-19,14:08, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-11-19,14:09 av {2} Rednales.)
Inlägg: #5
RE: Perfect match vill inte ses mer?
Hon hade väldigt mycket LMR och pallade inte pusha för mycket och bli needy. Körde allt de som brukar funka "vi borde inte göra de här blablabla" Sen eskalerade det mer för varje träff så va säker på att de skulle bli nått senaste gången. Vi hade typ indirekt bestämt de.

Hon skickade tillbaka nu. "Vi kanske inte borde ses mer, trevligt att vara med dig, men känner inte så blablabla."
Hur skulle ni svarat/reagerat på de?
2015-11-19,17:20,
Inlägg: #6
RE: Perfect match vill inte ses mer?
(2015-11-19,14:08)Rednales Skrev: Hon hade väldigt mycket LMR och pallade inte pusha för mycket och bli needy. Körde allt de som brukar funka "vi borde inte göra de här blablabla" Sen eskalerade det mer för varje träff så va säker på att de skulle bli nått senaste gången. Vi hade typ indirekt bestämt de.

Hon skickade tillbaka nu. "Vi kanske inte borde ses mer, trevligt att vara med dig, men känner inte så blablabla."
Hur skulle ni svarat/reagerat på de?

"Håller med, jag har tänkte lite jag med, du kanske inte är min typ trots allt, vi är för olika, du gillar lets dance och jag att knulla som ett djur i timmar, ciao."

Försök bara vända på det, få det till att det är du som tvekar på att vara med henne.
2015-11-19,18:33,
Inlägg: #7
RE: Perfect match vill inte ses mer?
Hade nog inte svarat alls faktiskt. Fokusera på andra istället.
Har hon inte svarat 2ggr när du föreslagit träff och nu säger att ni kanske inte borde ses mer, så är det liksom klart att det inte lär bli nåt. Uppenbarligen har ju den första glöden slocknat pga. redan tidigare nämnd anledning. Vill hon mot förmodan ses sen så kommer hon att höra av sig.

Fundera på vad en snubbe som t. ex. Dan Bilzerian hade gjort vid samma situation, med en flake från en brud på sms? En snubbe som fullkomligt badar i kvalitetsfitta och har en enorm "abundance".
Jag tror han knappt hade registrerat och tagit in det på radarn faktiskt ifall nån brud flakeade så där, bara ryckt på axlarna och satt sig på Instagram för att leta upp nån ny han ville han knulla. Knappast hade han väl brytt sig om att skriva nåt halvlustigt tillbaka och skriva att han minsann inte bryr sig och sagt att han tvekar på henne också?

Jag skulle fan gissa att brudar på ett slags undermedvetet sätter in killar i olika fack när det blir så här. "Hm. Asså Rednales är nog en bra beta-provider egentligen, när jag tänker efter nu. För nu har han sett mig 4-5ggr och tyckt det hela varit helt magiskt trots att han inte fått ligga. Han var även okej med att bara prata med mig konstant på sms. Men badboy-Conny från den där krogkvällen däremot, vill nästan bara vill se mig för sex nu och ignorerar mig ibland... fan också! Conny måste ha så många andra snygga tjejer som tävlar om honom... förresten, var la jag dildon förut?"

Eventuellt kan du testa att försöka ordna träff om typ en vecka igen och se om hon är i ett annat mode då. Förmodligen lär det inte funka, men så kan du ta bort hennes nummer och försöka se vad du kan lära av det här.
Hänger inte här längre men är alltid sugen på att ta en öl ifall nån här har vägarna förbi Köpenhamn/Malmö. Skriv då till: resurso@hotmail.com

The less fucks you give, the more fucks you get.
2015-11-19,18:53,
Inlägg: #8
RE: Perfect match vill inte ses mer?
Haha "var la jag dildon förut?". Gillar ditt inlägg Bruno men har samtidigt också märkt att när jag är så pass obrydd och inte initierar så blir det heller ingen action. Just detta case verkar rätt svårt att fixa dock, men märkt tidigare när jag försökt styra och fått flake så har det oftast inte direkt hänt nåt med den bruden när jag gått vidare till andra tjejer heller...

Svårt att förmedla den här abundance-grejen och få chicks att investera
2015-11-19,21:55,
Inlägg: #9
RE: Perfect match vill inte ses mer?
(2015-11-19,17:20)sjoggaa Skrev: "Håller med, jag har tänkte lite jag med, du kanske inte är min typ trots allt, vi är för olika, du gillar lets dance och jag att knulla som ett djur i timmar, ciao."

Försök bara vända på det, få det till att det är du som tvekar på att vara med henne.

+1

Och utan att framstå som try-hard eller tillgjord i ditt svar. Tror också det är rätt så kört i det här läget vad du än gör, men det sista du vill är att reagera fel på hennes mess genom att försöka övertyga henne om att hon har fel osv.

Håller även med Bruno, brudar är bra på att dra stora växlar över till synes små detaljer som sedan blir till en lavin av slutsatser i hennes hjärna om ditten och datten.
2016-07-30,18:43, (Detta inlägg ändrades senast: 2016-07-30,18:43 av {2} StayHungry.)
Inlägg: #10
RE: Perfect match vill inte ses mer?
(2015-11-19,18:33)Bruno Skrev: Men badboy-Conny från den där krogkvällen däremot

Badboy-Conny Big GrinBig GrinBig Grin
2016-08-01,13:52,
Inlägg: #11
RE: Perfect match vill inte ses mer?
4-5 dates som bara leder till torrjuck förresten... Not good, not good...
2016-08-01,21:01,
Inlägg: #12
RE: Perfect match vill inte ses mer?
Knulla henne tidigare. Du friendzonar ju henne i princip. Va mer sexuell. Felet många gör är att inte våga vara sexuell
find it, fuck it, forget it.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Vill hon fortfarande ha mig? Joxxarn 12 4,360 2017-05-26,20:00
Senaste inlägg:: Ragnarök
  Tillit, något som inte stämmer, vad gör jag? Champagne 7 2,888 2017-03-17,23:14
Senaste inlägg:: Champagne
  Vill få henne i säng! Steel 0 869 2017-01-02,02:02
Senaste inlägg:: Steel
  Skriva eller inte? Shimney 0 1,092 2015-12-04,23:50
Senaste inlägg:: Shimney
  Satsa lr inte ? Sex Intelligence 0 962 2015-03-29,23:32
Senaste inlägg:: Sex Intelligence
  Kan inte läsa henne bcude 4 2,961 2014-10-03,15:40
Senaste inlägg:: bcude
  Vara kompis med sitt ex, eller säga att man vill knulla henne? Sartre 22 13,598 2014-03-21,02:04
Senaste inlägg:: Roppe
  Vad vill hon egentligen? Stifler 7 3,639 2013-12-04,22:25
Senaste inlägg:: russel
  Eskalera snabbt eller inte? Colonel Love 4 2,004 2013-04-07,21:43
Senaste inlägg:: confused...
  Att lära sig att inte bry sig Nystart 14 5,547 2013-01-11,19:13
Senaste inlägg:: Mössan

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}